*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 166761 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #84 στις: Απριλίου 07, 2015, 12:53:01 am »
Anixia... ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά και όλοι νοιαζόμαστε για τους μαθητές (έτσι κι αλλιώς ξέρω, ο καθένας από μας θεωρεί ότι το μάθημα του είναι το πλέον χρήσιμο για τους μαθητές) και θέματα όπως αν θα έχουμε δουλειά από Σεπτέμβρη είναι για όλους μας επουσιωδη. Τελοσπαντων, ο λόγος που μπήκα στη συζήτηση είναι επειδή διάβασα ότι η ειδικότητα μου είναι ευνοημενη και είπα να διευκρινίσω πώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτό μόνο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:23:42 »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #85 στις: Απριλίου 07, 2015, 01:01:07 am »
Παντως η αληθεια ειναι οτι η πλειοψηφια των μαθητων (ολοι αυτοι οι οποιοι δεν ειναι καλοι μαθητες και απλα περνανε την ταξη) θα διαλεγουν οικονομικη+πληροφορικη κατευθυνση ωστε να αποφυγουν αρχαια και φυσικοχημειες. Οποτε σιγουρα οσοι διδασκουν μαθηματα αυτων των κατευθυνσεων λογικα θα εχουν αυξηση στις ωρες τους.  Τωρα για τον κλαδο μου (φυσικος) η μειωση ειναι αισθητη μιας και ουτε γενικης παιδειας φυσικη θα υπαρχει ουτε κανενας αλλος θα διδασκεται φυσικη περαν των παιδιων της θετικης. Τωρα για το αν χρειαζονται τα ατομα της πληροφορικης φυσικη ενταξει ειναι αυτονοητο. Τουλαχιστον εμαθαν τα παιδια που θα δωσουν τους κανονες του παιχνιδιου για του χρονου...     

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #86 στις: Απριλίου 07, 2015, 01:05:40 am »
Που ξέρουμε ότι δε θα υπάρχει φυσική γενικής, αφού το πρόγραμμα γενικής παιδείας δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη;

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #87 στις: Απριλίου 07, 2015, 01:09:09 am »
Που ξέρουμε ότι δε θα υπάρχει φυσική γενικής, αφού το πρόγραμμα γενικής παιδείας δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη;
Θεωρησα δεδομενο πως τα γενικης θα ειναι αυτα που ειχαν ανακοινωθει στο προηγουμενο συστημα του Αρβανιτοπουλου με προσθηκες βιολογια γενικης και μαθηματικα γενικης που αναφερθηκαν σημερα. Αλλα προσωπικα δε νομιζω πως θα υπαρχει φυσικη γενικης μιας και απο οτι φαινεται δεν τη βλεπουν με καλο ματι τη φυσικη η συγκεκριμενη ομαδα που εργαζεται για το νεο συστημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:23:42 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #88 στις: Απριλίου 07, 2015, 07:03:26 am »
1. Οι συντελεστές βαρύτητας είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που λείπει αυτή τη στιγμή από τα δεδομένα.  Φαντάζομαι πως αυτοί θα αποκλείουν να περάσει κανείς πολυτεχνείο χωρίς μαθηματικά κατεύθυνσης ή ιατρική χωρίς βιολογία κατεύθυνσης και ότι όσοι πάνε για κάτι τέτοιο θα μπορούν να πιάσουν μόνο σχολές με λιγότερα μόρια. 
2. Αν ένας μαθητής πάρει 5ο μάθημα για να ανοίξει 2ο πεδίο , θα μετράνε και οι 5 βαθμοί που θα πάρει και για τα 2 πεδία ( με άλλους συντελεστές ) ή θα μετράνε τα 4 μαθήματα στο ένα πεδίο και τα 4 ( 3 ίδια + το 5ο μάθημα ) για το άλλο πεδίο ;
 

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #89 στις: Απριλίου 07, 2015, 09:10:45 am »
Nομίζω πως τα ιδια μαθήματα για καθένα απο τα δύο πεδία θα εχουν διαφορετικους βαθμους βαρύτητας και αυτό γιατι πρέπει να συγκεντρωνουν ενα συνολικο ποσο μοριων σε αθροισμα, το ιδιο για καθε πεδίο. (Λαμβάνοντας υπόψη πως το 5ο μαθημα θα εχει μεγάλο συντελεστή σε σχεση με τα άλλα μαθηματα)
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2015, 09:15:43 am από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #90 στις: Απριλίου 07, 2015, 09:49:12 am »
τα παραδειγματα που δινει το ΥΠΕΠΘ αφορουν μεχρι το 4ο πεδιο ανα κατευθυνση για το 5ο? τι γινεται ?Στη θετικη δεν περιλαμβανονται οι σχολες πληροφορικης?

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #91 στις: Απριλίου 07, 2015, 10:11:36 am »
Καλημέρα συνάδελφοι. Πως κρίνετε το νέο σύστημα για τους ΠΕ02;

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #92 στις: Απριλίου 07, 2015, 10:31:20 am »
Διατηροὐνται δηλ τα Μαθηματικά Γ.Π και η

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #93 στις: Απριλίου 07, 2015, 11:12:44 am »
τα παραδειγματα που δινει το ΥΠΕΠΘ αφορουν μεχρι το 4ο πεδιο ανα κατευθυνση για το 5ο? τι γινεται ?Στη θετικη δεν περιλαμβανονται οι σχολες πληροφορικης?

Η λογική τους είναι να χωρίσουν τις σχολές Πληροφορικής από οποιαδήποτε άλλη σχολή του 2ου-4ου σημερινού πεδίου και να τις ενώσουν με τις οικονομικές (!!!)
Έτσι, κανένας μαθητής δεν θα μπορεί να συνδυάσει Πληροφορική με Μαθηματικά, Πληροφορική με Αρχιτεκτονική, ακόμα και ΠΛηροφορική με Ηλεκτρολόγων Μηχανικών!!!
Αλλά θα μπορεί να συνδυάσει Πληροφορική με Νοσηλευτική ή Πληροφορική με Παιδαγωγικά, δηλαδή σχολές που είναι σίγουρο ότι θα τον ενδιαφέρουν
Άραγε, δεν ξέρουν ότι οι σχολές Πληροφορικής ανήκουν στις σχολές Θετικών επιστημών και τα γραφεία τους είναι δίπλα δίπλα στα πανεπιστήμια με μαθηματικό-φυσικό κτλ;
Προφανώς και το ξέρουν
Αλλά πρέπει να ζήσουν και άλλες ειδικότητες εις βάρος των μαθητών και ειδικά η πιο "αδικημένη" των τελευταίων 15 ετών

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #94 στις: Απριλίου 07, 2015, 01:02:21 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι. Πως κρίνετε το νέο σύστημα για τους ΠΕ02;

Mάλλον τους αδικεί
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #95 στις: Απριλίου 07, 2015, 01:36:03 pm »
Το επίσημο χαρτί του υπουργείου γράφει Ν. Γλώσσα και στις 3 κατευθυνσεις. Ξέρει κανεις αν εννοεί μόνο έκθεση ή έκθεση και λογοτεχνία μαζί?

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #96 στις: Απριλίου 07, 2015, 03:28:18 pm »
Άραγε, δεν ξέρουν ότι οι σχολές Πληροφορικής ανήκουν στις σχολές Θετικών επιστημών και τα γραφεία τους είναι δίπλα δίπλα στα πανεπιστήμια με μαθηματικό-φυσικό κτλ;
Προφανώς και το ξέρουν
Αλλά πρέπει να ζήσουν και άλλες ειδικότητες εις βάρος των μαθητών και ειδικά η πιο "αδικημένη" των τελευταίων 15 ετών
ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον): 2 κατευθύνσεις x 2-3 ώρες (λογικά) / κατεύθυνση = 4-6 ώρες εβδομαδιαίως / καθηγητή πληροφορικής
Χημεία: 1 κατεύθυνση x 2-3 ώρες (λογικά) = 2-3 ώρες εβδομαδιαίως / καθηγητή χημείας
Αυτά για ένα μικρό σχολείο. Για ένα μεγάλο και με δεδομένο ότι η Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ λογικά θα μαζέψει πολύ κόσμο, πολλαπλασιάζουμε επί τον αριθμό των τμημάτων. Άρα, ένα καλό άθροισμα ωρών για τους πληροφορικάριους. Απλά μαθηματικά είναι.
Όσο για το "η πιο αδικημένη των τελευταίων 15 ετών αμφιβάλλει κανείς; ( Το αδικημένη, χωρίς εισαγωγικά παρακαλώ)

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #97 στις: Απριλίου 07, 2015, 03:38:55 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι. Πως κρίνετε το νέο σύστημα για τους ΠΕ02;
Κοιταξε γενικα οι ωρες των φιλολογικων ειναι αυξημενες και το νεο συστημα ειναι μια χαρα! Ομως σε σχεση με αυτο που θα ισχυε, 10 ωρες αρχαια κλπ εισαστε αδικημενοι!
Επισης μια προχειρη εκτιμηση για αλλες ειδικοτητες ειναι:
Οι οικονομολογοι ακουγονται ευνοιμενοι επιεδη η κατευθυνση λεγεται ετσι αλλα στην πραξη δεν ειναι τοσο ευνοημενοι μιας και μονο αοθ βλεπω (το αοδε που ειναι?) και το αοθ θα το κανουν μονο παιδια της κατευθυνσης.
Πληροφορικαριοι τρελα ευνοημενοι (λογικο λογω του οτι ειναι και αρκετοι) και φυσικα το μαθημα τους ειναι τετοιο που μπορει να χωρεσει σε ολα τα προγραμματα σπουδων, ακομη και να διωξει τη φυσικη σε σχολες πληροφορικης!
Μαθηματικοι! Σταθερη αξια οπως παντα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182568
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.