*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150545 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #196 στις: Απρίλιος 18, 2015, 05:57:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:05 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #197 στις: Απρίλιος 19, 2015, 11:44:46 πμ »
@anixia:
Εθνικό απολυτήριο = πανελλήνιες εξετάσεις; Γιατί πως αλλιώς θα υπάρχει "αντικειμενικό" απολυτήριο;
Επίσης, οι λεγόμενες ανταγωνιστικές σχολές δεν είναι 5-6, αλλά πολύ περισσότερες. Οπότε, για ποιες σχολές να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και πώς ακριβώς θα είναι "ελεύθερη"; Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο; Π.χ. σε τμήματα ΤΕΙ, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση τόσο απόφοιτοι γενικών λυκείων, όσο και ΕΠΑΛ, αν πάνε οι περισσότεροι σε "μη ανταγωνιστικές" σχολές, τι ακριβώς θα γίνει εκεί μετά;

Άλλο αποσύνδεση εισαγωγικών εξετάσεων από το λύκειο, και άλλο ελεύθερη πρόσβαση. Το καλύτερο θα ήταν κάθε σχολή να προσδιορίζει τα μαθήματα (που προφανώς έχουν διδαχθεί στο σχολείο) που θέλει να εξετάζει, ενώ η ύλη να καθορίζεται από κοινού με το υπουργείο. Θα πει κανείς ότι έτσι πάλι θα πέσει σύννεφο το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο.. οπότε αν θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση και σε αυτό το ζήτημα, ας κάνουν προπαρασκευαστική τάξη για όσους θέλουν να εισαχθούν κάπου. Αλλά οι εξετάσεις για απολυτήριο λυκείου να είναι και αυστηρές. Δεν μπορεί να παίρνει κάποιος απολυτήριο με κάτω από τη βάση σε έστω ένα μάθημα!
Και φυσικά πρέπει να αλλάξει δραστικά η ύλη και η κατανομή της σε πολλά μαθήματα στο σχολείο.
Και όμως Landau ,σήμερα στο mega ,ο Μπαλτάς είπε ότι σε επίπεδο σκέψεων το πιο πιθανόν είναι οι εξετάσεις να ' πάνε' στις σχολές...όπως γινόταν στα χρόνια του!!!! Οτι το νέο σύστημα θα είναι ένα   πολύ σύντομο μεταβατικό.....εν ολίγοις.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2015, 12:21:16 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #198 στις: Απρίλιος 19, 2015, 12:35:36 μμ »
Υπό συνθήκες θα ήταν καλή σκέψη. Αλλά εξαρτάται πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί.
Όλο σκέψεις είναι πάντως... θα περιμένα να είχαν έτοιμες προτάσεις προς διαβούλευση από την αρχή, και όχι να σκέφτονται ακόμα. Λες και δεν ήταν προετοιμασμένοι σε κάποιους (αρκετούς) τομείς πριν τις εκλογές.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #199 στις: Απρίλιος 19, 2015, 12:38:09 μμ »
Υπό συνθήκες θα ήταν καλή σκέψη. Αλλά εξαρτάται πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί.
Όλο σκέψεις είναι πάντως... θα περιμένα να είχαν έτοιμες προτάσεις προς διαβούλευση από την αρχή, και όχι να σκέφτονται ακόμα. Λες και δεν ήταν προετοιμασμένοι σε κάποιους (αρκετούς) τομείς πριν τις εκλογές.
Αραγε πως γινόταν παλια;Είχες δικαίωμα να δίνεις σε πιο πολλές σχολές;Εγραφες μια φορα και μετά έκανες αίτηση σε σχολες;Πολλά τα ερωτήματα... ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:05 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #200 στις: Απρίλιος 19, 2015, 12:51:00 μμ »
Δεν ξέρω πώς ακριβώς γινόταν παλιά, το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έδιναν εξετάσεις στις σχολές που τους ενδιέφεραν (κάτι που γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού). Το πιο δίκαιο θα ήταν να υπάρχει χρονική ευελιξία, ώστε κάποιος να προλαβαίνει να δώσει εξετάσεις σε 2-3 σχολές που τον ενδιαφέρουν (και είναι στην ίδια κατηγορία). Και το καλό θα είναι ότι ο καθένας θα επιλέγει τη σχολή που τον ενδιαφέρει περισσότερο, και όχι να σπουδάζει κάτι, επειδή απλά έτυχε (ή είχε την.. ατυχία να περάσει σε αδιάφορη για αυτόν σχολή).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #201 στις: Απρίλιος 19, 2015, 12:51:19 μμ »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #202 στις: Απρίλιος 19, 2015, 01:01:13 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2015, 01:04:27 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #203 στις: Απρίλιος 19, 2015, 02:51:00 μμ »
Υπό συνθήκες θα ήταν καλή σκέψη.
Καλά, εμπιστεύεται κανείς τους πανεπιστημιακούς; Αντιλαμβάνεστε τι έχει να γίνει;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #204 στις: Απρίλιος 19, 2015, 03:45:44 μμ »
Καλά, εμπιστεύεται κανείς τους πανεπιστημιακούς; Αντιλαμβάνεστε τι έχει να γίνει;

Στο δικό μου σκεπτικό δεν θα έχουν πλήρη "αυτονομία" στη διεξαγωγή τέτοιων εισαγωγικών εξετάσεων τα παν/μια, αλλά με κάποιον τρόπο (ελεγκτικό, επικουρικό κλπ) θα εμπλέκεται το υπουργείο και επιτροπές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διαφορετικά.. π.χ. οι ιατρικές σχολές θα γεμίσουν με τα τέκνα των ακαδημαϊκών γιατρών (όχι ότι δεν γέμισαν έτσι κι αλλιώς, με διάφορους ύποπτους τρόπους...). Θα πρέπει προφανώς να εξασφαλισθεί το αδιάβλητο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #205 στις: Απρίλιος 19, 2015, 04:02:14 μμ »
 Η Ελληνική Εκπαίδευση από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα (είναι παλιό) βέβαια τις εξελίξεις από Γιαννάκου και μετά τις γνωρίζουμε, αν και πλησιάζει το τέλος του εκπαιδευτικού συστήματος σε δυο χρόνια δεν θα υπάρχει τίποτα, μην αγχώνεστε δεν θα σπουδάζει κανείς αφού δεν θα υπάρχουν λύκεια αν δεν γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών!
http://lyrasi.blogspot.gr/p/blog-page.html
Αν. ΥΠΟΠΑΙΘ στο Alpha radio στην Μ. Νικολάρα
http://www.alpha989.com/Media.aspx?a_id=1338&item=15944&prodId=179&prodId=179
Μόνο τα 4 μαθήματα θα υπολογίζονται για τις αντίστοιχες σχολές! Άρα δεν θα υπάρχει ρίσκο για τους μαθητές που θα πάρουν ένα περισσότερο αν αποτύχουν δεν θα τους καταστρέψει το βαθμό!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2015, 04:41:03 μμ από kostasMath »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #206 στις: Απρίλιος 19, 2015, 07:36:29 μμ »
Καλό....

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #207 στις: Απρίλιος 19, 2015, 10:26:49 μμ »
Δεν ξέρω πώς ακριβώς γινόταν παλιά, το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έδιναν εξετάσεις στις σχολές που τους ενδιέφεραν (κάτι που γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού). Το πιο δίκαιο θα ήταν να υπάρχει χρονική ευελιξία, ώστε κάποιος να προλαβαίνει να δώσει εξετάσεις σε 2-3 σχολές που τον ενδιαφέρουν (και είναι στην ίδια κατηγορία). Και το καλό θα είναι ότι ο καθένας θα επιλέγει τη σχολή που τον ενδιαφέρει περισσότερο, και όχι να σπουδάζει κάτι, επειδή απλά έτυχε (ή είχε την.. ατυχία να περάσει σε αδιάφορη για αυτόν σχολή).
Αυτό είναι το ιδανικότερο, αλλά βλέπω δύσκολο να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στο εγγύς μέλλον.
  

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #208 στις: Απρίλιος 22, 2015, 07:41:03 πμ »
Στην ομάδα Ανθρωπιστικών σπουδών η Λογοτεχνία και η Κοινωνιολογία ενώ είναι μαθήματα προσανατολισμού, ΔΕΝ εξετάζονται πανελλαδικά.

Στην ομάδα Θετικών σπουδών η Ανάπτηξη Εφαρμογών ενώ είναι μάθημα προσανατολισμού, ΔΕΝ εξετάζεται πανελλαδικά.

Στην ομάδα σπουδών Οικονομίας & πληροφορικής η Ιστορία και η Κοινωνιολογία ενώ είναι μαθήματα προσανατολισμού, ΔΕΝ εξετάζονται πανελλαδικά.

Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς ποια λογική υπάρχει στα παραπάνω; δηλαδή να έχουμε μαθήματα χαρακτηρισμένα ως προσανατολισμού (κατεύθυνσης δηλαδή με το παλιό σύστημα), αλλά να μην εξετάζονται πανελλαδικά;

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #209 στις: Απρίλιος 22, 2015, 08:00:31 πμ »

Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς ποια λογική υπάρχει στα παραπάνω; δηλαδή να έχουμε μαθήματα χαρακτηρισμένα ως προσανατολισμού (κατεύθυνσης δηλαδή με το παλιό σύστημα), αλλά να μην εξετάζονται πανελλαδικά;
έγινε για να ικανοποιηθούν κάποια συμφέροντα, το θετικό είναι πως οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν έστω ως ενδοσχολικά όλα τα μαθήματα, δεν ήταν σωστό στη θετική να επιλέγουν μαθηματικά ή βιολογία 8 ώρες, θα έπαιρναν απολυτήριο χωρίς να διδαχτούν μερικά μαθήματα.
Μέχρι τώρα ο βαθμός Γ λυκείου θα μετρήσει για εισαγωγή στα αει - τει, και για να πάρουν πρώτα το απολυτήριο πρέπει να γράψουν 10 σε κάθε μάθημα της κατεύθυνσης!
Αν έκανα μάθημα δεν θα χάριζα βαθμό σε κανένα μαθητή , δεν θα συγχωρούσα τους αδιάφορους που δεν θα το έδιναν με πανελλήνιες εξετάσεις.
το άρθρο 13
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9210095.pdf  δεν τροποποίησαν την παράγραφο 5 του άρθρου 3 ν.4186/2013 φεκ 193  http://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-193-2013-n4186-anadiarthrosi-devterobathmias-ekpaidevsis-klimaka.pdf


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2015, 08:27:19 πμ από kostasMath »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 523
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.