0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι ανακοινώσεις από τις επιστημονικές ενώσεις πέφτουν βροχή!!! Όλοι φυσικά ενδιαφέρονται για ένα δίκαιο εξεταστικό σύστημα για τα παιδιά που τα υπεραγαπούν και όχι φυσικά για τα μέλη τους που ξεσκίζονται στα ιδιαίτερα και καταλαμβάνουν με άνεση οργανικές θέσεις στα σχολεία.Πρώτα η μάσα!! Συγνώμη πρώτα ο μαθητής ήθελα να πω!!
H φυσική , η χημεία , η πληροφορική δεν ανήκουν στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες ; Προφανώς έχει στηθεί ένα παιχνίδι...Πέντε μαθήματα σε μια κατεύθυνση θετικών και τεχνολογικών σχολών : μαθηματικά , φυσική , χημεία ,πληροφορική και έκθεση και άλλα πέντε για τις επιστήμες υγείας (βιολογία αντί για μαθηματικά) και άλλα 5 για τις οικονομικές και άλλα 5 για τις θεωρητικές και τέλος το παραμύθι ... Γιατί δεν το κάνουν ; γιατί πολύ απλά δεν θέλουν...
Και με τέσσερα μαθήματα γίνεται . Για παράδειγμα θα μπορούσαν να συγχωνεύσουν τα Μαθηματικά με την πληροφορική και να το ονομάσουν Μαθηματικά και Στοιχεία πληροφορικής και να δώσουν 4 ώρες και 2 ώρες αντίστοιχα ή να κάνουν κάτι ανάλογο με την φυσική και την χημεία ή την
Οι φυσικές επιστήμες τι είναι φίλε μου ; Δεν είναι ενιαίο μάθημα ; Έτσι δεν έχει ορισθεί ; Η πληροφορική δεν είναι κλάδος των μαθηματικών ;
Στην Πληροφορική στο σχολείο διδάσκονται τους αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού;Ρητορική ερώτηση...
Γιατί θα έπρεπε να διδάσκονται αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού; ...