*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150933 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #252 στις: Μάιος 02, 2015, 10:24:48 μμ »
φαντάζομαι οτι τα ίδια τα πανεπιστήμια θα επέλεξαν ποιο μάθημα προτιμούν για τους εισακτέους τους. στόχος δεν είναι να εξεταστούν στα πάντα, διαφορετικά θα έπρεπε να δίνουν και σχέδιο για τις περισσότερες σχολές. Πάλι καλά να λέτε που άφησε την πληροφορική έστω και σε ένα πεδίο, να θυμίσω οτι με το προηγούμενο νόμο ήταν μόνο μάθημα γενικής παιδείας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:53:28 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #253 στις: Μάιος 03, 2015, 08:06:56 πμ »
Οι ανακοινώσεις από τις επιστημονικές ενώσεις πέφτουν βροχή!!! Όλοι φυσικά ενδιαφέρονται για ένα δίκαιο εξεταστικό σύστημα για  τα παιδιά που τα υπεραγαπούν και όχι φυσικά για τα μέλη τους που ξεσκίζονται στα ιδιαίτερα και καταλαμβάνουν με άνεση οργανικές θέσεις στα σχολεία.Πρώτα η μάσα!! Συγνώμη πρώτα ο μαθητής ήθελα να πω!!

Είδατε την κοινή ανακοίνωση των 3 ενώσεων ; 
Φυσικοί πληροφορικοί κοινωνιολόγοι κατέβασαν κοινή πρόταση τροποποίησης του εξεταστικού.
Προβλέπω να διαφωνούν σύντομα οι φιλόλογοι χημικοί και βιολόγοι.   :)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #254 στις: Μάιος 03, 2015, 11:30:14 πμ »
Βέβαια, ο γνωστός "πρόεδρος" της ΕΕΦ έσπευσε να διευκρινίσει...


Παράθεση
ΘΕΜΑ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ, όπως αναφέρεται) ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ                                             

Αθήνα, 3 Μαΐου 2015

Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΟΤΙ:

   Το σχετικό ΚΕΙΜΕΝΟ - ΣΧΕΔΙΟ που ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ το Σάββατο 2 Μαΐου 2015 και προκάλεσε ποικίλες και δικαιολογημένες ίσως αντιδράσεις  είναι απλώς ένα ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ που τέθηκε ως βάση συζήτησης, χωρίς να έχει πάρει οριστική μορφή και δεν  έχει   ακόμη  την ΕΓΚΡΙΣΗ του Δ.Σ.  της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.
 

Για το Δ.Σ. της Ε.Ε.Φ.

Ο Α΄ Αντιπρόεδρος

Παναγιώτης Φιλντίσης

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%B5%CF%86-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%82
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #255 στις: Μάιος 03, 2015, 12:00:04 μμ »
H φυσική , η χημεία , η πληροφορική δεν ανήκουν στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες ; Προφανώς έχει στηθεί ένα παιχνίδι...Πέντε μαθήματα σε μια κατεύθυνση θετικών και τεχνολογικών σχολών : μαθηματικά , φυσική , χημεία ,πληροφορική και έκθεση και άλλα πέντε για τις επιστήμες υγείας (βιολογία αντί για μαθηματικά) και άλλα 5 για τις οικονομικές και άλλα 5 για τις θεωρητικές και τέλος το παραμύθι ... Γιατί δεν το κάνουν ; γιατί πολύ απλά δεν θέλουν...
Καλό μου ακούγεται αυτό...
Νομίζω ότι ήθελαν να μείνουν στα 4 μαθήματα, και απλώς έδωσαν τη δυνατότητα για δεύτερο πεδίο, μπερδεύοντας τα πράγματα.
Τα ΤΕΦΑΑ σε ποιο πεδίο λέτε να ανήκουν, 3ο ή 4ο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:53:28 »

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #256 στις: Μάιος 03, 2015, 02:18:27 μμ »
Και με τέσσερα μαθήματα γίνεται . Για παράδειγμα θα μπορούσαν να συγχωνεύσουν τα Μαθηματικά με την πληροφορική και να το ονομάσουν Μαθηματικά και Στοιχεία πληροφορικής και να δώσουν 4 ώρες και 2 ώρες αντίστοιχα ή να κάνουν κάτι ανάλογο με την φυσική και την χημεία ή την Βιολογία ...Απλά δεν θέλουν...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #257 στις: Μάιος 03, 2015, 03:58:10 μμ »
Και με τέσσερα μαθήματα γίνεται . Για παράδειγμα θα μπορούσαν να συγχωνεύσουν τα Μαθηματικά με την πληροφορική και να το ονομάσουν Μαθηματικά και Στοιχεία πληροφορικής και να δώσουν 4 ώρες και 2 ώρες αντίστοιχα ή να κάνουν κάτι ανάλογο με την φυσική και την χημεία ή την Βιολογία ...Απλά δεν θέλουν...

Αυτό δεν είναι λύση, είναι αμερικανιά. Γιατί με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαν να συγχωνεύσουν και άλλα μαθήματα και να προκύψει π.χ. "Στοιχεία αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας" ή "Ελληνοαγγλική γλώσσα" ή "Αρχές ιστορίας και οικονομικής θεωρίας" κ.ο.κ.
Ας μείνουμε σε σοβαρές προτάσεις.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #258 στις: Μάιος 03, 2015, 05:10:04 μμ »
Οι φυσικές επιστήμες τι είναι φίλε μου ; Δεν είναι ενιαίο μάθημα ; Έτσι δεν έχει ορισθεί ; Η πληροφορική δεν είναι κλάδος των μαθηματικών ;

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #259 στις: Μάιος 03, 2015, 06:00:41 μμ »
Οι φυσικές επιστήμες τι είναι φίλε μου ; Δεν είναι ενιαίο μάθημα ; Έτσι δεν έχει ορισθεί ; Η πληροφορική δεν είναι κλάδος των μαθηματικών ;

Η Πληροφορική είναι επίλυση προβλημάτων μέσω αλγορίθμων
Εφαρμόζει σε όλες τις επιστήμες και όχι μόνο στα μαθηματικά
Η εφαρμογή αυτή επιτυγχάνεται μέσω μηχανών που απαιτούν κυρίως νόμους Φυσικής και υπολογιστικών μαθηματικών

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #260 στις: Μάιος 04, 2015, 02:22:45 πμ »
http://eef.gr/images/neo_ejetastiko_sistima.pdf

Μελετώντας αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών των διαφόρων τμημάτων και
την κατανομή αυτών στις αντίστοιχες ομάδες προσανατολισμού εκφράζει
τονπροβληματισμό της για δύο βασικά σημεία:
 ΣΗΜΕΙΟ Α
1. Με το νέο σύστημα επιτρέπεται η εισαγωγή σε σχολές
Πληροφορικής, της Ομάδας Προσανατολισμού <<σπουδών
Οικονομίας και Πληροφορικής>>, χωρίς τη διδασκαλία του
Μαθήματος της Φυσικής.
2. Επίσης για την ίδια Ομάδα σπουδών δεν δίνεται η
δυνατότητα στους μαθητές να διεκδικήσουν την εισαγωγή
τους σε Α.Ε.Ι τα αντιστοιχούσαν μέχρι τώρα στο 2ο
Επιστημονικό πεδίο (<<Τεχνολογικές και Θετικές σπουδές>>
σήμερα). Κατά συνέπεια οι μαθητές εγκλωβίζονται σε
περιορισμένο αριθμό τμημάτων.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #261 στις: Μάιος 04, 2015, 07:56:04 πμ »
Υπάρχει πρόβλημα και με το πρόγραμμα καθώς δεν γίνεται να γράφουν την ιδία μέρα μαθηματικά προσανατολισμού,  βιολογία και ιστορία γενικής παιδείας  χωρίς να περισσεύουν κάποιοι μαθητές  , πως θα συνδυάσουν τις επιλογές των μαθητών ? Θα είναι δύσκολο να ανταπεξέλθουν οι μαθητές αν γράφουν κάθε μέρα και μετά από ενδοσχολικές εξετάσεις.  Αν γράφουν σε διαφορετικά θέματα τότε δεν θα είναι δίκαιο το σύστημα , αλλά κι αν αφήσουν τους μαθητές να προετοιμαστούν περισσότερο χρόνο πχ στην ιστορία γενικής ή βιολογία πάλι θα αδικήσουν όσους είναι αναγκασμένοι να γράψουν κάποιο άλλο μάθημα το  4 ή 5ο μάθημα ως προαιρετικό που θα επιλέγεται από δυο κατευθύνσεις…

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #262 στις: Μάιος 04, 2015, 08:21:25 πμ »
Βλεπω η εεφ έχει δική της ατζέντα. Άδειασε τους κοινωνιολόγους?
Αυτή η πρόταση ικανοποιεί τους πληροφορικούς?

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #263 στις: Μάιος 04, 2015, 09:24:20 πμ »
Στην Πληροφορική στο σχολείο διδάσκονται τους αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού;
Ρητορική ερώτηση...
Γιατί θα έπρεπε να διδάσκονται αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού;
Σε ποιο βαθμό θα βελτιωθεί η κατανόηση του μαθητή για τη δομή επανάληψης αν αντί για "όσο... επανάλαβε" γράψει "do...while";
Και σε τελική ανάλυση, τι σχέση έχει η ρητορική ερώτηση με τη στρέβλωση που εισάγει η νέα πρόταση, που αποκλείει τμήματα πληροφορικής ανάλογα με την κατεύθυνση των μαθητών;
Μη ρητορικές ερωτήσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2015, 09:28:18 πμ από soch »
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #264 στις: Μάιος 04, 2015, 10:43:02 πμ »
Γιατί θα έπρεπε να διδάσκονται αλγορίθμους μέσω μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού;
...

Θα απαντήσω μόνο στο παραπάνω. Δεν διαφωνώ ότι οι αλγόριθμοι μπορούν (και πρέπει) να διδάσκονται ανεξαρτήτως της γλώσσας προγραμματισμού. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι δεν γίνεται έστω μια εισαγωγή, ως εφαρμογή αν θέλεις, σε μία από τις πιο απλές στη χρήση γλώσσες προγραμματισμού (π.χ. fortran), ώστε να υπάρχει μια πρώτη εξοικείωση με πραγματικό προγραμματιστικό περιβάλλον. Εκτός αν θέλουν το πρόγραμμα να είναι στα ελληνικά, οπότε - μεταξύ άλλων - επιλέχθηκε και ο σημερινός τρόπος διδασκαλίας.
Κάποτε δεν είχαν καν την πολυτέλεια να διδάσκονται πληροφορική στο σχολείο, αλλά έκαναν από μικρή ηλικία μόνοι τους παπάδες ακόμα και στη gw-basic. Τώρα;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #265 στις: Μάιος 04, 2015, 11:37:46 πμ »
Εφόσον θα εξεταστούν στο χαρτί και εφόσον δύσκολα μπορεί να γίνει μάθημα σε εργαστήριο, δεν έχει νόημα η εκμάθηση κάποιας συγκεκριμένης γλώσσας. Στο κάτω κάτω, αν υπάρχει ανάγκη εκτέλεσης σε υπολογιστή για το μάθημα, έχουν αναπτυχθεί μερικά κατάλληλα περιβάλλοντα
Μαθητής που μαθαίνει καλά την αλγοριθμική μέσα από το μάθημα της ΑΕΠΠ, μπορεί άνετα να προγραμματίσει σε οποιαδήποτε γλώσσα
Αρκεί να ασχοληθεί μερικές ώρες με το συντακτικό της

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 225
Σύνολο: 226

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.