0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συγνώμη αν έχει ρωτηθεί ξανά, αλλά μου κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι στην ομάδα προσανατολισμού Οικονομίας & Πληροφορικής, ενώ διδάσκονται τα παιδια Ιστορία Κατεύθυνσης, εντούτις εξετάζονται στην Ιστορία Γενικής παιδείας για να ανοίξουν το 4ο πεδίο. Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό; να διδάσκεσαι Ιστορία στην Κατεύθυνησ, αυτή να μην εξετάζεται καν πανελλαδικά και αντιθέτως να πρέπει να εξεταστείς σε Ιστορία Γενικής!!! τότε ας κάνανε την Ιστορία Γενικής μάθημα Κατεύθυνσης...
3 ώρες Ιστορία μη εξεταζόμενη2 ώρες ΑΕΠΠ βασικό μάθημα κατεύθυνσης και εξεταζόμενοΤι άλλο να πούμε;
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποιον που έδωσε από θεωρητική, για ΤΕΦΑΑ, με το παλιό (2014-15), μπορεί να κάνει κάποιος εκτίμηση, με ποιό σύστημα είναι καλύτερα να ξαναδώσει;
υπάρχει περίπτωση κάποιοι από τους αναπληρωτές που θα διοριστούν για το ΑΟΘ να είναι από άλλη ειδικότητα (πχ σε σχολείο με μια θέση να μην παει οικονομολόγος) ; το ίδιο ίσως και για φυσική-χημεία-βιολογία
Από ποια άλλη να είναι δηλαδή;;
Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών ή Οικονομικής Επιστήμης ή Διεθνών και Ευρωπαϊκών − Οικονομικών Σπουδών ή Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης ή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ή Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής ή Αστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης ή Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης ή Επιχειρησιακής ΄Ερευνας και Μάρκετινγκ (μετονομάστηκε σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με το ν.3027/2002, άρθρο 3 παρ.1)δ.αα.) ή Ναυτιλιακών Σπουδών ή Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών ή Στατιστικής ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών ή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ή
ΠΕ09 δεν θα είναι;
Έλα μου ντε, αυτό λέω και γω..