*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2041506 φορές)

0 μέλη και 33 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Δεν ξερω τι θα γινει ειλικρινα με το νέο συστημα,αλλα φρονω πως οι επιτυχόντες 2008 θα πρεπει να μας δινουν,σ εμας τους προσφυγεντες ΣτΕ το 12% επι του μελλοντικου μισθου τους ως ενδειξη ευγνωμοσύνης.
Επισης δεν θα με χαλαγε και μια αγιογραφια.Μου πανε τρελά τα μπλε και πορτοκαλι,υποψιν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για τους φανατικούς του  γραπτού ΑΣΕΠ
Χαίρομαι γιατί επιβεβαιώνετε όσα έγραψα για εσάς, τις λάσπες και τον εμετό εναντίον των άλλων, επί δικαίων και αδίκων. Την αδικία που σας έκαναν πάτε να την στρέψετε εναντίον άλλων συναδέλφων στη λογική "οφθαλμός αντί οφθαλμού". Υμνολογείτε τη Διαμαντοπούλου αλλά την παιδαγωγική επάρκεια που αναφέρει και δεν την έχετε ούτε λόγος. Τα μεταπτυχιακά προσόντα των άλλων προσπαθείτε εν έτει 2015 να τα μηδενίσετε αλλά "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Φυσικά να δώσουμε και ΑΣΕΠ όπου ο απόφοιτος της σχολής του 18 της Αθήνας ισοπεδώνεται με τον απόφοιτο του 13 της Καλαμάτας. Φυσικά ο ΑΣΕΠ να μετράει του 2008 περισσότερο λες και οι υπόλοιποι που δώσανε προηγούμενους λυπάμαι αλλά ας πρόσεχαν. Και όλα πάντα κατ' αποκλειστικότητα. Η έννοια της αποδοχής και της σύνθεσης είναι εντελώς άγνωστη για εσάς. Αυτή όμως θα είναι και η τελική αποτυχία σας, γιατί είστε η πέμπτη φάλαγγα του κλάδου.
Για τους άλλους συναδέλφους
ένας πίνακας
οποιαδήποτε επιτυχία ΑΣΕΠ
Δυνατότητα για βελτίωση βαθμού σε άλλο ΑΣΕΠ
Προϋπηρεσία
Μεταπτυχιακοί τίτλοι στο αντικείμενο ή την παιδαγωγική
Βαθμός πτυχίου
Ημερομηνία κτήσης πτυχίου
Κανένα από αυτά ως αποκλειστική προϋπόθεση
Διαφορετικά ακόμη και οι υποστηρικτές του γραπτού ΑΣΕΠ θα είναι εσαεί όμηροι της εκάστοτε ηγεσίας και θα εφευρίσκουν διάφορους όρους, όπως το "επιτυχόντες" και θα τους φταίνε οι άλλοι γιατί δεν τους πήραν. Σεβασμός στην πράξη όλων των κατηγοριών, πλην αυτών που αποδεδειγμένα προκύπτουν από "κακή" προϋπηρεσία.

ΥΓ. Πραγματικά μου κάνει έκπληξη το ότι διάβασαν κάποιοι για ΑΣΕΠ εδώ μέσα όπως λένε. Το επίπεδο τους και το ύφος τους δεν δείχνει άνθρωπο με μεγάλη σχέση με τα βιβλία. Μάλλον θα έπεσε κανένα σκονάκι, ...για αυτό πάντα οι μέτριοι είναι "βασιλικότεροι του βασιλέως".

 

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Επειδή έχασα επεισόδια (και βαριέμαι να διαβάζω τόσες σελίδες πια), τώρα γίνεται κόντρα μεταξύ ασεπιτών 2008 και προηγούμενων; Γουάου!  8)

Αν θες να θυμηθείς κόντρες της περασμένης δεκαετίας δες παρακάτω   :)

http://www.pde.gr/index.php?topic=10822.msg188716#msg188716

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Δουλεύω ως μόνιμος εκπαιδευτικός από το 2010. Όντας διορισμένος μόνο με επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 και τίποτα άλλο. Ξεκαθαρίζω αυτό για έναν και μόνο λόγο: όχι γιατί έχω κουραστεί να μου κρεμούν ορισμένοι καλοθελητές "ταμπέλες" κάθε φορά που προσπαθώ να τοποθετηθώ. Αλλά γιατί θέλω να αναδείξω κάποιες απόψεις και όποιος επιθυμεί να απαντήσει, ας κάνει κριτική επί των απόψεων, όχι εναντίον ενός ανύπαρκτου εχθρού, όπως κατά κόρον συμβαίνει στο παρόν νήμα.

Αν κάτι με ξεπερνά, είναι η ευκολία με την οποία κάποιοι εκτοξεύουν χαρακτηρισμούς και λάσπη εναντίον χιλιάδων συναδέλφων. Στα πέντε χρόνια που δουλεύω ως εκπαιδευτικός έχω συνεργαστεί στο σχολείο μου με περίπου 30 αναπληρωτές. Κανείς από αυτούς δεν ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στο δημόσιο σχολείο έχοντας κάποια δολίως αποκτηθείσα προϋπηρεσία. Όλοι πέρασαν από ΑΣΕΠ, πολλοί από αυτούς από 2 ή και 3. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, υπηρετούν από 5 έως και 10 χρόνια. Έχουν "οργώσει" κυριολεκτικά τη χώρα, κάποιοι μάλιστα έχουν "φάει" τα δυσπρόσιτα με το κουτάλι.

Κι εδώ θέτω το πρώτο ερώτημα: όση πίκρα, όσα προβλήματα και να κουβαλάει ένας άνθρωπος, από που κι ως που βαφτίζει έναν ολόκληρο κλάδο ως διεφθαρμένο; Σε τι αποσκοπούν τοποθετήσεις του τύπου "οι περισσότεροι απέκτησαν τις προϋπηρεσίες με παράνομο τρόπο"; Με εξαίρεση τον κλάδο των δασκάλων, οι οποίοι έχουν μεγάλη απορρόφηση και δεν χρειαζόταν να περάσουν από την κρησάρα του ΑΣΕΠ -και καλώς, τι να κάνουμε δηλαδή, να τους "κρεμάσουμε" επειδή εκείνοι είχαν πιο εύκολη πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση- πού αλλού εντοπίζεται τόσο κραυγαλέο ποσοστό αναπληρωτών, οι οποίοι εργάζονται μόνο χάρη στην αποκτηθείσα προϋπηρεσία; Έχει κάποιος στοιχεία, έχει ποσοστά, έχει ονόματα; Μπορεί να κατηγορήσει ακόμη κι αυτούς τους ανθρώπους ότι την απέκτησαν παράνομα; Με ποιες αποδείξεις; Να πω απλά τι σκέφτομαι; Η ανώνυμη κι αστήρικτη καταγγελία συνιστά συκοφαντία! Όποιος έχει στοιχεία να τα καταθέσει. Ευχαρίστως. Στοιχεία όμως, όχι λάσπη!

Με αυτούς τους ανθρώπους λοιπόν τι θα κάνουμε; Θα τους "πετάξουμε" εκτός εκπαίδευσης για να ικανοποιηθεί το αίσθημα όσων όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκαν εκτός εκπαίδευσης; Είναι λογική σοβαρού κράτους αυτή; Και ποιος σας εγγυάται αγαπητοί επιτυχόντες του 2008 ότι με την ίδια λογική μετά από 1-2 χρόνια δε θα έρθει ένας άλλος υπουργός ή μια άλλη κυβέρνηση και θα σας πει "κακώς προηγηθήκατε, πάρτε δρόμο για να προσληφθούν οι προηγούμενοι"; Η απόφαση του ΣΤΕ -που πολύ εύκολα ανατρέπεται, εκτός κι αν κάποιοι επιμένουν σε κόντρα των γεγονότων και της γενικής πείρας να θεωρούν τη δικαιοσύνη αδιάβλητη και αδιάλλακτη;

Αυτή η γενικευμένη λογική του "όλοι εναντίον όλων" δε βγάζει πουθενά. Το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι το 60-40, ο ΑΣΕΠ, το 30μηνο. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι δε γίνονται διορισμοί. Και ότι αυτοί που θα πραγματοποιηθούν φέτος είναι ελάχιστοι και δεν καλύπτουν τα κενά ούτε στο ελάχιστο. Εγώ τους αριθμούς που ανακοινώθηκαν (2.500-3.500) τους θεωρώ ανάξιους σχολιασμού, όταν τα κενά αναμένονται κοντά στις 25.000. Και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί επιθυμούμε επαρκή αριθμό διορισμών, ειδικά όσοι υπηρετούμε σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες και στην αρχή της χρονιάς παρουσιαζόμαστε 2-3 άνθρωποι και αδυνατούμε να πράξουμε έστω και τα στοιχειώδη για τη λειτουργία του σχολείου.

Φυσικά και πρέπει να να δοθεί η ευκαιρία  σε νέους συναδέλφους να προσφέρουν στη δημόσια εκπαίδευση. Πώς θα υλοποιηθεί όμως ένα τέτοιο σενάριο, προτάσσοντας μόνο τους επιτυχόντες του 2008 στις λίστες διορισμών, αναπληρώσεων και ρίχνοντας στον κάλαθο των αχρήστων όσους επί χρόνια έχουν "τραβήξει το κουπί"; Το σύστημα των διορισμών σαφώς και πρέπει να αναμορφωθεί, αφού όμως πρώτα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος που θα εξασφαλίσει την μονιμοποίηση όσων επί χρόνια εργάζονται ως αναπληρωτές. Σωστά θα παρατηρήσει κάποιος ότι και σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξουν συνάδελφοι που θα αδικηθούν- δε θα διοριστούν όλοι οι έχοντες προϋπηρεσία. Αλλά αυτός ο άλυτος γρίφος προέκυψε από τον παραλογισμό των τελευταίων ετών, με τους μηδενικούς διορισμούς, το κλείσιμο των πινάκων και ένα νομικό πλαίσιο διορισμών που δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Και βεβαίως, εξαιτίας του ωχαδερφισμού και της αδυναμίας του εκπαιδευτικού κινήματος να διεκδικήσει τα αυτονόητα.

Υ.Γ. Για κάθε διορισμό που πραγματοποιείται, μεγαλώνουν κι οι πιθανότητες να δουλέψουν νέοι συνάδελφοι ως αναπληρωτές, αυτό να μην το ξεχνάμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
καλησπερα συναδελφε eta beta

ειπαμε να ριξουμε λιγο τους τονους. αν θες μην αναλωνεσαι με χαρακτηρισμους προς τις αλλες ομαδες και εξηγησε ηρεμα την αποψη σου  :)
μην ξεχνας οτι δεν εχουν ολοι ωριμη και κατασταλαγμενη αποψη μπροστα στον καταιγισμο των γεγονοτων
και πολλες φορες εκφραζουμε σκεψεις, τις οποιες καταθετουμε για να πουν όλοι τη γνωμη τους και να βρεθει επιτελους μια χρυση τομη για όλους 
φιλικα :)
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μεταπτυχιακοί τίτλοι στο αντικείμενο ή την παιδαγωγική
Το μεταπτυχιακό στο αντικείμενο μου το εξηγείτε? Πόσα από τα παρακάτω απευθύνονται στο αντικείμενο για τα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας?
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μεταπτυχιακό με ειδικεύσεις:1)Θεωρητικά Μαθηματικά 2)Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα 3)Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με ειδικεύσεις:1)Θεωρητικά Μαθηματικά 2)Εφαρμοσμένα Μαθηματικά 3)Υπολογιστικά Μαθηματικά - Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με ειδικεύσεις:1)Μαθηματικά 2)Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα 3)Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Μηχανική 4)Υπολογιστικά Μαθηματικά και Πληροφορική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Μαθηματική Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και τις Σύγχρονες Τεχνολογίες"
ΤΜΗΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ και ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ - ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Στατιστική και Αναλογιστικά - Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά"
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ και ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α)Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Εφαρμοσμένες Μαθηματικές Επιστήμες"
Β)Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Μαθηματική Προτυποποίηση στις Σύγχρονες Τεχνολογίες και την Οικονομία"
Ποιο από αυτά θα με κάνει καλύτερο? Να πάω στο εξωτερικό να μάθω και καλύτερα μια ξένη γλώσσα.  Είναι τόσο εύκολο να νοικιάζεις σπίτι και να σπουδάζεις αλλά δυο χρόνια…

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Πάντα ενδιαφέρουσες οι τοποθετήσεις σου jimy100 και συμφωνώ σε όλα εκτός από το εξής:

Αν κάτι με ξεπερνά, είναι η ευκολία με την οποία κάποιοι εκτοξεύουν χαρακτηρισμούς και λάσπη εναντίον χιλιάδων συναδέλφων. Στα πέντε χρόνια που δουλεύω ως εκπαιδευτικός έχω συνεργαστεί στο σχολείο μου με περίπου 30 αναπληρωτές. Κανείς από αυτούς δεν ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στο δημόσιο σχολείο έχοντας κάποια δολίως αποκτηθείσα προϋπηρεσία. Όλοι πέρασαν από ΑΣΕΠ, πολλοί από αυτούς από 2 ή και 3. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, υπηρετούν από 5 έως και 10 χρόνια. Έχουν "οργώσει" κυριολεκτικά τη χώρα, κάποιοι μάλιστα έχουν "φάει" τα δυσπρόσιτα με το κουτάλι.
Εγώ πέρυσι, από τους 5 φιλολόγους που προσληφθήκαμε στον ίδιο τόπο, οι 2 είχαν ξεκινήσει από πδς και δεν είχαν πατήσει το πόδι τους ποτέ σε ασεπ, έχουν 60 μήνες προύπηρεσία, από ήθος δεν σχολιάζω και θεωρούν ότι το κράτος τους χρωστάει διορισμό. Δεν είναι λίγοι αυτοί...
Όσο για τις επιτυχίες 2006, 2008, αν κάποιος έπιανε στους ΠΕ 02 17 μόρια και κάτω στον ασεπ 2006 δεν εργαζόταν ή μόνο το 2007-8 και 2008-2009 και το πολύ ωρομισθίες, μετά αν δεν πετύχαινε και στον ασεπ 2009 μειώνονταν στο μισό τα μόριά του, άρα ένας με 17 και κάτω μόρια τόσο του 2006, όσο και του 2008 είχε την ίδια τύχη.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Ο Λοβέρδος μέχρι και τον Ιανουάριο επέμενε ότι θα εξασφαλίσει 15000 διορισμούς, δεν ξέρουμε αν τελικά θα κατάφερνε να το κάνει (δεν πειστήκαμε, δεν τον ψηφίσαμε), αλλά τουλάχιστον είχε καταλάβει ότι μόνο με πολλούς διορισμούς (να μην πω μαζικούς τους 15000) θα μπορούσε να ικανοποιήσει τους περισσότερους και με προϋπηρεσίες, και με καλούς ασεπ, και τους νέους (αν και λίγες ελπίδες είχαν οι τελαιταίοι, τουλάχιστον είχαν την ευκαιρία να μπουν στη διαδικασία).
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2015, 10:18:37 μμ από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Καλά, ο Λοβέρδος θα πετύχαινε.. 15000 απολύσεις, και όχι διορισμούς. Πάλι καλά να λέμε που έφυγαν αυτοί οι σάπιοι από την εξουσία.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εχουμε και λεμε.
Α.Επιτυχοντες ασεπιτες με φεκ.
Β.Προυπηρεσιες
Γ.Ασεπ με προυπηρεσιες
Δ. Επιλαχοντες των προηγουμενων διαγωνισμων.
Ε. Πολυτεκνοι
Στ. Ειδικες κατηγοριες.
Ζ.Τριτεκνοι με 20% επι των αναπληρωσεων.

Ολοι αυτοι κατι διεκδικουν δηλαδη διορισμο. Οπως λοιπον θα ελεγε ο λοβερδος εγω αυτο το μπλεξιμο δεν μπορω να το λυσω και εκοψε το καρπουζι με το ανοιγμα των πινακων στη μεση.
Το δικαοτερο αυτη την στιγμη ειναι να προσμετρηθουν τα παντα. 
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλά που έφυγαν και έφυγε το μνημόνιο η τρόικα, επανήλθε το ωράριο και οι μισθοί μας στο 2009

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Εχουμε και λεμε.
Α.Επιτυχοντες ασεπιτες με φεκ.
Β.Προυπηρεσιες
Γ.Ασεπ με προυπηρεσιες
Δ. Επιλαχοντες των προηγουμενων διαγωνισμων.
Ε. Πολυτεκνοι
Στ. Ειδικες κατηγοριες.
Ζ.Τριτεκνοι με 20% επι των αναπληρωσεων.

Ολοι αυτοι κατι διεκδικουν δηλαδη διορισμο. Οπως λοιπον θα ελεγε ο λοβερδος εγω αυτο το μπλεξιμο δεν μπορω να το λυσω και εκοψε το καρπουζι με το ανοιγμα των πινακων στη μεση.
Το δικαοτερο αυτη την στιγμη ειναι να προσμετρηθουν τα παντα.
Γιατί μας διαφεύγει μονίμως ότι υπάρχουν ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ 60-40 από το 2008; Επειδή οι ειδικότητες που έχουν ακόμη εναπομείναντες δεν ανήκουν στις εκλεκτές;
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γιατί μας διαφεύγει μονίμως ότι υπάρχουν ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ 60-40 από το 2008; Επειδή οι ειδικότητες που έχουν ακόμη εναπομείναντες δεν ανήκουν στις εκλεκτές;
Αφού το ΣΤΕ τους έκρινε παράνομους αυτούς που είναι εκτός ΑΣΕΠ πως θα τους διορίσει ?????

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για τους φανατικούς του  γραπτού ΑΣΕΠ
Χαίρομαι γιατί επιβεβαιώνετε όσα έγραψα για εσάς, τις λάσπες και τον εμετό εναντίον των άλλων, επί δικαίων και αδίκων. Την αδικία που σας έκαναν πάτε να την στρέψετε εναντίον άλλων συναδέλφων στη λογική "οφθαλμός αντί οφθαλμού". Υμνολογείτε τη Διαμαντοπούλου αλλά την παιδαγωγική επάρκεια που αναφέρει και δεν την έχετε ούτε λόγος. Τα μεταπτυχιακά προσόντα των άλλων προσπαθείτε εν έτει 2015 να τα μηδενίσετε αλλά "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Φυσικά να δώσουμε και ΑΣΕΠ όπου ο απόφοιτος της σχολής του 18 της Αθήνας ισοπεδώνεται με τον απόφοιτο του 13 της Καλαμάτας. Φυσικά ο ΑΣΕΠ να μετράει του 2008 περισσότερο λες και οι υπόλοιποι που δώσανε προηγούμενους λυπάμαι αλλά ας πρόσεχαν. Και όλα πάντα κατ' αποκλειστικότητα. Η έννοια της αποδοχής και της σύνθεσης είναι εντελώς άγνωστη για εσάς. Αυτή όμως θα είναι και η τελική αποτυχία σας, γιατί είστε η πέμπτη φάλαγγα του κλάδου.
Για τους άλλους συναδέλφους
ένας πίνακας
οποιαδήποτε επιτυχία ΑΣΕΠ
Δυνατότητα για βελτίωση βαθμού σε άλλο ΑΣΕΠ
Προϋπηρεσία
Μεταπτυχιακοί τίτλοι στο αντικείμενο ή την παιδαγωγική
Βαθμός πτυχίου
Ημερομηνία κτήσης πτυχίου
Κανένα από αυτά ως αποκλειστική προϋπόθεση
Διαφορετικά ακόμη και οι υποστηρικτές του γραπτού ΑΣΕΠ θα είναι εσαεί όμηροι της εκάστοτε ηγεσίας και θα εφευρίσκουν διάφορους όρους, όπως το "επιτυχόντες" και θα τους φταίνε οι άλλοι γιατί δεν τους πήραν. Σεβασμός στην πράξη όλων των κατηγοριών, πλην αυτών που αποδεδειγμένα προκύπτουν από "κακή" προϋπηρεσία.

ΥΓ. Πραγματικά μου κάνει έκπληξη το ότι διάβασαν κάποιοι για ΑΣΕΠ εδώ μέσα όπως λένε. Το επίπεδο τους και το ύφος τους δεν δείχνει άνθρωπο με μεγάλη σχέση με τα βιβλία. Μάλλον θα έπεσε κανένα σκονάκι, ...για αυτό πάντα οι μέτριοι είναι "βασιλικότεροι του βασιλέως".

Σωστός-η!
Να συμπληρώσω ότι ο διαγωνισμός του `08 ήταν ανέφικτος σε κάποιους. Εγώ π.χ. δήλωσα αλλά δεν πήγα γιατί ήμουν σε δυσπρόσιτο ξερονήσι με θάλασσα τη συγκεκριμένη μέρα, άσε που το εξεταστικό ήταν στην Αθήνα 16 ώρες μακριά. Γιατί να μη μου δίνεται η δυνατότητα να κρατήσω τον προηγούμενο διαγωνισμό;
Επίσης ήξερα συνάδελφο που στον Ασέπ του `08 γέννησε μία μέρα μετά . Φυσικά δεν πήγε να δώσει. Δεν είναι άδικο να της στερηθεί ο προηγούμενος διαγωνισμός;
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160919
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 695
Σύνολο: 706

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.