*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042148 φορές)

0 μέλη και 33 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Το υπουργείο θέλει να κάνει και εκεί προσλήψεις. Ίσως να εισάγει και άλλα κριτήρια και μάλιστα με γενναία μοριοδότηση αν και προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν έχει ακουστεί επίσημα και επιπλέον δεν το θέλουν οι συνδικαλιστές στα ανώτερα όργανα. Αν πάλι το υπουργείο τολμήσει και διορίσει εκεί με κριτήριο μόνο την προϋπηρεσία ίσως να έχουμε νέες προσφυγές π.χ. από όσους έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά ή άλλα προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών κάνει ένα μεγάλο λάθος: Το ΣΤΕ δεν ορίζει μοναδικό κριτήριο διορισμού όπως αναφέρει ο σύλλογος στο παρακάτω δελτίο τύπου του, αλλά το ΣΤΕ αναφέρει απλώς ότι ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών  θα πρέπει να έχει την μορφή των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ(γραπτοί ή με σειρά προτεραιότητας)  και φυσικά το ΑΣΕΠ να έχει την εποπτεία και την ευθύνη.


Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών                                                                                         Αρ. Μητρώου: 30155/2014 Αθήνα,17/5/2015
 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Την Παρασκευή ,15/5/2015 και ώρα 12:00 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών με το διευθυντή του γραφείου του αν.Υπουργού Παιδείας κ.Πιλάλη Χρήστο. Το Δ.Σ. εκπροσώπησαν η πρόεδρος Σπανού Μαρία,η  αντιπρόεδρος Θεοδωράκη Χαρίκλεια και η ταμίας Πουλιάνου Ισαβέλα.Στη συνάντηση παρεβρέθηκε επίσης και ο νομικός σύμβουλος του Σ.Α.Ν. κος Τζαμτζής Παναγιώτης. Το πρώτο θέμα που τέθηκε εκ μέρους του συλλόγου ήταν αυτό της κάλυψης όλων των οργανικών κενών με μόνιμους διορισμούς και της δημιουργίας ενός δίκαιου για το σύνολο των εκπαιδευτικών τρόπου διορισμών, εν όψει μάλιστα και της πρώτης συνεδρίασης της επιτροπής για θέματα διορισμών,μετατάξεων,μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Ο Σ.Α.Ν. επανέλαβε πως πέραν του 60-40,που είναι και η επίσημη θέση του κλάδου για τους διορισμούς και λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ ,σύμφωνα με την οποία οι διορισμοί με το 24μηνο,30μηνο και 40% κρίνονται παράνομοι και αντισυνταγματικοί,ενώ παράλληλα θέτει ως μοναδικό κριτήριο διορισμού την επιτυχία ΑΣΕΠ, προτείνει ως εναλλακτική την πρόταση της δημιουργίας ενός πίνακα που θα περιλαμβάνει την καθαρή βαθμολογία του τελευταίου ΑΣΕΠ,χωρίς τις προσαυξήσεις και τη συνολική προϋπηρεσία,προσμετρούμενη με ενιαίο συντελεστή,ώστε να μην αδικηθούν οι αναπληρωτές με προϋπηρεσία.Ο κος.Πιλάλης μας απάντησε ότι οι διορισμοί φέτος θα κυμανθούν μεταξύ 2500-3000,θα γίνουν διορισμοί και στην Ειδική Αγωγή και βούληση του υπουργείου είναι να προσμετρηθούν και η βαθμολογία ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία.Μας τόνισε επίσης ότι κατανομή διορισμών ανα κλάδο δεν εχει γίνει ακόμα,ενώ στη επιτροπή θα συζητηθούν όλες οι προτάσεις. Στην ερώτησή μας για την κάλυψη των λειτουργικών κενών την επόμενη σχολική χρονιά και τη μείωση του ΕΣΠΑ κατά 40%,μας απάντησε ότι στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και στην εκπαιδευτική προτεραιότητα 10.1 υπάρχει ο 4ος εκπαιδευτικός στόχος ‘’Αύξηση της συμμετοχής στην προσχολική εκπαίδευση’’με συνολικό προϋπολογισμό 43,7 εκατομμύρια.Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών στα νηπιαγωγεία θα κυμανθούν στα ίδια αν όχι καλύτερα επίπεδα.Στα πλαίσια της συζήτησης για το συγκεκριμένο θέμα,ο σύλλογος τόνισε την ανάγκη της έγκαιρης κάλυψης των λειτουργικών κενών στα νηπιαγωγεία από την 1η Σεπτεμβρίου και κυρίως των κενών στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία.Επισημάναμε δε, ότι τασσόμαστε κατά της ύπαρξης διευρυμένου ωραρίου στα Νηπιαγωγεία,καθώς το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο είναι μια κατάκτηση του κλάδου αδιαπραγμάτευτη ,με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές και την κοινωνία. Στο θέμα της ειδικής παροχής μητρότητας(6μηνη άδεια ΟΑΕΔ)στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς ,ο κος Πιλάλης μας απάντησε πως το Υπουργείο Παιδείας  μελετά το συγκεκριμένο ζήτημα σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και σύντομα θα έχουμε νεότερα,ενώ μας τόνισε ότι οι ανισότητες μεταξύ των αναπληρωτών και μονίμων πρέπει να αρθούν.Ο σύλλογος υπενθύμισε στον κο.Πιλάλη πως θα πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση στους μονογονείς εκπαιδευτικούς κατά την τοποθέτησή τους στις σχολικές μονάδες,καθώς είναι μια ιδιαίτερα ευπαθής κοινωνική ομάδα. Τέλος,ο κος Πιλάλης δεσμεύθηκε ότι θα  κρατά ενήμερο το Δ.Σ. για τις όποιες εξελίξεις στα θέματα που  αφορούν τους αναπληρωτές  και ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης του πολυνομοσχεδίου. Το  Δ.Σ. του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 01:47:56 πμ από afriendforyou »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών κάνει ένα μεγάλο λάθος: Το ΣΤΕ δεν ορίζει μοναδικό κριτήριο διορισμού όπως αναφέρει ο σύλλογος στο παρακάτω δελτίο τύπου του, αλλά το ΣΤΕ αναφέρει απλώς ότι ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών  θα πρέπει να έχει την μορφή των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ(γραπτοί ή με σειρά προτεραιότητας)  και φυσικά το ΑΣΕΠ να έχει την εποπτεία και την ευθύνη.

πολλά θες

στο φόρουμ το έχουμε γράψει κάποιοι από εμάς 100αδες φορές από την αρχή που είχε βγει η απόφαση (γιατί κάτσαμε και την διαβάσαμε) και πάλι οι περισσότεροι λένε ότι τους κατέβει, αν λοιπόν αυτό γίνετε εδώ παρόλα αυτά περιμένεις κάτι διαφορετικό από τους έξω ?

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Με την απόφαση του ΣτΕ το υπουργείο όχι μόνο δεσμεύεται, αλλά είναι δεμένο χειροπόδαρα...

Εδώ θα δείτε τον αγώνα της ολμε διαχρονικά.... για την κατάργηση του Ασεπ, και τη διατήρηση της επετηρίδας αρχικά, και μετά τη μονιμοποίηση αποκλειστικά από πίνακες προϋπηρεσίας.

https://abatris.wordpress.com/2010/06/24/%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81/

Η ΟΛΜΕ ήταν πάντα κάθετα αρνητική στον διαγωνισμό Ασεπ, έχοντας βέβαια κατά νου ότι όλοι οι καλοί χωράμε... στα σχολεία.. εφόσον βέβαια γίνονται καμιά 10αριά χιλιάδες διορισμοί το χρόνο.... (Ουδέν σχόλιον...)
Θα δείτε και το τί γίνεται σε άλλα κράτη όταν δεν υπάρχει διαγωνισμός: Α) επιλογή σε αποκεντρωμένο επίπεδο (δήμος ή περιφέρεια ? ) τυχερούληδες όσοι έχουν τον δήμαρχο μπάρμπα, υπερτυχερούληδες όσοι έχουν μπάρμπα τον περιφερειάρχη...
Β) χρόνος κτήσης πτυχίου....
Οι διορισμοί μέσω προϋπηρεσίας (συμβάσεις ορισμένου χρόνου) όπως έχουμε πει πολλάκις απαγορεύονται από το σύνταγμα, πόσο μάλλον μετά την απόφαση του ΣτΕ, που απαγορεύει ρητά τον διορισμό εκτός διαγωνισμού ασεπ .
Όσοι μιλαν για επιλογή ας μας πουν τί εννοούν...

Επίσης θα δείτε ότι για όλες τις αλλαγές που επήλθαν στο ν.Αρσένη (και που το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματικές) ευθύνεται το κίνημα και οι αγώνες της ΟΛΜΕ....
<<...Η διεξαγωγή του πρώτου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ το 1998 ελέγχεται για έλλειψη διαφάνειας και αδιαβλητότητας, καθώς πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες κάθε άλλο παρά ομαλές. Το εκπαιδευτικό κίνημα κατέβαλε κάθε προσπάθεια να ματαιώσει το διαγωνισμό. Έγιναν σκληρές συγκρούσεις με αστυνομικές δυνάμεις έξω από τα εξεταστικά κέντρα και μαζικές, αποφασιστικές κινητοποιήσεις πανελλαδικά, ενώ οι εκπαιδευτικές οργανώσεις αποφάσισαν να καλέσουν τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετάσχουν στη διαδικασία επιτήρησης του διαγωνισμού. Επιπλέον, η ΟΛΜΕ με «Ανοιχτή Επιστολή» (3-6-1998) κάλεσε τους εκπαιδευτικούς που επρόκειτο να αξιοποιηθούν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως βαθμολογητές/-τριες να μη συμμετάσχουν σε αυτή τη διαδικασία, που ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει απορρίψει. Το αποτέλεσμα ήταν να ακολουθήσουν σωρεία καταγγελιών σχετικά με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του διαγωνισμού.

Το ίδιο σχολικό έτος (1998-1999) σημειώνονται οι μαζικότεροι μόνιμοι διορισμοί, κάτω από την πίεση της μάχης που έδωσε το εκπαιδευτικό κίνημα, αμέσως μετά τη μεγάλη απεργία του 1997. Επίσης, προωθήθηκε από τη μεριά του Υπ. Παιδείας η πρώτη ρύθμιση της διαδικασίας διορισμών, αυτή «του 16μήνου». Συγκεκριμένα, στο άρθρο 138 του Ν. 2725/99 που ψηφίστηκε από τη Βουλή προβλεπόταν η κατά προτεραιότητα πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών όσων είχαν συμπληρώσει 16μηνη υπηρεσία (δηλαδή 2 εκπαιδευτικά έτη) στη δημόσια εκπαίδευση μέχρι τον Ιούνιο του 1998. Αναγνωρίστηκε, συνεπώς, η προϋπηρεσία ως προσόν για τις προσλήψεις αναπληρωτών αλλά και για τη μελλοντική μονιμοποίησή τους, αφού δέσμευση του ΥΠΕΠΘ ήταν ότι όλοι αυτοί θα διορίζονταν σε κενές οργανικές θέσεις μετά το 2003. Η ρύθμιση αυτή αφορούσε ένα μικρό κομμάτι αναπληρωτών, οι οποίοι από το 2003 και μετά, που θα άρχιζε η μονιμοποίησή τους, θα είχαν το λιγότερο 7 χρόνια προϋπηρεσίας. Τελικά, η απορρόφησή τους ολοκληρώθηκε τη σχολική χρονιά 2004-2005.

Εν τω μεταξύ, με το ν. 2942/2001 ανοίγονται για πρώτη φορά οι πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών και δίνεται η δυνατότητα της πρόσληψης καταρχάς σε θέση αναπληρωτή, με μόνο κριτήριο την προϋπηρεσία.

Τέσσερα χρόνια μετά την εφαρμογή του πρώτου (επεισοδιακού) διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, ο τρόπος επιλογής για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα σχολεία αλλάζει. Με πάγια ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας, που εφαρμόζεται από το 2003 (Ν. 3027/2002), οι διορισμοί των μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με μεικτό σύστημα ως εξής:

Σε ποσοστό 75% από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Σε ποσοστό 25% από τους 16μηνίτες αναπληρωτές, όπως είναι εγγεγραμμένοι στο σχετικό πίνακα.>>
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 07:12:25 πμ από paparouna88 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εχουμε καταντησει να κανουμε θεο εναν αποτυχημενο πολιτικο (αρσενη). Στην ελλαδα δυστυχως κυβερνουσε και κυβερνα μια συγκεκριμενη πολιτικη δυναμη σε ολα τα επιπεδα .Δηλαδη πραγματικα πιστευει κανειςνοτι ο προεδρος ο προεδρος του στε που ανηκει σε πολιτικο η η ολομελεια που επισης ειναι διορισμενη παλι απο τα κομματα δεν επηρεαστηκανε απο τη προηγουμενη πολιτικη ηγεσια και συγκεκριμενα τον λοβερδο που ηταν ασεπλαγνος. Ειναι απλα τα πραγματα ! Ολα σε ενα καλαθι ασεπ προυπηρεσιες μεταπτυχικα διδακτορικα βαθμο ετοσ πτυχιου σε ενα καλαθι! Οι δασκαλοι γιατι να διοριζοντε διαφορετικα και κατα μυριαδες? Ειναι σαπιο το συστημα συναδελφοι. Αυτοι που απαρτιζουν την επιτροπη που συσταθηκενεχον μπει ποτε σε ταξη?γραψανε ποτε ασεπ?
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μη κολλάτε στο όνομα του Υπουργού. Όταν λέμε ο Ν. Αρσένη εννοούμε τον νόμο που καθιέρωσε τον διαγωνισμό ασεπ ως τρόπο επιλογής των εκπαιδευτικών.
Δεν λέμε ότι ο ν. Αρσένη είναι σημαντικός επειδή ο Αρσένης ήταν υπουργάρα και αξεπέραστος... (σορυ..)
 Θα μπορούσε να ονομαζόταν κάπως αλλιώς πχ. Νόμος Παπαρούνα, ή για να μη παρεξηγηθώ, Νόμος troktiko ή Νόμος Portokali, ή κάπως αλλιώς, αν τύχαινε κάποιος άλλoς να ήταν υπουργός και να έβαζε  τη τζίφρα του τη δεδομένη στιγμή.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 09:24:14 πμ από paparouna88 »

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εχουμε καταντησει να κανουμε θεο εναν αποτυχημενο πολιτικο (αρσενη). Στην ελλαδα δυστυχως κυβερνουσε και κυβερνα μια συγκεκριμενη πολιτικη δυναμη σε ολα τα επιπεδα .Δηλαδη πραγματικα πιστευει κανειςνοτι ο προεδρος ο προεδρος του στε που ανηκει σε πολιτικο η η ολομελεια που επισης ειναι διορισμενη παλι απο τα κομματα δεν επηρεαστηκανε απο τη προηγουμενη πολιτικη ηγεσια και συγκεκριμενα τον λοβερδο που ηταν ασεπλαγνος. Ειναι απλα τα πραγματα ! Ολα σε ενα καλαθι ασεπ προυπηρεσιες μεταπτυχικα διδακτορικα βαθμο ετοσ πτυχιου σε ενα καλαθι! Οι δασκαλοι γιατι να διοριζοντε διαφορετικα και κατα μυριαδες? Ειναι σαπιο το συστημα συναδελφοι. Αυτοι που απαρτιζουν την επιτροπη που συσταθηκενεχον μπει ποτε σε ταξη?γραψανε ποτε ασεπ?
Με την απόφαση του ΣτΕ το υπουργείο όχι μόνο δεσμεύεται, αλλά είναι δεμένο χειροπόδαρα...

Εδώ θα δείτε τον αγώνα της ολμε διαχρονικά.... για την κατάργηση του Ασεπ, και τη διατήρηση της επετηρίδας αρχικά, και μετά τη μονιμοποίηση αποκλειστικά από πίνακες προϋπηρεσίας.

https://abatris.wordpress.com/2010/06/24/%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81/

Η ΟΛΜΕ ήταν πάντα κάθετα αρνητική στον διαγωνισμό Ασεπ, έχοντας βέβαια κατά νου ότι όλοι οι καλοί χωράμε... στα σχολεία.. εφόσον βέβαια γίνονται καμιά 10αριά χιλιάδες διορισμοί το χρόνο.... (Ουδέν σχόλιον...)
Θα δείτε και το τί γίνεται σε άλλα κράτη όταν δεν υπάρχει διαγωνισμός: Α) επιλογή σε αποκεντρωμένο επίπεδο (δήμος ή περιφέρεια ? ) τυχερούληδες όσοι έχουν τον δήμαρχο μπάρμπα, υπερτυχερούληδες όσοι έχουν μπάρμπα τον περιφερειάρχη...
Β) χρόνος κτήσης πτυχίου....
Οι διορισμοί μέσω προϋπηρεσίας (συμβάσεις ορισμένου χρόνου) όπως έχουμε πει πολλάκις απαγορεύονται από το σύνταγμα, πόσο μάλλον μετά την απόφαση του ΣτΕ, που απαγορεύει ρητά τον διορισμό εκτός διαγωνισμού ασεπ .
Όσοι μιλαν για επιλογή ας μας πουν τί εννοούν...

Επίσης θα δείτε ότι για όλες τις αλλαγές που επήλθαν στο ν.Αρσένη (και που το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματικές) ευθύνεται το κίνημα και οι αγώνες της ΟΛΜΕ....
<<...Η διεξαγωγή του πρώτου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ το 1998 ελέγχεται για έλλειψη διαφάνειας και αδιαβλητότητας, καθώς πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες κάθε άλλο παρά ομαλές. Το εκπαιδευτικό κίνημα κατέβαλε κάθε προσπάθεια να ματαιώσει το διαγωνισμό. Έγιναν σκληρές συγκρούσεις με αστυνομικές δυνάμεις έξω από τα εξεταστικά κέντρα και μαζικές, αποφασιστικές κινητοποιήσεις πανελλαδικά, ενώ οι εκπαιδευτικές οργανώσεις αποφάσισαν να καλέσουν τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετάσχουν στη διαδικασία επιτήρησης του διαγωνισμού. Επιπλέον, η ΟΛΜΕ με «Ανοιχτή Επιστολή» (3-6-1998) κάλεσε τους εκπαιδευτικούς που επρόκειτο να αξιοποιηθούν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως βαθμολογητές/-τριες να μη συμμετάσχουν σε αυτή τη διαδικασία, που ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει απορρίψει. Το αποτέλεσμα ήταν να ακολουθήσουν σωρεία καταγγελιών σχετικά με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του διαγωνισμού.

Το ίδιο σχολικό έτος (1998-1999) σημειώνονται οι μαζικότεροι μόνιμοι διορισμοί, κάτω από την πίεση της μάχης που έδωσε το εκπαιδευτικό κίνημα, αμέσως μετά τη μεγάλη απεργία του 1997. Επίσης, προωθήθηκε από τη μεριά του Υπ. Παιδείας η πρώτη ρύθμιση της διαδικασίας διορισμών, αυτή «του 16μήνου». Συγκεκριμένα, στο άρθρο 138 του Ν. 2725/99 που ψηφίστηκε από τη Βουλή προβλεπόταν η κατά προτεραιότητα πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών όσων είχαν συμπληρώσει 16μηνη υπηρεσία (δηλαδή 2 εκπαιδευτικά έτη) στη δημόσια εκπαίδευση μέχρι τον Ιούνιο του 1998. Αναγνωρίστηκε, συνεπώς, η προϋπηρεσία ως προσόν για τις προσλήψεις αναπληρωτών αλλά και για τη μελλοντική μονιμοποίησή τους, αφού δέσμευση του ΥΠΕΠΘ ήταν ότι όλοι αυτοί θα διορίζονταν σε κενές οργανικές θέσεις μετά το 2003. Η ρύθμιση αυτή αφορούσε ένα μικρό κομμάτι αναπληρωτών, οι οποίοι από το 2003 και μετά, που θα άρχιζε η μονιμοποίησή τους, θα είχαν το λιγότερο 7 χρόνια προϋπηρεσίας. Τελικά, η απορρόφησή τους ολοκληρώθηκε τη σχολική χρονιά 2004-2005.

Εν τω μεταξύ, με το ν. 2942/2001 ανοίγονται για πρώτη φορά οι πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών και δίνεται η δυνατότητα της πρόσληψης καταρχάς σε θέση αναπληρωτή, με μόνο κριτήριο την προϋπηρεσία.

Τέσσερα χρόνια μετά την εφαρμογή του πρώτου (επεισοδιακού) διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, ο τρόπος επιλογής για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα σχολεία αλλάζει. Με πάγια ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας, που εφαρμόζεται από το 2003 (Ν. 3027/2002), οι διορισμοί των μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με μεικτό σύστημα ως εξής:

Σε ποσοστό 75% από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Σε ποσοστό 25% από τους 16μηνίτες αναπληρωτές, όπως είναι εγγεγραμμένοι στο σχετικό πίνακα.>>

Πολύ καλο αυτή είναι η ιστορια!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μη κολλάτε στο όνομα του Υπουργού. Όταν λέμε ο Ν. Αρσένη εννοούμε τον νόμο που καθιέρωσε τον διαγωνισμό ασεπ ως τρόπο επιλογής των εκπαιδευτικών.
Δεν λέμε ότι ο ν. Αρσένη είναι σημαντικός επειδή ο Αρσένης ήταν υπουργάρα και αξεπέραστος... (σορυ..)
 Θα μπορούσε να ονομαζόταν κάπως αλλιώς πχ. Νόμος Παπαρούνα, ή για να μη παρεξηγηθώ, Νόμος troktiko ή Νόμος Portokali, ή κάπως αλλιώς, αν τύχαινε κάποιος άλλoς να ήταν υπουργός και να έβαζε  τη τζίφρα του τη δεδομένη στιγμή.
Μα έχει ήδη απαντηθεί ότι λέει είτε διαγωνισμό είτε αντικειμενικά κριτήρια από ανεξάρτητη αρχή. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι βλέπεις μόνο το μισό. Και το άλλο μισό μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ. Νόμιμα και συνταγματικά.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Σε 2.500 με 3.000 θα φθάσουν οι διορισμοί στην εκπαίδευση σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθυντής του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας κ. Πιλάλης κατά τη διάρκεια της συνάντησης με το Σύλλογο Αναπληρωτών Νηπιαγωγών. Γνωστοποιήθηκε ότι θα πραγματοποιηθούν διορισμοί και στην Ειδική Αγωγή ενώ βούληση του υπουργείου είναι να προσμετρηθούν και η βαθμολογία ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία. Παράλληλα τονίστηκε  ότι κατανομή διορισμών ανά κλάδο δεν έχει γίνει ακόμα, ενώ στη επιτροπή θα συζητηθούν όλες οι προτάσεις.

Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών εκπροσωπήθηκε από την πρόεδρο Σπανού Μαρία, την αντιπρόεδρο Θεοδωράκη Χαρίκλεια και την ταμία Πουλιάνου Ισαβέλα.Στη συνάντηση παρεβρέθηκε επίσης και ο νομικός σύμβουλος του Σ.Α.Ν. κος Τζαμτζής Παναγιώτης.

 Το πρώτο θέμα που τέθηκε εκ μέρους του συλλόγου ήταν αυτό της κάλυψης όλων των οργανικών κενών με μόνιμους διορισμούς και της δημιουργίας ενός δίκαιου για το σύνολο των εκπαιδευτικών τρόπου διορισμών, εν όψει μάλιστα και της πρώτης συνεδρίασης της επιτροπής για θέματα διορισμών,μετατάξεων,μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο Σ.Α.Ν. επανέλαβε πως πέραν του 60-40,που είναι και η επίσημη θέση του κλάδου για τους διορισμούς και λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ ,σύμφωνα με την οποία οι διορισμοί με το 24μηνο,30μηνο και 40% κρίνονται παράνομοι και αντισυνταγματικοί,ενώ παράλληλα θέτει ως μοναδικό κριτήριο διορισμού την επιτυχία ΑΣΕΠ, προτείνει ως εναλλακτική την πρόταση της δημιουργίας ενός πίνακα που θα περιλαμβάνει την καθαρή βαθμολογία του τελευταίου ΑΣΕΠ,χωρίς τις προσαυξήσεις και τη συνολική προϋπηρεσία,προσμετρούμενη με ενιαίο συντελεστή,ώστε να μην αδικηθούν οι αναπληρωτές με προϋπηρεσία.

Ο κος.Πιλάλης μας απάντησε ότι οι διορισμοί φέτος θα κυμανθούν μεταξύ 2500-3000,θα γίνουν διορισμοί και στην Ειδική Αγωγή και βούληση του υπουργείου είναι να προσμετρηθούν και η βαθμολογία ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία.Μας τόνισε επίσης ότι κατανομή διορισμών ανα κλάδο δεν εχει γίνει ακόμα,ενώ στη επιτροπή θα συζητηθούν όλες οι προτάσεις.

Στην ερώτησή του Σ.Α.Ν  για την κάλυψη των λειτουργικών κενών την επόμενη σχολική χρονιά και τη μείωση του ΕΣΠΑ κατά 40%,ο κ. Πιλάλης απάντησε ότι στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και στην εκπαιδευτική προτεραιότητα 10.1 υπάρχει ο 4ος εκπαιδευτικός στόχος ‘’Αύξηση της συμμετοχής στην προσχολική εκπαίδευση’’με συνολικό προϋπολογισμό 43,7 εκατομμύρια.Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών στα νηπιαγωγεία θα κυμανθούν στα ίδια αν όχι καλύτερα επίπεδα.Στα πλαίσια της συζήτησης για το συγκεκριμένο θέμα,ο σύλλογος τόνισε την ανάγκη της έγκαιρης κάλυψης των λειτουργικών κενών στα νηπιαγωγεία από την 1η Σεπτεμβρίου και κυρίως των κενών στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία.

Ο Σ.Α.Ν επεσήμανε  ότι τάσσεται  κατά της ύπαρξης διευρυμένου ωραρίου στα Νηπιαγωγεία,καθώς το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο είναι μια κατάκτηση του κλάδου αδιαπραγμάτευτη ,με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές και την κοινωνία.

Στο θέμα της ειδικής παροχής μητρότητας(6μηνη άδεια ΟΑΕΔ)στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς ,ο κος Πιλάλης απάντησε πως το Υπουργείο Παιδείας  μελετά το συγκεκριμένο ζήτημα σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και σύντομα θα έχουμε νεότερα,ενώ μας τόνισε ότι οι ανισότητες μεταξύ των αναπληρωτών και μονίμων πρέπει να αρθούν.Ο σύλλογος υπενθύμισε στον κο.Πιλάλη πως θα πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση στους μονογονείς εκπαιδευτικούς κατά την τοποθέτησή τους στις σχολικές μονάδες,καθώς είναι μια ιδιαίτερα ευπαθής κοινωνική ομάδα.

Τέλος,ο κος Πιλάλης δεσμεύθηκε ότι θα  κρατά ενήμερο το Δ.Σ. για τις όποιες εξελίξεις στα θέματα που  αφορούν τους αναπληρωτές  και ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης του πολυνομοσχεδίου.

Καλόγηρος Βασίλειος

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μα έχει ήδη απαντηθεί ότι λέει είτε διαγωνισμό είτε αντικειμενικά κριτήρια από ανεξάρτητη αρχή. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι βλέπεις μόνο το μισό. Και το άλλο μισό μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ. Νόμιμα και συνταγματικά.
α)H προϋπηρεσία κρίθηκε μη αντικειμενικό κριτήριο από το ΣτΕ εξαιτίας του μη αντικειμενικού τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών μετά το 2001.
β) Τα ακαδημαϊκά κριτήρια είναι αδύνατο να λάβουν γενναία μοριοδότηση από τη παρούσα κυβέρνηση.
(ακόμα και ο Ν.Διαμαντοπούλου έδινε πολύ μικρή μοριοδότηση, πόσο μαλλον η κυβέρνηση που θεώρησε πως ένας από τους βασικούς λόγους 'παρανομίας' των μετατάξεων ήταν η μοριοδότηση των ακαδημαϊκών τίτλων).
γ) Το μόνο που μένει είναι ο χρόνος κτήσης πτυχίου, δηλ. επετηρίδα.

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να θεωρηθεί αντικειμενικό κριτήριο;
Λύστε μου αυτή την απορία παρακαλώ...

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αγνοεις σκοπιμα ή αθελα σου οτι μετα το 2001 χιλιαδες αναπληρωτες ξεκινησαν να δουλευουν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες λογω της(των),επιτυχιας που ειχαν στον Ασεπ...
Εχουμε κουραστει να λεμε τα αυτονοητα...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
παπαρούνα η στάση σου προς τους προηγούμενους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είναι ανάλγητη. Παρακαλώ να αναθεωρήσεις
ως προς το α) λέει το πρόσφατο ΣΤΕ
") Ναι μεν ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010 αποτελεί επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (κατάταξη σε πίνακα αναπληρωτών με βάση την πραγματική προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού), όπως δε έχει κριθεί (Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008), η προϋπηρεσία και η εμπειρία συνιστούν τέτοια κριτήρια• η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και, ενόψει και των σχετικών διάσπαρτων στη νομοθεσία διατάξεων (όπως αυτές που αφορούν τις μνημονευθείσες στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις περιπτώσεις των άρθρων 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009), δεν προκύπτει ότι έχουν γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις [σχετ. το 82394/Δ2/27.5.2014 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς το Δικαστήριο, στο οποίο διαλαμβάνεται, κατ’ επίκληση του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, ότι «αναφορικά με τη σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, είναι σαφές ότι αυτή δεν υπόκειται σε έλεγχο από το Α.Σ.Ε.Π.»]"
Αρα οι προυπηρεσίες είναι αντικειμενικά κριτήρια. αλλά μη αξιοκρατικά εγγυημμένα
Υπογραμμίζω το πρώτο μισό που δεν λαμβάνεις υπόψιν σου. Το δεύτερο μισό που είναι αυτό που λες δεν το υπογραμμίζω γιατί το ξέρεις και το ξέρουμε ήδη. Κάνεις επιλεκτική ερμηνεία, και αν σκεφτούν έτσι και άλλοι μπορεί να αποκλείσουν όλους τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ανάλγητοι είναι όσοι δεν δίνουν το δικαίωμα στους επιτυχόντες να αποκτήσουν προϋπηρεσία μέσω της αναπλήρωσης εφόσον το δικαιούνται.
Πόσοι επιτυχόντες του 2008 δεν έχουν δουλέψει μετά από 6 χρόνια ούτε μία ώρα στα σχολεία;
Το θεωρείς δίκαιο;

Για τους διορισμούς δεν αρνούμαι σε ένα μεταβατικό στάδιο να υπάρξει πίνακας με όλους τους επιτυχόντες όλων των διαγωνισμών με βάση τη σειρά κατάξης. Άλλα όχι και προϋπηρεσία. Αυτό θα είναι κοροϊδία.
Κάποιοι όμως πονηρά σκεφτόμενοι λένε:όλα μέσα και να δοθεί και μία βάση σε όσους δεν έχουν καθόλου ασεπ αλλά έχουν προϋπηρεσία. Δηλαδή ένας πχ με τη βάση στον ασεπ ή καθόλου ασεπ και 10 χρόνια προϋπηρεσία να προηγείται.

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αγνοεις σκοπιμα ή αθελα σου οτι μετα το 2001 χιλιαδες αναπληρωτες ξεκινησαν να δουλευουν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες λογω της(των),επιτυχιας που ειχαν στον Ασεπ...
Εχουμε κουραστει να λεμε τα αυτονοητα...
Και εμείς αυτό ζητάμε να δουλέψουμε ως αναπληρωτές αφού είμαστε επιτυχόντες του 2008. Δηλαδή εσύ θέλεις ακόμα να δουλεύεις ως αναπληρωτής επειδή ήσουν επιτυχών το 2001, δηλαδή πριν από 14 χρόνια;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 735
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.