*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2041857 φορές)

0 μέλη και 35 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Aυτό που θέλω να τονίσω ότι πήγε αναπληρώτρια στην Ειδική χωρίς προυπηρεσία και χωρίς να ανακοινωθεί από το Υπουργείο ότι τη στέλνει εκεί. Στην Ειδική τότε, οι Δ/ντές έπαιρναν όποιον ήθελαν. Οι διορισμοί δε γίνονταν από κανέναν πίνακα.
ισχύει. συνάδελφος ειδικής στο σχολείο μου, μου έχει πει ακριβώς αυτό: πρωτοδούλεψε με απόφαση διευθυντή που έβγαλε στη ζούλα τη προκήρυξη (φυσικά του το είχε πει), έκανε την αιτησούλα του και μια χαρά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Να ρωτήσω το συνάδελφο eta-beta σχετικά με αυτό που έγραψε για μηδενισμό προηγούμενων διαγωνισμών μετά από κάθε νέο.Δε θα μπορεί κάποιος να κρατήσει π.χ έναν διαγωνισμό,γιατί δεν γίνεται να δίνουμε αιωνίως εξετάσεις;απορία θέτω.
Συμφωνα με τον νομο αρσενη μηδενιζονται ολα και παμε απο την αρχη .  Ναι αιωνιως εξετασεις αν δεν εισαι στους διοριστεους. Αυτα λεει ο ν. Αρσενη

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ξέρω άτομα που κάναν αίτηση και σε νησιά για πδσ. Πάντα προτιμούσαν τους ντόπιους. Εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν... Εγώ δεν τις γνωρίζω.
 Τη τελευταία χρονιά που λειτούργησε η πρόσθετη με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, πήγαν άτομα στα νησιά από όλη την Ελλάδα, για αυτές τις δέκα ώρες. ’ρα πρόθεση υπήρχε να πάμε στα νησιά ακόμα και για ωρομίσθιοι(μιλώ για πε02), αλλά δεν δόθηκε η δυνατότητα...


(Σχετικά με το πόσο μπορεί να κρατηθεί ο ασεπ: στη Κύπρο θα το πάνε για 8 χρόνια!
Εδώ όμως που τώρα πια όλα παιρνάνε από τη κρησάρα της δικαιοσύνης δεν ξέρω τί θα γίνει)

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνα με τον νομο αρσενη μηδενιζονται ολα και παμε απο την αρχη .  Ναι αιωνιως εξετασεις αν δεν εισαι στους διοριστεους. Αυτα λεει ο ν. Αρσενη

Αν όμως εφαρμόζονταν οι νόμοι όλη η προυπηρεσία θα μπορούσε να προσμετρηθεί χωρίς πρόβλημα, και να σε βοηθά έστω και αν δεν έγραψες πολύ καλά. Λέει και αυτό ο ν. Αρσένη.

Επίσης μια καλή ιδέα είναι να μην υπάρχει βάση στον Ασεπ. Όχι διάκριση σε επιτυχόντες-μη επιτυχόντες, αλλά απλή κατάταξη. Έτσι δεν θα αποκλείεται κανένας, και θα μπρορούν να δουλέψουν και κάποιοι που δεν έγραψαν καλά σε περιοχές μη περιζήτητες, αν το θέλουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πραγματικά θα περίμενα κάτι καλύτερο από επιχειρήματα του στυλ κυρά Κατίνα του νησιού ή παπά σε κατηχητικό (ήτο κάποτε στην Καπερναούμ δύο διδάσκαλοι...) εναντίον των εργαζόμενων της Ειδικής Αγωγής.
Έχω να προτείνω κάτι. Θα δώσω με πμ τα προσωπικά μου στοιχεία σε όποιον θέλει για να ελέγξει από που βρήκα τα προσόντα μου, από που πήρα την προϋπηρεσία μου και αν εκεί που πήγα πήρα τη θέση κάποιου που πέρασε με ΑΣΕΠ γενικής. Αν μου βρει κάτι μεμπτό θα ζητήσω συγγνώμη από όλους και θα βγω με ταμπέλα στο Σύνταγμα υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ. Του/ της επιτρέπω επίσης να με διασύρει ονομαστικά ως λαμόγιο. Το ορκίζομαι.
Αν όμως δεν μου βρει κάτι να πει εδώ στο Forum ότι είναι κοινός/ ή συκοφάντης- λασπολόγος, φίδι και κανίβαλος εναντίον συναδέλφων και την αδικία που έφαγε θέλει να την ρίξει σε άλλους.
Είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα πουν και όλα τα παιδιά συνάδελφοί μου που στηρίξαμε την Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας τόσα χρόνια κόντρα στις δικές μας δυσχερειες αλλά και εναντίον και των κανιβάλων που εμετολογούσαν.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Το θέμα είναι να κατανοήσει ο ένας συνάδελφος το άλλον. Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχουν μόνο δύο ομάδες με αντίθετα συμφέροντα. Υπάρχουν πολλές ομάδες. Να αναφέρω π.χ. και τους συναδέλφους που δεν τους δόθηκε ακόμη η ευκαιρία να δουλέψουν στα σχολεία είτε γιατί δεν πέτυχαν σε ΑΣΕΠ, είτε δεν είχαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν ωρομίσθιοι με όποιον τρόπο, είτε τελείωσαν πρόσφατα και περιμένουν το κράτος να τους δώσει και αυτούς κάποια ευκαιρία. Κατά την γνώμη την ευθύνη των όσων έχουν συμβεί δεν την φέρουν οι εκπαιδευτικοί οι δείνα ή οι τάδε αλλά ολόκληρη η κοινωνία, όλοι μας, οι πολιτικοί και τα κόμματα που επιλέγαμε, οι συνδικαλιστές και οι παρατάξεις που ψηφίζαμε.

Ας ρίξουμε λοιπόν τους τόνους και όταν σπαταλάμε εδώ το χρόνο μας, να προτείνουμε και να συζητάμε προτάσεις που θα σέβονται το σύνταγμα/τις αρχές του και θα μας πάνε ένα βήμα παραπέρα. Όλα πρέπει να μετράνε σε ένα νέο τρόπο διορισμού. Με τέτοια βαρύτητα που να δικαιώνει αυτούς που αδικήθηκαν, να μην απορρίπτει αυτούς που εργάστηκαν αλλά να μην ξεχνάει και αυτούς που περιμένουν την δική τους σειρά. Και τότε όλοι μαζί να πιέσουμε για πολλές προσλήψεις και καλύτερες συνθήκες στα σχολεία (υποδομές, πρόγραμμα σπουδών, ώρες εργασίας, αριθμό μαθητών).

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Τώρα από το κάθε φορά τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε;;; Αυτή είναι η απόφαση ΣΤΕ και δεν την έχετε διαβάσει οι περισσότεροι.
Το κάθε φορά= εκάστοτε= νέος διαγωνισμός δεν μπορεί να συγκριθεί με προηγούμενο. Είναι σαν να λες ο τριταθλητής του πρωταθλήματος 2015 να θεωρείται πρωταθλητής του 2016 γιατί είχε καλύτερη βαθμολογία από τον πρώτο αυτής της χρονιάς. Δεν συγκρίνονται προφανώς. Τώρα σε τι πατέντες ελπίζετε... για μένα στρουθοκαμηλίζετε. Αυτό είναι ο γραπτός διαγωνισμός: απαξίωση πτυχίου και ες αεί εξετάσεις- καζίνο.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Αν όμως εφαρμόζονταν οι νόμοι όλη η προυπηρεσία θα μπορούσε να προσμετρηθεί χωρίς πρόβλημα, και να σε βοηθά έστω και αν δεν έγραψες πολύ καλά. Λέει και αυτό ο ν. Αρσένη.

Επίσης μια καλή ιδέα είναι να μην υπάρχει βάση στον Ασεπ. Όχι διάκριση σε επιτυχόντες-μη επιτυχόντες, αλλά απλή κατάταξη. Έτσι δεν θα αποκλείεται κανένας, και θα μπρορούν να δουλέψουν και κάποιοι που δεν έγραψαν καλά σε περιοχές μη περιζήτητες, αν το θέλουν.

Αν διατηρηθεί ένας γραπτός διαγωνισμός δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει βάση. Σκέψου ότι ένα 20-30 ως βαθμολογία όπως και να το κάνουμε δηλώνει σοβαρές γνωστικες ελλείψεις. Αν το θέμα είναι απλώς μια κατάταξη υπάρχει πάντα η επετηριδα.  ;)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Ας ρίξουμε λοιπόν τους τόνους και όταν σπαταλάμε εδώ το χρόνο μας, να προτείνουμε και να συζητάμε προτάσεις που θα σέβονται το σύνταγμα/τις αρχές του και θα μας πάνε ένα βήμα παραπέρα. Όλα πρέπει να μετράνε σε ένα νέο τρόπο διορισμού. Με τέτοια βαρύτητα που να δικαιώνει αυτούς που αδικήθηκαν, να μην απορρίπτει αυτούς που εργάστηκαν αλλά να μην ξεχνάει και αυτούς που περιμένουν την δική τους σειρά. Και τότε όλοι μαζί να πιέσουμε για πολλές προσλήψεις και καλύτερες συνθήκες στα σχολεία (υποδομές, πρόγραμμα σπουδών, ώρες εργασίας, αριθμό μαθητών).

Σε αυτό συμφωνώ σε όλα. Ισότιμα και με διαφάνεια. ’ξιοι είμαστε όλοι παλιοί και νέοι. Η ένταση θέλω να πιστεύω προκύπτει από αγάπη για αυτό που κάνουμε...

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Ξέρω άτομα που κάναν αίτηση και σε νησιά για πδσ. Πάντα προτιμούσαν τους ντόπιους.
Ο όρος είναι : εντοπιοτητα

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτοί που είστε επιτυχόντες παλιότερων ΑΣΕΠ σας δουλεύουν ψιλό γαζί μου φαίνεται οι προσφυγέντες του 08. Επί της ουσίας τρεις λαλούν... ουδεμία απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Αν όμως εφαρμόζονταν οι νόμοι όλη η προυπηρεσία θα μπορούσε να προσμετρηθεί χωρίς πρόβλημα, και να σε βοηθά έστω και αν δεν έγραψες πολύ καλά. Λέει και αυτό ο ν. Αρσένη.

Επίσης μια καλή ιδέα είναι να μην υπάρχει βάση στον Ασεπ. Όχι διάκριση σε επιτυχόντες-μη επιτυχόντες, αλλά απλή κατάταξη. Έτσι δεν θα αποκλείεται κανένας, και θα μπρορούν να δουλέψουν και κάποιοι που δεν έγραψαν καλά σε περιοχές μη περιζήτητες, αν το θέλουν.
ο ν. Αρσενη δεν ειναι μια ιδεα. Ειναι ενας καταπτυστος νομος. Αυτο το ξεραμε ολοι απο τοτε που ηταν στην εκπαιδευση. Καθε φορα τα  μηδενιζε ολα. Αρα ολοι θα επρε να δινουν και να ξαναδινουν. Απο εκει και περα το υπουργειο με το που διοριζει τωρα τους εναπομειναντες διοριστεους με φεκ τελειωσε και νομικα με πινακες επιτυχοντων οπου δεν εχει τελειωσει ηδη.
Η αποφαση του στε δικαιωνει πολυ σωστα τους προσφυγεντες και στελνει τους αλλους σε δικαστηρια που θα πρεπει να βγαλουν τα φιδια απο τις τρυπες.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Μου ξέφυγε και αυτό. Το ΣΤΕ αναφέρει ρητώς διάκριση μεταξύ δύο ΑΣΕΠ και προτάσσει σαφώς τον νεότερο: ...πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Τώρα, αλήθεια κάποιοι δεν το κατανοούν;;;

Αντίο παλιές επιτυχίες, αντίο...

ΥΓ: Σαν προσωπική θέση αστειεύομαι: κατοχύρωση όλων των επιτυχόντων, ακόμη και αν διαφωνώ ρουφιάνος εναντίον συναδέλφων δεν γίνομαι

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Τώρα από το κάθε φορά τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε;;; Αυτή είναι η απόφαση ΣΤΕ και δεν την έχετε διαβάσει οι περισσότεροι.
Το κάθε φορά= εκάστοτε= νέος διαγωνισμός δεν μπορεί να συγκριθεί με προηγούμενο. Είναι σαν να λες ο τριταθλητής του πρωταθλήματος 2015 να θεωρείται πρωταθλητής του 2016 γιατί είχε καλύτερη βαθμολογία από τον πρώτο αυτής της χρονιάς. Δεν συγκρίνονται προφανώς. Τώρα σε τι πατέντες ελπίζετε... για μένα στρουθοκαμηλίζετε. Αυτό είναι ο γραπτός διαγωνισμός: απαξίωση πτυχίου και ες αεί εξετάσεις- καζίνο.
Συνεπώς όσοι υποψήφιοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποδείξουν έννομο συμφέρον, ήτοι όσοι συμμετείχαν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών στο παρελθόν και δεν διορίστηκαν εξαιτίας ακριβώς του γεγονότος ότι τη θέση τους κατέλαβαν άλλοι υποψήφιοι λόγω της ως άνω ποσόστωσης (40%) δικαιούνται να προσφύγουν δικαστικώς στο αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο, διεκδικώντας τον αναδρομικό διορισμό τους
 η απόφαση σου λεει στο παρελθόν, που είδες διακριση στο 4-6-8?
δεν ξερω τι γινόταν στην ειδική αγωγή αλλά το γεγονός οτι έσπευσες να πείσεις οτι η δικήσου προυπηρεσία είναι καθαρη- εμένα μου δείχνει οτι και στην ειδική γινόταν οτι και στην υπόλοιπη εκπαίδευση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160925
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.