*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2043104 φορές)

0 μέλη και 41 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
ο ν. Αρσενη δεν ειναι μια ιδεα. Ειναι ενας καταπτυστος νομος. Αυτο το ξεραμε ολοι απο τοτε που ηταν στην εκπαιδευση. Καθε φορα τα  μηδενιζε ολα. Αρα ολοι θα επρε να δινουν και να ξαναδινουν. Απο εκει και περα το υπουργειο με το που διοριζει τωρα τους εναπομειναντες διοριστεους με φεκ τελειωσε και νομικα με πινακες επιτυχοντων οπου δεν εχει τελειωσει ηδη.
Η αποφαση του στε δικαιωνει πολυ σωστα τους προσφυγεντες και στελνει τους αλλους σε δικαστηρια που θα πρεπει να βγαλουν τα φιδια απο τις τρυπες.
Όποιος νόμος και να υπάρχει το ποσοστό των διορισμών επί των υποψηφίων ίδιο θα είναι. Υπάρχουν 1.000 άνεργοι σε μία ειδικότητα; Θα διοριστούν οι 100 άντε οι 200 διότι τόσοι χρειάζονται. Οι υπόλοιποι θα είναι άνεργοι. Ο νόμος Αρσένη όταν ψηφίστηκε, γινόταν πρώτον πολλοί διορισμοί και οι υπόλοιποι επιτυχόντες θα είχαν κάποια προϋπηρεσία για τον επόμενο και δεύτερον οι άνεργοι ήταν λιγότεροι.
Ο νόμος μπορούσε στην πορεία να διορθωθεί η και να αλλάξει εντελώς. Το θέμα όμως δεν ο νόμος ο δείνα ή ο τάδε αλλά η αξιοκρατία. Δεν δικαιολογείται κάποιος που παραβιάζει το νόμο για να βγει μπροστά από τους άλλους που τον τηρούν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Μου ξέφυγε και αυτό. Το ΣΤΕ αναφέρει ρητώς διάκριση μεταξύ δύο ΑΣΕΠ και προτάσσει σαφώς τον νεότερο: ...πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Τώρα, αλήθεια κάποιοι δεν το κατανοούν;;;

Αντίο παλιές επιτυχίες, αντίο...

ΥΓ: Σαν προσωπική θέση αστειεύομαι: κατοχύρωση όλων των επιτυχόντων, ακόμη και αν διαφωνώ ρουφιάνος εναντίον συναδέλφων δεν γίνομαι

βρε ετα-βετα πραγματικά καταλαβαίνεις τι διαβάζεις? αυτο που υπογραμμισες είναι για τη χρονολογία απόκτησης επιτυχίας για τους 24μηνιτες.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
δεν ξερω τι γινόταν στην ειδική αγωγή αλλά το γεγονός οτι έσπευσες να πείσεις οτι η δικήσου προυπηρεσία είναι καθαρη- εμένα μου δείχνει οτι και στην ειδική γινόταν οτι και στην υπόλοιπη εκπαίδευση.

Θες να δοκιμάσεις;;;
Αλλά θα παραδεχθείς ότι είσαι κοινός συκοφάντης, έτσι;


Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Συνεπώς όσοι υποψήφιοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποδείξουν έννομο συμφέρον, ήτοι όσοι συμμετείχαν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών στο παρελθόν και δεν διορίστηκαν εξαιτίας ακριβώς του γεγονότος ότι τη θέση τους κατέλαβαν άλλοι υποψήφιοι λόγω της ως άνω ποσόστωσης (40%) δικαιούνται να προσφύγουν δικαστικώς στο αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο, διεκδικώντας τον αναδρομικό διορισμό τους

Καλά τη γνωμοδότηση του Κολύρη μου κότσαρες;;; Εγώ σου παραθέτω την απόφαση ΣΤΕ αυτούσια και εσύ τι σας λέει ο δικηγόρος;;;
Έχουμε φύγει σε άλλους πλανήτες...
Δείτε κ οι υπόλοιποι τις πηγές που παρέθεσε

http://www.diorismos.gr/ekpaideush/21075/anadromiko-diorismo-mporoun-na-diekdikhsoun-adioristoi-ekpaideutikoi

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ξύλο αύριο πάλι. Καληνύχτα σε όλους (ανεξαιρέτως).

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
εσυ παρέθεσες αλλά αυτά που παρεθεσες δεν έχουν σχεση με αυτό που υποστηρίζεις.
καληνύχτα οπως και να εχει.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σήμερα ή αύριο το πολυνομοσχέδιο σε δημόσια διαβούλευση

http://www.esos.gr/arthra/38445/simera-i-ayrio-polynomoshedio-se-dimosia-diavoyleysi

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://3.bp.blogspot.com/-rGTAjz0yrfg/VVzvaBTaG5I/AAAAAAAARIk/LEVrESYyCAA/s1600/-1-.jpg
Για τους διορισμούς του 2014 δεν είπαν πάλι τίποτα!!! Υποτίθεται πως θα γινόταν πριν το καλοκαίρι του 2015, ούτε καν προγραμμάτισαν για όσους έχουν ΦΕΚ και περιμένουν από το 2008! Ο ασεπ όμως βγάζει προκηρύξεις για το υπόλοιπο δημόσιο τομέα…
Χωρίς νέα εξέταση μπορούν να διεκδικήσουν το 10% των  θέσεων όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές του 2014 και του 2013 με ποσόστωση 60 – 40, υπάρχουν και χειρότερα ή μήπως είναι μια λύση και για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών? Το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει πρόθεση να καταργήσει την κατηγορία 10% χωρίς νέα εξέταση για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.  Το ΣΤΕ δεν έβγαλε απόφαση  ;D?

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Περίμενε...πρέπει να καταφέρει να συναντηθεί και να συνεδριάσει η νεοσυσταθείσα επιτροπή για τους διορισμούς και να βγει το θέμα σε δημόσια διαβούλευση ...έτσι για να φανεί ότι δεν είναι απόφαση αποκλειστικά του Υπουργείου και να "καλύψει" και τους εκπροσώπους των εκπαιδευτκών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αγωνισθούν ή να φανεί ότι αγωνίζονται για όσους έχουν μόνο προυπηρεσία.
Ολα είναι προαποφασισμένα, γιατί υπάρχουν νόμοι και αποφάσεις. Ολα τα άλλα είναι για το "φαίνεσθαι".

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Χωρίς να θέλω να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση με κανένα προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική αγωγή. Αυτοί που διδάσκουν στην ειδική αγωγή έχουν κάποια επιπλέον εξειδίκευση οπότε λογικό είναι να μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο. Με την ίδια λογική θα ακούσουμε για διαχωρισμό προϋπηρεσίας ανάμεσα στη πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια για τις κοινές ειδικότητες γιατί το γνωστικό της πρωτοβάθμιας είναι πολύ πιο εύκολο. Αλλά ακόμη και αν γίνει η κατάργηση της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής στη γενική πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα και σε καμιά περίπτωση αναδρομικά. Κάποιοι άνθρωποι κάνανε το προγραμματισμό τους βάσει του ισχύοντος νομικού πλαισίου. Σίγουρα θα είχαν τη δυνατότητα να κάνουν διαφορετικές επιλογές ειδικά όσοι είχαν καλή σειρά στο πίνακα γενικής αγωγής. Και το να αλλάζει αυτό μετά από μια δεκαετία αναδρομικά είναι και παράνομο και παράλογο. Τώρα στα του θέματος από ότι φαίνεται οι διορισμοί θα ναι ελάχιστοι με τη βαρύτητα να δίνεται μάλλον στους δασκάλους (και στη γενική και στην ειδική αγωγή). Από την άλλη μάλλον ούτε και οι ίδιοι δε δείχνουν να ξέρουν τι θέλουν. Κατά τα άλλα όταν ήταν αντιπολίτευση λέγαν πως είναι έτοιμοι για να κυβερνήσουν. Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Πώς να δοθεί η βαρύτητα στους δασκάλους, εφόσον δεν έχουν διοριστέους ιδιαιτέρως στη γενική αγωγή, όπου έγινε ΑΣΕΠ;

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
"Χωρίς να θέλω να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση με κανένα προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική αγωγή. Αυτοί που διδάσκουν στην ειδική αγωγή έχουν κάποια επιπλέον εξειδίκευση οπότε λογικό είναι να μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο."

Αiantas91,  φαίνεται δίκαιο αυτό που υποστήρίζεις, αρκεί να μπει η προυπόθεση ΑΣΕΠ στους πίνακες διορισμού της γενικής και να υπάρξουν ξεχωριστοί πίκακες διορισμού για την Ειδική.

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
http://www.opengov.gr/home/category/users/minedu

Άντε να δούμε πότε θα το αναρτήσουν.

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πώς να δοθεί η βαρύτητα στους δασκάλους, εφόσον δεν έχουν διοριστέους ιδιαιτέρως στη γενική αγωγή, όπου έγινε ΑΣΕΠ;
Γενικά συμφωνώ σε αυτό μαζί σου. Και φυσικά προτεραιότητα θα έπρεπε να έχουν οι ΑΣΕΠίτες του 2008 στους διορισμούς. Δε λέω όμως τι θα έπρεπε να γίνει αλλά τι πιθανολογώ να γίνει. Δηλαδή διορισμοί βάση των αναγκών ή των προτεραιοτήτων (οι λεγόμενες "βασικές ειδικότητες"), αφού διορίσουν τους εναπομείναντες διοριστέους του 2008. Επιπλέον οι τις πρωτοβάθμιας έχουν Μπράτη ενώ εμείς της δευτεροβάθμιας έχουμε ποιόν ακριβώς;  Άσε που παλιότερα πήραν πιστώσεις από τους ΑΣΕΠίτες του 2008 (των λεγόμενων, κακώς βεβαίως, μη βασικών ειδικοτήτων) για διορισμούς δασκάλων. Τέλος πάντων εγώ εύχομαι να γίνει το καλύτερο αν και είναι μάλλον ουτοπικό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 729
Σύνολο: 738

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.