*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2043126 φορές)

0 μέλη και 39 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και οι δικοί μου αυτό λένε πλέον. Οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια φιλόλογοι στα σχολεία, οι μη έχοντες στην Πνύκα να απαγγέλλουν Σαπφώ.

Στο είπα, ο καθένας με τα όπλα του...
Το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με την Πανεπιστημιακή Κοινότητα και κατόπιν διαλόγου θα επανεξετάσει την σχετική ισχύουσα νομοθεσία, όπως προκύπτει από έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, που αποτελεί απάντηση σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα « το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας να δίνεται σε όλους τους αποφοίτους των καθηγητών σχολών των ΑΕΙ της χώρας μας».
............................................ Στο κανονιστικό κείμενο των Υ.Α αναφέρεται ρητώς ότι η πιστοποίηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας αφορά αποφοίτους που έχουν εισαχθεί κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-14 και εφεξής.
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/218356/tha-epanexetastei-h-ishyoysa-nomothesia-gia-thn-paid.html

Βέβαια και για 'μας τους παλιούς δεν είναι τόσο δύσκολο να δώσουμε λίγα μαθηματάκια παιδαγωγικών για τη επάρκεια...
Εκτός  αν θέλετε να απολυθούν και όσοι καθηγητές δεν έχουν επάρκεια.... Και φυσικά κανένα δικαστήριο δεν έκρινε αντισυνταγματικούς διορισμούς καθηγητών χωρίς επάρκει.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Ας μην το βλέπουμε όμως έτσι το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας...Θα πρέπει στις σχολές οι ενδιαφερόμενοι για την εκπαίδευση να διδάσκονται τα απαραίτητα και να κάνουν και πρακτική...

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Eta-beta,
χαλάρωσε! Οι απειλές εναντίων συναδέλφων και μάλιστα για ανώνυμες αναφορές τους, σε ένα φόρουμ είναι περιτές...

1ον δεν είναι ανώνυμες, οι διοικητικοί έχουν όνομα και τους κατηγορείτε ευθέως.
2ον καμία απειλή προς αυτούς που δικαστικά ήδη στράφηκαν προς συναδέλφους τους. Υπενθύμιση πως η νομική άμυνα είναι δικαίωμα όλων, φυσικά και ημών.
3ον ο καθένας φέρει το βάρος των λόγων του στον δημόσιο λόγο.
4ον πολλάκις έχω μιλήσει για χαμηλούς τόνους και δεν έχω ξεκινήσει μόνος μου αντιδικία, ούτε έχω βρίσει, ούτε συκοφαντήσει.
5ον Ειλικρινά, να έχουν κάποιοι την αξιοπρέπεια σε μια αντιπαράθεση ότι θα απαντήσει και ο άλλος με τα δικά του όπλα με το ίδιο και μεγαλύτερο πάθος.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Βέβαια και για 'μας τους παλιούς δεν είναι τόσο δύσκολο να δώσουμε λίγα μαθηματάκια παιδαγωγικών για τη επάρκεια...
Εκτός  αν θέλετε να απολυθούν και όσοι καθηγητές δεν έχουν επάρκεια.... Και φυσικά κανένα δικαστήριο δεν έκρινε αντισυνταγματικούς διορισμούς καθηγητών χωρίς επάρκει.

Όχι, η επάρκεια να προκύπτει από μεταπτυχιακό τίτλο, έτσι λένε οι φανατικοί της άλλη πλευράς. Όταν σπουδάζατε στου Μπόνια εμείς σπουδάζαμε στο Πανεπιστήμιο.

Σου αρέσει ο εμφύλιος;

Ή αναγνώριση των προσόντων όλων με μεικτό σύστημα ή εμφύλιος.
Έχω διαλέξει όχθη, σειρά σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όχι, η επάρκεια να προκύπτει από μεταπτυχιακό τίτλο, έτσι λένε οι φανατικοί της άλλη πλευράς. Όταν σπουδάζατε στου Μπόνια εμείς σπουδάζαμε στο Πανεπιστήμιο.

Σου αρέσει ο εμφύλιος;

Ή αναγνώριση των προσόντων όλων με μεικτό σύστημα ή εμφύλιος.
Έχω διαλέξει όχθη, σειρά σου.

To μόνο που αποδεικνύεις είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια δεν αλλάζει τον άνθρωπο και δεν το κάνει καλύτερο παιδαγωγό... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ για τη ζωή σου  είναι καλό μαλλιοτράβηγμα... προφανώς ειδικεύτηκες σ΄ αυτό στο μεταπτυχιακό που έκανες...

Όσον αφορά την όχθη... θα διαλέξω μία με αμμουδιά ή άσπρο βότσαλο... και θα απολαμβάνω τη θέα διαβάζοντας Σαπφώ και Pestalozzi....

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
To μόνο που αποδεικνύεις είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια δεν αλλάζει τον άνθρωπο και δεν το κάνει καλύτερο παιδαγωγό... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ για τη ζωή σου  είναι καλό μαλλιοτράβηγμα... προφανώς ειδικεύτηκες σ΄ αυτό στο μεταπτυχιακό που έκανες...

Δεν σε ακολουθώ σε προσωπικές επιθέσεις.
Δικαιούστε να επιτίθεστε αλλά όταν σας απαντούν με τα δικά τους όπλα προσβάλλετε επί προσωπικού και η μπάλα στην εξέδρα.
Σέβομαι τον κόπο ακόμη και του ΑΣΕΠίτη, δεν σέβομαι αυτούς που θέλουν να μηδενίσουν τους άλλους.
Μεικτό σύστημα και σεβασμός σε όλους.

Kokoschka

  • Επισκέπτης
ρρ
« Απάντηση #2750 στις: Ιούνιος 02, 2015, 07:02:31 μμ »
Ποιοι, οι κατά το δοκούν a priori παράνομοι;

Πρόσεχε γιατί υπάρχει και η συκοφαντική δυσφήμιση και η διασπορά ψευδών ειδήσεων και η ψευδή καταμήνυση. Αυτά να δεις τι ποινικές επισύρουν, μέχρι που υπάρχει και κώλυμα διορισμού...
Ελεος συναδερφε,χαλαρωσε,τωρα τρομαξα,ανατσουτσουρωσα που λενε και στα μερη μου χα χα χα.
Δεν προσεβαλα κανεναν, ουτε εθιξα κανεναν.Ο,τι κρινεται εκνομο εχει επιπτωσεις,μια απλη διατυπωση είναι,τι δεν καταλαβαίνεις και μας απειλείς;Που το ειδες το κατά το δοκουν;Μερικοι παιρνετε φορα και ο,τι σας κατεβει.Τι εχετε παθει βρε παιδια;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Χαλαρώστε...να πούμε και τίποτε σοβαρό!

eta-beta ποια είναι η άλλη πλευρά που έχει άλλη άποψη για την παιδαγωγική επάρκεια; Εγώ νόμιζα ότι οι δάσκαλοι και οι φιλόλογοι με τα μαθήματα που διδάσκονται στα πανεπιστήμια καλύπτονται. Τέλος πάντων. Η παιδαγωγική επάρκεια είναι κάτι το σημαντικό και το απαραίτητο για να εργαστεί κάποιος στα σχολεία. Για τα μεταπτυχιακά δεν το πολυκατάλαβα. Ακούω τελευταία από όσους παρακολουθούν εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας ότι κάνουν αίτηση και για παιδαγωγική επάρκεια. Τι σχέση έχουν αυτά με την παιδαγωγική επάρκεια δεν το καταλαβαίνω. Προσοχή...δεν ειρωνεύομαι.

Kokoschka

  • Επισκέπτης
ττ
« Απάντηση #2752 στις: Ιούνιος 02, 2015, 07:09:01 μμ »
Γιατι,δεν είναι σοβαρα αυτά που λεμε;Σε λιγο η συνάδερφος θα μηνυσει και τους σκυλους, σαν τον Φιλοκλεοντα,αν θυμαμαι καλως.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Η υπογραφη παρανομων διορισμων επισυρει ποινικες ευθύνες,παντως.

Για να σου υπενθυμίσω τι προ ολίγου έλεγες εσύ εναντίον άλλων.

Γενικά, αλήθεια μπορούμε να σας απαντάμε όπως και εσείς ή όταν σας στριμώχνουμε θα επιτίθεστε προσωπικά ή θα το παίζετε περιστερές;
Ειλικρινά, απάντησε μου μόλις πριν λίγο δεν υπονοούσατε ή αποκαλούσατε τους διοικητικούς παράνομους;
Αυτό από πάνω για που το έγραψες, γιατί θα μας τρελάνεις τώρα.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Ο καθένας θεωρεί αξιοκρατικότερο τον δικό του τρόπο προσέγγιση ς στην εκπαιδευτική διαδικασία και φυσικά όταν υπάρχει διχόνοια η μπίλια κάθεται ανάμεσα στο αξιοκρατικό και ηθικόν...
Πέρα από το θεωρητικό μέρος...εγώ προσωπικά θεωρώ ότι η κορυφή της πυραμίδας είναι αύτοί που και Ασέπ αξιοπρεπή έχουν και μεταπτυχιακό και χιλιόμετρα προυπηρεσίας...άρα;;;;;Δεν συγκρίνονται ανόμοια πράματα....είναι δυνατον;;;;;;;
Το όλον του συνόλου είναι άθροισμα των μερών του...τέρμα!!!
Υπόψην δεν κατέχω το όλον!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2015, 07:17:08 μμ από anixia »

Kokoschka

  • Επισκέπτης
ττ
« Απάντηση #2755 στις: Ιούνιος 02, 2015, 07:16:08 μμ »
Για να σου υπενθυμίσω τι προ ολίγου έλεγες εσύ εναντίον άλλων.

Γενικά, αλήθεια μπορούμε να σας απαντάμε όπως και εσείς ή όταν σας στριμώχνουμε θα επιτίθεστε προσωπικά ή θα το παίζετε περιστερές;
Ειλικρινά, απάντησε μου μόλις πριν λίγο δεν υπονοούσατε ή αποκαλούσατε τους διοικητικούς παράνομους;
Αυτό από πάνω για που το έγραψες, γιατί θα μας τρελάνεις τώρα.
Φιλοκλεωνας είναι,να με συγχωρησουν οι φιλολογοι.Ποτε υπονοησα ότι οι διοικητικοι είναι παρανομοι;!Τι περιστερες και κοτσιφες μου λες;Το ξαναλεω σε απλα ελληνικα.Το παρανομο διώκεται σε ολο τον κοσμο.Καμια φορα δε,διωκεται και το νομιμο.Δεν εκανα παραθεση τα λεγομενα του συναδερφου ΑΡΑ δεν απαντησα ή επικυρωσα οσα ειπε.Ειπα κατι ξεχωριστο από οσα ειπε.Χρησιμοποιησα δε και την λεξη ''παντως'',με την εννοια σε ''κάθε περιπτωση''.Φιλολογικη αναλυση θα κανω τωρα;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2015, 07:18:29 μμ από Kokoschka »

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
eta-beta ποια είναι η άλλη πλευρά που έχει άλλη άποψη για την παιδαγωγική επάρκεια; Εγώ νόμιζα ότι οι δάσκαλοι και οι φιλόλογοι με τα μαθήματα που διδάσκονται στα πανεπιστήμια καλύπτονται. Τέλος πάντων. Η παιδαγωγική επάρκεια είναι κάτι το σημαντικό και το απαραίτητο για να εργαστεί κάποιος στα σχολεία. Για τα μεταπτυχιακά δεν το πολυκατάλαβα. Ακούω τελευταία από όσους παρακολουθούν εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας ότι κάνουν αίτηση και για παιδαγωγική επάρκεια. Τι σχέση έχουν αυτά με την παιδαγωγική επάρκεια δεν το καταλαβαίνω. Προσοχή...δεν ειρωνεύομαι.

Προφανώς δεν ειρωνεύεσαι, ούτε εγώ αν έχεις παρατηρήσει έχω επιτεθεί πρώτος σε κανένα. Το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας είναι ένα θέμα που αναφέρει και ο νόμος Αρσένη και Διαμαντοπούλου και επρόκειτο να ενεργοποιηθεί. Όπως υπάρχουν άτομα που λένε μόνο ΑΣΕΠ, έτσι υπάρχουν και άτομα από την Ειδική Αγωγή που λένε προσμέτρηση και στους δύο πίνακες λόγω των παιδαγωγικών προσόντων τους. Εν όψει της επικείμενης διαμάχης για το νέο σύστημα, αποτελεί αντεπιχείρημα στη αποκλειστικότητα του γραπτού διαγωνισμού. Δηλαδή αν κινηθούν για αποκλειστικότητα διαγωνισμού ΑΣΕΠ, τότε πρώτα επάρκεια μέσω μεταπτυχιακού και μετά νέος ΑΣΕΠ μόνο για τους επαρκείς. Όντως αν δεν περάσει μεικτό σύστημα θα υπάρξουν πολλοί μικροί ή μεγάλοι εμφύλιοι.
Για αυτό επιμένω ότι η ουσιαστική συζήτηση είναι ή μεικτά ή ακραία συστήματα.
Προφανώς στηρίζω τα πρώτα με επάρκεια για όλους. Προφανώς είμαι φανατικά ενάντια στην αποκλειστικότητα διαγωνισμού και στις πονηριές να υπο- μοριοδοτηθούν τα άλλα προσόντα. Όταν λέμε ισότιμα, ισότιμα.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Αυτή την πενταετία πάρα πολλοί τελείωσαν ή τελειώνουν ένα μεταπτυχιακό στη διδακτική - παιδαγωγικά ή στο γνωστικο ,πήραν ecdl ,ξενόγλωσσα πτυχία...Αρα οι διαφορές - ζητούμενα που θα έχουν διακριτή και αυξημένη βαρύτητα θα είναι...οι έχοντες διδακτορικά ,οι έχοντες Ασέπ ,μεγάλες προυπηρεσίες  κλπ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2015, 07:28:33 μμ από anixia »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.