0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δύο καθηγητές απέκτησαν την ίδια προυπηρεσία πριν από κάποια επιτυχία και ο ένας πέτυχε μετά και στον τελευταίο ΑΣΕΠ. Ρωτώ αυτή η επιτυχία έιναι η κολυμβήθρα του Σιλωάμ όπου όλες οι προυπηρεσίες γίνονται αξιοκρατικές;Η επιτυχία σε ΑΣΕπ είναι παγίδα και δεν πρεπει να μετρήσει.
Ναι κολυμβήθρα επιτυχίας είναι. Αν είχες και εσύ απο πάνω σου και ψηλά τους έχοντες μπάρμπα στην Κορώνη τι θα έλεγες τότε?Τα πολλά μπλά μπλά τελειώνουν αργά ή γρήγορα. Ενας πίνακας για διορισμούς και αναπληρωτές και να μετρήσουν όλα τα αξιοκρατικά κριτήρια με έλεγχο ΑΣΕΠ πάντα.
ένας πίνακας για όλα ναι...αλλά με τα διπλά των δυσπροσίτων μέσα...δεν πήγαινε ούτε πάει ούτε θα πηγαίνει ο άλλος εκεί σαν το κορόιδο...για να εξηγούμαστε...ένας και με τα διπλά των δυσπροσίτων...για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι....δεν χαρίζουμε τους κόπους μας...
Ε όχι! Δε φτάνει που δεν μετρούσαν καθόλου, τώρα θέλετε και να μετρήσουν διπλά; Τι άλλο θα ακούσουμε;
εσύ θες ενα πίνακα για μόνιμους και αναπληρωτές, έστι δεν λες πιο πάνω; δηλαδή τζάμπα πάει ο άλλος σε δυσπρόσιτο; δεν θα επιβραβεύεται; και αυτό που θα αποτυπώνεται;
Γιατί να επιβραβευθεί το γεγονός ότι βρέθηκες σε δυσπρόσιτο; Eπειδή έβαλες το κουτάκι κι επειδή ήσουν πίσω στον πίνακα και δεν μπόρεσες να "πιάσεις¨ θέση πιο κοντά;
με όλο το συμπάθιο , πόσες δεκαετίες είσαι εκπαιδευτικός?φιλικά
δηλαδή τι θέλετε να σβήσουμε τα διπλά των δυσπροσίτων;
Από συζήτηση σε ομάδα του F/
τόσο ώστε να έχω δει πολλά.