0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλιστα.......για τους κόπους αυτών που έχουν ασεπ το 2006 η παλιότερα δεν λες κουβέντα "συνάδελφε" και γιατί να πεις ,να διοριστώ εγω και οι άλλοι να πάνε να .........
Ο νομος αρσενη αγαπητη δεν αναγνωριζει ουτε επιλαχοντες... οσες θεσεις μενουν κενες πανε στον επομενο.Θα παρακαλουσα επισης να μην γινεται επισης επι προσωπικου. Μην συγχιζεσαι.
Αναφέρομαι γενικά σε πολλά από τα τελευταία μηνύματα και όχι στα τελευταία:Επιτυχών απλά σε διαγωνισμό δεν έχει κανένα νόημα. Δικαίωμα στην ελπίδα έχουν μόνο όσοι δικαιωθούν ότι αδίκως δεν διορίστηκαν όλα τα έτη που υπουργοί υπέκυπταν στις πιέσεις ομάδων προϋπηρεσίας...Το υπουργείο με την τελευταία του πρόταση δεν δικαιώνει κατά ανάγκη αυτούς! Δικαιώνει κυρίως την επιτυχία στο διαγωνισμό και μάλιστα του τελευταίου. Σε συνδυασμό με την μέγιστη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στην ουσία προτείνει ένα νέο 24μηνο + ΑΣΕΠ. Και το χειρότερο, με το τρόπο αυτό θα διοριστούν και άτομα με μόνο προσόν την προϋπηρεσία!
Αναφέρομαι γενικά σε πολλά από τα τελευταία μηνύματα και όχι στα τελευταία:Επιτυχών απλά σε διαγωνισμό δεν έχει κανένα νόημα. Δικαίωμα στην ελπίδα έχουν μόνο όσοι δικαιωθούν ότι αδίκως δεν διορίστηκαν όλα τα έτη που υπουργοί υπέκυπταν στις πιέσεις ομάδων προϋπηρεσίας...
όσες θέσεις προκύπτουν μετά τον κάθε διαγωνισμό, πέραν του αριθμού που έχει προκηρυχθεί, πάνε στον επόμενο και όχι σε κατηγορίες 40% κτλ που κρίθηκαν αντισυνταγματικές ή σε παραλλαγές τους. Ο νόμος αρσένη προβλέπει νέο διαγωνισμό, και όχι αντισυνταγματικές κατηγοριούλες. Σου απέδειξα όμως ότι κάλλιστα μπορούν να διοριστούν επιλαχόντες όταν οι θέσεις που προκύπτουν είναι ελάχιστες και δεν δικαιολογούν την διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού.Κενές θέσεις έχουμε όταν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες. Άλλο κενές θέσεις λόγω έλλειψης επιτυχόντων και άλλο θέσεις που προκύπτουν λόγω ανάγκης της υπηρεσίας μετά τον διαγωνισμό.Ο νόμος αρσέση συντάχθηκε με το δεδομένο ότι όλες οι θέσεις 100% θα πήγαιναν στους επιτυχόντες.
Για το τυπικο του πραγματος οι προκυρηγμενες θεσεις απο το ΑΣΕΠ πηγαν στο ΑΣΕΠ. Αλλη προκυεηξη ηταν τα αλλα. ΔΕΝ διαφωνω οτι μπορει να ηταν παραπανω οι θεσεις στον ασεπ ..Αλλα οι προκυρηγμενες καλυφθηκαν. Τωρα οπως ανεφερα το τι επρεπε να ειναι θα το πουνε τα δικαστηρια. Μην προσπαθεις να αποδειξεις σε εμενα κατι. Δεν ειμαι κατα κανενος. Σου αναφερω απλα τι λεει ο νομος . Πολυ σωστα προσφευγεις και ευχομαι να δικαιωθεις αμεσα κιολας αν εχεις δικιο.
«Αγώνα δρόμου» κάνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για να κερδίσει χρόνο, ώστε να καταθέσει πρόταση στο ΕΣΠΑ που να της εξασφαλίζει πιστώσεις προσλήψεων αναπληρωτών.Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΥΠΟΠΑΙΘ κατέθεσε τους άξονες του επιχειρησιακού προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ),αλλά απαιτείται εξειδίκευση ,την οποία θα έπρεπε να κάνει το Υπουργείο Παιδείας και οι φορείς του (ΙΕΠ, Διόφαντος κλπ).Υπηρεσιακοί παράγοντες , που γνωρίζουν τις λειτουργίες των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, σχολιάζοντας αυτές τις εξελίξεις, υποστηρίζουν ότι:Πρώτο, δεν υπάρχει στρατηγική εκπαιδευτικού σχεδιασμού από τη σημερινή ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ ,ώστε να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποστηριχτικές δράσεις του ΕΣΠΑ.Δεύτερο, συνεχίζεται η κακή πρακτική να χρησιμοποιούνται πόροι, από την επιμόρφωση για τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.Όμως η έγκριση και η επιλεξιμότητα πιστώσεων για αναπληρωτές σε προγράμματα ΕΣΠΑ, έχει ως προϋπόθεση την κατάθεση καινοτόμων προγραμμάτων.Τρίτο , τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό για να καλυφθούν χρειάζονται πιστώσεις αναπληρωτών και από τον τακτικό προϋπολογισμό και από το ΕΣΠΑ και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.