0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
o Ασέπ δεν ξέρω αν είναι αδιάβλητος ή διαβλητός....έχει επικριθεί για άλλα πράγματα: πριν μερικά χρόνια είχα παραβρεθεί σε ένα συνέδριο στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα ''Πανεπιστήμιο και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα'', εκεί ο αείμνηστος ιστορικός της εκπ΄/σης Αλέξης Δημαράς κλήθηκε από εκπαιδευτικούς της β/θμιας να σχολιάσει τη διαδικασία ασεπ εκπαιδευτικών και είπε πως έχει καταντήσει σαν τις πανελλήνιες: φροντιστήρια για προετοιμασία, λυσάρια ,τυποποιημένα θέματα και απαντήσεις, Στο πρόσφατο βιβλίο του για την Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης. Το ανακοπτόμενο άλμα. Τάσεις και αντιστάσεις στην ελληνική εκπαίδευση 1833-2000, εκδ.Μεταίχμιο,2013 επισημαίνει πως η μεγάλη αποτυχία που είχε σημειωθεί στον πρώτο ασεπ έθετε ζήτημα αναντιστοιχίας προετοιμασίας των μελλοντικών εκπ/κων και των προγραμμάτων σπουδών με τις απαιτήσεις των εκπ/κου συστήματος
Κι όμως ΌΛΟΙ είχαν την ευκαιρία να διοριστούν όχι μονο όσοι προλαβαν να παρουν προυπηρεσία....
Όπως σε κάθε εξεταστική διαδικασία θεωρητικώς όλοι έχουν την ευκαιρία στην πράξη ο αγώνας είναι άνισος....από τα αποδυτήρια ακόμα ακόμα!1ον η αναλογία θέσεων υποψηφίων2ον οικογενειακές,κοινωνικές προσωπικές, επαγγελματικές δυσκολίες ή ευκολίες των υποψηφίωνόλα αυτά καθορίζουν τις πιθανότητες να είναι ή διοριστέοι ή επιτυχόντες ή αποκτούντες προϋπηρεσία
Μιλάς σε κάποιον που παρά τις δυσκολίες που προανέφερες κατάφερε να διοριστεί με αυτόν τον τρόπο.