*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2041457 φορές)

0 μέλη και 37 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
άρα... καραπαρανομία ;) 8)

δεν σε καταλαβαινω εγω απλα απάντησα στον συναδελφο κων/νο30 που ρωταγε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
άρα... καραπαρανομία ;) 8)

Χωρίς διάθεση αντεγκλήσεων, θα μου επιτρέψεις να πω ότι η έννοια του έννομου και του παράνομου είναι πλέον πολύ σχετική στο χώρο της εκπαίδευσης, με τόσους νόμους να αλληλοαναιρούνται. Από εκεί και πέρα, στους δασκάλους εκ των πραγμάτων οι πίνακες θα συνταχθούν άνευ ΑΣΕΠ. Εκτός κι αν προτείνετε 6.000-7.000 θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να μείνουν κενές για το επόμενο σχολικό έτος (δεν απευθύνομαι προσωπικά στο portokali, αλλά ευρύτερα).

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως χτες, η πρωθυπουργάρα στο διάγγελμα της μόνο για τους 4.500 διορισμούς στην υγεία που θα κάνει μίλησε. Αυτές πείθουν το λαό. Στην παιδεία ή δεν προτίθεται να κάνει, ή δε θεωρεί ότι θα έχουν κάποιο εκλογικό αντίκτυπο ώστε να αξίζουν να τους αναφέρει

Αυτό οφείλεται στο ότι η πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών τοποθετούν το ζήτημα "εκπαίδευση" ως τελευταίας σημαντικότητας ζήτημα. Το πολιτικό σύστημα, απλώς εκφράζει αυτή την πεποίθηση της πλειοψηφίας των πολιτών....
Για να μην μιλήσουμε βέβαια για το ζήτημα "Παιδεία" με την ουσιαστική σημασία του όρου ( που τώρα δεν είναι της παρούσης βέβαια).
Σκληρό, αλλά αληθινό.
Και απαραίτητο να γίνει αντιληπτό τουλάχιστον από όσους εμπλέκονται ή σκέφτονται να εμπλακούν με την εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ερωτηση: Σε προηγουμενες εγκυκλιους για αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε υπηρχε αυτο " Για τον υπολογισμό των λειτουργικών κενών, πρέπει να ληφθούν υπόψη οι δυνατότητες διδασκαλίας με δεύτερη ανάθεση και δεύτερη ειδικότητα και η συμπλήρωση του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου."??


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Ενω ο Μειμαρακης χθες τον ακουσατε?? ειχε κολλημα με το νομοσχεδιο για την παιδεια που ετοιμαζε η κυβερνηση να φερει στη βουλη..... χαιροταν που λογω των εκλογων δε θα ψηφιστει.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
είχαν έτοιμο το νομοσχέδιο για την παιδεία; 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Ναι ετσι ειπε ο Μειμαρακης χθες αμεσως μετα την εξαγγελια για εκλογες

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Ετοιμο εδω και 4 μηνες....αφηστε ρε συναδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς διάθεση αντεγκλήσεων, θα μου επιτρέψεις να πω ότι η έννοια του έννομου και του παράνομου είναι πλέον πολύ σχετική στο χώρο της εκπαίδευσης, με τόσους νόμους να αλληλοαναιρούνται. Από εκεί και πέρα, στους δασκάλους εκ των πραγμάτων οι πίνακες θα συνταχθούν άνευ ΑΣΕΠ. Εκτός κι αν προτείνετε 6.000-7.000 θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να μείνουν κενές για το επόμενο σχολικό έτος (δεν απευθύνομαι προσωπικά στο portokali, αλλά ευρύτερα).
ούτε κι εγώ το λέω για να συγκρουσθώ με κανέναν απλώς εδώ και 6 μήνες μετά την απόφαση του ΣτΕ εδώ γινόταν άγρια προπαγάνδα περί  νομιμότητας και μη και ασεπ και νόμος αρσένη κλπ...και τώρα αρχίζουμε πάλι να νερουλιάζουμε το κρασί μας και  βλέπω να γίνεται της προσφυγής....

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Πάντως παιδια ποτε αλλοτε στην ιστορια της ελληνικης εκπαιδευσης οι εκπαιδευτικοι δεν ειχαν μπει στο τρυπακι το τωρινο να είναι δγλαδη σε ένα διαρκη αγωνα για επιμορφωση και αυτοβελτιωση με μεταπτυχιακα, συνεδρια, καινοτόμα προγράμματα, αριστειες κλπ με τόσες τεράστιες μειωσεις μισθων με υποτιμηση του ρολου τους και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ μεσα στε κλιμα ανυποφορου ανταγωνισμου και διχόνοιας.
Τα εχουν καταφερει τελεια μας εχουν διαλυσει...χτυπάνε παλαμακια και μεις χορευουμε...
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως παιδια ποτε αλλοτε στην ιστορια της ελληνικης εκπαιδευσης οι εκπαιδευτικοι δεν ειχαν μπει στο τρυπακι το τωρινο να είναι δγλαδη σε ένα διαρκη αγωνα για επιμορφωση και αυτοβελτιωση με μεταπτυχιακα, συνεδρια, καινοτόμα προγράμματα, αριστειες κλπ με τόσες τεράστιες μειωσεις μισθων με υποτιμηση του ρολου τους και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ μεσα στε κλιμα ανυποφορου ανταγωνισμου και διχόνοιας.
Τα εχουν καταφερει τελεια μας εχουν διαλυσει...χτυπάνε παλαμακια και μεις χορευουμε...

Όλα αυτά οφείλονται στην χαμηλή ( έως και μηδαμινή) χρησιμότητα που προσδίδει η πλειοψηφία των ελλήνων στην εκπαίδευση.
Κοινώς: Η πλειοψηφία των ελλήνων έχει την άποψη ότι η εκπαίδευση δεν είναι σημαντικό ζήτημα άξιο προσοχής και φροντίδα.
Έκφραση ( και αποτέλεσμα) αυτής της πεποίθησης (που έχει αξιακές ρίζες όπως προείπα) των ελλήνων και ελληνίδων, αποτελεί η κατάσταση που περιγράψατε ( "μαλακά" κιόλας).
Καλώς ή κακώς, το έργο που προσφέρει ένας εκπαιδευτικός, απευθύνεται στην κοινωνία. Όταν αυτή η κοινωνία ΑΞΙΑΚΑ δεν πιστεύει ότι αυτό έχει κάποια σημασία, είναι απολύτως φυσιολογικό και αναμενόμενο να οδηγούμαστε σε εξελίξεις τέτοιου τύπου.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 02:31:18 μμ από th1 »

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Η δικαίωση θα ερθει μονο με κοινό αγωνα και διεκδίκηση διορισμών και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. Να βρούμε τι μας ενώνει και να περάσουμε τα κοινα αιτήματα στην κοινωνία με ένα ενιαίο όργανο-μέτωπο αναπληρωτών.
Διαφορετικά, θα είμαστε όλοι χαμένοι. Με τις προσφυγές και τις αντεγκλήσεις μόνο οι δικηγόροι κερδίζουν. Το φωνάζω εδώ και καιρό............

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η δικαίωση θα ερθει μονο με κοινό αγωνα και διεκδίκηση διορισμών και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. Να βρούμε τι μας ενώνει και να περάσουμε τα κοινα αιτήματα στην κοινωνία με ένα ενιαίο όργανο-μέτωπο αναπληρωτών.
Διαφορετικά, θα είμαστε όλοι χαμένοι. Με τις προσφυγές και τις αντεγκλήσεις μόνο οι δικηγόροι κερδίζουν. Το φωνάζω εδώ και καιρό............

Όταν μιλάμε για τομέα που απλά δεν τον θεωρεί σημαντικό η πλειοψηφία της κοινωνίας, νομίζω ότι αυτά χάνουν το νόημά τους ( μια και εξ ορισμού απευθύνονται στην κοινωνία).

Υ.Γ. "Για πλάκα", σκεφτείτε το δίλημμα: "Να χτυπηθεί"(*)( οικονομικά π.χ.) το κομματικό κράτος ( όλο το πλέγμα διαφόρων θέσεων που φτιάχτηκαν εδώ και δεκαετίες μόνο και μόνο για να εξυπηρετούνται οι εκάστοτε κομματικές ανάγκες σε ρουσφετολογικούς διορισμούς και οι περισσότερες των οποίων έχουν "διασωθεί" συγκριτικά με τους εκπαιδευτικούς εν καιρώ βαριάς κρίσης), ή να "χτυπηθεί" η εκπαίδευση? ( με λίγες κουβέντες κιόλας περί "τεμπέληδων" που εργάζονται λίγο κ.λ.π)?
Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνετε.
Πρόκειται για αξιακό ζήτημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των ελλήνων.
Σκληρό, αληθινό και συνάμα πολύ απλό:
Η πλειοψηφία αντιλαμβάνεται ως "κεφάλι" το κομματικό κράτος, και ως "ποδάρια" (και) τους εκπαιδευτικούς.
Και θεωρεί απαράδεκτο "να σηκώνονται τα ποδάρια να χτυπούν το κεφάλι"....

(*) ή εναλλακτικά ( και ακόμα καλύτερα), να πάψουν να υπάρχουν οι προνομιακές ρουσφετολογηθείσες ομάδες, και όσοι αμείβονται από το δημόσιο να υπάγονται σε έναν ενιαίο τρόπο πληρωμής που θα σχετίζεται με το τι είναι και τι κάνει ο καθένας, και όχι με το αν "χώθηκε" σε κάποια προνομιακή κομματική ομάδα.
Το παραπάνω, ή να "συντριβούν" οι εκπαιδευτικοί?
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 02:39:25 μμ από th1 »

anemona

  • Επισκέπτης
Δυστυχώς και η εκπαίδευση ανήκει αξιακά πλέον στους ρουσφετολογικούς προορισμούς.Μετατάξεις,30 μήνα, αποσπάσεις και τόσα άλλα απαξίωσαν την παιδεία μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 699
Σύνολο: 707

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.