*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2041760 φορές)

0 μέλη και 37 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς και η εκπαίδευση ανήκει αξιακά πλέον στους ρουσφετολογικούς προορισμούς.Μετατάξεις,30 μήνα, αποσπάσεις και τόσα άλλα απαξίωσαν την παιδεία μας.

Δεν αναφερόμουν στις πρακτικές που ακολουθούνται σε κάθε υπηρεσία του ελληνικού δημοσίου.
Αναφερόμουν στην αξία που πιστεύει η πλειοψηφία ότι έχει η κάθε υπηρεσία.
Στην ελλάδα για παράδειγμα, η πλειοψηφία των πολιτών πιστεύει ότι η εκπαίδευση είναι ζήτημα μηδαμινής σχεδόν σημασίας.
Αυτό εννοώ με τον όρο "αξιακή επιλογή της πλειοψηφίας".
Φυσικά, οι ρουσφετολογικές πρακτικές ήταν και είναι "κοινός τόπος" για το ελληνικό δημόσιο ( και για την εκπαίδευση).
Απλά υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις από τομέα σε τομέα, στην ένταση και την έκταση του φαινομένου.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 02:53:28 μμ από th1 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Και ορθώς το πιστεύει πια.Πέρα από όσα ανέφερα ως ενδεικτικά στοιχεία απαξίωσης του φορέα και η αδράνεια μας είχε ως απότοκο να απαξιωθούμε ως εκπαιδευτικοί.

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για να γίνω λίγο περισσότερο κατανοητός:

Σε περίοδο ύπαρξης άφθονης ρευστότητας ( με δανεικά που "φορτώνονται" στις επόμενες γενιές έστω όπως γινόταν εδώ και 35-40 χρόνια στην ελλάδα), κάποια "περισσεύματα" ( "ψίχουλα" συγκριτκά) δίνονται παντού ( ακόμα και σε "μικρής σημασίας τομείς" όπως η εκπαίδευση-σύμφωνα με την άποψη της πλειοψηφίας των ελλήνων φυσικά).
Όμως σε περίοδο κρίσης, είναι φυσικό η κοινωνία να δίνει προτεραιότητα ( και να προστατεύει όσο μπορεί) στους τομείς που θεωρεί σημαντικότερους ( π.χ. "κομματικό κράτος").
Σου λέει ο μέσος έλληνας: "Τι θα γίνει τώρα"?
"Θα σηκωθούν τα ποδάρια( π.χ. εκπαιδευτικοί) να χτυπήσουν το κεφάλι( κομματικό κράτος)"?
"Λογικό" από την σκοπιά του....



Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Η Ελλάδα είναι ένα κράτος με βαθιές κομμουνιστικές δομές.Όποιο σιτάρι ξεχωρίζει από τα άλλα πρέπει να κοπεί. Η απαξίωση της εκπαίδευσης ήρθε σταδιακά, όταν στις αρχές της δεκαετίας του '80 δόθηκαν αθρόα χρήματα στο δημόσιο, χωρίς να δικαιολογείται καμία παραγωγική διαδικασία.Ο Ελληνικός λαός διαφθάρηκε και συνειδητοποίησε ότι μπορεί κανείς να ζήσει πλουσιοπάροχα χωρίς να δουλεύει κάνοντας λαμογιές και διασπαθίζοντας το δημόσιο χρήμα υπό ένα ιδιότυπο καθεστώς ατιμωρησίας.Η εκπαίδευση δε χωράει σε όλο αυτό φυσικά...οι καθηγητές κατάντησαν τα κορόιδα, που εν μέσω δύσκολων περιστάσεων, καλούνται να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και να διατηρήσουν την κοινωνική συνοχή. Και αυτό φυσικά θεωρείται ταμπού να τους αναγνωρίσουν. Τι να τους πούμε εμείς οι κυριούλες και οι κυριούληδες τώρα...
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Συμφωνώ αλλά υπογραμμίζω και πάλι την ευθύνη μας.Αφού ποτέ δεν τρέξαμε και δεν ματώσαμε με διεκδικήσεις ήταν επόμενο να μας θεωρήσουν τρωτούς και να μας συμπεριφερθούν αναλόγως.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
γιατι δεν εχουν ασεπ
Ή θα πρέπει να ισχύσει για όλους ή για κανέναν..
Αυτό είναι το σωστό..

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και ορθώς το πιστεύει πια.Πέρα από όσα ανέφερα ως ενδεικτικά στοιχεία απαξίωσης του φορέα και η αδράνεια μας είχε ως απότοκο να απαξιωθούμε ως εκπαιδευτικοί.

Εγώ είπα κάτι διαφορετικό ( και αυτό το λέω με πολύ σεβασμό στην άποψή σας).
Εγώ είπα ότι η πλειοψηφία ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι ο χώρος "εκπαίδευση" είναι τελευταίος σε αξία συγκρινόμενος με τους τομείς του κομματικού κράτους ( που χτίστηκε για να εξυπηρετεί τις κομματικές ανάγκες σε ρουσφέτια, και όχι για να βοηθάει το κράτος στο να είναι χρήσιμο στον πολίτη, ευέλικτο, αξιοκρατικό και ικανό να παίζει έναν επιτελικό ρόλο).
Με λίγα λόγια, είπα ότι είναι οι απόψεις της πλειοψηφίας περί "σωστού και λάθους" το όλο ζήτημα και όχι το ότι ο χώρος της εκπαίδευσης μετατράπηκε σε κάτι "άθλιο" που του αξίζει ηθικά η απαξίωση.
Άλλωστε όλα αυτά, έχουν αξία συγκριτική.
Και προσωπικά δεν νομίζω ότι η εκπαίδευση συγκριτικά με το βαθύ κομματικό κράτος ( το όρισα πρόχειρα σε προηγούμενό μήνυμά μου) είναι ο πλέον "διεφθαρμένος" τομέας.
Το αντίθετο μάλιστα πιστεύω:
Στην ελλάδα η πλειοψηφία προσδίδει μεγαλύτερη σημασία στους πλέον "διεφθαρμένους" τομείς που σε γενικές γραμμές εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο τις κομματικές ανάγκες σε ρουσφέτια ( και όχι την κοινωνία με την έννοια που περιέγραψα και προηγουμένως).

anemona

  • Επισκέπτης
Ίσως συνάδελφε έχεις δίκιο.Εγώ όμως βλέπω τη διαφθορά και την παρακμή να πρωτοστατεί παντού ισάξια.Αλλά δέχομαι την άποψή σου.

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Ελλάδα είναι ένα κράτος με βαθιές κομμουνιστικές δομές.Όποιο σιτάρι ξεχωρίζει από τα άλλα πρέπει να κοπεί. Η απαξίωση της εκπαίδευσης ήρθε σταδιακά, όταν στις αρχές της δεκαετίας του '80 δόθηκαν αθρόα χρήματα στο δημόσιο, χωρίς να δικαιολογείται καμία παραγωγική διαδικασία.Ο Ελληνικός λαός διαφθάρηκε και συνειδητοποίησε ότι μπορεί κανείς να ζήσει πλουσιοπάροχα χωρίς να δουλεύει κάνοντας λαμογιές και διασπαθίζοντας το δημόσιο χρήμα υπό ένα ιδιότυπο καθεστώς ατιμωρησίας.Η εκπαίδευση δε χωράει σε όλο αυτό φυσικά...οι καθηγητές κατάντησαν τα κορόιδα, που εν μέσω δύσκολων περιστάσεων, καλούνται να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και να διατηρήσουν την κοινωνική συνοχή. Και αυτό φυσικά θεωρείται ταμπού να τους αναγνωρίσουν. Τι να τους πούμε εμείς οι κυριούλες και οι κυριούληδες τώρα...

Συμφωνώ με την τοποθέτησή σας.
Ιδιαίτερα μου άρεσε η τελευταία σας πρόταση.
Διαφωνώ με την εισαγωγή ( "Η Ελλάδα είναι ένα κράτος με βαθιές κομμουνιστικές δομές").
Καλώς ή κακώς, πιστεύω ότι αξιακά καμία σχέση δεν έχει ο νεοελληνικός συντηρητισμός και η αντίστοιχη εσωστρέφειά του, με τον κομμουνισμό ( σε επίπεδο ιδεολογικό δηλαδή).
Φυσικά αν απλά αναφέρεστε στις δομές της κοινωνίας και της οικονομίας ( που καταλαβαίνω ότι μάλλον εκεί αναφέρεστε), έχετε δίκιο. Οι υπάρχουσες δομές, είναι διαστρεβλωμένες δομές "κομμουνισμού" ( σε  μορφή "λαμογιοκρατίας" που τόσο μα τόσο "λάτρεψε" ο πληθυσμός στην πλειοψηφία του).

Υ.Γ. Φυσικά ο ελληνικός πληθυσμός "λάτρεψε" στην πλειοψηφία του την "λαμογιοκρατία" γιατί απλούστατα τον εξέφραζε πολιτιστικά. Δεν "χάλασαν" οι έλληνες από ένα μοντέλο διακυβέρνησης.
Απλά ένα μοντέλο διακυβέρνησης τους εξέφρασε.
Και γι αυτό ενθουσιάστηκαν.
Φυσικά, "ψόφησε" το άφθονο δανεικό οριστικά.
Και γι αυτό το μοντελάκι "πέθανε".
Όμως η "αξιακή" λατρεία της πλειοψηφίας στη "λαμογιοκρατία", μένει.

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ίσως συνάδελφε έχεις δίκιο.Εγώ όμως βλέπω τη διαφθορά και την παρακμή να πρωτοστατεί παντού ισάξια.Αλλά δέχομαι την άποψή σου.

Ακόμα και αν αποδεχθούμε αυτό που λέτε, σκεφτείτε το εξής:
"Έχουμε μία παρακμή που πρωτοστατεί παντού ισάξια", όμως η εκπαίδευση είναι από τους τελευταίας σημαντικότητος τομείς για την πλειοψηφία.
Αυτό από μόνο του, δείχνει ότι το ζήτημα είναι βαθιά αξιακό.
Η ελληνική κοινωνία δεν αναγνωρίζει ως "σημαντικό" συγκριτικά με το κομματικό κράτος τον τομέα της εκπαίδευσης.

Υ.Γ. Μιλώντας "αυστηρά", η εκπαίδευση ( και όχι μόνον) δεν ανήκει στο "κομματικό κράτος" υπό την έννοια του ότι καλύπτει υπαρκτές ανάγκες σε γενικές γραμμές και δεν δημιουργήθηκε για την εξυπηρέτηση των κομματικών αναγκών.
Φυσικά, αποτελούσε και αποτελεί πεδίον δράσης κομματικών σκοπιμοτήτων και συμφερόντων όπως συμβαίνει παντού στην χώρα αυτή.

Ας μην στενοχωριόμαστε πολύ.
Όλα θα πάνε καλά τελικά.
Απλά αυτό θα γίνει σε βάθος μεγάλου χρονικού διαστήματος, και στο ενδιάμεσο οι έλληνες θα πληρώσουμε πάρα πολύ ακριβά την όλη αξιακή συγκρότηση που έχουμε ως λαός.
Τουλάχιστον κάποιες από τις επόμενες γενιές, θα είναι ελαφρώς έστω βελτιωμένες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 03:21:26 μμ από th1 »

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και σε συνέχεια των παραπάνω, να πω ότι κατά τη γνώμη μου η βαθιά απογοήτευση που βιώνει η ελληνική κοινωνία επειδή η πραγματικότητα εδώ και χρόνια διαψεύδει τα "παραμυθάκια" και τις ιδεοληψίες της ( που πιστεύω ότι οι βαθιές ρίζες του σχετίζονται με πυλώνες της πολιτιστικής μας αναφοράς πρωτευόντως και με την ιστορική πορεία μας δευτερευόντως), είναι εξαιρετικά χρήσιμη ( αν και επώδυνη όπως είναι φυσικό).
Αυτή η διαδικασία είναι μοιραία βελτιωτική διαδικασία.
Απλά είναι επώδυνη ( και μακροχρόνια φυσικά).
Από τη στιγμή όμως που "τα νεοελληνικά παραμυθάκια" ( με μάγισσες, πρίγκηπες δράκους και άλλα φαιδρά) ήρθαν σε τροχιά σύγκρουσης με την πραγματικότητα ( αυτό θα συνέβαινε έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα. Η πλήρης εξαχρείωση των τελευταίων 40 χρόνων απλά μάλλον επιτάχυνε τις εξελίξεις), το αποτέλεσμα ήταν προδιαγεγραμμένο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 03:29:56 μμ από th1 »

anemona

  • Επισκέπτης

Ας μην στενοχωριόμαστε πολύ.
Όλα θα πάνε καλά τελικά.
Απλά αυτό θα γίνει σε βάθος μεγάλου χρονικού διαστήματος, και στο ενδιάμεσο οι έλληνες θα πληρώσουμε πάρα πολύ ακριβά την όλη αξιακή συγκρότηση που έχουμε ως λαός.
Τουλάχιστον κάποιες από τις επόμενες γενιές, θα είναι ελαφρώς έστω βελτιωμένες.
Αισιοδοξία συνάδελφε που δεν ασπάζομαι.Σε σαθρό κράτος και πολίτες που δεν αγωνίζονται δεν θα τολμήσω να ελπίσω πως οι επόμενες γενιές θα είναι καλύτερες.Να προσθέσω άλλωστε πως δεν βλέπω κανένα δείγμα γραφής που να με ωθεί να έχω αισιοδοξία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2015, 03:34:22 μμ από anemona »

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αισιοδοξία συνάδελφε που δεν ασπάζομαι.Σε σαθρό κράτος και πολίτες που δεν αγωνίζονται δεν θα τολμήσω να ελπίσω πως οι επόμενες γενιές θα είναι καλύτερες.

Θα είναι στα σίγουρα.
Διότι αυτή τη στιγμή η σαθρή κοινωνία ( η αξιακή της βάση δηλαδή. Γιατί το αίτιο αυτό είναι. Αίτιο είναι η σαθρή αξιακή βάση της κοινωνίας μας, και αποτέλεσμα είναι το σαθρό κράτος. Όχι το αντίστροφο), με τα "παραμυθάκια" και τις ιδεοληψίες της, ήρθε σε τροχιά σύγκρουσης με την πραγματικότητα.
Και όσα συνθηματάκια και αν φωνάξει, όσο και να κλαψουρίζει, το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο: Ως κοινωνία, θα προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.
Για όσο δεν το κάνει, θα χάνει μέλη της ( τα θύματά θα είναι αυτά).
Όταν αυτές οι "απώλειες" θα της γίνουν δυσβάσταχτες ( όπως έχει γίνει ήδη πια), απλά θα αρχίσει να προσαρμόζεται όχι γιατί αξιακά θα το θεωρεί σωστό ( είπαμε τι θεωρεί σωστό αξιακά αυτή η κοινωνία), αλλά απλά και μόνον με σκοπό την επιβίωση ( ένστικτο επιβίωσης-ΠΟΛΥ ισχυρό).
Η αξιακή ( ουσιαστική δηλαδή) βελτίωση, θα επέλθει σε βάθος πάρα πολλών ετών.
Δεν έχει σημασία όμως.
Αυτή τη στιγμή, οι πρακτικές είναι που πρέπει να βελτιωθούν έτσι κι αλλιώς ( και αυτομάτως όλα θα βελτιωθούν).
Τα άλλα, χρειάζονται αιώνες.
Και πάλι, αμφίβολα είναι.
Στο κάτω-κάτω μέσα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, ο πράγματι εξαχρειωμένος ελληνικός πληθυσμός, είναι μία σταγόνα στον ωκεανό.

Αποσυνδεδεμένος th1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 494
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλως η κακως, σωτηρες ουτε υπαρχουν ουτε προκειται να υπαρξουν...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160924
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 714
Σύνολο: 727

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.