0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εδω θέλανε να γυρισουν 900 ατομα αποσπασμενους απο εξωτερικο
Τώρα αυτό το λες για αρνητικό ή θετικό στοιχείο του Σύριζα. Ως κριτήριο διορισμού να βάλει την προυπηρεσία και όχι τον ΑΣΕΠ...που το κακό. Τα χάλια με τον ΑΣΕΠ δημιουργήθηκαν (παραθυράκια κτλ.)Να πάω να ψηφίσω για υπερ του ΑΣΕΠ....δεν είμαι και χθεθινός......Όχι και ότι αυτά που είπαν και αυτοί έγιναν...αλλά εγώ βλέπω νόημα μόνο σε ένα σύστημα χωρίς ΑΣΕΠ και με βάση ημερομηνία πτυχίου και προυπηρεσία.Ο ΑΣΕΠ ποτέ δεν ήταν αξιοκρατικό μέσο διορισμού βλέπε 60%/40%.
Για πες τι προτείνεις για τους έχοντες παλιό πτυχίο και όχι προυπηρεσία, αλλά ΑΣΕΠ? Τέτοιες θεωρίες κατά ου ΑΣΕΠ υποστηρίζουν όσοι χρησιμοποίησαν τα παραθυράκια έχοντας ήσυχη τη συνείδησή τους ότι ο διαγωνισμός τούς υποτιμούσε. Για πες λοιπόν, για τους άλλους, τους ανίκανους ν΄ανοίξουν παράθυρα- μπαλκονόπορτες, Καιάδας???
Το λάθος της Ν.Δ. ήταν ο Λοβέρδος...και ΝΔ να ψήφιαζα, μετά από τον Λοβέρδο ως Υπουργό Παιδείας....ποτέ ξανά. Αντί να ψηφίσουν έναν δίκαιο τρόπο διορισμού συνέχισαν το έργο του ΠΑΣΟΚ.
Ένας διαγωνισμός τριών ωρών (δεν είναι τόσο, αλλά αν δεν έχεις δώσει που να ξες πόσο κρατάει), που εν πολλοίς βασίζεται στην τύχη (πολλοί νιώθουν άτυχοι, για αυτό δεν έδωσαν ποτέ) δε μπορεί να κρίνει αν κάποιος είναι καλός εκπαιδευτικός ή όχι. Ο εκπαιδευτικός μαθαίνει στην καθημερινή τριβή στην τάξη. Για αυτό η προϋπηρεσία χρόνων, που σε αυτά τα χρόνια δε σε έχει ελέγξει κανένας αν έκανες σωστά τη δουλειά σου και πόσο, είναι ο καλύτερος κριτής της αξίας ενός εκπαιδευτικού. Μάλλον πάει στο δόγμα "ε δίδαξε, δίδαξε, δε μπορεί, θα έμαθες". Άρα διορισμός με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, γιατί ο καταλληλότερος τομέας για να κάνεις κοινωνική πολιτική, είναι η Παιδεία. Ως γνωστόν, πρωταρχικός στόχος των διορισμών στην Παιδεία δεν είναι η εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών καθηγητών για τα παιδιά, αλλά η άσκηση κοινωνικής πολιτικής στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς.
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!
Εδώ ετοιμάζουνε στη Ν.Δ. ως υποψήφια τη Διαμαντοπούλου (έτσι άκουσα από τα κανάλια)!!! Άρα, ο καθένας κοιτάζει το τομάρι του και την πολιτική επιβίωσή του κι όχι τα κόμματα και τις ταμπέλες! Ας τους αποδείξουμε, όμως, μεθαύριο στις εκλογές εμείς ότι τους θυμόμαστε πολύ καλά κι ότι δεν ξεχνάμε τί τραβήξαμε και τραβάμε εξαιτίας των λαθών και των σκόπιμων επιλογών τους!
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Κανονικα ο ασεπ θα επρεπε να ειχε μονο παιδαγωγικα και ψυχομετρικα τεστ σαν αυτα που κανουν στις στρατιωτικες. Το γνωστικο εχει ηδη πιστοποιηθει απο το πανεπιστημιο. Ψυχομετρικα γιατι οσοι εχουμε δουλεψει εχουμε δει τι κυκλοφορει στα σχολεια ασχετως αν εχει ασεπ ή οχι. Παιδαγωγικα ειναι αυτονοητο το γιατι.