*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2043082 φορές)

0 μέλη και 42 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εδω θέλανε να γυρισουν 900 ατομα αποσπασμενους απο εξωτερικο

Λες και θέλουν να αποτελειώσουν ό,τι απέμεινε έξω... Κρίμα για τις φαεινές ιδέες τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τώρα αυτό το λες για αρνητικό ή θετικό στοιχείο του Σύριζα. Ως κριτήριο διορισμού να βάλει την προυπηρεσία και όχι τον ΑΣΕΠ...που το κακό. Τα χάλια με τον ΑΣΕΠ δημιουργήθηκαν (παραθυράκια κτλ.)
Να πάω να ψηφίσω για υπερ του ΑΣΕΠ....δεν είμαι και χθεθινός......Όχι και ότι αυτά που είπαν και αυτοί έγιναν...αλλά εγώ βλέπω νόημα μόνο σε ένα σύστημα χωρίς ΑΣΕΠ και με βάση ημερομηνία πτυχίου και προυπηρεσία.
Ο ΑΣΕΠ ποτέ δεν ήταν αξιοκρατικό μέσο διορισμού  βλέπε 60%/40%.
Για πες τι προτείνεις για τους έχοντες παλιό πτυχίο και όχι προυπηρεσία, αλλά ΑΣΕΠ? Τέτοιες θεωρίες κατά ου ΑΣΕΠ υποστηρίζουν όσοι χρησιμοποίησαν τα παραθυράκια έχοντας ήσυχη τη συνείδησή τους ότι ο διαγωνισμός τούς υποτιμούσε. Για πες λοιπόν, για τους άλλους, τους ανίκανους ν΄ανοίξουν παράθυρα- μπαλκονόπορτες, Καιάδας???

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Για πες τι προτείνεις για τους έχοντες παλιό πτυχίο και όχι προυπηρεσία, αλλά ΑΣΕΠ? Τέτοιες θεωρίες κατά ου ΑΣΕΠ υποστηρίζουν όσοι χρησιμοποίησαν τα παραθυράκια έχοντας ήσυχη τη συνείδησή τους ότι ο διαγωνισμός τούς υποτιμούσε. Για πες λοιπόν, για τους άλλους, τους ανίκανους ν΄ανοίξουν παράθυρα- μπαλκονόπορτες, Καιάδας???

Ένας διαγωνισμός τριών ωρών (δεν είναι τόσο, αλλά αν δεν έχεις δώσει που να ξες πόσο κρατάει), που εν πολλοίς βασίζεται στην τύχη (πολλοί νιώθουν άτυχοι, για αυτό δεν έδωσαν ποτέ) δε μπορεί να κρίνει αν κάποιος είναι καλός εκπαιδευτικός ή όχι. Ο εκπαιδευτικός μαθαίνει στην καθημερινή τριβή στην τάξη. Για αυτό η προϋπηρεσία χρόνων, που σε αυτά τα χρόνια δε σε έχει ελέγξει κανένας αν έκανες σωστά τη δουλειά σου και πόσο, είναι ο καλύτερος κριτής της αξίας ενός εκπαιδευτικού. Μάλλον πάει στο δόγμα "ε δίδαξε, δίδαξε, δε μπορεί, θα έμαθες". Άρα διορισμός με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, γιατί ο καταλληλότερος τομέας για να κάνεις κοινωνική πολιτική, είναι η Παιδεία. Ως γνωστόν, πρωταρχικός στόχος των διορισμών στην Παιδεία δεν είναι η εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών καθηγητών για τα παιδιά, αλλά η άσκηση κοινωνικής πολιτικής στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2015, 02:21:41 πμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το λάθος της Ν.Δ. ήταν ο Λοβέρδος...και ΝΔ να ψήφιαζα, μετά από τον Λοβέρδο ως Υπουργό Παιδείας....ποτέ ξανά. Αντί να ψηφίσουν έναν δίκαιο τρόπο διορισμού συνέχισαν το έργο του ΠΑΣΟΚ.

Ο Λοβερδος ηταν του ΠΑΣΟΚ, οχι της ΝΔ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Εδώ ετοιμάζουνε στη Ν.Δ. ως υποψήφια τη Διαμαντοπούλου (έτσι άκουσα από τα κανάλια)!!! Άρα, ο καθένας κοιτάζει το τομάρι του και την πολιτική επιβίωσή του κι όχι τα κόμματα και τις ταμπέλες! Ας τους αποδείξουμε, όμως, μεθαύριο στις εκλογές εμείς ότι τους θυμόμαστε πολύ καλά κι ότι δεν ξεχνάμε τί τραβήξαμε και τραβάμε εξαιτίας των λαθών και των σκόπιμων επιλογών τους!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Ένας διαγωνισμός τριών ωρών (δεν είναι τόσο, αλλά αν δεν έχεις δώσει που να ξες πόσο κρατάει), που εν πολλοίς βασίζεται στην τύχη (πολλοί νιώθουν άτυχοι, για αυτό δεν έδωσαν ποτέ) δε μπορεί να κρίνει αν κάποιος είναι καλός εκπαιδευτικός ή όχι. Ο εκπαιδευτικός μαθαίνει στην καθημερινή τριβή στην τάξη. Για αυτό η προϋπηρεσία χρόνων, που σε αυτά τα χρόνια δε σε έχει ελέγξει κανένας αν έκανες σωστά τη δουλειά σου και πόσο, είναι ο καλύτερος κριτής της αξίας ενός εκπαιδευτικού. Μάλλον πάει στο δόγμα "ε δίδαξε, δίδαξε, δε μπορεί, θα έμαθες". Άρα διορισμός με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, γιατί ο καταλληλότερος τομέας για να κάνεις κοινωνική πολιτική, είναι η Παιδεία. Ως γνωστόν, πρωταρχικός στόχος των διορισμών στην Παιδεία δεν είναι η εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών καθηγητών για τα παιδιά, αλλά η άσκηση κοινωνικής πολιτικής στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς.
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!

πολύ σωστά

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος tinyeye

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εδώ ετοιμάζουνε στη Ν.Δ. ως υποψήφια τη Διαμαντοπούλου (έτσι άκουσα από τα κανάλια)!!! Άρα, ο καθένας κοιτάζει το τομάρι του και την πολιτική επιβίωσή του κι όχι τα κόμματα και τις ταμπέλες! Ας τους αποδείξουμε, όμως, μεθαύριο στις εκλογές εμείς ότι τους θυμόμαστε πολύ καλά κι ότι δεν ξεχνάμε τί τραβήξαμε και τραβάμε εξαιτίας των λαθών και των σκόπιμων επιλογών τους!
Δεν ισχύει το διέψευσε η ίδια

Sent from my m1 note using Tapatalk

he who tries to shine , dims his own light

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[/quote]

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Το να εξετάζουν το γνωστικό αντικείμενο, και μάλιστα σε επίπεδο πανεπιστημίου με αντικείμενα που δε θα διδαχθούν ποτε είναι τουλάχιστον υποτιμητικό αν οχι ηλιθιο. Εξετάσεις μονο σε επίπεδο παιδαγωγικών θεμάτων, ερωτήσεις γενικών γνώσεων και ψυχολογικό τεστ. Χωρις να υπάρχει βάση για μας τρελαίνει το αγχος. Οτι γραψει ο καθένας και σε αυτο μετα προστίθενται με μορια και τα υπολοιπα κριτηρια προυπηρεσια, τυπικα προσοντα κ.λ.π

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!

Τώρα σοβαρά, το ειρωνικό μου ύφος δεν είναι εμφανές;;;

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Κανονικα ο ασεπ θα επρεπε να ειχε μονο παιδαγωγικα και ψυχομετρικα τεστ σαν αυτα που κανουν στις στρατιωτικες. Το γνωστικο εχει ηδη πιστοποιηθει απο το πανεπιστημιο. Ψυχομετρικα γιατι οσοι εχουμε δουλεψει εχουμε δει τι κυκλοφορει στα σχολεια ασχετως αν εχει ασεπ ή οχι. Παιδαγωγικα ειναι αυτονοητο το γιατι.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Κανονικα ο ασεπ θα επρεπε να ειχε μονο παιδαγωγικα και ψυχομετρικα τεστ σαν αυτα που κανουν στις στρατιωτικες. Το γνωστικο εχει ηδη πιστοποιηθει απο το πανεπιστημιο. Ψυχομετρικα γιατι οσοι εχουμε δουλεψει εχουμε δει τι κυκλοφορει στα σχολεια ασχετως αν εχει ασεπ ή οχι. Παιδαγωγικα ειναι αυτονοητο το γιατι.

Το γνωστικό πιστοποιείται τυπικά φυσικά, και αποτελεί προϋπόθεση για συμμετοχή σε τέτοιο διαγωνισμό. Αλλά έχουμε δει τι κυκλοφορεί έξω από πτυχιούχους άνευ γνώσεων, που είναι μειοψηφία, αλλά υπαρκτή και υπολογίσιμη. Αρκετοί από αυτούς διδάσκουν ως μόνιμοι ή αναπληρωτές. Τι διδάσκουν.. ποιος ξέρει!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 743

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.