0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όλοι σχεδόν απέκτησαν αφού Ασέπ δεν έγινε .
Τι εννοείς;
Όσο ο Ασέπ δεν γινόταν όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα είτε από εξωτερικό, είτε από Ελλάδα.Αφού και ο νόμος της Διαμαντοπούλου τα πριμοδοτούσε.
Πάντως όλοι σχεδόν δεν κάθησαν χωρίς να κάνουν κάτι παραπάνω.
Προσωπικά "έτρεχα" να αποκτήσω επιπλέον προσόντα όσο ακόμα γινόταν ΑΣΕΠ, όχι όμως για να διοριστώ πιο εύκολα (λέμε τώρα) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά για να κάνω κάτι περισσότερο από αυτό, προφανώς εκτός δευτεροβάθμιας.Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν μεταπτυχιακό, ή ακόμα χειρότερα, διδακτορικό, με μοναδικό κίνητρο λίγα επιπλέον μόρια για διορισμό...Τέλος, αμφισβητώ το γεγονός ότι "όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα". Στατιστικά και μόνο, ήταν μικρό το ποσοστό αυτών.
Σίγουρα αλλά όχι και διδακτορικό..
Πώς προκύπτει ότι έχουν οι περισσότεροι διδακτορικό?Σε ένα σχολείο υπάρχουν καθηγητές Δ.Ε., Τ.Ε., με πτυχίο ΑΕΙ, με πτυχίο ΤΕΙ, με ΑΣΠΑΙΤΕ, χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ, με μεταπτυχιακό, με διδακτορικό, με ΑΣΕΠ κτλ κτλ.Έχω γνωρίσει καθηγητές ΔΕ που ήταν φοβεροί στις δουλειά τους και άλλους με διδακτορικό που ήταν τραγικοί.Σε ένα σχολείο όλοι οι καθηγητές είναι ίσοι και υπόκεινται στους ίδιους κανόνες που ισχύουν για όλους. Εγώ για παράδειγμα έχω διδακτορικό και 2 μεταπτυχιακά. Παρόλα αυτά είμαι υπεράριθμος και καλά κάνω και είμαι υπεράριθμος εγώ και όχι κάποιος άλλος. Γιατί οι άλλοι πήγαν πριν από εμένα στο σχολείο. Θα ήμουν ηλίθιος αν πίστευα ότι εγώ είμαι ανώτερος και πρέπει να φύγουν οι άλλοι. Όλοι είμαστε συνάδελφοι σε ένα σχολείο και όλοι είμαστε ίσοι. Δυστυχώς πρέπει να λέγονται και τα αυτονόητα.Όποιος θεωρεί ότι είναιανώτερος ας αφήσει τη μιζέρια της εκπαίδευσης και ας πάει να μεγαλουργήσει αλλού. Μου θυμίζει τους χωριάτες που πιάνουν 5 φράγκα και το παίζουν ανώτεροι και αριστοκράτες. Κατεβείτε από το καλάμι ορισμένοι.
Mε βρίσκει σύμφωνο η παραπάνω άποψη και γιατί ισχύει γενικότερα (και εκτος εκπαίδευσης). Προσωπικά, αδιαφορώ και δεν ... "απαντώ" σε ανθρώπους που θεωρούν τον εαυτό τους "ανώτερη φυλή" και αυτό γιατι, όπως λεω και στην υπογραφή μου, η μόρφωση χρειάζεται εσωτερικότητα.
Ανώτερος δεν είναι κανένας από κανέναν. Καλύτερος μπορεί να είναι σε κάποιους τομείς. Αν οι ΑΣΕΠίτες (και γω ΑΣΕΠίτης είμαι), προσπαθούν να κατοχυρώσουν ανωτερότητα λόγω της επιτυχίας τους, είναι εντελώς λάθος. Αν αντιτίθενται στο ενδεχόμενο διενέργειας νέου ΑΣΕΠ, πάλι σφάλλουν και αντιφάσκουν κιόλας. Εγώ σαν ΑΣΕΠίτης θεωρώ τον ΑΣΕΠ το καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα που έχουμε αυτή τη στιγμή για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού, για την οποία επιλογή ξαναθυμίζω πρωταρχικός σκοπός είναι η παροχή των καλύτερων δυνατών εκπαιδευτικών για τα παιδιά και ΟΧΙ η εργασιακή αποκατάσταση των αποφοίτων των καθηγητικών σχολών (βλέπε επετηρίδα, ημερομηνία κτήσης πτυχίου κλπ. Καμία αξιολόγηση. Όλοι οι βαθμοί διορίζονται. Σκεφτείτε με πόση σιγουριά θα πηγαίνατε σε ένα γιατρό με βαθμό πτυχίου 5). Αν βρεθεί καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα, το συζητάμε. Προς το παρόν, πρέπει να ξαναγίνει νέος, βελτιωμένος, διαφανέστερος και πιο θωρακισμένος ΑΣΕΠ, πιο κοντά στη νοοτροπία του σχολείου και πιο μακρία από του Πανεπιστημίου
trust no one δεν αντιλέγω σε αυτά που λες. Εγω μίλησα για την έπαρση των ανθρώπων που θεωρούν εαυτούς καλύτερους άλλων.Τωρα, κατά την αποψη μου, γιατι και γω συμμετείχα σε ΑΣΕΠ και μάλιστα με καλή σειρά, πιστευω πως ο ΑΣΕΠ είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία σκληρου ανταγωνισμου, με όλα τα στραβά του, αλλά είμαι υπέρ της διεξαγωγής και μαλιστα ανα τρία χρόνια σταθερά.Σιγουρα ο ΑΣΕΠ δεν δινει καμιά πιστοποίηση γνωσεων Οξφόρδης ή Χάρβαρντ, αλλά είναι μια επιλογή.Για τις Σχολες και τους εισακτέους δεν βρισκω το λόγο να μειωσουν τις θεσεις. Τα πανεπιστημια δεν είναι ΟΑΕΔ ουτε γραφεια ευρέσεως εργασίας, ουτε μπαίνοντας υπογραφεις συμβόλαιο. Όπως ερημώνουν καποια ΤΕΙ από φοιτητες που δεν τα δηλώνουν ή δεν τα παρακολουθουν, η ζωή η ιδια θα δείξει τι αντέχει και τι όχι.Και, τελος, επειδή όπως προείπα ο ΑΣΕΠ δεν είναι αυτος που θα καθορισει ουσιαστικά το ποιος είναι κατάλληλος, θεωρω πως και αυτοί που εχουν μεγάλη προυπηρεσία και μια πορεία στο επαγγελμα-λειτουργημα, με το δίκιο τους ζητουν σταθερη εργασία. (ειτε εχουν ΑΣΕΠ ,ειτε όχι)Πολύ μπερδεμένο το κουβάρι και δύσκολα θα βρεθει "δικαιη" λύση. Επιτελους όμως πρεπει να υπάρξει ενας τρόπος που να μην τον αλλάζουμε - να μην δεχομαστε να αλλάζει - κάθε φορά. Οσο δεν γινονται διορισμοι, δυστυχως δεν θα βγουμε από αυτό το τρυπάκι.