0 μέλη και 47 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω προσωπικά ούτε για αστείο ένας γέρος για το παιδί μου δάσκαλος, φρεσκάδα και αγάπη για το μάθημα και όρεξη έχουν και οι νέοι, και δε μυρίζουν γεροντιλα,(συγνώμη για το ρατσιστικό ας πούμε αλλά ναι μυρίζουν)
Άμεσα θα ξεκινήσει ο διάλογος για την εκπαίδευση ο οποίος και θα επικεντρωθεί στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση σε αντίθεση με το παρελθόν όπου εστιάζονταν στα θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Το παραπάνω το επιβεβαίωσε και ο υπουργός Παιδείας που δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ότι επιλογή της κυβέρνησης είναι να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε αντίθεση με ό, τι συνέβαινε κατά το παρελθόν όπου ο διάλογος επικεντρωνόταν συχνά υπό μορφή δημόσιας αντιδικίας για τα ζητήματα της Τριτοβάθμιας και μόνον Εκπαίδευσης.«Ο διάλογος θα αρχίσει με στόχο σε χρονικό διάστημα περίπου μέχρι τον Απρίλιο να έχει καταλήξει, μέσα από διαδικασίες συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων και όχι μέσα από διαδικασίες κλειστών συνεδριάσεων εμπειρογνωμόνων, σε προτάσεις και αν είναι δυνατόν σε αποφάσεις άμεσης εφαρμογής με ένα χρονοδιάγραμμα και με προτεραιότητες, προκειμένου βήμα βήμα να ξεκινήσει την περαιτέρω ανασυγκρότηση της εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» δήλωσε ο Νίκος Φίλης.Ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι ο διάλογος για την εκπαίδευση είναι δύσκολος καθώς η χώρα διανύει μια περίοδο δημοσιονομικού καταναγκασμού, δεσμευόμενος ότι με την πρόοδο των οικονομικών εξελίξεων « η εκπαίδευση θα είναι μια σταθερή προτεραιότητα που θα υλοποιηθεί εμπράκτως, ελπίζουμε και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού».Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας «τα ζητήματα της εκπαίδευσης δεν προσκρούουν μόνο στη σημερινή δημοσιονομική δυσπραγία. Προσκρούουν είναι αλήθεια και σε ένα γενικότερο κλίμα απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών από το πολιτικό σύστημα ή τουλάχιστον από μερίδες του πολιτικού συστήματος αλλά και γενικότερα από μια ωφελιμιστική, χρησιμοθηρική αντίληψη που επικρατεί στην κοινωνία μας. Εάν δεν αντιμετωπίσουμε προβλήματα νοοτροπίας, εντός και εκτός του σχολείου, για το σχολείο, τα οποία παραλύουν κάθε πρόοδο για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, εάν δε γίνει κτήμα της κοινωνίας η περαιτέρω ανάπτυξη του δημόσιου σχολείου ως τον πυλώνα με τον οποίο υλοποιείται η συνταγματική επιταγή «μόρφωση για όλους», τότε είναι προφανές ότι οποιαδήποτε συζήτηση, ακόμη και αν έχει κάποια προικοδότηση είναι μια συζήτηση η οποία θα οδηγήσει στην αναπαραγωγή παλαιών στερεοτύπων που ήταν τα αίτια της κακοδαιμονία…».http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2005000/protovathmia-ke-defterovathmia-sto-epikentro-tou-dialogou-gia-tin-ekpedefsi
ε αφού σου αρέσει το χιούμορ , προτείνω να μη κλείνουν σχολεία πλέον αλλά να γίνονται μαθήματα στα ΚΑΠΙ, πως σου φαίνεται σαν ιδέα ?!?
αν προτίθεται να κάνει μόνιμους διορισμούς, πως αυτοί θα γίνουν; γραπτώς ή αλλιώς; κι αν αποτελεί ο τρόπος διορισμού αντικείμενο του διαλόγου, όταν αυτός τερματίζει τον Απρίλιο πότε θα διεξαχθεί; τον Μάιο; ή το καλοκαίρι; δεν θα πρέπει να τον προαναγγείλουν σε εύλογο χρόνο (εδώ στην Κύπρο ξέρουν πως θα δώσουν το φθινόπωρο του 2017!!!) άρα ή δεν θα γίνει γραπτός ασεπ, ή δεν θα πάρει καθόλου κόσμο, ή θα αλλάξουν το σύστημα....
''Ελπιζουμε και με την προσληψη μονιμου προσωπικου''.Κατι μου θυμιζει αυτό.Α!''Η Ελπιδα ερχεται.'' Αφου δεν το χεις,μην το κουραζεις
αμφιβαλω εαν πλεον αυτο γινει με τον Φιλη Υπουργο. Ο ανθρωπος ειναι ο νεος Βαρουφακης