0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ευχαριστω nikolopol.............ναι portokali σε αυτην την κατηγορια ανηκω.1η φορα ΑΣΕΠ το 2000, 2η φορα ΑΣΕΠ 2002....και παει λεγοντας, μεχρι το 2008. Στην δικη μου ειδικοτητα μεχρι και απο μηδενικο πινακα επαιρναν για προσληψη, τετοια ζητηση εχουμε (ειδικα οταν ηταν ΤΕΕ).Ασχετα αν δεν ανηκκουμε στις λεγομενες βασικες.Ειμαστε η πρωτη ειδικοτητα στα ΕΠΑΛ.Και μην γελασετε καποιοι , ειμαστε και εμεις εκπαιδευτικοι και ανθρωπο με ψυχη που υπηρετησαμε τα σχολεια σε πινεζα και δυσπροσιτα σε αιγαιο και στερια και φτασαμε σημερα να εχουμε 68 μηνες προυπηρεσια καθαρη.Ειμαι μια εκκρεμοτητα του υπουργειου απο το 2008 και δεν προλαβα να διοριστω με τους υπολοιπους συναδελφους μου γιατι αρρωστησα.και τωρα πλεον δεν υφισταμαι γιαυτους σαν κατηγορια.Με κατηργησαν σαν 40%.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ακριβέστερα Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφεξής ΔΕΕ) με την απόφασή του Γ΄ Τμήματος του της 26ης Νοεμβρίου 2014 στις συνεκδικαζόμενες υποθέσεις C 22/13, C 61/13 έως C 63/13 και C 418/13, με αντικείμενο αιτήσεις προδικαστικής αποφάσεως, δυνάμει του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, υποβληθείσες, αφενός, από το Tribunale di Napoli (Ιταλία), αφετέρου, από το Corte costituzionale (Ιταλία), με απόφαση της 3ης Ιουλίου 2013, που περιήλθε στο Δικαστήριο στις 23 Ιουλίου 2013 (C 418/13), εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία: «Η ρήτρα 5, σημείο 1, της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου, η οποία συνήφθη στις 18 Μαρτίου 1999 και περιλαμβάνεται στο παράρτημα της οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, σχετικά με τη συμφωνία πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη από τη CES, την UNICE και το CEEP, έχει την έννοια ότι απαγορεύει εθνική κανονιστική ρύθμιση, όπως η επίμαχη στις κύριες δίκες, βάσει της οποίας είναι δυνατή η ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων διδασκόντων και διοικητικού, τεχνικού και επικουρικού προσωπικού στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία, έως την ολοκλήρωση διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, χωρίς να ορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αυτών και αποκλειομένης εντελώς, για τους διδάσκοντες αυτούς και το εν λόγω προσωπικό, της δυνατότητας προβολής αξιώσεως για την αποκατάσταση της ζημίας που ενδεχομένως έχουν υποστεί λόγω της προαναφερθείσας ανανεώσεως. Συγκεκριμένα και υπό την επιφύλαξη των διαπιστώσεων των αιτούντων δικαστηρίων, η εν λόγω ρύθμιση, αφενός, δεν καθιστά δυνατή τη συναγωγή αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων προκειμένου να ελεγχθεί αν η ανανέωση των συμβάσεων αυτών ανταποκρίνεται πράγματι σε γνήσια ανάγκη, είναι πρόσφορη προς επίτευξη του επιδιωκομένου σκοπού και αναγκαία προς τούτο, και, αφετέρου, δεν περιλαμβάνει κανένα μέτρο για την αποτροπή καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και την επιβολή κυρώσεων στις περιπτώσεις αυτές». Με λίγα και απλά λόγια: το ΔΕΕ ανοίγει την πόρτα της διεκδίκησης μονιμοποίησης για χιλιάδες αναπληρωτές με προϋπηρεσία και στην Ελλάδα, καθώς, μεταξύ άλλων, κρίνει ότι πρακτικές εκμετάλλευσης «στρατιών» αναπληρωτών από Κράτος Μέλος της ΕΕ καταστρατηγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και δεν αποτρέπουν αποτελεσματικά την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου. Μάλιστα αξιοσημείωτο και ουσιαστικά κρίσιμο είναι ότι στο Δικαστήριο παρενέβη και η Ελλάδα υποβάλλοντας γραπτές παρατηρήσεις (C 418/13) με στόχο να μην εκδοθεί θετική απόφαση. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου. Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό αυτό και έκρινε δεσμευτικά και για την Ελλάδα ότι η συμφωνία-πλαίσιο δεν αποκλείει κανένα συγκεκριμένο κλάδο από το πεδίο εφαρμογής της και, συνεπώς, έχει εφαρμογή στο προσωπικό που προσλαμβάνεται στον κλάδο της εκπαίδευσης. Συνεπώς, η απόφαση αυτή δεσμεύει τα όργανα της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της εκτελεστικής (ΥΠΑΙΘ) και της δικαστικής εξουσίας (βλ. αντί πολλών: απόφαση Ολομέλειας ΑΠ 16/2013: «η δεσμευτικότητα της απόφασης αυτής (του ΔΕΕ εννοείται) ….. είναι όμως αναμφίβολη, αφού μόνον έτσι εξυπηρετείται ο σκοπός της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου»).
αν έχεις πάνω από 36 μήνες προϋπηρεσία αυτό θα σε ενδιαφέρειεκτός αν θες να ξαναδώσεις ασεπ ή μάλλον να ξαναδίνεις επ' άπειρον ...για να πηγαίνεις αναπληρώτρια....ισοβίως και αν ....
Η Αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου στη σημερινή συνάντηση με την Εκτελεστική Γραμματεία της ΠΟΣΔΕΠ ανακοίνωσε για την έναρξη Εθνικού Διαλόγου που θα γίνει την Πέμπτη 26/11, ότι θα περιλάβει όλα τα θέματα της παιδείας, θα έχει ορισμένο χρονοδιάγραμμα καιθα ξεκινήσει σε «λευκό χαρτί» .
Κατά 357.000.000 ευρώ είναι μειωμένο το κονδύλιο του προυπολογισμού του 2016 για μισθούς και συντάξεις.Τώρα πώς θα γίνει με μειωμένες τις δαπάνες του προυπολογισμού για τη μισθοδοσία να γίνουν 17.000-18.000 προσλήψεις στο δημόσιο-εκ των οποίων 10000 στην εκπαίδευση- είναι ένα ερώτημα που θα κληθεί να απαντήσει ο υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης κ.
Οι διοριστεοι του ασεπ και οι προσφυγεντες θα διοριστουν; Η ειναι ακομη θολο το τοπιο και γι αυτους; Εχουν περασει πια πολλα χρονια και δεν ακουγεται τιποτα.