0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδη αυτο το γραφει ο δικηγορος;Ετσι οπως ειναι; με τα ορθογραφικα;;; ΟΚ!
Όχι, ένας του συντονιστικού. Εκπαιδευτικός φυσικά
Ο συγκεκριμένος μόνο για εκπαιδευτικός δεν κάνει.Πρέπει στην προηγούμενη ζωή του να ανήκε στους Ούνους ή τους Οστρογότθους.
Καλησπέρα σας,Εντός του ιδίου έτους του 2015 εξεδόθησαν δύο αποφάσεις οι οποίες επιλύουν τα ζητήματα αφενός των τοποθετήσεων σε μόνιμες θέσεις αφετέρου των προσλήψεων προσωρινών αναπληρωτών (ΣτΕ 527/2015 και ΣτΕ 4303/2015). Η τελευταία μάλιστα συμπληρώνει τη ΣτΕ 527/2015 για τους μονίμους, η οποία ήδη είχε αναφερθεί και στους αναπληρωτές και είχε διαγράψει το θεσμικό πλαίσιο. Υπενθυμίζουμε ότι οι θέσεις των αντιδίκων υποστήριζαν ότι οι αναπληρωτές είναι κάτι διαφορετικό από τους μονίμους και έτσι έπρεπε να τύχουν διαφορετικής μεταχείρισης και ειδικότερα να αποφύγουν το ΑΣΕΠ, να τοποθετούνται αναπληρωτές άτομα με μόνη την εμπειρία χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ κλπ. Στο πλαίσιο αυτό, είχαν υποστηρίξει ότι το μεταβατικό στάδιο είναι νόμιμο εν γένει και ότι μπορούσε να παρακάμπτεται το ΑΣΕΠ. Οι ισχυρισμοί αυτοί απερρίφθησαν από το δικαστήριο.Έτσι, το δικαστήριο εδέχθη πρώτον ότι εκείνο το σύστημα που εναρμονίζεται πλήρως με τις αρχές της ισότητας, αξιοκρατίας και διαφάνειας είναι το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων (άρθρα 1-3 ν. 3848/2010) τόσο για το διορισμό σε μόνιμες θέσεις όσο και για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων.Δεύτερον, σε σχέση με το μεταβατικό στάδιο δεν έγινε αναφορά ότι η θέσπισή του είναι συνταγματικώς ορθή, όπως το έκρινε ρητά για τη θέσπιση του παγίου συστήματος αφενός και αφετέρου περιορίστηκε στον όρο «ανεκτή» αντί του «ορθή» με καταληκτικό σημείο «…έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016…». Δηλαδή, το μεταβατικό, που αποτελεί την εξαίρεση, θα έπρεπε κάποτε να λήξει σε σχέση με τον κανόνα, το πάγιο σύστημα, που κρίθηκε συνταγματικώς ορθό. Το δικαστήριο προβληματίστηκε να ακυρώσει ακόμα και το τρέχον έτος, επικαλούμενο όμως, μεταξύ άλλων, τις παρούσες δημοσιονομικές συνθήκες και την ανάγκη στελέχωσης, το ταχύτερο δυνατό, των σχολικών μονάδων. Μάλιστα δε επειδή η εφαρμογή του μεταβατικού κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά ήταν στον αέρα, όπως είχε επισημάνει ο εισηγητής καθότι ο νόμος προέβλεπε την εφαρμογή του μεταβατικού για τους αναπληρωτές μέχρι το σχολικό έτος 2011-2012, έφτασε να χρησιμοποιήσει με εσφαλμένο τρόπο την παράταση που δόθηκε για τους διορισμούς …μονίμων εκπαιδευτικών, δηλαδή παρατάσεις που ήταν άσχετες με τις προσλήψεις αναπληρωτών. Επίσης, η συζήτηση όπως φάνηκε στο ακροατήριο, ήταν οριακή περί του αν θα απομακρυνθούν οι ήδη τοποθετημένοι αναπληρωτές ή θα μετακινηθούν οι υπόλοιποι. Και ήταν οριακή επειδή το Δικαστήριο δεν είχε επιλογή ούτε βεβαίως και η Πολιτεία να διατηρήσει και τους ήδη τοποθετημένους αναπληρωτές και να προσλάβει και άλλους, όπως γινόταν μέχρι σήμερα που υπήρχαν τέτοια περιθώρια. Δηλαδή, η διάσωση του τρέχοντος έτους έγινε με εντελώς οριακό τρόπο, ο οποίος όμως κατά τα ανωτέρω είναι και εσφαλμένος πρωτίστως γιατί δεν στηρίζεται στο νόμο και στο Σύνταγμα και εξετάζουμε τον τρόπο αντιμετώπισής του.Η απόφαση αυτή επίσης έχει σημασία επειδή δεσμεύει τη διοίκηση για το μέλλον.Πρώτον, διότι η απόφαση ομιλεί περί διαγωνισμού ΑΣΕΠ και αποκλείεται άλλος τρόπος πρόσληψης. Δεύτερον, το μεταβατικό στάδιο δεν μπορεί να συνεχιστεί διότι, πέραν της ρητής αναφοράς, αν ήθελε το δικαστήριο να δώσει τέτοια δυνατότητα θα αναφερόταν γενικώς στο «ανεκτό» του μεταβατικού λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών και όχι με χρονικό περιορισμό και δεν θα έκανε κανένα σχόλιο για τη συνταγματικότητα των παγίων διατάξεων.Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με τη ΣτΕ 527/2015 βοηθάει και στις εκκρεμείς υποθέσεις των μονίμων στα διοικητικά εφετεία. Με εκτίμηση,ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟΦΩΤΗΣ Ι. ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣΠεριμένω αναλύσεις...
1ον: Ένας από τους 2 δικηγόρους λέει ψέματα. Ο ένας λέει σίγουρες αλλαγές στο σύστημα του χρόνου, ο άλλος λέει ίδιο σύστημα.Ας πάρουμε όμως ως δεδομένο ότι έχει δίκιο ο Χατζηφώτης: Αφήνει πολλά θέματα ανοικτά:1. Η απόφαση καλεί για άμεση διενέργεια νέου γραπτού διαγωνισμού μέχρι τις προσλήψεις αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά;2. Κι αν αυτός δεν πραγματοποιηθεί, τότε οι πίνακες θα καταρτιστούν μόνο από επιτυχόντες περασμένων γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ;3. Αν ναι, όλων των προηγούμενων διαγωνισμών ή μόνο του τελευταίου;4. Κι αν είναι όλων, θα υπάρχει ευθεία σύγκριση των βαθμολογιών διαφορετικών διαγωνισμών;5. Και στην περίπτωση που κάποιος έχει επιτύχει σε παραπάνω από έναν παλαιότερους γραπτούς διαγωνισμούς, τότε τί γίνεται;6. Και στην περίπτωση που σε κάποια ειδικότητα, ο αριθμός επιτυχόντων παλαιότερων διαγωνισμών δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών σε αυτή την ειδικότητα σε αναπληρωτές, τότε τί γίνεται; Παράνοια foreverΓια το σημείο 6 πιστεύω η λύση είναι προφανής. Αν δεν υπήρχαν αναπληρωτές με προυπηρεσία σε μία ειδικότητα δεν θα έπαιρνε απο την μηδενικής κατευθιαν; Έτσι και τώρα σε αυτές τις ειδικότητες θα παίρνει απο τον πίνακα μη επιτυχίας αν δεν υπάρχουν επιτυχόντες.
το ΣτΕ δεν λέει πως πρέπει ο μόνος τρόπος πρόσληψης μονίμων να είναι ο γραπτός διαγωνισμός, αλλά πρέπει να διεξαχθεί γραπτός επειδή υπάρχει ο νόμος Αρσένη που προβλέπει τη σχετική διαδικασία...άρα θεσπισθέντος άλλου συστήγματος (π.χ με μόρια) αλλάζει άεδην η κατάσταση για προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών (βλ απόφαση ΣτΕ 527/2015, η οποία μνημονεύει το σχετικό άρθρο του Συντάγματος περί δημοσίων υπαλλήλων κλπ )η δεσμευτικότητα της απόφασης έγκειται ακριβώς στο εξής: αν δεν ψηφισθεί νέο σύστημα διορισμών πρέπει να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία ήτοι πετάει όσους δεν έχουν ασεπ...και μάλιστα όσους δεν έχουν ασεπ 08...η πολιτεία θα δώσει τη λύση και η απόφαση θα επιταχύνει τις εξελίξεις
1ον: Ένας από τους 2 δικηγόρους λέει ψέματα. Ο ένας λέει σίγουρες αλλαγές στο σύστημα του χρόνου, ο άλλος λέει ίδιο σύστημα.Ας πάρουμε όμως ως δεδομένο ότι έχει δίκιο ο Χατζηφώτης: Αφήνει πολλά θέματα ανοικτά:1. Η απόφαση καλεί για άμεση διενέργεια νέου γραπτού διαγωνισμού μέχρι τις προσλήψεις αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά;2. Κι αν αυτός δεν πραγματοποιηθεί, τότε οι πίνακες θα καταρτιστούν μόνο από επιτυχόντες περασμένων γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ;3. Αν ναι, όλων των προηγούμενων διαγωνισμών ή μόνο του τελευταίου;4. Κι αν είναι όλων, θα υπάρχει ευθεία σύγκριση των βαθμολογιών διαφορετικών διαγωνισμών;5. Και στην περίπτωση που κάποιος έχει επιτύχει σε παραπάνω από έναν παλαιότερους γραπτούς διαγωνισμούς, τότε τί γίνεται;6. Και στην περίπτωση που σε κάποια ειδικότητα, ο αριθμός επιτυχόντων παλαιότερων διαγωνισμών δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών σε αυτή την ειδικότητα σε αναπληρωτές, τότε τί γίνεται; Παράνοια foreverΥΓ: Ξέχασα τις ειδικότητες στις οποίες δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ
Κι εγώ έτσι πιστεύω, ΑΛΛΑ, αν λέει κατάρτιση πινάκων με ΜΟΝΟ επιτυχόντες ΑΣΕΠ; Και όχι κατάρτιση 2 πινάκων, 1 επιτυχόντων και 1 μη επιτυχόντων;Θα πονέσει πολύ αυτή η λύση; Τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ εννοώ, τους θεωρητικά νικητές... Ο Χατζηφώτης λέει ότι τη δεσμεύει και για το μέλλον. Αλλά τί θα έλεγε θα μου πεις...