0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν με 400 ευρώ αγοράζεις μία πιστοποίηση? Όταν με 6000 παίρνεις ένα μεταπτυχιακό από το καναπέ του σπιτιού σου σε 12 μήνες?Χωρίς να γνωρίζω το θέμα, να δεχτώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι αποστήθηση. Για τα πιο πάνω ποια η γνώμη σου? Και πώς εξασφαλίζουν την αντικειμενικότητα?
Δεν μιλάει κανείς για τις πιστοποιήσεις της πλάκας που όντως είναι μια εισπρακτική φάμπρικά.Αν υπάρχουν μεταπτυχιακά που τα αγοράζεις από τον καναπέ του σπιτιού σου κατήγγειλέ το. Δουλειά των αρμοδίων είναι να μην αναγνωρίζονται τα εν λόγω. Δεν θα ακυρώσουμε το παγκόσμιο σύστημα εκπαίδευσης επειδή κάποιοι είναι απατεώνες...
Επειδή μίλησες για αντικειμενικότητα τα αναφέρω. Πώς εξασφαλίζεται η αντικειμενικότητα λοιπόν?
Για να εξασφαλιζόταν κάτι θα έπρεπε να υπήρχε μια ολοκληρωμένη διαδικασία επιλογής προσωπικού όπως υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.Δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού, πρώτο ξεκαθάρισμα με βάση τίτλους σπουδων, προϋπηρεσίες λοιπά προσόντα, δεύτερο ξεκαθάρισμα με συνέντευξη και εν τέλει δοκιμαστική περίοδος εργασίας.Αυτά στο δημόσιο δεν γίνονται λόγω αναξιοκρατίας, καχυποψίας και των διαφόρων κόμπλεξ του δημοσίου τομέα.Γι αυτό λοιπόν η επιλογή γίνεται με τα αντικειμενικά κριτήρια, που δεν θα σου εξασφαλίσουν ποτέ το επίπεδο ενός ιδιωτικού σχολείου που θα πάρει τους καλύτερους που μπορεί μέσω μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας, αλλά θα έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.Και το καλό αποτέλεσμα φαίνεται στην πράξη, από τις δομές της εκπαίδευσης που το ακολουθούν χρόνια, όπως η εκπαίδευση ενηλίκων.Δηλαδή επειδή δεν μπορείς να αξιοποιήσεις όλα τα εργαλεία των σύγχρονων τάσεων στην επιλογή προσωπικού, δεν σημαίνει ότι θα πας στην χειρότερη επιλογή, τον στείρο διαγωνισμό - κακέκτυπο των πανελληνίων...
Μου συγκρίνεις το αποτέλεσμα στην εκπαίδευση ενηλίκων, σε μια δομή που δεν έχει να κάνει ούτε με παιδιά, ούτε με εφήβους, αλλά με ενήλικες, συνειδητοποιημένους που έρχονται από επιλογή τους να μορφωθούν, με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια...Εδώ δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση τα εσπερινά σχολεία με τα ημερήσια...
Χμμμμ πριν μίλησες για αντικειμενικότητα, τώρα δεν είσαι τόσο απόλυτος.Λες απλά ότι είναι καλύτερο από έναν στείρο διαγωνισμό. Πριν μίλησες για μέρα με τη νύχτα.
Υπάρχουν 3 επιλογές:1. Η ιδανική επιλογή: H ολοκληρωμένη διαδικασία (με συνεντεύξεις κτλ) που μπορεί να ακολουθήσει ένα ιδιωτικό σχολείο.2. H καλή επιλογή: Χρησιμοποιώντας μέρος της ολοκληρωμένης διαδικασίας (δηλαδή αντικειμενικά κριτήρια)3. Η χειρότερη επιλογή: αποστήθιση, φροντιστήριο, sosάρες κτλΗ διαφορά ανάμεσα στο 2 και το 3 είναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.Δε γίνεται να στο κάνω πιο απλό φίλε sorry
Δεν συγκρίνω τις δομές. Συγκρίνω το επίπεδο των εκπαιδευτικών που έχουν αντληθεί από την ίδια δεξαμενή, αλλά έχουν επιλεγεί με διαφορετικές διαδικασίες. ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.Υπάρχουν 3 επιλογές:1. Η ιδανική επιλογή: H ολοκληρωμένη διαδικασία (με συνεντεύξεις κτλ) που μπορεί να ακολουθήσει ένα ιδιωτικό σχολείο.2. H καλή επιλογή: Χρησιμοποιώντας μέρος της ολοκληρωμένης διαδικασίας (δηλαδή αντικειμενικά κριτήρια)3. Η χειρότερη επιλογή: αποστήθιση, φροντιστήριο, sosάρες κτλΗ διαφορά ανάμεσα στο 2 και το 3 είναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.Δε γίνεται να στο κάνω πιο απλό φίλε sorry
Διαφωνώ με όσους θεωρούν ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ αποτελούν τους σούπερ εξελιγμένους καθηγητές που δικαιούνται τα πάντα και οι υπόλοιποι τίποτα, αλλά νομίζω εσύ το πήγες στο άλλο άκρο.
Άκου. Αν έρθουν ποτέ να σου ζητήσουν δουλειά δασκάλου ένας:- που μιλάει 3 γλώσσες, έχει μεταπτυχιακό, διδακτορικό, 30 επιστημονικές δημοσιεύσεις, είναι εξοικειωμένος με τους υπολογιστές και έχει 10 χρόνια προϋπηρεσία και ένας άλλος- που πήρε πτυχίο (αλλά εκρεμμεί η ορκωμοσία βεβαίως βεβαίως ), δεν έχει ξαναμπεί σε τάξη, ξεχωρίζει με το ζόρι ένα laptop από μια τοστιέρα (δικαιολογημένα αφού και τα δύο προς τα πάνω ανοίγουν), και μιλάει αγγλικά κάτι μεταξύ Τσίπρα και Γαρδέληδώστους ύλη, διώξτους και πές τους να περάσουν την άλλη εβδομάδα να διαγωνιστούν σε διαγωνισμό παπαγαλίας-ασκησιομαχίας για να αποφασίσεις ποιον θα προσλάβεις!