0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα βγαλω και μπουφε μετα.
Επειδή με ρωτάς προσωπικά και μόνο, ούτε για να περάσω στο πανεπιστήμιο έκανα φροντιστήριο, ούτε για να δώσω ΑΣΕΠ. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου και έχει αποδειχτεί ότι καλά κάνω. Και κάπου εδώ είναι που με αποκαλείς παπαγάλο...
Μα δεν έχω τίποτα μαζί σου επειδή έδωσες ΑΣΕΠ, πόσο μάλλον επειδή τα κατάφερες και πέρασες. Κι εγώ έδωσα πανελλήνιες και πήγα φροντιστήριο και βίωσα όλη την τραγικότητα ενός διαγωνισμού που μου έφαγε 1-2 χρόνια στείρας προετοιμασίας για κάτι που δεν μου προσέφερε απολύτως τίποτα.Και στην Μπανανία - Ελλάδα αντί να καταργήσουμε τις τραγικές πανελλήνιες, κάναμε το θαύμα και τις βάλαμε ως μέσο επιλογής των καθηγητών!Καθηγητές - λυσάρια για να βγάλουν μαθητές λυσάρια οι οποίοι με τη σειρά τους θα γίνουν καθηγητές λυσάρια... Η πλήρης ανατροφοδότηση της ηλιθιότητας.Και τώρα που πάει να εφαρμοστεί μια λύση, η οποία με όλες τις ιδιαιτερότητες επιλογής προσωπικού στον δημόσιο τομέα, όχι μόνο είναι στη θεωρία καλή, αλλά έχει δώσει και πολύ καλά αποτελέσματα όπου έχει εφαρμοστεί, εμφανίζονται κάποιοι απίθανοι σαν εσένα να υπερασπιστούν κάτι που έχει μπεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όπου κι αν εφαρμοστεί...
Η λύση είναι η μοριοδότηση; Να δεχτώ ότι είναι η μοριοδότηση λοιπόν. Τίνος; Του διδακτορικού; Σε τι ακριβώς με κάνει καλύτερο καθηγητή ένα διδακτορικό στην τεχνητή νοημοσύνη; Των παιδιών; Καθαρά κοινωνική πολιτική. Δεν οδηγεί στην επιλογή των ικανότερων (όχι κατ'ανάγκη τουλάχιστον). Το ίδιο και οι ειδικές κατηγορίες. Του βαθμού πτυχίου; Είναι όλες οι σχολές που ανήκουν σε μια ειδικότητα ίδιου βαθμού δυσκολίας; Τις έχεις κατατάξει κατά βαθμό δυσκολίας; Είναι π.χ. το ίδιο να καταθέσεις πτυχίο από το MIT στη Google που τόσο πολύ θαυμάζεις και της πληροφορικής ΑΠΘ; Του μεταπτυχιακού που δεν ήταν πάνω στη διδακτική; Η συνέντευξη δεν παίζει, γιατί θα χάσουμε κάθε ίχνος αξιοκρατίας. Άσε που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει. Οπότε ποια κριτήρια;Όσο για τα αποτελέσματα, 3 φορές σε ρώτησαν ποια είναι, αποφεύγεις επιμελώς να απαντήσεις...
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.
Δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων με τον ΑΣΕΠ του 2008 . Ειμαι επιτυχων στον εν λογω διαγωνισμο ο οποιος ηταν ο δυσκολοτερος ολων. Και ειναι και αυτος που ισχυει αυτη τη στιγμη! Οποιαδηποτε συγκριση σε διαφορετικους διαγωνισμους ειναι παρανομη και αντισυνταγματικη! Ομως σε ενα δικαιο συστημα προσληψεων πρεπει να ισχυσουν ολα! Τα παντα ! καταρχας η επιτυχια σε διαγωνισμο. Οποιος δεν πηγε να δωσει προβλημα του. Κατα δευτερον η προυπηρεσια. Καποιοι στελεχωσανε τα σχολεια ολα αυτα τα χρονια. Δεν μπορει να αδικουνται! Μετα οι ακαδημαικες σπουδες ,το ετος κτησης, η βαθμολογια τα κοινωνικα κριτηρα. Κατι σαν τον 3848 ρε παιδακι μου. Υπαρχουν 2 προβληματα σε αυτα που γραφω. Καποιοι που δεν εχουν ασεπ και εχουν μεγαλη προυπηρεσια >60 μηνων! Και καποιοι που δεν εχουν δωσει αφου ο τελευταιος εγινε το 2008. Ασεπ καινουργιος δεν παιζει...... Το θεμα ειναι πως θα λυθει η προηγουμενη εξισωση.......
Δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων με τον ΑΣΕΠ του 2008 . Ειμαι επιτυχων στον εν λογω διαγωνισμο ο οποιος ηταν ο δυσκολοτερος ολων. Και ειναι και αυτος που ισχυει αυτη τη στιγμη! Οποιαδηποτε συγκριση σε διαφορετικους διαγωνισμους ειναι παρανομη και αντισυνταγματικη!
+++++ Πολύ σωστά. Κάποιοι εδώ μέσα φιλοδοξούν να γράψουν νέα συγγράμματα αξιολόγησης προσωπικού που δεν θα εστιάζουν στις σπουδές και στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης... αλλά στον φραπέ σε κάποιο δυσπροσιτο νησί και στο τάβλι...
Πραγματικά είναι εντελώς αμήχανο να εξηγείς τα στοιχειώδη σε ανθρώπους που εργάζονται ως καθηγητές.Αλλά τι περιμένεις από άτομα που από τα 15 μέχρι τα 35 πήγαιναν φροστιστήριο...Για να βγουν από το σχολείο, να βγούν από το πανεπιστήμιο και μετά για να ξαναμπούν στο σχολείο ως καθηγητές... Αυτοί οι άνθρωποι νομίζουν ότι εκπαίδευση = ασκησιομαχία, SOS-άκια και SOS-άρες... Αυτό έμαθαν, αυτό βίωσαν, αυτό θα ξέρουν όλη τους τη ζωή. Δεν σώζονται. Κάνε μας μήνυση. Πριν από αυτό όμως να σου πω να μην αγχώνεσαι γιατί δεν ασχολείται κανείς με το διαγωνισμό του 2008, ούτε με εσάς τους "επιτυχόντες". Εδώ συζητάμε για τη μορφή του ΕΠΟΜΕΝΟΥ διαγωνισμού.Με όποια μορφή και αν γίνει ο Ε Π Ο Μ Ε Ν Ο Σ ΑΣΕΠ, που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι γραπτός, εσείς θα διοριστείτε. Η αλλάγή της μορφής ενός διαγωνισμού δεν αναιρεί τους προηγούμενους, ούτε κανείς τα βάζει μαζί σας και όλοι μας κατανοούμε ότι εκτός από τους λίγους παπαγάλους, όλοι οι υπόλοιποι μπήκαν στο λούκι να ξαναδώσουν πανελλήνιες στην ουσία, χωρίς να το επικροτούν.