0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
portokali, δεν ευσταθούν όλα αυτά! Εντάξει, ο Κουράκης λέει ότι οι διπλη μοριοδότηση των ετών 2010-2014 θα άλλαζε την σειρά στους πίνακες. Η επιπλέον μοριοδότηση και των δυσπρόσιτων με 9 και 10 μόρια το σχολικό έτος 2014-2015 δεν θα την αλλάξει; Ο νόμος του Λοβέρδου αναφέρεται σε διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα των 11 και 12 μορίων στην βθμια. Επιπλέον ο νόμος του Λοβέρδου αναφέρεται σε διπλή μοριοδότηση στα πλαίσια του νόμου 3848 που προέβλεπε ένα και μοναδικό πίνακα.Κατά την γνώμη μου αυτά δεν γίνονται και ο Κουράκης σύντομα, θα έχει να αντιμετωπίσει νομικές προσφυγές των αδικημένων.
Με αφορμή ερωτήματά σας,σχετικά με τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας των αναπληρωτών και για το τι ισχύει σχετικά με τον διπλασιασμό των μορίων στα δυσπρόσιτα,σας ενημερώνω για τα εξής:1.Η προυπηρεσία αναπληρωτή εκπαιδευτικού ,σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ 6 του Ν3255/2004 ,υπολογίζεται ,από το σχολ.έτος 2005-06 και μετά ,με ένα μόριο για κάθε μήνα.2.Σύμφωνα με τον Ν3391/2005 άρθρο 9 παρ 3 η υπηρεσία των προσωρινών αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες λογίζεται από το σχολ. έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο.3.Ο Ν3848 /2010 σταμάτησε την τροφοδότηση των πινάκων με προυπηρεσία από 30/6/10 και εφεξής.4.Ο Ν 4283/14 αναγνωρίζει την προυπηρεσία από 1-9-12 και μετά.5.Η ρύθμιση που ανακοίνωσε το υπουργείο παιδείας, "ξεκλειδώνει "τους πίνακες από 1-9-10 και μετά και η προυπηρεσία θα υπολογίζεται πλέον όπως προβλέπουν οι Νόμοι 3255 και 3391 για τα δυσπρόσιτα,με εξαίρεση τον μη διπλασιασμό της προυπηρεσίας στα δυσπρόσιτα από το 10 έως το 14(σχολικά έτη εννοείται).6.Ο διπλασιασμός της προυπηρεσίας στα δυσπρόσιτα ,αλλά και στα απομακρυσμένα σχολεία Θ και Ι κατηγορίας ισχύει από το 2014-15 κανονικά
Πρόταση Τροπολογίας για το ζήτημα υπολογισμού προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικώνΗ παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71), προτείνεται να αντικατασταθεί ως εξής:«4. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του Ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 και εντεύθεν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες λογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016».Αιτιολογική έκθεση:Με την ως άνω ρύθμιση πληρείται η εφαρμογή των αρχών της ισότητας, της ισονομίας και της προστατευμένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς τη διοίκηση, μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, επιδιώκεται η άρση των αδικιών που δημιουργήθηκαν με την παύση τροφοδότησης των πινάκων αναπληρωτών που προβλέπονται στο άρθρο 3 του Ν.3848/2010 σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 2 του Ν.3848/2010. Η ως άνω προταθείσα διάταξη αποκαθιστά τη δικαιοσύνη στον τρόπο κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στους πίνακες που προβλέπονται στο άρθρο 3 του Ν.3848/2010 όπως και στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών καθώς δε διαχωρίζει τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σε τρεις κατηγορίες (υπηρετήσαντες έως το 2010, υπηρετήσαντες την περίοδο 2010-2014, υπηρετούντες από το 2014 και εφεξής) και στη μοριοδότησή τους σε ενδεχόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ καθώς αυτή δε θα γίνει με τα διαφορετικά κριτήρια βάσει τριών διαφορετικών νόμων.Οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών τροφοδοτούνταν με στοιχεία προϋπηρεσίας έως το σχολικό έτος 2009-2010 σύμφωνα με το Ν.3391/2005 όπου στο άρθρο 9 παράγραφος 3 ορίζεται ότι «η υπηρεσία των προσωρινών αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες λογίζεται από το σχολικό έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο» επομένως οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που κατατάχθηκαν σε αυτούς και είχαν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία, έλαβαν διπλής μοριοδότησης. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν κατά τα σχολικά έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες είχαν τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Παιδείας αλλά και των συνδικαλιστικών φορέων πως το ‘άνοιγμα’ των πινάκων θα γινόταν με τα ίδια κριτήρια.Οι ισχυρισμοί ‘περί αιφνιδιασμού’ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που κατείχαν υψηλή θέση στους πίνακες αναπληρωτών και κατά τη δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων απέρριψαν την επιλογή των δυσπρόσιτων σχολείων, είναι αβάσιμοι και αίολοι καθώς γνώριζαν πως αποτελεί πάγια τακτική του Υπουργείου Παιδείας όπως και των κατά τόπους Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, η κατά προτεραιότητα στελέχωση των συγκεκριμένων μονάδων κατά την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην οποία και συμμετέχουν δικαιωματικά εκπαιδευτικοί από τις πρώτες θέσεις των πινάκων αναπληρωτών (αρκετοί εκ των οποίων έλαβαν την ηθική και πρακτική ανταμοιβή της διπλής μοριοδότησης για τα έτη πριν το 2010). Το σύνολο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είχε τις σχετικές διαβεβαιώσεις αρμοδίων πως οι πίνακες αναπληρωτών θα τροφοδοτηθούν κατά το άνοιγμά τους με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας σύμφωνα με το Ν. 3391/2005 κατεύθυνση και προς την οποία κινήθηκε –έστω και τμηματικά για τα έτη 2012-2014- η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με τον Ν.4283/2014 με τη σύμφωνη γνώμη των συνδικαλιστικών φορέων γεγονός που ανατρέπει τους ως άνω ισχυρισμούς περί άγνοιας ή αιφνιδιασμού των εκπαιδευτικών.Ενδεικτικά, σε περίπτωση μη εφαρμογής της ως άνω προταθείσας τροποποίησης θα δημιουργηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός που υπηρετεί τη φετινή σχολική χρονιά (2014-2015) σε δυσπρόσιτο σχολείο να ξεπεράσει στην κατάταξη του πίνακα αναπληρωτών τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό που υπηρέτησε πέρυσι (2013-2014) στην ίδια σχολική μονάδα κάτι το οποίο αναντίρρητα αποτελεί κατάφορη αδικία εις βάρος του δευτέρου και παραβιάζει την αρχή της ισότητας. Θεσσαλονίκη, 8/5/2015 Με εκτίμησηΓια τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά τα έτη 2010-2014 Σαμαράς Σ. ΓεώργιοςΑναπληρωτής Εκπαιδευτικός ΠΕ70(Δάσκαλος)Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD#ixzz3ZiOXBpsp Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Αφού ο Κουράκης δεν ήθελε να αλλάξει η σειρά στους πίνακες γιατί τους άνοιξε;
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%87%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AD%CF%82Κατά τα άλλα, σε ό,τι αφορά τη διπλή μοριοδότηση, αυτή δεν θα μετράει για τις περιόδους 2010-2012 και 2012–2014. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία.
που το είδες το 1-0 δεν κατάλαβα, καλά τα λέει ο κουράκης, μιλάει για τον διπλασιασμό και μόνο. Αυτό ήταν κίνητρο για να δηλώσεις δυσπρόσιτο. το άνοιγμα των πινάκων, δηλαδή το να παίρνεις προυπηρεσία για αυτό που δούλεψες είναι απολύτως σωστό είτε αυτά θα έμπαιναν στον 1 πίνακα της διαμάντος είτε στον νέο πίνακα που θα κάνει ο κουράκης.