PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Koυΐζ Α' Δημοτικού
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 400 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών
Προσλήψεις 667 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Koυΐζ Α' Δημοτικού (Αναγνώστηκε 3169 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
apri
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5796
Φύλο:
Dum spiro, spero
Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
στις:
Ιούνιος 18, 2015, 09:42:28 πμ »
Tweet
Ενα τρελό τεστ: Το λύνουν 7χρονα σε 20 δευτερόλεπτα, ενώ οι μεγάλοι θέλουν ώρα.
http://www.iefimerida.gr/news/212475/ena-trelo-test-lynoyn-7hrona-se-20-deyterolepta-eno-oi-megaloi-theloyn-ora-eikones
Είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί αποδεικνύει πόσο πολύ συνηθίζουμε, μεγαλώνοντας, να παίρνουμε τα πράγματα δεδομένα.
Καταγράφηκε
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:47:44 »
harac
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2597
Φύλο:
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Απάντηση #1 στις:
Ιούνιος 18, 2015, 05:50:33 μμ »
Και να κάνουμε τα εύκολα δύσκολα, χωρίς να σκεφτόμαστε out of the box.
Καταγράφηκε
apri
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5796
Φύλο:
Dum spiro, spero
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Απάντηση #2 στις:
Ιούνιος 18, 2015, 06:45:15 μμ »
Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.
Έχουν γίνει έρευνες στο εξωτερικό, που δείχνουν ότι την πιο πρωτότυπη σκέψη την έχουν τα παιδιά του νηπιαγωγείου και ότι όσο ανεβαίνουν τις βαθμίδες εκπαίδευσης, η σκέψη τους τυποποιείται.
Αυτό έχει να κάνει αφενός με τη γενικότερη τάση του σχολείου να περνά στα παιδιά τυποποιημένη σκέψη και συμπεριφορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η ένταξή τους στην κοινωνία, αφετέρου με την εγωιστική τάση αρκετών δασκάλων-καθηγητών να λειτουργούν ως αυθεντίες που διδάσκουν και δέχονται ως μόνη σωστή οπτική, αυτή που γνωρίζουν και αποδέχονται οι ίδιοι.
Στην Ελλάδα αρκεί κανείς να διαβάσει μια έκθεση μαθητή Λυκείου, για να καταλάβει τι οδοστρωτήρας έχει περάσει στη σκέψη του κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του, μέχρι να γίνει αυτή πανομοιότυπη με τη σκέψη των υπολοίπων συμμαθητών του και κυρίως με τη σκέψη των εξεταστών του.
Σ' αυτά τα πράγματα χρειάζεται κι ένα μέτρο. Καλό είναι να γνωρίζεις το γενικώς αποδεκτό και τυποποιημένο, αλλά καλό είναι επίσης και να έχεις την πνευματική ευελιξία να βλέπεις τα πράγματα και από ασυνήθιστες πλευρές (out of the box).
Τα μεγάλα άλματα στην ιστορία και στην επιστήμη κάπως έτσι ξεκινούν.
Ο Μ. Χατζηδάκης τα είχε πει κάπως πιο ποιητικά όλα αυτά.
https://www.youtube.com/watch?v=liIbdDLt1Ok
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2015, 06:52:18 μμ από apri
»
Καταγράφηκε
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Απάντηση #3 στις:
Ιούνιος 18, 2015, 07:13:26 μμ »
apri
έτσι ακριβώς. Όπως έλεγε (ή τουλάχιστον του προσάπτεται, γιατί τα μισά από όσα υποτίθεται είχε πει, δεν τα έχει πει χαχα) ο Αϊνστάιν.. κοινή λογική είναι το σύνολο των προκαταλήψεων που έχει συσσωρεύσει ένα άτομο μέχρι τα 18 του.
Αυτό με την έκθεση μου θύμισες εμένα ως μαθητή, όταν - με αφορμή ένα δοκίμιο που διάβασα, αλλά και με γενικότερο προσωπικό προβληματισμό - έγραψα έκθεση με θέμα τη θανατική ποινή, όπου παρέθετα τεκμηριωμένα επιχειρήματα υπέρ. Ο βαθμός που μου έβαλε η καθηγήτρια ήταν 10, και μου εξήγησε ότι σαν κείμενο ήταν πολύ καλό (αλίμονο.. επιχειρήματα αλιευμένα από το δοκίμιο χεχε), αλλά σαν άποψη είναι αντίθετη προς την κοινά αποδεκτή της κοινωνίας μας, οπότε με συμβούλεψε να μην γράφω έτσι για να έχω καλό βαθμό στις πανελλήνιες (και όχι επειδή διαφωνούσε ιδιαίτερα, ήταν ανοιχτόμυαλη). Κατά τα άλλα έκθεση ιδεών.. ιδεών ποιανού;
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:47:44 »
harac
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2597
Φύλο:
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Απάντηση #4 στις:
Ιούνιος 18, 2015, 08:42:50 μμ »
Για τη δημιουργική και αποκλίνουσα σκέψη έχουν μιλήσει πολλοί μεταξύ των οποίων και ο Ευγένιος Τριβυζάς. Ενδιαφέρον έχουν και οι ομιλίες του Κεν Ρόμπινσον για το πως το σχολείο, προσανατολισμένο μόνο στην κριτική σκέψη (χειάζεται και αυτή, αλλά όχι μόνο) ισοπεδώνει τη σκέψη των παιδιών:
Δημιουργική σκέψη:
https://www.youtube.com/watch?v=4nzR-97CHag
Καταγράφηκε
harac
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2597
Φύλο:
Απ: Koυΐζ Α' Δημοτικού
«
Απάντηση #5 στις:
Ιούνιος 22, 2015, 06:17:42 πμ »
Δείτε και ένα άρθρο για τα λάθη που κανουν συχνά οι γονείς με αποτέλεσμα να καταπιέζουν τη δημιουργικότητα των παιδιών, νομίζοντας ότι ενεργούν για το καλό τους. Ακόμα και ο χρόνος που νομίζουμε ότι πάει χαμένος όταν το παιδί ξεκουράζεται ή όταν ονειροπολεί, (ειδικα στις μικρές ηλικίες, όταν υπάρχουν ακόμα τέτοια περιθώρια) μπορεί να αποδειχθεί παραγωγικός σε δημιουργική σκέψη.
http://enallaktikidrasi.com/2014/12/7-lathi-pou-skotonoun-ti-paidiki-dimiourikotita/
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Koυΐζ Α' Δημοτικού