0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι πιστωσεις, οχι οι τοποθετησεις απο τα πυσδε kinigeros.Εκτος αυτου ειναι εγκυκλιος οχι νομος, επομενως δεν ισχυει καθε χρονο
Συνάδελφε για να πιάσουμε ένα ένα αυτά που γράφεις1. Όταν γράφει πίστωση η μετάφραση είναι αναπληρωτής. Όταν δίνει μια ΔΔΕ κενά στο Υπουργείο τότε ο αρμόδιος της ΔΔΕ τα μαζεύει και μετά τα περνάει σε ένα πληροφοριακό σύστημα αναλυτικά π.χ. Ειδικό Γυμνάσιο 1 ΠΕ02.50 23 ώρες, Τ.Ε. στο 23ο Γυμνάσιο 1 ΠΕ2.50 23 ώρες , ΕΕΕΕΚ ΧΧΧΧΧ 1 ΠΕ02.50 23 ώρες κλπ κλπ κλπΑυτά αφού επικυρωθούν μέσω του συστήματος από την περιφέρεια τα βλέπουν στο υπουργείο. Κάποιοι αποφασίζουν τι θα προσλάβουν (μην με ρωτήσεις με πια λογική), ας πάρουμε λοιπόν παραπάνω παράδειγμα και ας πούμε ότι προσλαμβάνει στην περιοχή 2 ΠΕ02.50 όλους και όλους ενώ είχε ζητήσει 3. Όταν το υπουργείο στέλνει τις πιστώσεις (δηλαδή τους αναπληρωτές) δεν λέει που θα πάνε (ποτέ δεν το λέει και δεν είναι δουλειά του), το ΠΥΣΔΕ βγάζει την πράξη τοποθέτησης. Οπότε εσύ τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει η ΔΔΕ να δώσει επιλογή στους 2 συναδέλφους τα 3 σχολεία ή τα 2 ειδικά που έχουν προτεραιότητα, όχι μόνο από την εγκύκλιο ΑΛΛΑ και με την ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!
Γνωρίζω ότι στην α φάση που έγινε προ ημερών σε μια περιοχή που έχει σμεαε και τ.ε. η ΔΙΔΕ έδωσε κενά σε όλες τις σμεαε φυσικά, που ήταν κλειστές, και στα μισά τ.ε.Στη συγκεκριμένη περιοχή προσλήφθηκαν 4 άτομα , από τα οποία το 1 πήγε στο ένα ειδικό και οι άλλοι 3 πήραν τα τ.ε., στα οποία παρεμπιπτόντως πηγαίνουν οι ίδιοι τα τελευταία χρόνια (βρίσκονται ψηλά στον πίνακα και τους τραβάει κάθε χρονιά η α επιλογή τους)Το αποτέλεσμα;Τα τ.ε. σχεδόν καλύφθηκαν και οι σμεαε εξακολουθούν να υπολειτουργούν.Εδώ η διδε δεν ακολούθησε την κοινή λογική. Οταν το έμαθα, κάθησε περίεργα στα αυτιά μου, και το αναφέρω έχοντας διαβάσει τα τελευταία σας μηνυμάτα σχετικά με το ποια δομή προηγείται στην κάλυψη.
δεν μου κάνει καμία εντύπωσηη κοινή λογική για να εφαρμοστεί απαιτεί να έχουμε 1) μυαλό 2) λογική 3) αυθεντικό ενδιαφέρον 4) γνώση φυσικά ακόμα και τα παραπάνω να έχουμε, υπάρχει και ο παράγοντας "Ελλαδιστάν" ο οποίος δρα καταλυτικά αρκετές φορές και μπορεί να κουνάει ακόμα και βουνά ή να μην επιτρέπει να κουνηθεί μια μπίλιαΥ.Γ. εδώ υπάρχουν διευθυντές που δεν ξέρουν τις αναθέσεις των σχολείων που διευθύνουν αλλά και εκπαιδευτικοί που δεν ξέρουν τις δικές τους και δέχονται τα πάντα.... Ελλαδιστάν συνάδελφεΥ.Γ.2 Η περιοχή που λες είναι στις προβληματικές μέσα ?
......!Η συγκεκριμένη μπορεί να το κάνει, οι υπόλοιποι;;;Έχει ο Θεός... όπως λέει και η γιαγιά μου...