0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Salamaki και Sotirios μαζί σας...Είμαι δεύτερη χρονιά παράλληλη στήριξη, από τον πίνακα των 70. Δεν έχω κανένα σκοπό να κάνω τα χαρτιά μου του χρόνου ως 70.50, γιατί πολύ απλά δεν συμφωνώ με την ύπαρξη των πε70.50!!! Αν δεν είχαν "επινοήσει" την προσμέτρηση του μεταπτυχιακού της πλάκας (συγγνώμη αν θίγω κάποιους με "σοβαρό" μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή), θα ήταν απλά κάθε χρόνο αναπληρωτές πε70 στην παράλληλη στήριξη. Όπως καλή ώρα τυχαίνει κάποιος να είναι πρωινό/ολοήμερο/ζεπ, έτσι θα τύχαινε πάντα και δεν θα ήταν αυτοσκοπός να δουλέψει κάποιος στην παράλληλη στήριξη προκειμένου να ανέλθει στον πίνακα. Ούτε γάτα ούτε ζημιά! Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας kinegiros, όλο αυτό με το μεταπτυχιακό είναι ένα από τα κλασικά που...μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν! Είδαμε φέτος να προσλαμβάνονται πριν από εμάς απόφοιτοι του 2014!!! Αθάνατο ελληνικό κράτος...
Εσύ πρώτος χρησιμοποίησες τον χαρακτηρισμό "βαρβάτο", και απάντησα με αυτόν. Τώρα, αν παρόλα αυτά συνεχίζεις να έχεις ψηφιακούς αισθητήτες και να οσμίζεσαι ψηφιακές οσμές, τότε πρέπει να σου πω ότι την ψηφιακή βαρβατίλα που εκπέμπω δεν την είχα ανέκαθεν, αλλά μου πρωτοεμφανίστηκε την ημέρα που συνειδητοποίησα ότι άτομα που ήταν χαμηλότερα στους πίνακες, και θα συνέχισαν να είναι αν δεν τους έπαιρναν ως ΠΕ70.5, με πέρασαν στους πίνακες λόγω .50.
Αλλο βίκυ να διαμαρτύρεσαι γιατί η προϋπηρεσία περνάει και στον πίνακα της γενικής (εκεί το καταλαβαίνω, αν και δεν συμφωνώ)
Για να τελειώσουμε εδώ το θέμα αυτό της ειδικής/γενικής.Το να δουλεύουν οι 71/61 κτλ. ΟΚ!!!Το να δημιουργεί όμως το "κάθε" κράτος παραθυράκια δεν είναι καθόλου ΟΚ!Θες να δουλέψεις στην ειδική? Πήγαινε στην αντίστοιχη σχολή. Όχι να παίρνεις πτυχίο γενικής, και επειδή με το μεταπτυχιακό μπορείς να δουλέψεις αμέσως, μπαίνεις στον πίνακα ειδικής, και προσπερνάς και στον γενικής. Αυτό για εμένα δεν έχει λογική. Και βέβαια κάτι αντίστοιχο είναι και το άλλο.(Τα νούμερα τυχαία) Πες ότι ο 4500 στον γενικής δουλέψει δύο χρονιές παράλληλη. Στη συνέχεια μπαίνει στον πίνακα .50 και θα δουλέψει σε συγκεκριμένη περιοχή παράλληλη πριν από τον 70 που θα βρίσκεται στη θέση πχ. 3700 και σε δύο χρόνια θα έχει μαζέψει αρκετή προυπηρεσία για να περάσει στον γενικής κάποιους που δεν είχαν την "τύχη" να τους πάρει παράλληλη, αλλά 5 μέρες μετά σε κανονική φάση.Τώρα βέβαια από όλα αυτά κάποιοι θα θίγονται, αλλά δεν πειράζει. Γιατί ένα μεταπτυχιακό να σε βάζει σε ειδική? Ας βάλουν υποχρεωτικά αρκετά μαθήματα ειδικής στις παιδαγωγικές σχολές να είναι όλοι ειδικοί στην ειδική και να τελειώσει το παραμύθι. Οι .50 με μεταπτυχιακό τι διαφορά έχουν από αυτούς που δουλεύουν ειδική 6 χρονιές χωρίς?
kinegiros, μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, και μιλάς για το ποιος έχει τις μύγες, καθώς δεν μπορεί να μπαίνεις και να σχολιάζεις με τον τρόπο που σχολιάζεις εδώ, όντας άλλης ειδικότητας, και αναφερόμενος σε ζήτημα που δεν σε αφορά. Σεν υιοθετώ την άποψη ότι υπάρχουν μεταπτυχιακά του πισινού σε καμιά περίπτωση. Δεν υπάρχουν βαρβάτα μεταπτυχιακά. Αλλά αν κάποιοι (εσύ, το κράτος, οποιοσδήποτε) χαρακτηρίσει κάποια μεταπτυχιακά ως βαρβάτα, τότε κι εγώ θα χαρακτηρίσω το δικό μου βαρβάτο. Διότι σιχαίνομαι και πολεμώ τις αδικίες.Και γιατί δεν συμφωνείς; Με αυτήν την λογική, να πάω να εργαστώ πακετάς κάνα 8μηνο, και μετά να απαιτήσω να μου αναγνωριστεί η προϋπηρεσία αυτή ως δάσκαλος... Ωραία λογική. Συγχαρητήρια.
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους τους νεοπροσληφθέντες!Οι τοποθετήσεις στην παράλληλη γίνονται με την ίδια σειρά που γίνονται και στην ειδική: πρώτα οι έχοντες κοινωνικά κριτήρια (αναπηρίες, ασθένειες, πολυτεκνία, παιδιά, γάμο) ανεξάρτητα από ποιον πίνακα προσλήφθηκαν, μετά με τη σειρά πρόσληψης του πίνακα, πρώτα της ειδικής και μετά της γενικής. Εδώ τίθεται ένα θέμα, καθώς η εγκύκλιος με τις τοποθετήσεις αναφέρει ότι γίνονται με τη σειρά μορίων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα δε συμπίπτουν με τη σειρά του πίνακα, όμως μέχρι τωρα όλες οι πρωτοβάθμιες που γνωρίζω τοποθετούν πρώτα τους ειδικής και μετά τους προερχόμενους από τη γενική. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει μπορεί να το ψάξει περισσότερο και να κυνηγήσει ίσως τοποθέτηση σύμφωνα με τα μόρια, δεν έχω ακούσει να το δέχονται, αλλά σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι θα απαντήσουν οι πρωτοβάθμιες.Κάποιος επίσης, ανέφερε πριν ότι θα ήταν καλύτερο τα "βαρύτερα" περιστατικά να δίνονται σε όσους είναι από τον πίνακα ειδικής, και όντως θα ίσως να ισχύει, αλλά τα κενά που βγαίνουν αφορούν μόνο σχολεία και απαγορεύεται ρητά λόγω νόμων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων να σας πουν από πριν σε τι περιστατικό αντιστοιχεί το κάθε κενό σε σχολείο. Έτσι, η κατανομή των περιστατικών γίνεται τελείως τυχαία ανάλογα με τις προτιμήσεις των σχολείων που θα δηλωθούν. Βέβαια, στην επαρχία διαπίστωσα φέτος ότι είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μπορεί και να ενημερώσουν πλαγίως για τα δυσκολα περιστατικά τους, για τα οποία συχνά προτιμούν άνδρες εκπαιδευτικούς, και φυσικά αν είστε ντόπιοι μπορείτε να μάθετε λίγα πράγματα από γονείς και δασκάλους στο εκάστοτε σχολείο για τι περίπτωση πρόκειται. Πάντως είναι σχεδόν δεδομένο ότι στη β' φάση παράλληλης δίνουν ευκολότερες περιπτώσεις, καθώς τα "επείγοντα" φροντίζουν να τα καλύψουν, όπως καταλαβαίνετε, νωρίς νωρίς. Από την εμπειρία μου στην παράλληλη θα έλεγα, αν υπάρχει επιλογή και δυνατότητα, να ενημερωθείτε για τα εξής: τι φύλο και τι τάξη είναι το παιδάκι. Συνήθως τα αγοράκια στις μεγάλες τάξεις είναι δύσκολα διαχειρίσιμα για πολλούς λόγους και αν εκδηλώνουν επιθετικότητα ή έχουν αρχίσει να έχουν ορμές, τα πράγματα έχουν και πρακτικές δυσκολίες. Τι άνθρωποι είναι οι γονείς. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά χειροτερεύουν λόγω του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, που μπορεί είτε να αρνείται το πρόβλημα, είτε να μην παρέχει την κατάλληλη επιστημονική βοήθεια στο παιδί. Πολλές και οι περιπτώσεις γονιών που κάνουν ιδιαίτερα δύσκολη τη δουλειά του δασκάλου αρνούμενοι να συνεργαστούν και υποδεικνύοντας συνεχώς τι να κάνει. Ποιος είναι ο δάσκαλος της τάξης. Υπάρχουν δάσκαλοι που αντιμετωπίζουν τον δάσκαλο της παράλληλης ως ενοχλητική παρουσία και νομίζουν ότι τους ελέγχει μέσα στην τάξη τους βγάζοντας τρομερή αρνητικότητα. Τέλος, ποιος είναι ο διευθυντής του σχολείου. Αυτό ισχύει για κάθε επιλογή σχολείου, αλλά στην παράλληλη έχει μεγαλύτερη σημασία, καθώς ο διευθυντής μπορεί να χρειαστεί να καλύψει τον εκπαιδευτικό σε γονείς, αν το παιδάκι είναι επιθετικό, να τον διευκολύνει με το ωράριο και τα κενά του, που είναι πολύ απαιτητικά, καθώς συνήθως χρειάζεται να είναι και στο διάλειμμα μαζί με το παιδί. Υπάρχουν και διευθυντές που απαιτούν να παραμένει ο εκπαιδευτικός μέχρι τις 2, παρόλο που τελείωνει το διδακτικό ωράριο για να είναι σε όλα τα διαλείμματα μαζί με το παιδί και να το προσέχει.Δεν τα λέω αυτά για να τρομάξω κανέναν, απλά νομίζω ότι όσο καλύτερα προετοιμασμένος είναι κανείς για το τι θα συναντήσει τόσο καλύτερα. Κάθε παιδάκι άλλωστε είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη περίπτωση και έχει πολύ μεγάλη σημασία ο τρόπος που θα το προσεγγίσετε από την αρχή, ώστε να νοιώσει ότι γίνεται αποδεκτό και ότι σε κάθε περίπτωση είστε εκεί για να βοηθήσετε και να το προστατέψετε. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του και δείξτε του από την αρχή ότι υπάρχουν συγκεκριμένα όρια συμπεριφοράς που είστε διατεθιμένοι να ανεχτείτε. Συνήθως τα παιδιά συνηθίζουν να είναι χειριστικά, οπότε από την αρχή μην ενδώσετε σε συμπεριφορές που ξέρετε ότι είναι τραβηγμένες, γιατί θα τις παγιώσουν πολύ γρήγορα και δεν θα μπορείτε να τις κόψετε. Η χημεία επίσης, ανάμεσα στο δάσκαλο και τον μαθητή διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, οπότε μην απογοητευτείτε στην αρχή, να ξέρετε ότι σταδιακά θα βρείτε τα κουμπιά του κάθε παιδιού και η σχέση σας συνεχώς θα εξελίσσεται. Ζητήστε από την αρχή συνεργασία με τους γονείς, τη δασκάλα της τάξης, με τον εκπαιδευτικό που είχε πέρσι το παιδί και με το ΚΕΔΔΥ, που ξέρουν καλά το παιδί και μπορούν να σας βοηθήσουν. Επειδή την πρώτη μου χρονιά στην παράλληλη ταλαιπωρήθηκα πραγματικά πολύ, σας προτείνω να διαβάσετε πολύ σχετικά με την αναπηρία/ειδική μαθησιακή ανάγκη που αντιμετωπίζει ο μαθητής σας. Θα μπορούσα να γράψω εδώ πολλά για τις διάφορες διαγνώσεις σε μαθητές που έτυχαν σε μένα ή σε φίλους μου, αλλά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το κάνω τώρα. Αν κάποιος χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη πληροφορία για μαθησιακά ή διαδικαστικά θέματα της παράλληλης, θα χαρώ, αν μπορώ, να βοηθήσω. Καλή αρχή και πάλι σε όλους σας! Από τα πιο ουσιαστικά μηνύματα που έχω διαβάσει 😊 μπράβο σας!! Αν και δεν ανηκω στους πε70,οφείλω να ομολογήσω ότι έχετε ήθος. Από όσα διαβάζω εδώ στο φόρουμ, αλλά και από όσους πε70 ( κυρίως μικρούς ηλικιακά έχω γνωρίσει ) έχουν βγει τα μαχαίρια στον κλάδο.Τη μια ενοχλούνται που οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής τους προσπερνούν στους πίνακες ειδικής αγωγής (σωστά κατά τη γνώμη μου),την άλλη τα βάζουν και με όσους δασκάλους έχουν μεταπτυχιακό και εκπαιδεύσεις στην ειδική αγωγή και εργάζονται σε δημόσια σχολεία ή σε κέντρα ειδικής αγωγής. Εδώ μέχρι και σε μένα δασκάλα μου είπε χαιρεκακα: τι ανάγκη έχεις εσύ; πέρασες εργοθεραπεια με μηδέν κόστος ( για να πάω εγώ για δεύτερο πτυχίο θέλω 3000 ευρώ πάλι σε φροντιστήρια για πανελλήνιες ) .Τη στολισα κατάλληλα σαφώς. Τι να κάνουμε ;Η εποχή που τελειωνατε το παιδαγωγικό και μπαινατε χωρίς καμία αξιολόγηση και χωρίς άλλα προσόντα πέραν του πτυχίου τις πιο πολλές φορές, πέρασε της απάντησα. Πολλά νεύρα από τους συνομιληκους κυρίως πε70 έχω δει πάντως.
vicky γνωρίζω ένα σωρό συναδέλφους .50 (στην β/θμια) και όταν διαβάζω από συναδέλφους γενικής που τους έδωσε το κράτος (ΚΑΚΟΣ κατά την γνώμη μου) δικαίωμα να δουλέψουν στην ΕΙΔΙΚΗ (ναι η παράλληλη είναι ειδική) να ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ (αυτό κάνει κάποιος που χαρακτηρίζει γενικά κόσμο που δεν ξέρει γράφοντας ότι τα μεταπτυχιακά του είναι του *****) με συγχωρείς αλλά μιλάω (γράφω) γιατί ακριβώς δεν κρύβομε πίσω από το δάκτυλο μου. Ορισμένα μηνύματα εδώ είναι το λιγότερο ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΑ για πολλούς λόγους. Αλλο βίκυ να διαμαρτύρεσαι γιατί η προϋπηρεσία περνάει και στον πίνακα της γενικής (εκεί το καταλαβαίνω, αν και δεν συμφωνώ) και άλλο να φωνάζουν κάποιοι "συνάδελφοι" που τους πήραν στην ειδική να καταργηθούν οι της ειδικής καθώς και να τους συκοφαντούν.Σέβομαι το ότι είπες ότι δεν θα κάνεις αίτηση ως .50 του χρόνου αλλά θα σεβόμουν ακόμα περισσότερο το να μην βάλεις καν το κουτάκι της παράλληλης αφού συμφωνείς με κατάπτυστες απόψεις όπως αυτές του Salamaki.sotirie δεν μιλούσα σε εσένα στο μήνυμα μου αλλά απάντησες (είχες την μύγα προφανώς) στο σατυρικό σχολιασμό μου για τα "γνωστά" μεταπτυχιακά όπως τα αποκάλεσε το salamaki. Κάποιοι συνάδελφοι σου γενικής με την προϋπηρεσία που πήραν από την παράλληλη έγιναν .50 και κάνουν αιτήσεις ως .50, άλλοι που δεν έχουν γίνει ακόμα αλλά θέλουν να γίνουν ξέρουν ότι θα είναι πάντα κάτω από κάποιον με μεταπτυχιακό οπότε προσπαθούν με συκοφαντίες να τους καταργήσουν για να δουλεύουν αυτοί..... αν αυτό δεν είναι κατάντια τι είναι... η ανθρωποφαγία στο μεγαλείο της από εκπαιδευτικούς!Η πλάκα είναι εγώ είμαι της ειδικής β/θμιας και υπερασπίζομαι την ειδική α/θμιας γιατί βλέπω ότι δεν απαντά κανείς (μάλλον δεν μπαίνουν στο φόρουμ, ή απλά δεν τους νοιάζει)....ελπίζω αύριο να κάνει το ίδιο και ένας α/θμιος ειδικής για εμάς.....
Αγαπητέ kinegiros, δεν χαρακτήρισα τα μεταπτυχιακά του κ@λου, αλλά της πλάκας. Και φυσικά τα χαρακτήρισα ως "της πλάκας", πώς θα χαρακτήριζες εσύ δηλαδή ένα μονοετές, εξ αποστάσεως, στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας ή της Ιταλίας, χωρίς καν την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας; Γι' αυτό κ ακριβώς ζήτησα συγγνώμη σε αυτούς που δεν είναι κάτοχοι τέτοιου τίτλου σπουδών.
Θέλεις να μου πεις τώρα εσύ, ότι όσοι τέλειωσαν το Παιδαγωγικό από το '12 και μετά και είδαν ότι η "στρόφιγγα" κλείνει και ότι δύσκολα και με αναμονή κάποιων ετών θα απορροφηθούν ως αναπληρωτές, διάλεξαν να εκπονήσουν ένα τέτοιο μεταπτυχιακό, πληρώνοντας και 6 χιλιαρικάκια, μα γιατί άλλο; Φυσικά για να προσφέρουν στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής αγωγής!!! Και γράφεις σε προηγούμενα ποστ ότι εμείς που κατηγορούμε τους 70.50, θέλουμε να φάμε θέσεις! ΟΧΙ αγαπητέ μου, ΑΥΤΟΙ θέλουν να φάνε θέσεις, δικές μας θέσεις! Άρπαξαν την ευκαιρία που απλόχερα τους έδωσε το ελληνικό κράτος, πήραν και από τον μπαμπάκα 6.000€ (τι σου είναι 6 ψωροχιλιαρικάκια, εδώ μιλάμε να μπει το παιδί στο δημόσιο) και να σου τους μπροστά από πόσους άλλους!!!
Θα σεβόσουν περισσότερο να μη βάλω καν το κουτάκι της παράλληλης του χρόνου, ε; Τουλάχιστον εγώ, όπου με καλέσουν να εργαστώ, σκίζομαι κυριολεκτικά για το καλύτερο των μαθητών. Γιατί είμαι πάνω από όλα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ή πιστεύεις ότι όλοι οι 70.50 έχουν παραπάνω γνώσεις και όρεξη για την ειδική αγωγή από μένα; Σε προκαλώ να το αποδείξεις αν μπορείς! Θα βάζω στην αίτησή μου οποιαδήποτε επιλογή μου δίνεται να συμπληρώσω, χωρίς ποτέ να πατάω επί πτωμάτων για να ανέλθω.
Αλήθεια, πιστεύεις ότι αν οι 70.50 είχαν τη δυνατότητα αύριο να μονιμοποιηθούν στη γενική ή στην ειδική αγωγή, ποια πιστεύεις ότι θα διάλεγαν;; Μα φυσικά την πρώτη. Μην ξεχνάς όλο τον χαμό που έγινε το καλοκαίρι για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Από...αγάπη για την ειδική αγωγή όλα, έτσι; Καλό βράδυ...
Δυστυχώς ο κλάδος των δασκάλων είναι ο πιο κακομαθημένος γι' αυτό και θα βαλτώσει σε βάθος χρόνου. Στο θεμα της ειδικής τα έχουμε πει χίλιες φορές. Κάτι που ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, άρχισε να ενοχλεί τώρα, γιατί νομίζουν πως τους τρώνε το μπιφτέκι τους. Και άντε να το δεχτώ(αν και διαφωνώ και εκει) για ορισμένους κλάδους με ΑΣΕΠ. Οι αναπληρωτές δάσκαλοι που απέκτησαν όλη τους την προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ, έχουν την απαίτηση να προηγούνται ισόβια σε όλες τις προσλήψεις επειδή έτυχε να γεννηθούν 1-2 χρόνια πριν από τους άλλους. Νοοτροπία αράγματος σε πραγματικά δύσκολους καιρούς που δεν αρμόζει σε παιδαγωγούς, πόσο μάλλον σε ένα κλάδο που μετράει 10.000 ανεργους, οι μισοι εκ των οποίων είναι ήδη 3-4 χρόνια στον οαεδ. Ακριβώς για κάτι τέτοιες νοοτροπίες, αν και δεν με συμφέρει, αρχιζω και ψήνομαι στην ιδέα του γραπτού ΑΣΕΠ για να τελειώνουμε με όλα αυτά. 16.000 υποψήφιοι πε70 από το καλοκαιρι του 16 για 5000 χιλιάδες θέσεις.
Στο θεμα της ειδικής τα έχουμε πει χίλιες φορές. Κάτι που ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, άρχισε να ενοχλεί τώρα, γιατί νομίζουν πως τους τρώνε το μπιφτέκι τους. Και άντε να το δεχτώ(αν και διαφωνώ και εκει) για ορισμένους κλάδους με ΑΣΕΠ. Οι αναπληρωτές δάσκαλοι που απέκτησαν όλη τους την προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ, έχουν την απαίτηση να προηγούνται ισόβια σε όλες τις προσλήψεις επειδή έτυχε να γεννηθούν 1-2 χρόνια πριν από τους άλλους.
δηλαδή επειδή συνάδελφοι σου επέλεξαν να αποκτήσουν εξειδίκευση και έτσι να είναι ανταγωνιστικοί στον χώρο εργασίας αυτό είναι επιλήψιμο ?
διοριστήκαμε κάποια στιγμή (στην γενική γιατί δεν υπάρχει διορισμός στην ειδική αν δεν το ξέρεις) και όλοι μας πήγαμε πάλι στην ειδική και μετά από χρόνια εδώ ήμαστε.... απίστευτο ε ? αλλά σε πληροφορώ δεν σημαίνει ότι θα κάτσουμε στην ειδική για πάντα, κάποια στιγμή κάποιοι από εμάς θα πάμε και γενική και ξανά πίσω, άλλωστε έχουμε όλα εκείνα τα προσόντα να είμαστε και στα 2.
άλλα ορισμένοι έχετε δηλητηριαστεί τόσο πολύ μέσα σας με αποτέλεσμα να βγάζετε απίστευτη κακία και κατινιά... είναι κρίμα εκπαιδευτικοί που δεν αμφιβάλω ότι έχουν τις πιο αγαθές προθέσεις και τις καλύτερες ικανότητες να οδηγούνται σε αυτά τα μονοπάτια, ελπίζω κάποια στιγμή να βρείτε τον δρόμο σας είτε μόνοι σας είτε με βοήθεια να αποβάλλεται όλο αυτό το δηλητήριο.
Δηλαδή λες να διοριστούν μόνιμοι οι απόφοιτοι του 2014 όχι οι του 2008, που και παλαιότερα με επετηρίδα προηγούνταν αυτός που τελείωνε πρώτος. Τα χουμε χάσει τελείως.