*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16  (Αναγνώστηκε 346497 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος VickyMag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1596 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 08:41:44 μμ »
Κορίτσια συγχαρητήρια! Με πήραν κι εμένα στη Μεσσηνία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:24:51 »

Αποσυνδεδεμένος aska

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1597 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 09:28:47 μμ »
Εύχομαι σύντομα, καλά νέα και για τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1598 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 10:15:05 μμ »
-Μόλις τώρα βρήκα το χρόνο να γράψω και ζητώ καθυστερημένα και ταπεινά συγγνώμη από τους πε70 αυτού του ¨δωματίου¨ γιατί εξ αιτίας των λαθών μου στην ορθογραφία, έγιναν βορά της nat84.
- Παρακαλώ πολύ αν έχετε την καλοσύνη, γράψτε τί έξετάσεις πρέπει να γίνουν σε ιδιώτες γιατρούς για την γνωμάτευση.

"Γνωμάτευση από παθολόγο και ψυχίατρο ότι είσαι κλινικά και ψυχικά, αντίστοιχα, υγιής και κατάλληλη να διδάξει"

Μην ξεχαστεις δεν ηταν κ μικρη η σφαλιαρα της nat84 😰
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος aska

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1599 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 11:59:17 μμ »
Δεν πιστεύω ότι τα ορθογραφικά λάθη χαρακτηρίζουν τα άτομα που έχουν ψυχικά προβλήματα. Αντίθετα κάποιαι που γράφουν σχόλια σαν τα δικά σου μάλλον θα πρέπει να ανησυχούν για την ψυχική τους υγεία. Εκτός και αν κατάλαβα λάθος και πιστεύεις ότι  τα σχόλια της nat84 μου δημιούργησαν ψυχικά προβλήματα τότε λυπάμαι που θα στο χαλάσω γιατί "όταν εσείς κοριτσάκια μου πηγαίνατε εγώ γύριζα" και στην ηλικία που είμαι δεκάρα δε χαλώ για σχόλια σαν τα δικά σας. Ακόμα και τώρα που σου απαντώ χαμένος χρόνος... άντε γιατί έχουμε και μια  οικογένεια να φροντίσουμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:24:51 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1600 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 12:15:19 πμ »
Καλη και συντομη προσληψη να εχεις!


(Τονους δεν βαζω επειδη ειμαι απο ταμπλετ, μην παρεξηγηθω)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1601 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 08:07:51 πμ »
Τονους δεν βαζω επειδη ειμαι απο ταμπλετ, μην παρεξηγηθω

από τάμπλετ είσαι;..................

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1602 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 09:21:00 πμ »
marilou δεν ανοίγει το μήνυμα

Αποσυνδεδεμένος Marilou!

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1603 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 09:23:35 πμ »
marilou δεν ανοίγει το μήνυμα


Με πήρανε παιδιά .. Θα προτιμούσα γενική αγωγή τωρα θα εχω άγχος αν θα αναγνωριστεί η προαύηρεσια μου του χρόνου ..plakakaneis σε πήρανε ;;

Αποσυνδεδεμένος anoteri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1604 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 10:52:52 πμ »

Με πήρανε παιδιά .. Θα προτιμούσα γενική αγωγή τωρα θα εχω άγχος αν θα αναγνωριστεί η προαύηρεσια μου του χρόνου ..plakakaneis σε πήρανε ;;
Marilou απο ποιον πινακα σε πηρανε; Εχω την εντυπωση οτι ακομη δεν ισχυει αυτο με την προυπηρεσια να πηγαινει μονο στον πινακα της ειδικης. Εμενα με πηρανε απο ΠΕ70 και προκυπτουν τα εξης ερωτηματα:Ποιοι προηγουνται πρωτα οι ειδικης κσι μετα εγω απο το γενικης; Επισης, αν παει καποιος σε δυσπροσιτο θα παρει στο γενικης διπλα μορια. Σιγουρα θελαμε να δουλεψουμε αλλα κι εγω δεν ηθελα καθολου παραλληλη και δεν ντρεπομαι να πω πως μονο ο κινδυνος της ανεργιας με σπρωχνει να το δηλωνω! Οποιος ξερει κατι ας πει!

Αποσυνδεδεμένος stelma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 592
  • Έχω αφίσα τον διευθυντή μου!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1605 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 08:17:01 μμ »
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους τους νεοπροσληφθέντες!
Οι τοποθετήσεις στην παράλληλη γίνονται με την ίδια σειρά που γίνονται και στην ειδική: πρώτα οι έχοντες κοινωνικά κριτήρια (αναπηρίες, ασθένειες, πολυτεκνία, παιδιά, γάμο) ανεξάρτητα από ποιον πίνακα προσλήφθηκαν, μετά με τη σειρά πρόσληψης του πίνακα, πρώτα της ειδικής και μετά της γενικής. Εδώ τίθεται ένα θέμα, καθώς η εγκύκλιος με τις τοποθετήσεις αναφέρει ότι γίνονται με τη σειρά μορίων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα δε συμπίπτουν με τη σειρά του πίνακα, όμως μέχρι τωρα όλες οι πρωτοβάθμιες που γνωρίζω τοποθετούν πρώτα τους ειδικής και μετά τους προερχόμενους από τη γενική. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει μπορεί να το ψάξει περισσότερο και να κυνηγήσει ίσως τοποθέτηση σύμφωνα με τα μόρια, δεν έχω ακούσει να το δέχονται, αλλά σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι θα απαντήσουν οι πρωτοβάθμιες.

Κάποιος επίσης, ανέφερε πριν ότι θα ήταν καλύτερο τα "βαρύτερα" περιστατικά να δίνονται σε όσους είναι από τον πίνακα ειδικής, και όντως θα ίσως να ισχύει, αλλά τα κενά που βγαίνουν αφορούν μόνο σχολεία και απαγορεύεται ρητά λόγω νόμων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων να σας πουν από πριν σε τι περιστατικό αντιστοιχεί το κάθε κενό σε σχολείο. Έτσι, η κατανομή των περιστατικών γίνεται τελείως τυχαία ανάλογα με τις προτιμήσεις των σχολείων που θα δηλωθούν. Βέβαια, στην επαρχία διαπίστωσα φέτος ότι είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μπορεί και να ενημερώσουν πλαγίως για τα δυσκολα περιστατικά τους, για τα οποία συχνά προτιμούν άνδρες εκπαιδευτικούς, και φυσικά αν είστε ντόπιοι μπορείτε να μάθετε λίγα πράγματα από γονείς και δασκάλους στο εκάστοτε σχολείο για τι περίπτωση πρόκειται. Πάντως είναι σχεδόν δεδομένο ότι στη β' φάση παράλληλης δίνουν ευκολότερες περιπτώσεις, καθώς τα "επείγοντα" φροντίζουν να τα καλύψουν, όπως καταλαβαίνετε, νωρίς νωρίς.

Από την εμπειρία μου στην παράλληλη θα έλεγα, αν υπάρχει επιλογή και δυνατότητα, να ενημερωθείτε για τα εξής: τι φύλο και τι τάξη είναι το παιδάκι. Συνήθως τα αγοράκια στις μεγάλες τάξεις είναι δύσκολα διαχειρίσιμα για πολλούς λόγους και αν εκδηλώνουν επιθετικότητα ή έχουν αρχίσει να έχουν ορμές, τα πράγματα έχουν και πρακτικές δυσκολίες. Τι άνθρωποι είναι οι γονείς. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά χειροτερεύουν λόγω του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, που μπορεί είτε να αρνείται το πρόβλημα, είτε να μην παρέχει την κατάλληλη επιστημονική βοήθεια στο παιδί. Πολλές και οι περιπτώσεις γονιών που κάνουν ιδιαίτερα δύσκολη τη δουλειά του δασκάλου αρνούμενοι να συνεργαστούν και υποδεικνύοντας συνεχώς τι να κάνει. Ποιος είναι ο δάσκαλος της τάξης. Υπάρχουν δάσκαλοι που αντιμετωπίζουν τον δάσκαλο της παράλληλης ως ενοχλητική παρουσία και νομίζουν ότι τους ελέγχει μέσα στην τάξη τους βγάζοντας τρομερή αρνητικότητα. Τέλος, ποιος είναι ο διευθυντής του σχολείου. Αυτό ισχύει για κάθε επιλογή σχολείου, αλλά στην παράλληλη έχει μεγαλύτερη σημασία, καθώς ο διευθυντής μπορεί να χρειαστεί να καλύψει τον εκπαιδευτικό σε γονείς, αν το παιδάκι είναι επιθετικό, να τον διευκολύνει με το ωράριο και τα κενά του, που είναι πολύ απαιτητικά, καθώς συνήθως χρειάζεται να είναι και στο διάλειμμα μαζί με το παιδί. Υπάρχουν και διευθυντές που απαιτούν να παραμένει ο εκπαιδευτικός μέχρι τις 2, παρόλο που τελείωνει το διδακτικό ωράριο για να είναι σε όλα τα διαλείμματα μαζί με το παιδί και να το προσέχει.

Δεν τα λέω αυτά για να τρομάξω κανέναν, απλά νομίζω ότι όσο καλύτερα προετοιμασμένος είναι κανείς για το τι θα συναντήσει τόσο καλύτερα. Κάθε παιδάκι άλλωστε είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη περίπτωση και έχει πολύ μεγάλη σημασία ο τρόπος που θα το προσεγγίσετε από την αρχή, ώστε να νοιώσει ότι γίνεται αποδεκτό και ότι σε κάθε περίπτωση είστε εκεί για να βοηθήσετε και να το προστατέψετε. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του και δείξτε του από την αρχή ότι υπάρχουν συγκεκριμένα όρια συμπεριφοράς που είστε διατεθιμένοι να ανεχτείτε. Συνήθως τα παιδιά συνηθίζουν να είναι χειριστικά, οπότε από την αρχή μην ενδώσετε σε συμπεριφορές που ξέρετε ότι είναι τραβηγμένες, γιατί θα τις παγιώσουν πολύ γρήγορα και δεν θα μπορείτε να τις κόψετε. Η χημεία επίσης, ανάμεσα στο δάσκαλο και τον μαθητή διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, οπότε μην απογοητευτείτε στην αρχή, να ξέρετε ότι σταδιακά θα βρείτε τα κουμπιά του κάθε παιδιού και η σχέση σας συνεχώς θα εξελίσσεται. Ζητήστε από την αρχή συνεργασία με τους γονείς, τη δασκάλα της τάξης, με τον εκπαιδευτικό που είχε πέρσι το παιδί και με το ΚΕΔΔΥ, που ξέρουν καλά το παιδί και μπορούν να σας βοηθήσουν.

Επειδή την πρώτη μου χρονιά στην παράλληλη ταλαιπωρήθηκα πραγματικά πολύ, σας προτείνω να διαβάσετε πολύ σχετικά με την αναπηρία/ειδική μαθησιακή ανάγκη που αντιμετωπίζει ο μαθητής σας. Θα μπορούσα να γράψω εδώ πολλά για τις διάφορες διαγνώσεις σε μαθητές που έτυχαν σε μένα ή σε φίλους μου, αλλά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το κάνω τώρα. Αν κάποιος χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη πληροφορία για μαθησιακά ή διαδικαστικά θέματα της παράλληλης, θα χαρώ, αν μπορώ, να βοηθήσω. Καλή αρχή και πάλι σε όλους σας!

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1606 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 08:33:22 μμ »
stelma με τρομαζεις  ???

Αποσυνδεδεμένος stelma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 592
  • Έχω αφίσα τον διευθυντή μου!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1607 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 09:29:22 μμ »
stelma με τρομαζεις  ???

Όχι βρε, δεν τα γράφω γι' αυτό. Απλά οι περισσότεροι στις τοποθετήσεις κοιτάνε πού είναι το σχολείο και ήθελα να τονίσω ότι δεν είναι αυτό το βασικό, αλλά μία σειρά άλλων κριτηρίων που προηγούνται ;)
Και επειδή όλη τη χρονιά θα την περάσετε αγκαζέ με ένα παιδί, όσο να πεις είναι σημαντικό να είσαι προετοιμασμένος γι' αυτό και για να κάνεις το καλύτερο που μπορείς και για να μην πάθεις κανένα burn out τον πρώτο μήνα, που όλοι στην ειδική θα σου λένε ότι για όλα ευθύνεται ο εκπαιδευτικός και θα υποβαθμίζουν ως ήσσονος σημασίας όλους τους άλλους παράγοντες.
Και για να λέω και τα θετικά, στην παράλληλη είναι αρκετά λιγότερη η προετοιμασία του μαθήματος και φυσικά η διόρθωση στο σπίτι. Βέβαια, χρειάζεται να φτιάχνεις υλικό, αλλά μόλις καταλάβεις τις ανάγκες του παιδιού αυτό θα γίνεται πλέον πολύ γρηγορότερα από την προετοιμασία που χρειάζεται μία τάξη :D

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1608 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 07:48:16 πμ »
.........καθώς συνήθως χρειάζεται να είναι και στο διάλειμμα μαζί με το παιδί. Υπάρχουν και διευθυντές που απαιτούν να παραμένει ο εκπαιδευτικός μέχρι τις 2, παρόλο που τελείωνει το διδακτικό ωράριο για να είναι σε όλα τα διαλείμματα μαζί με το παιδί και να το προσέχει........
stelma το παραπάνω είναι παράνομο, στο διάλειμμα το παιδί παρακολουθείται από τον εκπαιδευτικό υπηρεσίας πλέον  και σε ότι αφορά το ωράριο, μένεις επιπλέον μόνο για εργασίες που θα σου αναθέσει η διεύθυνση, γραφιοκρατικές και αυτό όχι κάθε μέρα

Αποσυνδεδεμένος anoteri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« Απάντηση #1609 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 08:51:52 πμ »
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους τους νεοπροσληφθέντες!
Οι τοποθετήσεις στην παράλληλη γίνονται με την ίδια σειρά που γίνονται και στην ειδική: πρώτα οι έχοντες κοινωνικά κριτήρια (αναπηρίες, ασθένειες, πολυτεκνία, παιδιά, γάμο) ανεξάρτητα από ποιον πίνακα προσλήφθηκαν, μετά με τη σειρά πρόσληψης του πίνακα, πρώτα της ειδικής και μετά της γενικής. Εδώ τίθεται ένα θέμα, καθώς η εγκύκλιος με τις τοποθετήσεις αναφέρει ότι γίνονται με τη σειρά μορίων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα δε συμπίπτουν με τη σειρά του πίνακα, όμως μέχρι τωρα όλες οι πρωτοβάθμιες που γνωρίζω τοποθετούν πρώτα τους ειδικής και μετά τους προερχόμενους από τη γενική. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει μπορεί να το ψάξει περισσότερο και να κυνηγήσει ίσως τοποθέτηση σύμφωνα με τα μόρια, δεν έχω ακούσει να το δέχονται, αλλά σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι θα απαντήσουν οι πρωτοβάθμιες.

Κάποιος επίσης, ανέφερε πριν ότι θα ήταν καλύτερο τα "βαρύτερα" περιστατικά να δίνονται σε όσους είναι από τον πίνακα ειδικής, και όντως θα ίσως να ισχύει, αλλά τα κενά που βγαίνουν αφορούν μόνο σχολεία και απαγορεύεται ρητά λόγω νόμων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων να σας πουν από πριν σε τι περιστατικό αντιστοιχεί το κάθε κενό σε σχολείο. Έτσι, η κατανομή των περιστατικών γίνεται τελείως τυχαία ανάλογα με τις προτιμήσεις των σχολείων που θα δηλωθούν. Βέβαια, στην επαρχία διαπίστωσα φέτος ότι είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μπορεί και να ενημερώσουν πλαγίως για τα δυσκολα περιστατικά τους, για τα οποία συχνά προτιμούν άνδρες εκπαιδευτικούς, και φυσικά αν είστε ντόπιοι μπορείτε να μάθετε λίγα πράγματα από γονείς και δασκάλους στο εκάστοτε σχολείο για τι περίπτωση πρόκειται. Πάντως είναι σχεδόν δεδομένο ότι στη β' φάση παράλληλης δίνουν ευκολότερες περιπτώσεις, καθώς τα "επείγοντα" φροντίζουν να τα καλύψουν, όπως καταλαβαίνετε, νωρίς νωρίς.

Από την εμπειρία μου στην παράλληλη θα έλεγα, αν υπάρχει επιλογή και δυνατότητα, να ενημερωθείτε για τα εξής: τι φύλο και τι τάξη είναι το παιδάκι. Συνήθως τα αγοράκια στις μεγάλες τάξεις είναι δύσκολα διαχειρίσιμα για πολλούς λόγους και αν εκδηλώνουν επιθετικότητα ή έχουν αρχίσει να έχουν ορμές, τα πράγματα έχουν και πρακτικές δυσκολίες. Τι άνθρωποι είναι οι γονείς. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά χειροτερεύουν λόγω του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, που μπορεί είτε να αρνείται το πρόβλημα, είτε να μην παρέχει την κατάλληλη επιστημονική βοήθεια στο παιδί. Πολλές και οι περιπτώσεις γονιών που κάνουν ιδιαίτερα δύσκολη τη δουλειά του δασκάλου αρνούμενοι να συνεργαστούν και υποδεικνύοντας συνεχώς τι να κάνει. Ποιος είναι ο δάσκαλος της τάξης. Υπάρχουν δάσκαλοι που αντιμετωπίζουν τον δάσκαλο της παράλληλης ως ενοχλητική παρουσία και νομίζουν ότι τους ελέγχει μέσα στην τάξη τους βγάζοντας τρομερή αρνητικότητα. Τέλος, ποιος είναι ο διευθυντής του σχολείου. Αυτό ισχύει για κάθε επιλογή σχολείου, αλλά στην παράλληλη έχει μεγαλύτερη σημασία, καθώς ο διευθυντής μπορεί να χρειαστεί να καλύψει τον εκπαιδευτικό σε γονείς, αν το παιδάκι είναι επιθετικό, να τον διευκολύνει με το ωράριο και τα κενά του, που είναι πολύ απαιτητικά, καθώς συνήθως χρειάζεται να είναι και στο διάλειμμα μαζί με το παιδί. Υπάρχουν και διευθυντές που απαιτούν να παραμένει ο εκπαιδευτικός μέχρι τις 2, παρόλο που τελείωνει το διδακτικό ωράριο για να είναι σε όλα τα διαλείμματα μαζί με το παιδί και να το προσέχει.

Δεν τα λέω αυτά για να τρομάξω κανέναν, απλά νομίζω ότι όσο καλύτερα προετοιμασμένος είναι κανείς για το τι θα συναντήσει τόσο καλύτερα. Κάθε παιδάκι άλλωστε είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη περίπτωση και έχει πολύ μεγάλη σημασία ο τρόπος που θα το προσεγγίσετε από την αρχή, ώστε να νοιώσει ότι γίνεται αποδεκτό και ότι σε κάθε περίπτωση είστε εκεί για να βοηθήσετε και να το προστατέψετε. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του και δείξτε του από

την αρχή ότι υπάρχουν συγκεκριμένα όρια συμπεριφοράς που είστε διατεθιμένοι να ανεχτείτε. Συνήθως τα παιδιά συνηθίζουν να είναι χειριστικά, οπότε από την αρχή μην ενδώσετε σε συμπεριφορές που ξέρετε ότι είναι τραβηγμένες, γιατί θα τις παγιώσουν πολύ γρήγορα και δεν θα μπορείτε να τις κόψετε. Η χημεία επίσης, ανάμεσα στο δάσκαλο και τον μαθητή διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, οπότε μην απογοητευτείτε στην αρχή, να ξέρετε ότι σταδιακά θα βρείτε τα κουμπιά του κάθε παιδιού και η σχέση σας συνεχώς θα εξελίσσεται. Ζητήστε από την αρχή συνεργασία με τους γονείς, τη δασκάλα της τάξης, με τον εκπαιδευτικό που είχε πέρσι το παιδί και με το ΚΕΔΔΥ, που ξέρουν καλά το παιδί και μπορούν να σας βοηθήσουν.

Επειδή την πρώτη μου χρονιά στην παράλληλη ταλαιπωρήθηκα πραγματικά πολύ, σας προτείνω να διαβάσετε πολύ σχετικά με την αναπηρία/ειδική μαθησιακή ανάγκη που αντιμετωπίζει ο μαθητής σας. Θα μπορούσα να γράψω εδώ πολλά για τις διάφορες διαγνώσεις σε μαθητές που έτυχαν σε μένα ή σε φίλους μου, αλλά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το κάνω τώρα. Αν κάποιος χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη πληροφορία για μαθησιακά ή διαδικαστικά θέματα της παράλληλης, θα χαρώ, αν μπορώ, να βοηθήσω. Καλή αρχή και πάλι σε όλους σας!
Ευχαριστούμε πολυ stelma! Αυτο με τις τοποθετησεις υπαρχει καπου ως νομοθεσια γιατι δεν βρισκω τιποτα σχετικο παρ μονο για τη γενικη. Εγω ειμαι η μοναδικη ΠΕ70 στο νομο καιοι αλλοι ΠΕ 70.50. Εχω κοινωνικα κριτηρια δηλ αν υπερεχω θα προηγηθω; Το ρωτω γιατι αυριο παω προετοιμασμενη ως τελευταια μηπως αγχωνομαι αδικα; Εχεις απολυτο δικιο πως τελικα η τυχη θα παιξει ρολο για το τι ειναι καλυτερο. Και κατι τελευταιο μονο αν εχεις κανει παραλληλη εκτιμας το συναδελφο σε αυτην τη θεση. Αντιμετωπιζουν τον συναδελφο ως κατωτερο και βοηθητικο προσωπικο κι οχι ως επιστημονα ισης μεταχειρισης με ολους γι αυτο απο την αρχη ενημερωνουμε ολο το συλλογο και διεκδικουμε τα δικαιωματα μας, αλλωστε και οι συμβουλοι ειναιστο πλευρο μας!Καλη αρχη σε ολους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 283
Σύνολο: 295

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.