0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε διαφωνώ,αλλά 0 ήταν τα οργανικά κενά για δασκάλους στην ειδική αγωγή.https://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/metatheseis_eidikis_agogis_2016.pdf
Καλησπέρα συνάδελφοι και συγχαρητήρια σε όσους πήραν μετάθεση. Κοιτάζοντας τον πίνακα μεταθέσεων διαπίστωσα ότι ορισμένοι εκπαιδευτικοί με λιγότερα μόρια από εμένα και χωρίς να είναι ειδική κατηγορία μετατέθηκαν σε περιοχή που είχα σε υψηλότερη θέση προτίμησης στην αίτησή μου από την περιοχή που μετατέθηκα τελικά. Μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο??
Καλησπέρα! Θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει σχετικά να μου απαντήσει στα παρακάτω;1.Τα ΠΥΣΠΕ περιμένουν και τις αμοιβαίες μεταθέσεις ή προχωρούν αμέσως μετά τις γενικές μεταθέσεις σε κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών και στη συνέχεια σε τοποθετήσεις των από μετάθεση, στη διάθεση και προς βελτίωση συναδέλφων?2. Τα κενά που δίνονται στο ΚΥΣΠΕ για τις μεταθέσεις αποτελούν κανονικά το σύνολο των κενών μιας περιοχής ή έχει αφαιρεθεί από αυτά ο αριθμός των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση οπότε και αυξάνεται αντίστοιχα ο αριθμός των οργανικών κενών όταν έρχεται η ώρα των οριστικών τοποθετήσεων;
Για τι διαφορά μορίων μιλάμε; Αν η διαφορά είναι μικρή υπάρχει περίπτωση οι εν λόγω μετατεθέντες να έχουν μόρια εντοπιότητας ή συνυπηρέτησης τα οποία δεν έχουν προσμετρηθεί στον αριθμό που φαίνεται. Μια υπόθεση κάνω γιατί στη δική μου Διεύθυνση (Δευτεροβάθμιας) στον πίνακα όσων έχουν ζητήσει μετάθεση, στο σύνολο μορίων δεν φαίνονται η εντοπιότητα και η συνυπηρέτηση αλλά υπάρχουν σε ξεχωριστές στήλες, υπάρχουν δηλ. τρεις στήλες, σε μία στήλη τα συνολικά μόρια δυσμενων συνθηκών και προϋπηρεσίας + συζύγου και τέκνων και σε άλλες δύο στήλες η εντοπιότητα και η συνυπηρέτηση όπου αναγράφεται και ο Δήμος όπου ισχύουν.