*

Αποστολέας Θέμα: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.  (Αναγνώστηκε 31892 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #70 στις: Αύγουστος 14, 2015, 02:13:58 μμ »
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:52:54 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #71 στις: Αύγουστος 14, 2015, 02:33:38 μμ »
Με μια γρήγορη ματιά στον πίνακα καταλαβαίνω ότι το υπουργείο σύστησε τελείως αυθαίρετα τις οργανικές. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω με άλλο τρόπο ότι δεν υπάρχει καμία θέση ΠΕ11 στην Καβάλα, όταν υπάρχουν πραγματικά κενά.

Εκτός αν ισχύει το εξής:
Η διατύπωση της ανακοίνωσης αφήνει το υπονοούμενο ότι μπορούν να γίνουν ισάριθμες μεταθέσεις. Δηλαδή αν σε μια περιοχή δόθηκαν 10 οργανικές σε μια ειδικότητα μπορούν να μετατεθούν τόσα άτομα σε αυτή την περιοχή άσχετα αν υπάρχουν ήδη 10-15 άτομα της ίδιας ειδικότητας, χωρίς οριστική τοποθέτηση. Σύστησε δηλαδή οργανικές μόνο για τις μεταθέσεις. Και το μεγάλο ερώτημα είναι θα συστήσει και τις υπόλοιπες θέσεις ή πάλι στο τέλος αριθμητικά όσοι είναι ήδη στη διάθεση θα παραμείνουν στην ίδια κατάσταση; Αν πρόκειται μετά τις μεταθέσεις να συστήσει και τις υπόλοιπες οργανικές, γιατί δεν τις σύστησε όλες εξ' αρχής και στον αριθμό των μεταθέσεων να λάβει υπ' όψιν πόσοι βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ, χωρίς οριστική τοποθέτηση; Εκτός αν για κάποιο λόγο έπρεπε αρχικά να συστήσει συγκεκριμένο αριθμό θέσεων για τις μεταθέσεις (για να αποφύγει υπερβολικό αριθμό μεταθέσεων ) και μετά τις μεταθέσεις να συστήσει τις υπόλοιπες.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #72 στις: Αύγουστος 14, 2015, 03:04:50 μμ »
Ούτε η Πυθία δεν έδινε τέτοιους χρησμούς.

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #73 στις: Αύγουστος 14, 2015, 03:09:26 μμ »
Απολαύστε τους καρπούς τον κόπων σας!!!  Οι μη κοινές ειδικότητες ας περιμένουν.....το τέλος των μνημονίων.
Εκπαιδευτικοί δυο ταχυτήτων. Συγχαρητήρια και πάλι.......

Για να μην ξεχνιόμαστε....
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:52:54 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #74 στις: Αύγουστος 14, 2015, 03:37:15 μμ »
Με μια γρήγορη ματιά στον πίνακα καταλαβαίνω ότι το υπουργείο σύστησε τελείως αυθαίρετα τις οργανικές. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω με άλλο τρόπο ότι δεν υπάρχει καμία θέση ΠΕ11 στην Καβάλα, όταν υπάρχουν πραγματικά κενά.

Εκτός αν ισχύει το εξής:
Η διατύπωση της ανακοίνωσης αφήνει το υπονοούμενο ότι μπορούν να γίνουν ισάριθμες μεταθέσεις. Δηλαδή αν σε μια περιοχή δόθηκαν 10 οργανικές σε μια ειδικότητα μπορούν να μετατεθούν τόσα άτομα σε αυτή την περιοχή άσχετα αν υπάρχουν ήδη 10-15 άτομα της ίδιας ειδικότητας, χωρίς οριστική τοποθέτηση. Σύστησε δηλαδή οργανικές μόνο για τις μεταθέσεις. Και το μεγάλο ερώτημα είναι θα συστήσει και τις υπόλοιπες θέσεις ή πάλι στο τέλος αριθμητικά όσοι είναι ήδη στη διάθεση θα παραμείνουν στην ίδια κατάσταση; Αν πρόκειται μετά τις μεταθέσεις να συστήσει και τις υπόλοιπες οργανικές, γιατί δεν τις σύστησε όλες εξ' αρχής και στον αριθμό των μεταθέσεων να λάβει υπ' όψιν πόσοι βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ, χωρίς οριστική τοποθέτηση; Εκτός αν για κάποιο λόγο έπρεπε αρχικά να συστήσει συγκεκριμένο αριθμό θέσεων για τις μεταθέσεις (για να αποφύγει υπερβολικό αριθμό μεταθέσεων ) και μετά τις μεταθέσεις να συστήσει τις υπόλοιπες.

Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πρώτα και κύρια, τα οργανικά κενά θα είναι περισσότερα και λόγω των όποιων συνταξιοδοτήσεων αλλά και λόγω του μηχανισμού της διαδικασίας των μεταθέσεων, εν τω μέσω της οποίας προκύπτουν νέες οργανικές από τις μετακινήσεις των μετατιθέμενων ανάμεσα στα ΠΥΣΠΕ. Οπότε ο αριθμός των μεταθέσεων καταγράφει διακύμανση και δεν μπορεί να προσδιοριστεί με τον τρόπο που πιθανολογούμε ότι το κάνει το υπουργείο με την ανακοίνωση του εν λόγω πίνακα, αν υποτεθεί ότι οι θέσεις αυτές εκπροσωπούν τον ανώτατο αριθμό μεταθέσεων ανά ΠΥΣΠΕ.

Πέραν τούτου, είναι σαφές ότι υπάρχουν περισσότερα οργανικά κενά ανα ΠΥΣΠΕ από αυτά που ανακοινώθηκαν.

Επίσης, δεν υπάρχει καμιά λογική η διαδικασία να διαχωριστεί σε δύο φάσεις κενων με το σκεπτικό που το συζητάμε, (διότι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο και στις κείμενες διατάξεις), αυτά των μεταθέσεων και αυτά των οριστικών τοποθετήσεων και βελτιώσεων, διότι κατά τον τρόπο αυτό, αφενός τελικά τα κενά θα υπερβαίνουν όσα ανακοινώθηκαν, χωρίς το υπουργείο να κερδίζει κάτι, αφετέρου θα θιγούν όλοι οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί διότι πρακτικά δεν θα μπορέσουν να προσεγγίσουν τον τόπο συμφερόντων τους αλλά θα καταλάβουν οργανικές εκεί που δεν θέλουν.

Από αυτό δεν κερδίζει κανείς...

Επίσης, όταν αναγράφεται στο δελτίο τύπο "...στις οποίες θα μετατεθεί αντίστοιχος αριθμός εκπαιδευτικών υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση..." δεν νοείται υποχρεωτικά μετάθεση απο ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αλλά και μετάθεση από σχολική μονάδα σε σχολική μονάδα (δηλαδη οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις - όροι που δεν χρησιμοποιούνται στα σχετικά ΠΔ αλλά ο όρος "μετάθεση από σχολική μονάδα σε σχολική μονάδα").

'Οταν σταλεί εγκύκλιος για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων στα ΠΥΣΠΕ, θα ξεκαθαρίσει το πράγμα.


Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 14, 2015, 04:41:18 μμ »
Για να το θέσω απλούστερα,

πρόκειται για (οργανικές) θέσεις μετάθεσης, οπότε έχουν προϋπολογιστεί οι οργανικές που θα συσταθούν από τα ΠΥΣΠΕ και αφαιρέθηκε ίσος αριθμός διαθεσιτών, γι'αυτό και σε ορισμένα ΠΥΣΠΕ δεν προβλέπονται θέσεις καθόλου, αφού οι διαθεσίτες υπερβαίνουν τις οργανικές που θα συσταθουν, άρα δεν δύναται να πραγματοποιηθεί μετάθεση

ή για οργανικές θέσεις εν γένει, οπότε μετά το πέρας των μεταθέσεων δεν θα συσταθούν πρόσθετες θέσεις πέραν αυτών στους πίνακες, πράγμα πραγματικά ολέθριο; 

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 14, 2015, 05:20:45 μμ »

Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πρώτα και κύρια, τα οργανικά κενά θα είναι περισσότερα και λόγω των όποιων συνταξιοδοτήσεων αλλά και λόγω του μηχανισμού της διαδικασίας των μεταθέσεων, εν τω μέσω της οποίας προκύπτουν νέες οργανικές από τις μετακινήσεις των μετατιθέμενων ανάμεσα στα ΠΥΣΠΕ. Οπότε ο αριθμός των μεταθέσεων καταγράφει διακύμανση και δεν μπορεί να προσδιοριστεί με τον τρόπο που πιθανολογούμε ότι το κάνει το υπουργείο με την ανακοίνωση του εν λόγω πίνακα, αν υποτεθεί ότι οι θέσεις αυτές εκπροσωπούν τον ανώτατο αριθμό μεταθέσεων ανά ΠΥΣΠΕ.


συμφωνω πληρως με nym

Αποσυνδεδεμένος antigoni13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 14, 2015, 06:05:40 μμ »
Η κατανομή των οργανικών θέσεων είναι τελείως αψυχολόγητη  και ίσως και βυσματική. για π.χ στην ανατολική αττική που υπαρχουν 120 γυμναστες στη διάθεση (80 μεταταγμένοι και 30 που προυπήρχαν στη διάθεση) δεν έδωσε καμία οργανική!

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 14, 2015, 06:28:22 μμ »
στη θεσσαλονικη παντως (οπου υπηρξε πιο εντονη και κυριως οργανωμενη αντιδραση των προυπαρχουσων ειδικοτητων) εδωσε πολλες οργανικες..ισως επαιξε κι αυτο το ρολο του..γιατι οντως καποιες περιοχες ζητησαν πολλες θεσεις και ικανοποιηθηκε το 1/7 πχ

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #79 στις: Αύγουστος 14, 2015, 07:12:14 μμ »
Απορία, σε μία περιοχή μετάθεσης π.χ. Α' Αθήνας υπάρχουν 100 π.χ. Αγγλικοί μεταταγμένοι ή κανονικοί... πάνε και άλλοι 50 από τις μεταθέσεις πάμε στους 150 (απο παντού μας κράζουν τους εκπαιδευτικούς ότι πλεονάζουμε παντού)... θα γεμίσει η περιοχή ή κάνω λάθος; υπάρχουν τόσες ελλείψεις ή θα πλεονάζουν πολλοί; πριν καλύπτονταν με αποσπάσεις και αναπληρωτές; και αν καλύπτονταν με αναπληρωτές τώρα θα τους στείλει επαρχεία που θα αδειάσει;

Καλά έκανε και ίδρυσε οργανικές αλλά μου φαίνεται λίγο κουλό, όπως το έκανε...

Λέτε σε μερικές μέρες να βγει και κάτι για τις μη κοινές ειδικότητες;

Πάντως με με τα "έργα" τους οι μεταταξοφάγοι κατάφεραν τελικά να "βολευτεί" το κομμάτι των μεταταγμένων που υπήρχε το μεγάλο πρόβλημα και να μείνουν στην απέξω οι μη κοινές ειδικότητες που δεν έθιγαν και κανέναν. Αλήθεια εκείνα τα μόρια θα βγουν ποτέ;

Τέλος να επαναλάβω ότι και στις κανονικές μετατάξεις σε εκπαιδευτικές ή διοικητικές θέσεις ουδέποτε ανακοινωνονται μόρια, ούτε καν κοινοποιούνται τα αποτελέσματα, ούτε κοινοποιούνται τα κενά ή τα πλεονάσματα (όπως στις υποχρεωτικές και είναι μία νόμιμα αδιαφανής διαδικασία, όπου τέσσερεις υπάλληλοι διαβιβάζουν τα ονοματα και τις εισηγήσεις τους στο ΚΥΣΔΕ και το ΚΥΣΔΕ εγκρίνει την εισήγηση. Όποιος θέλει μπορει να το ψάξει και να ρωτήσει... Την διαδιακασία αυτή κανείς δεν ενδιαφέρεται να την καταγγείλει φυσικά...

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #80 στις: Αύγουστος 14, 2015, 07:24:36 μμ »
Εγώ δεν πιστεύω πως έχουν βγει αυθαίρετα οι οργανικές. Υπάρχει κάποια λογική που μπορεί να είναι άδικη αλλά υπάρχει. Το υπουργείο ίδρυσε οργανικές για να αποκαταστήσει και καλά (αφού στην ουσία δεν δίνει τους κανονικούς αριθμούς) την αδικία για την οποία μιλούσαν οι προυπάρχοντες στην Π.Ε. και για το λόγο αυτό συνδέει τις οργανικές με αντίστοιχο αριθμό μεταθέσεων. Αν δεν έκανε αυτή τη σύνδεση δεν θα γίνονταν καθόλου μεταθέσεις αφού είναι κόσμος στη διάθεση από μεταταγμένους και προυπάρχοντες. Τώρα, σε κάποιες περιοχές και ειδικότητες είναι τόσοι πολλοί συνάδελφοι στη διάθεση που έκρινε καλύτερο να μην ιδρύσει καθόλου οργανικές για να μη φέρει ακόμα περισσότερους στην περιοχή. Οπότε οι οργανικές δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις ανάγκες, τους μεταταγμένους, τους προυπάρχοντες αλλά κυρίως με το πόσους θέλουν να φέρουν σε μια περιοχή. Όσο λιγότεροι στη διάθεση, τόσο περισσότερες οι οργανικές αφού τους παίρνει να φέρουν κι άλλο κόσμο. Στη δική μου περιοχή οι ανάγκες σε ώρες ΠΕ06 και ΠΕ11 είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Οι μεταταγμένοι ΠΕ06 όμως είναι πολύ λιγότεροι των ΠΕ11. Επίσης υπάρχουν ΠΕ11 προυπάρχοντες στη διάθεση ενώ ΠΕ06 μόνο μεταταγμένοι. Σας πληροφορώ οτι ΠΕ06 έβγαλε πολύ περισσότερες οργανικές από ΠΕ11. Απλά θέλει να φέρει ΠΕ06 που έχει μεγαλύτερη ανάγκη και όχι ΠΕ11 που έχει ήδη πολλούς στη διάθεση.


 
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #81 στις: Αύγουστος 14, 2015, 08:04:37 μμ »
στη θεσσαλονικη παντως (οπου υπηρξε πιο εντονη και κυριως οργανωμενη αντιδραση των προυπαρχουσων ειδικοτητων) εδωσε πολλες οργανικες..ισως επαιξε κι αυτο το ρολο του..γιατι οντως καποιες περιοχες ζητησαν πολλες θεσεις και ικανοποιηθηκε το 1/7 πχ

Ευτυχώς που έφταιγαν οι μεταταγμένοι........και αυτό που έπαιξε ρόλο στη Θεσσαλονίκη πάντως δεν λέγεται οργανωμένη αντίδραση των προυπαρχουσών ειδικοτήτων, αλλά κάπως διαφορετικά......αλλά τώρα σφυρίζετε αδιάφορα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 14, 2015, 08:08:42 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #83 στις: Αύγουστος 18, 2015, 05:46:44 μμ »
ΔΕΝ καταλαβαίνω. Όσο και αν προσπαθω. Τι σημαίνει 730 οργανικές αγγλικών διαθέσιμες για μετάθεση; Υπάρχουν κάπου τόσοι πλεοναζοντες; Αν όχι θα δοθούν σε αναπληρωτές; Μήπως θα αξιωσει το κράτος την πλήρωση τους με διορισμούς;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.