0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι βέβαια, ας το αφήσουμε και να μην ανοίγουμε πληγές τώρα...
Κάποιοι φαίνεται ότι έχουν βολευτεί για τα καλά και ενοχλούνται για ενδεχόμενες (αλλά πιο δίκαιες) αλλαγές στο καθεστώς του ωραρίου.
Εγώ πάντως, δεν το αφήνω το θέμα ούτε βέβαια θα περιορίσω τις παρατηρήσεις και προτάσεις μου στα στενά πλαίσια των συζητήσεων ενός forum.
αν έχουν σκοπό για αύξηση ωραρίου θα το κάνουν μετά την υπογραφή της συμφωνίας με τους δανειστέςόσο δεν λένε πόσες πιστώσεις έχουν από κρατικό προϋπολογισμό τα πράγματα είναι σκούρα, πιστεύω ότι περιμένουν να υπογράψουν την συμφωνία πριν ανακοινώσουν για πολλά πράγματα το οτιδήποτε
Θα μπορούσες να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς; Ποιες θεωρείς πιο δίκαιες αλλαγές;
Εννοώ την κατάργηση της τρίωρης μείωσης του ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων, που κατά την άποψη και προσωπική μου εμπειρία πολλών χρόνων δημιουργεί ανισότητες και αδικίες μεταξύ των καθηγητών διαφόρων ειδικοτήτων. Δεν θα αναλύσω το πώς και το γιατί, την άποψή μου την έχω τεκμηριώσει με επιχειρήματα και παραδείγματα σε προηγούμενα μηνύματά μου. Νομίζω ότι εξάντλησα το θέμα και δεν πρόκειται να επανέλθω επ' αυτού.
Είμαι ΠΕ03 οπότε δεν έχω κάποιο συμφέρονόταν διαβάζω συναδέλφους να ζητάνε την κατάργηση μειώσεων υπεύθυνων εργαστηρίων (ΠΕ19, ΠΕ04 κλπ) γιατί νιώθουν ότι αδικούνται νιώθω ότι αδικείτε το εκπαιδευτικό σύστημα που έχει τέτοιους εκπαιδευτικούς. Ζητάμε από τους μαθητές μας να γίνονται καλύτεροι, αν κάπου κάνουν λάθος δεν τους κόβουμε τα πόδια. Αυτά.-
»Η μέση αναλογία μαθητών/εκπαιδευτικών και ο αριθμός μαθητών ανά τάξη στην Ελλάδα είναι σημαντικά χαμηλότερα από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα διδάσκουν σημαντικά λιγότερες ώρες ετησίως από σχεδόν όλες τις άλλες χώρες στην Ευρώπη. Το υψηλό κόστος μονάδας οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι οι Ελληνες εκπαιδευτικοί διδάσκουν σχετικά λιγότερες ώρες και η Ελλάδα έχει μικρότερες τάξεις. Οι δράσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής: αλλαγή των δομών διακυβέρνησης και διαχείρισης, κατάργηση, συνένωση ή συγχώνευση μικρών και μη αποδοτικών μονάδων, βέλτιστη αξιοποίηση ανθρωπίνου δυναμικού».Παράλληλα ο ΟΟΣΑ προτείνει ότι «η Ελλάδα θα χρειαστεί να αυξήσει τις διδακτικές υποχρεώσεις κατά περίπου τέσσερις με πέντε ώρες την εβδομάδα».Μα έλεος, τι θέλουν;Να διδάσκουμε 30 ώρες την εβδομάδα;
Άρα λοιπόν αναγνωρίζεις κι εσύ ότι η μείωση αυτή του ωραρίου είναι λάθος.