0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν έχουν καταφέρει ν διορισουν
Ας μην ξεχνάμε ότι στη μετρική αυτή συμπεριλαμβάνονται και σχολεία σε νησία ή άλλα μέρη όπου είναι λίγοι οι μαθητές και προφανώς πρέπει να υπάρχουν όλες οι ειδικότητες. Δεν έχουν όλες οι χώρες τις ιδιαιτερότητες στο ανάγλυφο που υπάρχουν στην Ελλάδα. Η εικόνα στα αστικά κέντρα είναι ότι έχουμε μεγαλύτερα τμήματα από ότι πριν μερικά χρόνια.........................................................................................
Με 200% χρεος δεν προκειται να γινει ΑΣΕΠ.Οποτε υπαρχουν 2 επιλογες: Α)Αλλαγη επαγγελματος,
Σαφέστατα συνάδελφε. Και τι σημαίνει δηλαδή πως κάποιοι από εμάς είναι μεγαλύτεροι ή μικροτεροι ή "έμαθαν " με το τάδε σύστημα κτλ. Όλοι πρέπει να αξιολογηθουμε ή μάλλον να αξιολογουμαστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπως σε όλες τις πολιτισμενες χώρες. Και η αξιολόγηση πρέπει να είναι ίδια και κοινή για όλους. Ας το καταλάβουμε επιτέλους.
Το καταλαβαίνω, Mustang αλλά κάποιος που είναι ενεργός εκπαιδευτικός,1 γνωρίζει πολύ καλά τη σχολική & διαβάζει συνεχώς[/size]. Επομένως, γιατί να μη θέλει να δώσει ασεπ; Είναι πολύ πιο δύσκολος ο ασεπ για τους νέους αποφοίτους που δε γνωρίζουν τη σχολική ύλη σε εύρος λόγω απειρίας ή μη έχοντας τη δυνατότητα να διδάξουν ούτε καν σε ιδιαίτερα μαθήματα. Επομένως,2 οι μεν έχουν την εμπειρία και την προϋπηρεσία και οι δε τίποτα εκτός από όρεξη για δουλεία και πολλά πτυχία. Αλλά από την άλλη ο ΑΣΕΠ είναι παλιά ιστορία, το 1998 πρωτοδιενεργήθηκε. Δεν είναι καινούργιο φρούτο.