0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ουσία είναι να καλυφθούν τα οργανικά κενά που υπάρχουν. Μόνο τότε δημιουργείται ελπίδα για όλους και γι' αυτούς που ταλαιπωρούνται πολλά χρόνια σε όλα τα μέρη της Ελλάδας και για τα νέα παιδιά που θέλουν να ελπίζουν ότι κάποια στιγμή θα εργαστούν. Και κάτι τελευταίο όσοι δεν έχετε εργαστεί εύκολα απαξιώνετε την προϋπηρεσία. Ωστόσο η τάξη είναι αυτή που κατά τη γνώμη μου σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό, αρκεί βέβαια να έχεις διάθεση να λαμβάνεις τα μηνύματα και να βελτιώνεσαι (αν είσαι αδιάφορος δεν μπορεί να σε κάνει καλύτερο τίποτα). Καμία αξιολογική διαδικασία.Συμφωνώ συνάδελφε στα περισσότερα. Και σαφώς ο ΑΣΕΠ δεν είναι ουσιαστική αξιολόγηση. Απαιτεί κυρίως παπαγαλία. Πώς να δείξεις τη μεταδοτικότητα σου στα multiple choice; Οι περισσότεροι όμως έχουμε προϋπηρεσία - είτε σε ιδιαίτερο, σε φροντιστήριο ΜΕ, σε κοινωνικο φροντιστήριο. Απλώς οι παλιότεροι δεν εννοούν να καταλαβουν ότι οι νεότεροι είναι σε πολύ δεινότερη κατάσταση και τους αξίζουν οι ίδιες ευκαιρίες.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++perastikosτι να πρωτοπαραθεσω από όλα οσα ειπες συναδελφε...δεν εχω καλυφθεί περισσοτερο ...εχεις απολυτο δικιο ...σου βγαζω το καπελο για τη στάση σου και τις αποψεις σου τοσο καιρο!!!μαθαίνω παρα πολλα από σενα συναδελφε...
perastikos-kav έχεις δίκιο. Καταλαβαίνεις όμως πως πολλά πράγματα είναι ήδη στρεβλά. Και οι γενικεύσεις γίνονται εύκολα. Η αναπλήρωση πρέπει να σταματήσει ως καθεστώς. Δεν είναι κανείς ενανίον στο να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Αντιθέτως είναι απολύτως λογικό. Αλλά αυτή μεταβατική κατάσταση πρέπει να τελειώσει. dimitra68 σε καταλαβαίνω. Όλοι καταλαβαινόμαστε λίγο πολύ.Μια απεργία διαρκείας πιθανόν να τάραζε τα νερά:-)
Οφείλουν να κάνουν ασεπ καποια στιγμή, ακόμη και για τα μόρια της αναπλήρωσης.Είναι άδικο για τους νεότερους...
ΝΑ τους αναγνωριζουν απλα μια επιτυχια;;;πολύ ελαφρα τη καρδια το λες! κι είναι συνεχως επιτυχόντες;;; αυτή τη δουλεια θα κανουν μια ζωη; θα δινουν εξετασεις για να πηγαινουν αναπληρωτες;;;;;μεχρι ποια ηλικια προτείνεις να γινεται αυτό;
Σαφώς και θα πρέπει να έχουν ίδια ευκαιρία, αφού όμως πρώτα διοριστούν οι παλαιότεροι που έχουν δώσει τόσες φορές ΑΣΕΠ.
Γιατί τώρα μετράνε αθροιστικά; Μετράει ο τελευταίος και ο προτελευταίος στο ήμισυ.Αυτό που λέω είναι να κρατάει ο καθένας τα μόρια από ΕΝΑΝ ασεπ, όποιον θέλει (πρόφανως αυτόν στον οποίο έγραψε καλύτερα) και τέλος.Αν θέλει να βελτιώσει τη βαθμολογία του ας ξαναδώσει, αλλά τουλάχιστον να μην ειναι υποχρεωμένος να το κάνει...
Sotirios δε διαφωνώ και πολύ, ας βάλουν έναν ΑΣΕΠ καινούριο, ας γράψουν όσοι θέλουν να γράψουν, και ας αθροίσουμε μετά και προϋπηρεσίες και ακαδημαϊκά και τα πάντα και ας κρατήσουν το παλιότερο βαθμό ΑΣΕΠ όσοι επιθυμούν ( όσοι έχουν προϋπηρεσία καλή θα πάρουν κεφάλι λογικά ), πού είναι το κακό και η ανθρωποφαγία?Δε θα μείνετε αδιόριστοι. Δηλαδή αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ένα ΑΣΤΕΡΙ απόφοιτος που θα έγραφε τέλεια, πολύ καλό γνωστικό υπόβαθρο, και να έχει ένα χαρισματικό παιδαγωγικό στιλ? Δεν είναι άδικο τέτοια παιδιά να μην μπουν στην εκπαίδευση?Και επειδή από ότι είδα κάποιοι βγάλανε μπιμπίκια με την άρση μονιμότητας που είμαι υπέρ , για εμένα και θα έχετε πολλά παραδείγματα πιστεύω σε όλο το δημόσιο τομέα , διορισμένος/μόνιμος=τεμπελιά=παραγωγικό έργο μηδέν. και μάλιστα είπα να δοθεί η ευκαιρία στον ανεπαρκή να γίνει καλύτερος...όχι αέρα πατέρα απολύουμε όποιον να είναι. Υ.Γ. Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού