0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο troktiko παράπληροφορεί.για κανε ενα γκαλοπ στο φορουμ? Θα διαπιστωσεις οτι ποτε δεν το εκανα! Απο τα πιο εγκυρα ατομα στο φορουμ ειμαι !
...Μελετώντας το νόμο προσεκτικά διαπίστωσα ότι η διάταξη του νόμου Λοβέρδου (αρ. 5Α, παρ. 4) που αφορά το άνοιγμα των πινάκων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ, για τους παρακάτω λόγους:α) Είναι άσχετη με το θέμα του άρθρου στο οποίο βρίσκεται, καθώς το άρθρο μιλά για μοριοδότηση αναπληρωτών σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες ενώ αυτή θεωρείται ότι αναφέρεται στο από πότε θα προσμετράται κάθε προϋπηρεσία, ασχέτως αν είναι σε απομακρυσμένες ή όχι σχολικές μονάδες. Είναι επίσης άσχετη με το περιεχόμενο όλων των άλλων παραγράφων του ιδίου άρθρου, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνει το γεγονός ότι είναι άσχετη με το άρθρο...β) Ο νόμος Λοβέρδου δεν τροποποίησε ούτε κατήργησε το αρ. 9 παρ. 2 του νόμου Διαμαντοπούλου που συνεχίζει να λέει ότι:Όπου η κατάρτιση πινάκων δεν είναι άλλη από αυτή που θα γίνει μετά από διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ, όπως μας λέει το άρ. 3 στην παρ. 1:Συνεπώς η διάταξη που υπήρχε από το 2010 (αρ. 9 παρ. 2) και έκλεινε τους πίνακες μέχρι να γίνει ΑΣΕΠ και βγουν οι "πίνακες επιλογής εκπαιδευτικών" συνεχίζει να υφίσταται! Όμως ο νόμος Λοβέρδου πρόσθεσε το αρ. 5Α, παρ. 4 το οποίο θεωρείται ότι ανοίγει όλους τους πίνακες αναπληρωτών για κάθε προϋπηρεσία από 1.9.2012.Το αποτέλεσμα της ψήφισης του νόμου Λοβέρδου είναι αυτή τη στιγμή να συνυπάρχουν δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις εντός του ιδίου νόμου! Η μία κλείνει τους πίνακες από το 2010, αλλά δεν τους ανοίγει χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βάσει ΑΣΕΠ, και η άλλη τους ανοίγει από το 2012 χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βάσει ΑΣΕΠ.Συνεπώς δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμος ο νόμος, όσον αφορά το άνοιγμα των πινάκων. Όποια διάταξη και να εφαρμοστεί, θα παραβιαστεί η άλλη.Ακόμα και το σενάριο που προανέφερα, το να θεωρηθεί ότι η διάταξη του αρ. 5Α παρ. 4 αναφέρεται στην προσμέτρηση από 1.9.2012 αποκλειστικά για προϋπηρεσίες σε απομακρυσμένα, προσκρούει στο αρ. 9 παρ. 2 του ιδίου νόμου.Με άλλα λόγια, αν ο Λοβέρδος ήθελε να ανοίξει τους πίνακες, έπρεπε να είχε τροποποιήσει το άρ. 9 παρ. 2, το οποίο άρθρο φέροντας τίτλο "μεταβατικές διατάξεις" είναι το κατεξοχήν άρθρο για άνοιγμα ή κλείσιμο των πινάκων, κι έτσι λειτουργούσε πριν "εφαρμοστεί" ο μη εφαρμόσιμος νόμος Λοβέρδου....Τέλος, έχουμε την εγκύκλιο αναπληρωτών (Αρ.Πρωτ.119392/Ε2/24-07-2015/ΥΠΟΠΑΙΘ), η οποία συνδυάζει με τρόπο αυθαίρετο και πραξικοπηματικό τις δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις που προανέφερα:Συνεπώς η συγκεκριμένη εγκύκλιος, συνδυάζοντας δύο διατάξεις που δεν δύναται να συνδυαστούν (καθότι κάθε συνδυασμός θα εμπεριέχει κάποια παραβίαση της μίας ή της άλλης διάταξης), λειτουργεί πραξικοπηματικά και θα πρέπει να ανακληθεί πάραυτα! Η παραβίαση που προκύπτει από τον συγκεκριμένο συνδυασμό που επιχειρεί η εγκύκλιος είναι ότι παραβιάζεται το αρ. 9 παρ. 2 (που παραπέμπει στο αρ.3 παρ. 1) στο ότι ανοίγουν οι πίνακες χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βασισμένων στα αποτελέσματα διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
Εν τάχει επί των παραπάνω α) και β) αναφέρω τα εξής:α) Το ότι το ¨άνοιγμα των πινάκων¨ επί Λοβέρδου έγινε με τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, δεν λεει τιποτα. Σχεδόν ολοι οι νόμοι έχουν άσχετες διατάξεις, ενώ σχεδόν ολοι οι νόμοι έχουν και τροπολογίες της τελευταίας στιγμής. Ψηφίζονται απο τη Βουλή και ισχύουν. Να θυμίσω, δε, οτι όλες οι διατάξεις που τίθενται προς ψήφιση έχουν περάσει από Νομική Υπηρεσία... Μπορεί, βέβαια, κατόπιν προσφυγής να θεωρηθούν αντισυνταγματικές οι διατάξεις νομου (επειδή παραβιάζουν αρθρο του Συντάγματος που υπερισχύει των νόμων), όμως ΠΟΤΕ δεν εχω ακούσει ότι διαταξη νομου δεν ισχύει για ¨τυπικούς λόγους¨, ´οπως επειδή εισήχθη ως τροπολογία.β) Γενικά, όταν δύο νόμοι λένε αντικρουόμενα πράγματα ισχύει ο πιο πρόσφατος. Πολλές φορές ΔΕΝ καταργούνται οι παλιές διατάξεις, αλλά κατά κάποιον τροπο αδρανοποιούνται (ή απενεργοποιούνται...). Για παράδειγμα, μιας και το θέμα μας είναι οι εκπαιδευτικοί, υπαρχει εν ισχύ διάταξη νομου του Σεπτεμβρίου του 2009, τελευταίες ημέρες της κυβέρνησης Καραμανλή, που ορίζει ότι εκπ/κοί με μόνιμη αναπηρία 67% και 12 μήνες προϋπηρεσία διορίζονται μόνιμοι. Ε, επειδή το Μάιο του 2010 ψηφίστηκε ο νομος Διαμαντοπούλου, η διάταξη αυτή δεν εφαρμόστηκε ποτέ, χωρίς όμως να έχει καταργηθεί.Συνεπώς, με επιχειρήματα σαν τα παραπάνω φρονώ ότι μια χαρά μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος Λοβερδου. Εάν, όμως, μπλέξουμε με την απόφαση ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας νομου Διαμαντοπούλου και εν γένει με τη συνταγματικότητα των δεκάδων διατάξεων, ε, τότε ούτε οι δικαστές δεν ξεμπλέκουν το κουβάρι. Και μπορεί, για να ξεμπερδέψουν κι αυτοί, να πατήσουν σε κάποια τυπική νομολογία και να αλλάξουν τα δεδομένα. Πάντως, το επιχείρημα ΛΟΓΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ (να ανοίξουν τα σχολεία) είναι ικανό να κανει τους δικαστές να δώσουν μια ¨ευκολα εφαρμόσιμη¨ λυση, εάν θελήσουν να αλλάξουν τα δεδομένα.
Γενικά, όταν δύο νόμοι λένε αντικρουόμενα πράγματα ισχύει ο πιο πρόσφατος.
και ετσι ακριβως θα γινει! Αντε εχουμε 2 ασεπ 8 χροναι στα σχολεια και ηρθανε καποιοι να μας κανουν μαθημα επειδη δεν ευνοουνται! Κυριοι Θελετε δικαιοσυνη? Να περασουμε στο νομο Διαμαντοπουλου αυριο το πρωι! Αυτο ειναι δικαιο και ηθικο!
Ενδιαφέροντα όσα διάβασα, όμως:1) Πώς τεκμηριόνονται; Υπάρχει κάποιος άλλος νόμος που να υποδεικνύει το πώς θα εφαρμοστούν οι νόμοι στις παραπάνω περιπτώσεις; Ή όλα όσα λες είναι μετέωρα; Δεν γνωρίζω, αλλά ρωτώ! Πού γράφει ότι προηγείται ο νεότερος νόμος;2) Είπες:στην περίπτωσή μας όμως δεν μιλούμε για δύο διαφορετικούς νόμους, λόγω του ότι ο νόμος Λοβέρδου ενσωματώθηκε στο νόμο Διαμαντοπούλου. Μιλάμε όχι για δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις σε διαφορετικούς νόμους, αλλά για δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις εντός του ιδίου νόμου, του ενημερωμένου νόμου Διαμαντοπούλου.
Νόμος που να λεει πώς θα εφαρμοστούν οι νόμοι, δεν υπαρχει. Υπαρχουν όμως εγκύκλιοι κτλ, που λένε τις λεπτομέρειες. Ο νεότερος νόμος ειναι ¨ισχυρότερος¨ του προηγούμενου, συνάγεται εκ της λογικής που λεει ότι ο ¨νομοθετης¨ γνωρίζει και έχει λάβει υπόψη τις προισχύουσες διατάξεις. Θέλει να τις τροποποιήσει και εισηγείται κατι νέο στη Βουλή. Υπενθυμίζω, δε, οτι όλοι οι πολίτες υποχρεούνται να γνωρίζουν τους νόμους...Το ότι μπορεί να υπαρχουν κακογραμμένοι νόμοι, ειναι το μόνο σίγουρο! Ειδικά, όμως, για την περίπτωση του ανοίγματος των πινάκων, πραγματικά δεν βλέπω κάτι κακογραμμένο ή ασαφές. Δεν υπαρχουν καν αντικρουόμενες διατάξεις. Υπαρχει ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ της προγενέστερης διάταξης...
1. Διόρθωση. Το εδάφιο: «Προσθήκη ή τροπολογία άσχετη με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου ή της πρότασης νόμου δεν εισάγεται για συζήτηση», ανήκει στην παράγραφο 5 του άρθρου 74 του Συντάγματος. Ξαναδές το.
Το εν λόγω εδάφιο, ακυρώνει εν αγνοία σου όλα όσα έγραψες και τα οποία θεωρείς ότι τεκμηριώνει, παραθέτοντάς το.
2. Ορισμένες άλλες, καταφανώς καινοφανείς, ερμηνευτικές απόψεις σου (a.k.a. «Θεωρώ ότι μεταξύ των δύο αλληλοαναιρούμενων διατάξεων, μεγαλύτερη βαρύτητα φέρει το αρ. 9 παρ. 2, καθότι βρίσκεται στο σωστό άρθρο [...]»), απλώς δεν αντέχουν νομικώς, οπότε δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω ανάλυση και φαιά ουσία.
3. Δεν βρίσκονται τα πάντα σε νόμους. Υπάρχει και η λεγόμενη μεθοδολογία του Δικαίου, η ερμηνεία του Δικαίου, τα αποτελέσματα ερμηνείας, κ.λπ., τα οποία αναλύονται διεξοδικότατα σε επιστημονικά συγγράμματα της νομικής επιστήμης, αν κάνει τον κόπο κάποιος (για αρχή) να τα διαβάσει (ή έστω να ρωτήσει) πριν μιλήσει. Εκεί θα βρεις τα πάντα περί «lex posterior derogat legi priori», τη σύγκρουση κανόνων δικαίου, τη στάθμιση αντικρουόμενων συμφερόντων, κ.λπ., για τα οποία ρωτάς επισταμένως (και δικαίως).
ΥΓ: Πες τα βρε Recoba!! Να κι ένας συνάδελφος που δεν χρησιμοποιεί μπακαλίστικα νομικά και γνωρίζει ακριβώς τι τού γίνεται.
Για Recoba και rrrrr .................επιτελους καποιος που ξερει τι λεει και τι γραφει +++++++++++++++++++++++++