*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016  (Αναγνώστηκε 60834 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Redessence

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #140 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 02:15:08 πμ »
Πολύ σωστά τα λέει ο oparin φίλοι φυσικοί. Και το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι εξαιτίας των φυσικών η ζήτηση αυξήθηκε για τους βιολόγους, αφού οι φυσικοί ήθελαν την 1η ανάθεση και όχι γιατί οι Βιολόγοι έκαναν κάτι. Επίσης οι φυσικοί να μην μιλούν για φυσικοχημικούς... Δεν έχετε καμία σχέση με τη χημεία κύριοι. Στο πανεπιστήμιο της Πάτρας ας πούμε στο φυσικό είχαν μόνο μια γενική χημεία στο 1ο έτος και αυτό ως μάθημα επιλογής. Και αν σκεφτεί κανείς ότι με την παλιά τεχνολογική κατεύθυνση κανείς δεν έκανε χημεία στην 3η λυκείου... εεεε για γέλια. Επίσης να υπενθυμίσω ότι πιο παλιά στα σχολεία μόνο φυσικοί και φυσιογνώστες διοριζόντουσαν ως καθηγητές... Μήπως και για αυτό έφταιγαν οι βιολόγοι;

Αυτά βέβαια δεν τα λέω για να ισχυριστώ ότι δεν μπορείτε να διδάξετε χημεία κύριοι φυσικοί. Τουλάχιστον όσοι είχατε κάνει χημεία στη δέσμη ή στο πανεπιστήμιο, όσοι το διαλέξατε, και με καλή προετοιμασία στο σπίτι, φυσικά και μπορείτε. Ακόμα και για την ειδικότητά του ο καθένας μας πρέπει να προετοιμάζεται και να διαβάζει συνεχώς. Απλά μου φαίνεται τραγελαφικό που κάποιος εδώ μέσα κόντεψε να σπάσει τη φυσικομαθηματική σχολή σε φυσικοχημεία, ενώ τη Βιολογία την εντάσσει στη φιλοσοφική, αφού κατά τη γνώμη του φιλόλογοι και βιολόγοι είναι σχεδόν το ίδιο, αφού η Βιολογία είναι "περιγραφική". Να τον πληροφορήσω λοιπόν ότι στη Βιολογία και φυσική διδάσκεται και άπειρες χημείες διδάσκονται, αλλά και μαθηματικά ως υποχρεωτικά! Διότι αλλιώς πώς θα περιγράψεις ποιοτικά και ποσσοτικά τα ζωντανά συστήματα που υπακούν στους φυσικούς νόμους; Επίσης οι πιο απλές ασκήσεις Βιολογίας στο σχολείο ασχολούνται με εκθετικές συναρτήσεις και πιθανότητες, ενώ σε ερευνητικό επίπεδο αφήστε το καλύτερα... Bayesian και βάλε, ενώ τώρα παίζει πολύ και η βιοπληροφορική. Θεωρία αλγορίθμων, νευρωνικά δίκτυα, σχεδιασμό σχεσιακών βάσεων δεδομένων κτλ. Όρεξη να χει κανείς να ασχολείται. Αλλά αυτά ισχύουν για όλα τα ΠΕ04 και είναι ντροπή ότι κάποιοι προσπαθούν να υποβαθμίσουν το ένα ή το άλλο μάθημα.

Βέβαια εδώ μέσα φαίνεται ότι κάποιοι γνωρίζεστε και δεν ξέρω τι παίζει σε πιο ευρύ πλάνο. Εγώ ξέρω ότι τρωγόμαστε οι ΠΕ4 μεταξύ μας όταν ας πούμε σε όλες τις τάξεις υπάρχουν 2ωρα θρησκευτικά, τρίωρες πολιτικές παιδείες, 2ωρες ξένες γλώσσες, δίωρα project (και κάποια από αυτά είναι απλά για κλάματα) και τεχνολογίες και άλλα πολλά σε πολλούς κλάδους, όταν στο πρόσφατο παρελθόν υπήρχαν μονόωρες βιολογίες στη Β και Γ λυκείου συν μια δίωρη Βιολογία στην κατεύθυνση που κανείς δεν έπαιρνε λόγω τεχνολογικής, και μονόωρες χημείες στα γυμνάσια, αλλά και μονόωρη φυσική γενικής στη Γ λυκείου. Το ότι οι φυσικοί κάνατε διαχρονικά τους νταβάδες του κλάδου απλώνοντας χέρι φιλίας στους χημικούς για να τους κλέβετε και τις ώρες όταν σας βολεύει, διότι ευτυχώς τη βιολογία ούτε να τη βλέπετε δε θέλετε, εμένα και ελπίζω πολλούς άλλους ΠΕ04 δε θα μας κάνει να θέλουμε να διαλύσουμε εσάς. Θέλετε παραπάνω ώρες φυσικής; Να τις πάρετε!!! Εγώ συμφωνώ στα όρια του λογικού φυσικά. Αλλά όχι να μας λέτε ότι οι Βιολόγοι είναι αχόρταγοι επειδή η Βιολογία γενικής έγινε δίωρη πράγμα που της άξιζε και επειδή ένα δίωρο στο γυμνάσιο το έσπασαν σε 1+1 το οποίο είναι χειρότερο για τους συναδέλφους. Μην ξεχνάτε επίσης ότι η βιολογία γενικής της γ ήταν το μοναδικό πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα που ήταν μονόωρο!!!!!

Δυστυχώς όμως κάποιοι κοντόφθαλμοι φυσικοί εδώ μέσα, και θέλω να ελπίζω πως οι περισσότεροι φυσικοί δεν έχουν τα ίδια μυαλά με σας, είχατε βολευτεί με την απαξίωση της θετικής κατεύθυνσης. Στην τεχνολογική μια χαρά κάνατε τις φυσικές σας όταν χημικοί και βιολόγοι έμεναν άνεργοι στα φροντιστήρια και στα σχολεία. Και οι βιολόγοι επειδή είναι πιο λίγοι από τους χημικούς κάπως την πάλευαν. Οι χημικοί όμως είχαν καταντήσει οι τελευταίοι ζητιάνοι όχι του ΠΕ04, αλλά και όλων των κλάδων! Και τολμάτε και πιάνετε τους χημικούς στο στόμα σας και να τους στρέφεται εναντίον των Βιολόγων! Απλά τώρα κάποιους σας ενοχλεί ότι Βιολογία και Χημεία έγιναν πάλι μαθήματα υποχρεωτικά και μπήκατε πάλι στην ίδια κατεύθυνση με μας. Τώρα φυσική και χημεία είναι υποχρεωτικά πανελληνιώς εξεταζόμενα, ενώ η βιολογία είναι πάλι επιλογή, αλλά τουλάχιστον διδάσκεται σαν μάθημα κορμού. Δηλαδή πάλι η Βιολογία απαξιωμένη, αλλά εσείς έχετε και παράπονα.

Ελπίζω οι φυσικοί και γενικά ο κλάδος των ΠΕ04 να μην συμμεριζόμαστε τέτοιες διασπαστικές και ψυχροπολεμικές λογικές. Ιστορικά το Ελληνικό κράτος τόνιζε περισσότερο τις κλασικές σπουδές φυσικά διαστρεβλωμένες με την εκάστοτε προπαγάνδα και φόρτωνε και ένα κάρο άλλα μαθήματα, ανάλογα με τη μόδα, γιατί ήξερε ότι δεν συμφέρει οι νέοι να γνωρίζουν τη φύση και το σώμα τους. Έτσι οι φυσικές επιστήμες είχαν ΣΥΝΟΛΙΚΑ τις λιγότερες ώρες, ειδικά η χημεία και η βιολογία, μια και η φυσική έγινε περισσότερο της μόδας λόγω των ΗΠΑ. Μακάρι να μην υπήρχε ΕΕΦ και ΠΕΒ και ΕΕΧ και να υπήρχε μια κοινή ένωση ελλήνων φυσικών επιστημόνων, γιατί έτσι διασπασμένοι που είμαστε οι άλλοι κλάδοι θα μας πάρουν και τα σώβρακα. Δείτε το παράδειγμα των πληροφορικών που ενώ είναι 1000 ειδών, μόλις πήγαν να τους θίξουν πώς αντέδρασαν! Σε λίγο στα σχολεία θα διδάσκουν οι αστρολόγοι αστρολογία 3ωρο και θα παίρνουν και 2η ανάθεση αστρονομία και φυσική, τη στιγμή που εμείς ακόμα θα καυγαδίζουμε μεταξύ μας για το ποιος είναι ο καλύτερος! Ξυπνήστε!!!!!!!

Υ.Γ. Όποιος παρόλα αυτά θέλει πόλεμο, ας ασχοληθεί με τις σχολές του πολυτεχνείου που ανέκαθεν καταπατούσε τα επαγγελματικά μας δικαιώματα μέσα, αλλά κυρίως, και έξω από την εκπαίδευση.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 02:37:20 πμ από Redessence »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:53:52 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #141 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 04:17:49 πμ »
Πραγματικά ο λογαριασμός φτάνει στους μαθητές, άπειροι καθηγητές τους κάνουν το μάθημα της βιολογίας αλλά και της χημείας και της φυσικής και...
Το παιδαγωγικό ινστιτούτο επέβαλε την εξέταση και των τεσσάρων αντικειμένων στον τελευταίο ΑΣΕΠ ώστε οι επιτυχόντες αλλά και οι αναπληρωτές να είναι ικανοί να διδάσκουν όλα τα αντικείμενα όπως και η Β ανάθεση επιτρέπει. Πολλοί συνάδελφοι μάλιστα δε κατέβηκαν στο τελευταίο διαγωνισμό γιατί απλά δεν το άντεχαν. Συνεπώς ξέραμε τι μας περιμένει. Το έχουμε ξανασυζητήσει και άλλη φορά , άσχετα αν εσύ επιμένεις ότι καλύτερα βιολόγος με 0 προϋπηρεσία, που δεν έχει αξιολογηθεί με ΑΣΕΠ είναι προτιμότερος από έμπειρο, πιθανόν αξιολογημένο συνάδελφο. Φυσικά ότι στα πλαίσια της Β ανάθεσης θα κάνει και Χημεία ή Φυσική το αποσιωπούμε.

1) ότι σας πήραμε εμείς τις ώρες σας, ενώ στην πραγματικότηα έγινε αναπροσαρμογή των ωρών της Βιολογίας κοντά στο ΜΟ της Ευρώπης. Και δεν κατάλαβα μόνο οι ώρες της Βιολογίας αυξήθηκαν?Της Φυσικής της Χημείας της Γεωλογίας δεν αυξήθηκαν ?Δυστυχώς παρακαλάτε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!

Σύμφωνα με τον πίνακα του Βασίλη(που δεν αναφέρεται στην Ευρώπη ή μόνο στην Ευρώπη, τουλάχιστον στην έκδοση που εγώ έχω), ο μέσος όρος στη χημεία είναι 0,7 παραπάνω στον υπόλοιπο κόσμο ενώ εδώ στην Ελλάδα η βιολογία βρίσκεται 0,4 παραπάνω!!!  Της χημείας οι ώρες δεν αυξήθηκαν και ναι πήρατε ώρες από τη Φυσική και τη Χημεία. Θέλουμε να μείνει ζωντανή η δική μας κατσίκα.

2) Ποιος διέσπασε τον κλάδο ΠΕ04?Απάντηση οι Φυσικοί.Τον λόγο τον γνωρίζετε καλύτερα εσείς.

Εγώ δε τον γνωρίζω ακριβώς και θα ήθελα για την ιστορία να τον αναφέρεις αν ξέρεις κάτι σίγουρο. Υποθέτω αναφέρεσαι στα δύσκολα θέματα των φυσικών στους πρώτους διαγωνισμούς και τα σχετικά εύκολα θέματα των βιολόγων (έτσι έχω ακούσει, δε μπορώ να κρίνω) που οδηγούσαν στο διορισμό πιο εύκολα τους βιολόγους. Οι φυσικοί πάντως αν κρίνουμε από τα θέματα των πανελληνίων δε έμαθαν τίποτα από αυτό :) .

3) Ξεχνάτε ποιοι διορίστηκαν μόνιμοι κατά κόρον τα χρόνια από το 2006 μέχρι τους τελευταίους διορισμούς?

Εδώ έχεις δίκιο, και θα μπορούσες να αναφέρεις και το τρόπο αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Σίγουρα δε διορίστηκα εγώ και όσοι γράφουν εδώ άρα δε θα απολογηθώ γι' αυτό.

4)Αριθμητικά να μας υπενθυμίσει κάποιος παλιός πόσους αναπληρωτές προσλαμβάνονταν ανά ειδικότητα μέχρι το 2011?Οι βιολόγοι ήταν ελάχιστοι!Προσωπικά με δύο καλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ  2006 και 2008 μπόρεσα να δουλέψω αναπληρωτής τη χρονιά 2010!Και γι'αυτό εξηγείται η μικρή προϋπηρεσία που έχουμε εμείς οι παλιοί Βιολόγοι σε σχέση με τους παλιούς Φυσικούς και Χημικούς! Και εξοργίζεστε επειδή προσλαμβανόμαστε με μικρότερη προυπηρεσία κ σας φαίνεται αδιανόητο!

Με μια πολύ καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 μετά βίας δουλεύω τα τελευταία χρόνια, άλλο το μικρή προϋπηρεσία και άλλο το μηδενική! Το ξαναγράφω: ΜΗΔΕΝΙΚΗ!!!

5) Μας λέτε (απειλείτε) ότι θα κινήσετε γη κ ουρανό να γίνει ενοποίηση του κλάδου! Για ποιο λόγο άραγε?Για να δουλεύει αναπληρωτής ΦΧ και όχι Β. Δηλαδή ότι κάποιος θα δουλέψει με το έτσι θέλω και ο άλλος να πάει στα τσακίδια!Γιατί φίλοι μου δεν προτείνατε την ενοποίηση νωρίτερα, ακόμη και το 2010?Γιατί απλά τότε δουλεύατε και δε σας ένοιαζε παρά μόνο η πάρτη σας. Τώρα που θίγεται, δυστυχώς και το λέω με ειλικρίνεια και σεβασμό, το δικαίωμα στην εργασία για σας, τώρα σας έπιασε ο καημός της ενοποίησης. Και ενοποίηση να γίνει εμείς θα διεκδικούμε πάντα τη δυνατότητα διδασκαλίας της επιστήμης μας.

Μιας και είμαι Χ ελπίζω να αφήσετε και λίγο χώρο να διεκδικήσουμε και εμείς τη διδασκαλία της επιστήμης μας που στα πλαίσια της Β ανάθεσης θα τη διδάξουν σίγουρα άπειρα άτομα ( 360 αναπληρωτές βιολόγοι πόσες ώρες χημείας θα διδάξουν; Αυτό είναι ανακοινώσιμο; Μη μου πείτε μετά για τους μόνιμους. Αναπληρωτής με το ζόρι είμαι.

Μήπως το Χ για μας σημαίνει πως θα μας διαγράψετε;   :) :) :)

6) Όσο για τα πιτσιρίκια που χλευάζετε, πιστέψτε με μπορεί να είναι ψαρωμένα και να προσπαθούν να βρουν το ρυθμό τους, αλλά δε σημαίνει ότι υστερούν σε προσόντα. Και ίσως αυτό είναι το μυστικό ανάδειξης και αναβάθμισης της Βιολογίας μέσα στο σχολείο πρακτικά, γιατί επιτέλους μπήκαν να δουλέψουν νέα παιδιά με όνειρα κ όρεξη.

Αυτό τι είναι τώρα; Καρφί για την ηλικία μας. Εμείς είσαι σίγουρη ότι δεν έχουμε όρεξη. Μιας και σας αρέσουν τα πινακάκια μπορείτε να δείτε στο τελευταίο ΑΣΕΠ ποιος έγραψε καλύτερα. Εκεί θα δείτε ότι στους φυσικούς και χημικούς τις καλύτερες επιδόσεις τις είχαν τα άτομα από 38 μέχρι 44 ετών. Όσο για το ρυθμό δε το ψάχνουμε τον έχουμε ήδη.

7) Αρνείστε να δείτε την πραγματικότητα των αριθμών και των συνθηκών. Λέτε ότι έχουμε κονέ στο ΙΕΠ και στο Υπουργείο...μα καλά δε βλέπετε τον αριθμό και τις ειδικότητες που που βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις!Αποτελούνται κατά κύριο λόγο από Φυσικούς...ειδικά στα ΠΥΣΔΕ που γίνετε ο χαμός με τις μεταθέσεις. Επίσης το my school όσο και αν το παραποιούν γράφει την αλήθεια...πιστεύω είδατε τους αριθμούς που έδινε σχετικά με τα κενά και τι έδινε η εκτίμηση των ΠΥΣΔΕ. Ισως μαζί με τους Γεωλόγους είχαμε την πιο χειραγωγημένη μεταχείριση από τις εστίες της ασυδοσίας τα ΠΥΣΔΕ εν γένει. 

Ακόμη και κάποιος φυσικός που σίγουρα έχει μεγάλη σχέση με τα μαθηματικά ξέρει ότι τα νούμερα δε λένε όλη την αλήθεια και επιδέχονται πολλές ερμηνείες. Το my school δε λαμβάνει υπόψιν του πολλούς παράγοντες και πολλοί το γνωρίζουμε αυτό.

8) Ποτέ δεν απαξιώσαμε τη Φυσική και τη Χημεία και σαν ένωση Βιολόγων ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με τις ώρες σας!Διαχρονικά η ΕΕΦ σαν εκτιμητής των πάντως ήθελε και θέλει να μας συρικνώσει προτείνοντας ότι να ναι για να έχουν οι φυσικοί τα πρωτεία.

---

Συνάδελφοι όπως και να έχει ο καθένας από εμάς έχει κάνει τον αγώνα του, τις σπουδές του και τα όνειρά του και κανείς μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τα σπιλώνει και να τα αναιρεί! Δυστυχώς μας κατηγορείται αυθαίρετα όπως και τον g vasil σαν την αιτία του κακού, γιατί δεν πάτε στο υπουργείο να πάρετε τα στοιχεία να τα επεξεργαστείτε και να δείτε την πραγματική εικόνα των κενών. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι αυτοί που διδάσκουν τη γεωγραφία σε μεγαλύτερο βαθμό από τους ΠΕ04 είναι οι μαθηματικοί, οι οποίοι με τη σειρά τους κατηγορούν τους ΠΕ19 ότι τους παίρνουν το μάθημα και πάει λέγοντας... 



Με bold οι δικές μου απόψεις
Όπως πάντα τέλεια επιχειρήματα!!!

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #142 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 07:08:56 πμ »
Δεν έχετε καμία σχέση με τη χημεία κύριοι. 

Επειδή εσείς δεν έχετε καμία σχέση με τη Φυσική μη θεωρείς το ίδιο και για τη σχέση Φυσικής-Χημείας

διότι ευτυχώς τη βιολογία ούτε να τη βλέπετε δε θέλετε

Μην κρίνεις εξ΄ ιδίων τα αλλότρια!

...αλλά και μονόωρη φυσική γενικής στη Γ λυκείου.Το ότι οι φυσικοί κάνατε διαχρονικά τους νταβάδες του κλάδου απλώνοντας χέρι φιλίας στους χημικούς για να τους κλέβετε και τις ώρες όταν σας βολεύει, εμένα και ελπίζω πολλούς άλλους ΠΕ04 δε θα μας κάνει να θέλουμε να διαλύσουμε εσάς. Θέλετε παραπάνω ώρες φυσικής; Να τις πάρετε!!!

Ενώ τώρα θέλετε εσείς να γίνετε οι νταβατζήδες. Όσο για τις ώρες που λες να πάρουμε, για πες μας και σε εμάς τους αδαείς πως το κάνατε εσείς οι Βιολόγοι και πήρατε τις δικές μας ώρες; Αλήθεια, πως το μονόωρο της Φυσικής Γ.Π. στη Γ΄ Λυκείου εξαφανίστηκε ενώ η αντίστοιχη Βιολογία από μονόωρη έγινε δίωρη; ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ!

Μην ξεχνάτε επίσης ότι η βιολογία γενικής της γ ήταν το μοναδικό πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα που ήταν μονόωρο!!!!!

Να σου υπενθυμίσω ότι μέχρι το 2004 η Φυσική Γ.Π. ήταν πανελλαδικώς εξαταζόμενο και ήταν μονόωρο μάθημα; Ή μήπως είσαι τόσο νέος που δεν τα έχεις προλάβει αυτά;

Έτσι οι φυσικές επιστήμες είχαν ΣΥΝΟΛΙΚΑ τις λιγότερες ώρες, ειδικά η χημεία και η βιολογία, μια και η φυσική έγινε περισσότερο της μόδας λόγω των ΗΠΑ.

Άντε ντε, εκδηλώθηκες! Αυτό είναι το πρόβλημά σου! Κι εσείς ως τριμέγιστοι φωστήρες βρήκατε τον τρόπο να δώσετε τις ώρες στη Βιολογία κλέβοντας τες από τη Φυσική! Για πες μου λοιπόν, τώρα, η Βιολογία λόγω τίνος έχει γίνει της μόδας; Λόγω της Γερμανίας; Αυτά τσαμπουνάτε για να γίνετε αρεστοί και να σας κάνουν πρώτο μάθημα; Αχ βρε Αριστοτέλη, θα τρίζουν τα κόκκαλά σου!! Ανιστόρητοι να το πω, άσχετοι να το πω, πάντως κάπως πρέπει να το πω γα@@το, αλλά καλύτερα να μην το πω... Σημεία των καιρών και αυτά. Πολύ ψηλά τον πήρατε τον αμανέ οι Βιολόγοι και αρχίζετε να λέτε ότι θέλετε... Κάτι σε Δαίδαλο και Ίκαρο μου φέρνει...

Δηλαδή πάλι η Βιολογία απαξιωμένη, αλλά εσείς έχετε και παράπονα.

Μου έλειψε! Είπα κι εγώ γιατί το αργείτε τόσο πολύ; Το γνωστό τροπάρι της μόνιμης κλάψας! Μας κουράσατε πια. ΦΤΑΝΕΙ!

Σε λίγο στα σχολεία θα διδάσκουν οι αστρολόγοι αστρολογία 3ωρο και θα παίρνουν και 2η ανάθεση αστρονομία και φυσική, τη στιγμή που εμείς ακόμα θα καυγαδίζουμε μεταξύ μας για το ποιος είναι ο καλύτερος! Ξυπνήστε!!!!!!!

Μάλλον εσύ κοιμάσαι! Η Αστρονομία δεν υπάρχει πια... την πάτησε το τρένο... Ήταν φαίνεται δύσκολη για εσάς και με το μένος που σας διακατέχει εναντίον της Φυσικής δε βλέπετε μπροστά σας!

Ελπίζω οι φυσικοί και γενικά ο κλάδος των ΠΕ04 να μην συμμεριζόμαστε τέτοιες διασπαστικές και ψυχροπολεμικές λογικές. Ιστορικά το Ελληνικό κράτος τόνιζε περισσότερο τις κλασικές σπουδές φυσικά διαστρεβλωμένες με την εκάστοτε προπαγάνδα και φόρτωνε και ένα κάρο άλλα μαθήματα, ανάλογα με τη μόδα, γιατί ήξερε ότι δεν συμφέρει οι νέοι να γνωρίζουν τη φύση και το σώμα τους.

Ενώ τώρα θα ξέρουν το σώμα τους (λες και όσοι δεν το έκαναν στη Βιολογία δεν το έμαθαν το σώμα τους...) αλλά θα κοιμούνται με ένα κινητό κάτω από το μαξιλάρι τους μη γνωρίζοντας τι προκαλεί αυτό στο σώμα τους! Ή ίσως να θεωρούν ότι τα κινητά εκπέμπουν ραδιενέργεια!! 

Όποιος παρόλα αυτά θέλει πόλεμο, ας ασχοληθεί με τις σχολές του πολυτεχνείου που ανέκαθεν καταπατούσε τα επαγγελματικά μας δικαιώματα μέσα, αλλά κυρίως, και έξω από την εκπαίδευση.

Ωραίο κλείσιμο. Και η μπάλα στην εξέδρα για να μην ασχολούμαστε και πολύ με τα δικά μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 07:34:14 πμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #143 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 09:35:45 πμ »
Πραγματικά ο λογαριασμός φτάνει στους μαθητές, άπειροι καθηγητές τους κάνουν το μάθημα της βιολογίας αλλά και της χημείας και της φυσικής και...
Το παιδαγωγικό ινστιτούτο επέβαλε την εξέταση και των τεσσάρων αντικειμένων στον τελευταίο ΑΣΕΠ ώστε οι επιτυχόντες αλλά και οι αναπληρωτές να είναι ικανοί να διδάσκουν όλα τα αντικείμενα όπως και η Β ανάθεση επιτρέπει. Πολλοί συνάδελφοι μάλιστα δε κατέβηκαν στο τελευταίο διαγωνισμό γιατί απλά δεν το άντεχαν. Συνεπώς ξέραμε τι μας περιμένει. Το έχουμε ξανασυζητήσει και άλλη φορά , άσχετα αν εσύ επιμένεις ότι καλύτερα βιολόγος με 0 προϋπηρεσία, που δεν έχει αξιολογηθεί με ΑΣΕΠ είναι προτιμότερος από έμπειρο, πιθανόν αξιολογημένο συνάδελφο. Φυσικά ότι στα πλαίσια της Β ανάθεσης θα κάνει και Χημεία ή Φυσική το αποσιωπούμε.

1) ότι σας πήραμε εμείς τις ώρες σας, ενώ στην πραγματικότηα έγινε αναπροσαρμογή των ωρών της Βιολογίας κοντά στο ΜΟ της Ευρώπης. Και δεν κατάλαβα μόνο οι ώρες της Βιολογίας αυξήθηκαν?Της Φυσικής της Χημείας της Γεωλογίας δεν αυξήθηκαν ?Δυστυχώς παρακαλάτε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!

Σύμφωνα με τον πίνακα του Βασίλη(που δεν αναφέρεται στην Ευρώπη ή μόνο στην Ευρώπη, τουλάχιστον στην έκδοση που εγώ έχω), ο μέσος όρος στη χημεία είναι 0,7 παραπάνω στον υπόλοιπο κόσμο ενώ εδώ στην Ελλάδα η βιολογία βρίσκεται 0,4 παραπάνω!!!  Της χημείας οι ώρες δεν αυξήθηκαν και ναι πήρατε ώρες από τη Φυσική και τη Χημεία. Θέλουμε να μείνει ζωντανή η δική μας κατσίκα.

2) Ποιος διέσπασε τον κλάδο ΠΕ04?Απάντηση οι Φυσικοί.Τον λόγο τον γνωρίζετε καλύτερα εσείς.

Εγώ δε τον γνωρίζω ακριβώς και θα ήθελα για την ιστορία να τον αναφέρεις αν ξέρεις κάτι σίγουρο. Υποθέτω αναφέρεσαι στα δύσκολα θέματα των φυσικών στους πρώτους διαγωνισμούς και τα σχετικά εύκολα θέματα των βιολόγων (έτσι έχω ακούσει, δε μπορώ να κρίνω) που οδηγούσαν στο διορισμό πιο εύκολα τους βιολόγους. Οι φυσικοί πάντως αν κρίνουμε από τα θέματα των πανελληνίων δε έμαθαν τίποτα από αυτό :) .

3) Ξεχνάτε ποιοι διορίστηκαν μόνιμοι κατά κόρον τα χρόνια από το 2006 μέχρι τους τελευταίους διορισμούς?

Εδώ έχεις δίκιο, και θα μπορούσες να αναφέρεις και το τρόπο αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Σίγουρα δε διορίστηκα εγώ και όσοι γράφουν εδώ άρα δε θα απολογηθώ γι' αυτό.

4)Αριθμητικά να μας υπενθυμίσει κάποιος παλιός πόσους αναπληρωτές προσλαμβάνονταν ανά ειδικότητα μέχρι το 2011?Οι βιολόγοι ήταν ελάχιστοι!Προσωπικά με δύο καλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ  2006 και 2008 μπόρεσα να δουλέψω αναπληρωτής τη χρονιά 2010!Και γι'αυτό εξηγείται η μικρή προϋπηρεσία που έχουμε εμείς οι παλιοί Βιολόγοι σε σχέση με τους παλιούς Φυσικούς και Χημικούς! Και εξοργίζεστε επειδή προσλαμβανόμαστε με μικρότερη προυπηρεσία κ σας φαίνεται αδιανόητο!

Με μια πολύ καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 μετά βίας δουλεύω τα τελευταία χρόνια, άλλο το μικρή προϋπηρεσία και άλλο το μηδενική! Το ξαναγράφω: ΜΗΔΕΝΙΚΗ!!!

5) Μας λέτε (απειλείτε) ότι θα κινήσετε γη κ ουρανό να γίνει ενοποίηση του κλάδου! Για ποιο λόγο άραγε?Για να δουλεύει αναπληρωτής ΦΧ και όχι Β. Δηλαδή ότι κάποιος θα δουλέψει με το έτσι θέλω και ο άλλος να πάει στα τσακίδια!Γιατί φίλοι μου δεν προτείνατε την ενοποίηση νωρίτερα, ακόμη και το 2010?Γιατί απλά τότε δουλεύατε και δε σας ένοιαζε παρά μόνο η πάρτη σας. Τώρα που θίγεται, δυστυχώς και το λέω με ειλικρίνεια και σεβασμό, το δικαίωμα στην εργασία για σας, τώρα σας έπιασε ο καημός της ενοποίησης. Και ενοποίηση να γίνει εμείς θα διεκδικούμε πάντα τη δυνατότητα διδασκαλίας της επιστήμης μας.

Μιας και είμαι Χ ελπίζω να αφήσετε και λίγο χώρο να διεκδικήσουμε και εμείς τη διδασκαλία της επιστήμης μας που στα πλαίσια της Β ανάθεσης θα τη διδάξουν σίγουρα άπειρα άτομα ( 360 αναπληρωτές βιολόγοι πόσες ώρες χημείας θα διδάξουν; Αυτό είναι ανακοινώσιμο; Μη μου πείτε μετά για τους μόνιμους. Αναπληρωτής με το ζόρι είμαι.

Μήπως το Χ για μας σημαίνει πως θα μας διαγράψετε;   :) :) :)

6) Όσο για τα πιτσιρίκια που χλευάζετε, πιστέψτε με μπορεί να είναι ψαρωμένα και να προσπαθούν να βρουν το ρυθμό τους, αλλά δε σημαίνει ότι υστερούν σε προσόντα. Και ίσως αυτό είναι το μυστικό ανάδειξης και αναβάθμισης της Βιολογίας μέσα στο σχολείο πρακτικά, γιατί επιτέλους μπήκαν να δουλέψουν νέα παιδιά με όνειρα κ όρεξη.

Αυτό τι είναι τώρα; Καρφί για την ηλικία μας. Εμείς είσαι σίγουρη ότι δεν έχουμε όρεξη. Μιας και σας αρέσουν τα πινακάκια μπορείτε να δείτε στο τελευταίο ΑΣΕΠ ποιος έγραψε καλύτερα. Εκεί θα δείτε ότι στους φυσικούς και χημικούς τις καλύτερες επιδόσεις τις είχαν τα άτομα από 38 μέχρι 44 ετών. Όσο για το ρυθμό δε το ψάχνουμε τον έχουμε ήδη.

7) Αρνείστε να δείτε την πραγματικότητα των αριθμών και των συνθηκών. Λέτε ότι έχουμε κονέ στο ΙΕΠ και στο Υπουργείο...μα καλά δε βλέπετε τον αριθμό και τις ειδικότητες που που βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις!Αποτελούνται κατά κύριο λόγο από Φυσικούς...ειδικά στα ΠΥΣΔΕ που γίνετε ο χαμός με τις μεταθέσεις. Επίσης το my school όσο και αν το παραποιούν γράφει την αλήθεια...πιστεύω είδατε τους αριθμούς που έδινε σχετικά με τα κενά και τι έδινε η εκτίμηση των ΠΥΣΔΕ. Ισως μαζί με τους Γεωλόγους είχαμε την πιο χειραγωγημένη μεταχείριση από τις εστίες της ασυδοσίας τα ΠΥΣΔΕ εν γένει. 

Ακόμη και κάποιος φυσικός που σίγουρα έχει μεγάλη σχέση με τα μαθηματικά ξέρει ότι τα νούμερα δε λένε όλη την αλήθεια και επιδέχονται πολλές ερμηνείες. Το my school δε λαμβάνει υπόψιν του πολλούς παράγοντες και πολλοί το γνωρίζουμε αυτό.

8) Ποτέ δεν απαξιώσαμε τη Φυσική και τη Χημεία και σαν ένωση Βιολόγων ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με τις ώρες σας!Διαχρονικά η ΕΕΦ σαν εκτιμητής των πάντως ήθελε και θέλει να μας συρικνώσει προτείνοντας ότι να ναι για να έχουν οι φυσικοί τα πρωτεία.

---

Συνάδελφοι όπως και να έχει ο καθένας από εμάς έχει κάνει τον αγώνα του, τις σπουδές του και τα όνειρά του και κανείς μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τα σπιλώνει και να τα αναιρεί! Δυστυχώς μας κατηγορείται αυθαίρετα όπως και τον g vasil σαν την αιτία του κακού, γιατί δεν πάτε στο υπουργείο να πάρετε τα στοιχεία να τα επεξεργαστείτε και να δείτε την πραγματική εικόνα των κενών. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι αυτοί που διδάσκουν τη γεωγραφία σε μεγαλύτερο βαθμό από τους ΠΕ04 είναι οι μαθηματικοί, οι οποίοι με τη σειρά τους κατηγορούν τους ΠΕ19 ότι τους παίρνουν το μάθημα και πάει λέγοντας... 



Με bold οι δικές μου απόψεις

φίλε μου kery12 τα είπες όλα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:53:52 »

Συνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3426
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #144 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 10:06:28 πμ »
Συναδελφοι δεν ειναι αναγκη να ριχνουμε ο ενας στον αλλο ευθυνες. Πσμε ολοι υπουργειο να δουμε βασει ποιων κενων και βασει ποιων αναγκων γινανε οι κατανομες. Ειναι πολυ απλο αυτο. Αν οντως ηταν και ειναι τοσες οι αναγκες και η κατανομη εγινε σωστα τοτε δεν μπορει κανεις να πει κατι. Αυτο ομως πρεπει νανζητηθει ενυπογραφα με αριθμο πρωτοκολλου.

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #145 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 10:14:18 πμ »
Διόρθωση: Επειδή δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο πίνακα του Gvasili και εφόσον η συνάδελφος τον χρησιμοποίησε για να γίνω κατανοητός η Χημεία διδάσκεται 20% λιγότερο στην Ελλάδα ενώ η βιολογία 8,78% περισσότερο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 10:16:29 πμ από KERY12 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #146 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 10:34:39 πμ »
Στον πινακα αυτο υπαρχουν μονο 10 χωρες απο τις 80 που ειναι ο σκοπός να εχει. Και απο αυτες καποιες ειναι ημιτελείς, δεν εχει γινει ακομα υπολογισμός για τα επιμερους μαθηματα. Θα δωσω προσβαση σε οσους με βοηθήσουν να το τελειώσουμε, και να το διορθωςουμε καθως πρεπει να γινουν διαφορετικες παραμετροποιήςεις, να πιάσουν από μια χωρα δηλαδη. Τα συμπερασματα δηλαδή αυτή τη στιγμή ειναι πρώιμα. Εγω λεω καποια πραγματα, υπερ της θεσης της βιολογίας γιατι εχω δει και τις αλλες χωρες αλλα δεν τις εχω επεξεργαστει, οποτε απλως εκφραζω εκτίμηση.
Αλλωστε ο τελικός σκοπός ηταν να γινειμια επίσημη ερευνα από αρμοδιους φορείς, και η δική μου δουλειά ηθελα να ήταν η πίεση για να γινει αυτό

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #147 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 10:50:58 πμ »
Συναδελφοι δεν ειναι αναγκη να ριχνουμε ο ενας στον αλλο ευθυνες. Πσμε ολοι υπουργειο να δουμε βασει ποιων κενων και βασει ποιων αναγκων γινανε οι κατανομες. Ειναι πολυ απλο αυτο. Αν οντως ηταν και ειναι τοσες οι αναγκες και η κατανομη εγινε σωστα τοτε δεν μπορει κανεις να πει κατι. Αυτο ομως πρεπει νανζητηθει ενυπογραφα με αριθμο πρωτοκολλου.
Ακριβώς έτσι πρεπει να κάνετε. Και μετά σας παρακαλώ να δημοσιοποιησετε τις απαντήσεις. Θα δείτε όμως ότι δεν λένε και κανουν λες και δεν ξερουν. Ειλικρινά ειναι ενα μυστήριο ποιοι και με ποιό τρόπο τα κανονίζουν αυτά στο υπουργείο. Το τμημα προσωπικού γ τα ριχνει στο τμήμα α διορισμών, το τμήμα α διορισμών τα ριχνει στις περιφέρειες, οι περιφέρειες στα πυσδε, τα πυσδε πισω στο τμημα διορισμών, και το τμημα διορισμών στους συμβούλους του υπουργού.... Ολοι δηλώνουν αναρμόδιοι. Και τελικά άλλα κενά βλέπει το πυσδε, άλλα η διευθύντρια προσωπικού, άλλα το κύσδε, άλλα το myschool. Οι γεωλόγοι για παραδειγμα δημοσιευσαν τα περσινά λειτουργικά κενά για αναπληρωτές, που ηταν διαφορετικά από διαφορετικές πηγές με μία μέρα, και έναν όροφο διαφορά (από ότι είπαν).
Για αυτό λέω συνεχεια διαφάνεια. Υπάρχουν υποψίες ότι γινονται χειρισμοί, αλλά ακόμα δεν εχω καταλάβει ποιά είναι αυτά τα άτομα. Αν η διαδικασία ήταν ηλεκτρονική και ανακοινώσιμη σε κάθε φάση της, από την συλλογη. Μεχρι το υπουργείο, θα απαλασσόμασταν από εντάσεις παρεξηγήσεις αλλά ίσως και από αυτούς τους ανθρώπους που κάνουν τις πλαστογραφίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 12:21:13 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #148 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 10:54:50 πμ »
κολοκυθια με την ριγανη. καμια ισοτητα δεν θελεις. στο ειχα πει και αλλη φορα οτι με την πλεονεξια, την αλαζονια και την προσπαθεια να φανεις κατι σαν ο σουλειμαν ο μεγαλοκατακτητης των βιολογων , θα γυρισει μπουμερανγκ. ακουσα το ονομα σου απο δυο διαφορετικες πηγες συναδελφων σου οτι να ναι καλα ο προεδρος ( δεν θα σε ονοματισω εδω , δεν κανω τετοια). τωρα που εισαι προεδρος δεν ξερω και δεν με νοιαζει. αλλα εχει ξεσηκωθει λαιλαπα αγανακτησης απο ολο το πεο4. και θα φουντωσει τρελλα. μια ο πληρης ελεγχος του παιδαγωγικου απο σας ( μαλλον ξερεις τον λογο) , μια τα ντου στις διευθυνσεις κλπ εχουν μαραζωσει ολο το υπολοιπο πεο4 και εχουν γεμισει πιτσιρικια τα σχολεια να το παιζουν προφεσορες των φυσικων επιστημων και να κανουν τα παντα. αυτο ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.
Δε νομίζω πως για τη σημερινή κατάσταση ευθύνεται ο οποιοσδήποτε gvasilis. Ό,τι έγινε έγινε λόγω της αλλαγής του ωρολογίου προγράμματος και των απωλειών σε ώρες που είχαμε οι φυσικοί. Απόδειξη για μένα πως τσάμπα φώναζαν τόσα χρόνια είναι το ότι μόλις αυξήθηκαν οι ώρες τους άρχισαν να καλούν και περισσότερους βιολόγους. Άρα δεν υπάρχουν συντεχνίες που τους κρατούσαν στην ανεργία τόσα χρόνια. Για μένα το πρόβλημα είναι η απαξίωση της φυσικής και η μείωση των ωρών μας. Θα πρέπει να δράσουμε ομαδικά για την αναβάθμισή της.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 10:56:57 πμ από physikos.50 »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #149 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 04:33:12 μμ »
Συναδελφοι δεν ειναι αναγκη να ριχνουμε ο ενας στον αλλο ευθυνες. Πσμε ολοι υπουργειο να δουμε βασει ποιων κενων και βασει ποιων αναγκων γινανε οι κατανομες. Ειναι πολυ απλο αυτο. Αν οντως ηταν και ειναι τοσες οι αναγκες και η κατανομη εγινε σωστα τοτε δεν μπορει κανεις να πει κατι. Αυτο ομως πρεπει νανζητηθει ενυπογραφα με αριθμο πρωτοκολλου.
Το θεμα δεν ειναι μονο το τι παρατυπιες εχεουν γινει στην κληση αναπληρωτων τωρα. Οι βιολογοι εχουν θελησει να αυξησουν πρωτα τις ωρες για να μπορουν μετα να ναι ανετοι στους υπολογισμους τους και να καθονται να λενε στο χημικο :ναι αλλα ποσες ειναι οι ωρες της χημειας, της βιολογιας ειναι διπλασιες κλπ κλπ. Εγω σα Φυσικος επιθυμω πισω τα κλεμμενα. Δηλαδη την 3ωρη Φυσικη Α Λυκειου (και εννοω την ωρα που εκλεψαν οι Βιολογοι πρποπερσι απο τους Φυσικους, τη στιγμη που δεν υπηρχε Α Λυκειου Βιολογια και δεν τους εφτανε η μια ωρα που τους εβαλαν αλλα ηθελαν και δευτερη) και την κλεμμενη ωρα απο φετος της Φυσικης Γενικης στη Γ που μεταμορφωθηκε σε Βιολογια. Απο κει και περα σιγουρα πρεπει σαν αρχη να υπαρξει τουλαχιστον 1 ωρα επιπλεον στη Χημεια Γυμνασιου.  Για τη φυσικη μπορει να φαινεται οτι ζηταω 2 ωρες παραπανω μα ειναι οι ωρες που μας εκλεψαν για να γινουν οι ωρες μας ωρες τους. Και μετα ας ξαναδουμε τα κενα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #150 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 05:26:47 μμ »
Καλά τα λόγια του συναδέλφου Redessence. Έγω επιμένω, όπως και σε άλλο post μου, πως η φυσική έπρεπε να είναι ενοποιημένη με τα μαθηματικά. Η φυσική έχει μικρή σχέση με τη βιολογία και αντίστροφα. Επειδή η βιολογία είναι κυρίως μάθημα περιγραφικό αν την κάνει φυσικός κάνει εξίσου την ίδια ζημιά με έναν φιλόλογο. Το ίδιο ισχύει και με τη φυσική. Αν την κάνει βιολόγος, κάνει εξίσου την ίδια ζημιά με ένα φιλόλογο. Και η ζημιά στη δεύτερη περίπτωση είναι τεράστια...

ΥΓ. Αντίστοιχες σκέψεις θα μπορούσαν να υπάρξουν και για τη σχέση χημικών - φυσικών, αλλά υπάρχει η ιδιομορφία στην Ελλάδα, όπου φυσικοί και χημικοί έχουν συναντηθεί ο ένας με το μάθημα του άλλου κυρίως στα φροντιστήρια πριν βρεθούν αμφότεροι σε σχολείο. Υπάρχει και μεγαλύτερη συγγένεια, αφού και αυτοί, όπως και οι μαθηματικοί είναι αρκετά "νεκρόφιλοι" (ασχολούνται με τη νεκρή ύλη... ).  ::)
Οι βιολόγοι είναι αλλού...
μας ως περιγραφικη ειναι  πιο βατη για εναν φυσικο να την διδαξει
απο το να διδαξει ενας βιολογος την απαιτικοτερη με τα μαθηματικα της φυσικη

ειναι λανθασμενο επιχειρημα αυτο,λοιπον,που χρησιμοποιεις
να διδασκει ο καθενας το αντικειμενο που σπουδασε ,αυτο ναι ειναι επιχειρημα
επισης ξαναλεω συμφωνω πως οι φυσικοι θα πρεπε να παιρνουν αναθεση και μαθηματικα
και φυσικα θα πρεπει να απαιτησουν να τους επιστραφουν οι ωρες γενικης παιδειας,αλλα και να προστεθει μαθημα αστρονομιας,αν δεν πιεσουν οι ιδιοι ατομικα και το σωματειο τους ή ισως να πιεσουν και το ιδιο το σωματειο να ενεργησει,νομιζω θα συνεχισει αυτη η κατασταση
βασικα ειναι τωρα αυτη υλη που υπαρχει στην κατευθυνση; απο τις 300 τοσες υλες της δεσμης πηγανε βλεπω στις 100;ειναι δυνατον; αυξηση απαιτειται της υλης,τα κενα ειναι τεραστια και παραλληλα αυξηση ωρων στην κατευθυνση.το αυτονοητο
ο γονιος θα τα ξερει αυτα για να πιεσει; οχι βεβαια,ο φυσικος ξερει το αντικειμενο του.

οπως και ο χημικος που ναι μεν σε γενικες γραμμες και στα εκπαιδευτικα συστηματα εξω παιρνει λιγοτερες ωρες απο φυσικη και βιολογια(γενικης παιδειας),εν τουτοις απαιτουνται εργαστηρια παντου,εργαστηριακο μαθημα χωρις εργαστηριο,που ακουστηκε; γι αυτο πρεπει να πιεζει ο χημικος.

επισης για τα παραπανω που αναφερθηκαν και την σχεση φυσικης χημειας  τουλαχιστον μιλωντας για την θεωρητικη χημεια ολοκληρη εξηγειται βρε παιδια απο τους νομους της φυσικης! η φυσικη ειναι πιο θεμελιωδης απο τις υπολοιπες γι αυτο συμβαινει αυτο,απορω γιατι σας παραξενευει
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 05:50:36 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #151 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 05:39:19 μμ »
Στην αντιπαράθεση που έχει ξεκινήσει κάπου δε θεωρώ πως υπάρχει η σωστή στόχευση.
Ναι, τα τελευταία χρόνια η φυσική υποβαθμίστηκε στην Ελλάδα. Αυτό ξεκίνησε αρχικά λόγω των μεγάλων κενών σε φυσικούς που περίμεναν να εμφανιστεί. Οι βιολόγοι εκμεταλεύτηκαν τον "εξορθολογισμό"  υπέρ τους, μέσω των όποιων προσβάσεών τους και καλώς έπραξαν σε σχέση με τον κλάδο τους.
Μπορεί να υπάρχει πίκρα εκ' μέρους μας που σε μεγάλη ηλικία με ΑΣΕΠ προυπηρεσία και πολλές υποχρεώσεις να βρισκόμαστε και πάλι ξεκρέμαστοι (προσωπικά  ξέγραψα την κόρη μου από τα Αγγλικά και ψάχνομαι και πάλι για εναλλακτικές από το μηδεν σε ηλικια 50+...), αλλά πρέπει να δούμε καθαρά τους υπεύθυνους για την κατάστασή μας που έχουν ονοματεπώνυμο:

Αρβανιτόπουλος, Λοβέρδος, Κουράκης,  Μπαλτάς και πιθανότατα και ο Φίλης στο μέλλον.

Αυτοί και οι σύμβουλοί τους είναι οι υπεύθυνοι για την κατάσταση του κλάδου μας. Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε από πίκρα τους νέους συναδέλφους βιολόγους που εκμεταλεύονται την ευκαιρία που τους δίνεται για να εργαστούν. Και εμείς κάποτε νέοι ξεκινήσαμε....
Πάντως με τις παρούσες συνθήκες και με το νέο ασφαλιστικό, αναμένεται μια σκληρή δεκαετία για τους φυσικούς. Γιατί δεν είναι μόνο η αναπλήρωση. Υπάρχει θέμα με τους διορισμούς στο μέλλον όπως και με τις μεταθέσεις, βελτιώσεις κλπ.

Αν τα πράγματα παραμείνουν ως έχουν, θα συμβούλευα τους νέους φυσικούς και χημικούς να σπουδάσουν και βιολογία και έτσι θα τους δοθεί η δυνατότητα πιο εύκολα να διδάξουν φυσική και χημεία στο ελληνικό σχολείο, χωρίς να ταλαιπωρήσουν υπερβολικά την οικογένειά τους.

Να ξαναβγώ μήπως στο εξωτερικό να σπουδάσω βιολογία;  Μικρός είμαι ακόμη...   ::)

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #152 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 05:47:53 μμ »
κουρακης δεν υπαρχει πια ομως στο υπουργειο,εννοω ανθρωπος που προφανως ηθελε να αναβαθμισει το μαθημα αυτο ως γενετιστης που ειναι
οποτε μην το αποκλειεις στο μελλον να αλλαξει η κατασταση και για τους βιολογους στην εκπαιδευση και να ειναι προσκαιρη η σημαντικη επιτυχια που υπηρξε(και μπραβο τους φυσικα!)
δεν μπορεις να εισαι σιγουρος

και στο κατω κατω ακομα και με την οντως σημαντικη υποβαθμιση του μαθηματος φυσικης των τελευταιων ετων(η οποια θεωρω αν πιεσουν οι φυσικοι ειναι αναστρεψιμη διοτι θα βασιζεται σε λογικα επιχειρηματα η προσπαθεια τους) παλι το μαθημα εχει συνολικα με κατευθυνση μαζι περισσοτερες ωρες ετσι δεν ειναι;

οποτε ο πρωτοετης φοιτητης φυσικης μετα απο χρονια που πιθανον να γινει γραπτος ΑΣΕΠ δεν θα εχει προοπτικες στην εκπαιδευση; νομιζω ναι

γενικα οι φυσικοι πρεπει να δουν τα του οικου τους κυριως,να μην συνδεσουν την υποβαθμιση της φυσικης,με την αναβαθμιση που εγινε στην βιολογια,μολονοτι οντως το υπουργειο παιδειας οπως φαινεται την συνεδεσε και επειδη μιλαμε για ΠΕ4 και β αναθεσεις υπαρχει συνδεση,εννοωντας οι φυσικοι που διοριζονταν σε παρελθοντα χρονια και ειχαν πολλες ωρες αναλαμβαναν και τις λιγες ωρες της βιολογιας σε αρκετες περιπτωσεις κατι που προφανως εχει αναστραφει και με την υποβαθμιση της φυσικης εχει οδηγησει σε αδιεξοδο τους φυσικους
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 06:06:55 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #153 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 05:57:41 μμ »
Το θεμα δεν ειναι μονο το τι παρατυπιες εχεουν γινει στην κληση αναπληρωτων τωρα. Οι βιολογοι εχουν θελησει να αυξησουν πρωτα τις ωρες για να μπορουν μετα να ναι ανετοι στους υπολογισμους τους και να καθονται να λενε στο χημικο :ναι αλλα ποσες ειναι οι ωρες της χημειας, της βιολογιας ειναι διπλασιες κλπ κλπ. Εγω σα Φυσικος επιθυμω πισω τα κλεμμενα. Δηλαδη την 3ωρη Φυσικη Α Λυκειου (και εννοω την ωρα που εκλεψαν οι Βιολογοι πρποπερσι απο τους Φυσικους, τη στιγμη που δεν υπηρχε Α Λυκειου Βιολογια και δεν τους εφτανε η μια ωρα που τους εβαλαν αλλα ηθελαν και δευτερη) και την κλεμμενη ωρα απο φετος της Φυσικης Γενικης στη Γ που μεταμορφωθηκε σε Βιολογια. Απο κει και περα σιγουρα πρεπει σαν αρχη να υπαρξει τουλαχιστον 1 ωρα επιπλεον στη Χημεια Γυμνασιου.  Για τη φυσικη μπορει να φαινεται οτι ζηταω 2 ωρες παραπανω μα ειναι οι ωρες που μας εκλεψαν για να γινουν οι ωρες μας ωρες τους. Και μετα ας ξαναδουμε τα κενα.

ε αυτες τις δυο ωρες γενικης που χασατε(αν και κατα την γνωμη μου πρεπει να αποζητατε και αυξηση στις ωρες κατευθυνσης καθως και αντιστοιχα της υλης)
πρεπει να τις διεκδικησετε! ηλεκτρονικο πρωτοκολο εχει το υπουργειο ,στελτε εμαιλ,παρτε τηλεφων,οργανωστε συναντηση δεν ξερω τι θα κανετε  ;D ψαχτειτε κατι θα βρειτε
οπως και το σωματειο σας πρεπει να το πιεσετε να ξεκινησετε αγωνα ατομικα και ομαδικα

και αυτο πρεπει να γινει οχι  για "να βολευτουν" οι φυσικοι,αλλα για την εκπαιδευση!η φυσικη ειναι θεμελιωδες μαθημα και εμενα με ενοχλει η υποβαθμιση της στο σχολειο μας και επισης θεωρω αδιανοητο να μην υφισται μαθημα αστρονομιας!
για την χημεια απαραδεκτο να γινεται μαθημα διχως εργαστηριο..οταν αναφερεται μαθημα διωρο στην χημεια απο καποια στιγμη και μετα στο ετος πρεπει να γινεται και εργαστηριακο μαθημα..γ αυτο πρεπει να πιεζει ο χημικος
εργαστηριακα μαθηματα να ειναι υποχρεωτικα μεσα στην χρονια και τα εργαστηρια ολα να εξοπλιστουν
αυτο ειναι αιτημα

και τελος ο βιολογος το μαθημα του τα τελευταια χρονια αναβαθμιστηκε,να προσπαθει να διατηρησει τις ωρες και να ενταξει μεσα σε αυτες εξωσχολικες δραστηριοτητες κ.λπ γενικως να αναμορφωθει το μαθημα και να μην ειναι μονο περιγραφικο/θεωρητικο,διοτι αν μεινει μονο θεωρητικο τοτε ναι οι ωρες ειναι πολλες συγκριτικα με αυτες του φυσικου που εχει και τα μαθηματικα και τις ασκησεις  και που αλλωστε γι αυτον τον λογο του συμπιεσαν την υλη δημιουργωντας πολλα κενα στον αποφοιτο

δεν αναφερω εργαστηρια σε βιολογια και πειραματα σε φυσικη κ.λπ διοτι οκ καταλαβαινω οτι ενα τετοιο αιτημα δεν θα ειχε καμια τυχη σε περιοδους κρισης
αναφερομαι μονο σε κεκτημενα που χαθηκαν και σε εργαστηρια χημειας που υπαρχουν σε πολλες περιπτωσεις και μπορουν να εξοπλιστουν

edit τωρα για τα κενα,καλα τα ειπαν οι προηγουμενοι,ζητηστε τα κενα καθε ειδικοτητα στην πε 4,την κατανομη που γινονται σε αυτα
ετσι θα ξεκαθαρισει το τοπιο,να μαθετε τι ακριβως συμβαινει και αν οντως υπαρχει βαση στην ραγδαια μειωση των αναπληρωτων φυσικης,αν δηλ υπαρχει λογος διαμαρτυριας ή οχι  και θα ησυχασετε και εσεις ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2015, 06:21:09 μμ από trobadoyros »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 687
Σύνολο: 711

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.