*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016  (Αναγνώστηκε 60428 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 04:39:35 μμ »
Φυσικά και η κάθε ειδικότητα πρέπει πρωτίστως να κάνει το μάθημά της. Υπάρχει ένα θέμα με την συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία με λίγους μαθητές και ειδικά στα Γυμνάσια. Εκεί εγώ θα προτιμούσα να έχει ένα Φυσικό το παιδί μου, επειδή όπως και στα Αρχαία και στα Μαθηματικά, έτσι και και στη Φυσική ο Φυσικός χτίζει τη γνώση και τυχόν κενά δεν καλύπτονται εύκολα. Επειδή η Βιολογία είναι σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό θεωρητικό μάθημα, τυχόν κενά καλύπτονται πιο εύκολα. Επειδή είμαι φυσικός μπορεί να μεροληπτώ, αλλά έζησα την υποβάθμιση της φυσικής στα σχολεία της Γερμανίας τα τελευταία 2 χρόνια και ήδη οι εκεί πανεπιστημιακοί έχουν δημιουργήσει θέμα με την ανεπάρκεια των  φοιτητών των τελευταίων χρόνων στις τεχνικές σχολές και στις σχολές φυσικών επιστημών.
Συνοπτικά: Μπορεί η Βιολογία να έχει μεγαλύτερη σημασία ως μάθημα γενικής παιδείας, αλλά είναι πιο εύκολη η μετάδοση αυτής της εξειδικευμένης γνώσης. Η Φυσική είναι πολύ πιο "βαρύ" μάθημα με τεράστιες απαιτήσεις από τον εκπαιδευτικό, τόσο στο θέμα της διδακτικής, όσο και στο θέμα του χρόνου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:56:58 »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:07:55 μμ »
Gvasilis, στα είχα πει και πέρυσι με τα περί κατανομής μεταξύ γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οπότε δεν επαναλαμβάνομαι.
Στο διάγραμμα που παραθέτεις μάλλον δεν πρόσεξες τη λεζάντα... Εκεί είναι όλη η ουσία. Γιατί για τις ώρες που αναφέρεις εσύ σα σύνολο προφανώς συμπεριλαμβάνεις και αυτά τα οποία στο διάγραμμά σου δεν περιλαμβάνονται!
Για τσεκάρισέ το λίγο πιο προσεκτικά... Αν συμπεριληφθούν στο διάγραμμα όσα είναι εκτός, οι κατανομές μένουν οι ίδιες; Επιπλέον, το διάγραμμα που δίνεις είναι του 2009. Τα δεδομένα για την Ελλάδα έχουν αλλάξει δραματικά από τότε ειδικά για τα γενικά Γυμνάσια/Λύκεια, όπου η Βιολογία είναι στα ίσα σχεδόν με τη Φυσική, συμπεριλαμβανομένων των κατευθύνσεων. Αν αυτό δεν είναι μεροληψία υπέρ της Βιολογίας, τότε τι είναι; Βάλε και τα επιλεγόμενα...
Σύγκρινε με το σύστημα της Κύπρου, που βρίσκεται έτη φωτός μπροστά από την Ελλάδα σε εκπαιδευτικά ζητήματα, και πες μου αν η Βιολογία δεν είναι ευνοημένη στο γενικό Γυμνάσιο/Λύκειο στην Ελλάδα (μαζί με τις κατευθύνσεις)...
Όσο για τον αριθμό των αναπληρωτών... τι να πω... και μόνο που σκέφτομαι ότι θα διδάσκουν τη Φυσική πτυχιούχοι Βιολόγοι που καλά-καλά δεν ξέρουν την ύλη της Βιολογίας στα σχολεία (προφανώς και εννοώ πολύ νέοι στην ηλικία, μην παρεξηγηθώ) λυπάμαι τους μαθητές...
Αλλά δεν πειράζει γι΄αυτό. Αρκεί να διοριστούν οι Βιολόγοι γιατί έτσι δείχνουν οι ώρες!!!!!!! Αλίμονο!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:11:04 μμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:15:49 μμ »
Gvasilis, στα είχα πει και πέρυσι με τα περί κατανομής μεταξύ γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οπότε δεν επαναλαμβάνομαι.
Στο διάγραμμα που παραθέτεις μάλλον δεν πρόσεξες τη λεζάντα... Εκεί είναι όλη η ουσία. Γιατί για τις ώρες που αναφέρεις εσύ σα σύνολο προφανώς συμπεριλαμβάνεις και αυτά τα οποία στο διάγραμμά σου δεν περιλαμβάνονται!
Για τσεκάρισέ το λίγο πιο προσεκτικά... Αν συμπεριληφθούν στο διάγραμμα όσα είναι εκτός, οι κατανομές μένουν οι ίδιες; Επιπλέον, το διάγραμμα που δίνεις είναι του 2009. Τα δεδομένα για την Ελλάδα έχουν αλλάξει δραματικά από τότε ειδικά για τα γενικά Γυμνάσια/Λύκεια, όπου η Βιολογία είναι στα ίσα σχεδόν με τη Φυσική, συμπεριλαμβανομένων των κατευθύνσεων. Αν αυτό δεν είναι μεροληψία υπέρ της Βιολογίας, τότε τι είναι; Βάλε και τα επιλεγόμενα...
Σύγκρινε με το σύστημα της Κύπρου, που βρίσκεται έτη φωτός μπροστά από την Ελλάδα σε εκπαιδευτικά ζητήματα, και πες μου αν η Βιολογία δεν είναι ευνοημένη στο γενικό Γυμνάσιο/Λύκειο στην Ελλάδα (μαζί με τις κατευθύνσεις)... Όσο για τον αριθμό των αναπληρωτών... τι να πω... και μόνο που σκέφτομαι ότι θα διδάσκουν τη Φυσική πτυχιούχοι Βιολόγοι που καλά-καλά δεν ξέρουν την ύλη της Βιολογίας στα σχολεία (προφανώς και εννοώ πολύ νέοι στην ηλικία, μην παρεξηγηθώ) λυπάμαι τους μαθητές...
Αλλά δεν πειράζει γι΄αυτό. Αρκεί να διοριστούν οι Βιολόγοι γιατί έτσι δείχνουν οι ώρες!!!!!!! Αλίμονο!!!!
Δεν θυμάσαι που είπαμε ότι στα επαγγελματικά η Βιολογία στην ελλάδα είναι 0? Και τότε δεν με είχες καταλάβει. Τώρα αυτά τα δεδομένα του διαγράμματος αφορούν τις χρονιές 12-13 περίπου. Απλώς η κατάταξη είναι από το διαγωνισμό του 2009. ΘΑ μπορούσαν να είναι άλλες χώρες με άλλη σειρά, για αυτό τώρα (εδώ και λίγο καιρό δηλαδή) θα κάνω καμιά 80 χώρες χωρίς να επιλέγω την Κύπρο μόνο επειδή με συμφέρει ή δε μεν συμφέρει. Και για όλα τα μαθήματα όχι μόνο Φυσικές επιστήμες. Τώρα πως γίνεται να παίρνουν πολλούς Βιολόγους με βάση τις πολλές κενές ώρες Βιολογίας και αυτοί να ισχυρίζεστε ότι καταλήγουν να κάνουν Φυσική ή Χημεία.... κάτι δεν πάει καλά με τις αναθέσεις θα έλεγα.
ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ και στηρίξτε τις θεωρίες σας με σκληρές αποδείξεις. Οχι μια χώρα, ή 5-10 Βιολόγοι. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ. Βγάλτε στοιχεία να δούμε όλοι. Πιεστε το Υπουργείο να λειτουργεί με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Α και αυτό που λες για επαγγελματική εκπαίδευση σε αυτές τις χώρες και για τις επιλογές και κατευθύνσεις απλώς δεν μπορούσα να παράξω ποσοτικά συγκρίσιμα  αποτελεσματα που να έμπαιναν σε ένα εύκολο διάγραμμα όπως αυτό. ΘΑ εκπαλαγείτε αν δείτε τι συμβαίνει στην επαγγελματική σε όλες τις χώρες του κοσμου. Επαναλαμβάνω στην ελλάδα η Βιολογία είναι Ο. Η Λεζάντα είναι ακριβής. Δεν υπολόγισα τις κατευθύνσεις και τις επιλογές και αναφέρομαι αθροιστικα σε γυμνάσια και Λύκειο γενικής παιδείας και όχι σε παραλλαγές που υπάρχουν σε αυτές τις χώρες
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:24:12 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 07:20:47 μμ »
... ΖΗΤΩ η Βιολογία λοιπόν! Αφού αυτές είναι οι "σκληρές" αποδείξεις σου, τις δέχομαι... Επίτρεψέ μου, λοιπόν, να αποσυρθώ απο τη συζήτηση γιατί νιώθω όπως η Ελλάδα απέναντι στις σκληρές αποδείξεις που θέλει η Γερμανία...
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:56:58 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 07:45:05 μμ »
... ΖΗΤΩ η Βιολογία λοιπόν! Αφού αυτές είναι οι "σκληρές" αποδείξεις σου, τις δέχομαι... Επίτρεψέ μου, λοιπόν, να αποσυρθώ απο τη συζήτηση γιατί νιώθω όπως η Ελλάδα απέναντι στις σκληρές αποδείξεις που θέλει η Γερμανία...
Οχι Κωστα!!! Μην το λες έτσι. Δεν κατάλαβες σωστά τις προθέσεις μου. Να αμυνθώ προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια. ΜΟΝΟ να αμυνθώ. Να σώσω όσες πιο πολλές ώρες βιολογίας ΜΟΝΟ. Ξέρω ότι δεν θα πάρουμε τα 603 λειτουργικά κενά. Ξέρω ότι η Β αναθεση βιολογίας θα είναι κοντά στο 50%, Μακάρι να δεχτεί και το υπουργείο να ανακοινώσει στοιχεία.
Επίσης εχεις δει πόσες πολλές φορές εδώ έχουν εκφραστεί κατα του κύρους της Βιολογίας. Εχουν πει ότι δεν χρειάζεται, ούτε το μάθημα ούτε ο καθηγητής. Δεν είπα εγώ ότι είναι η Βιολογία καλύτερη από την Φυσική και την Χημεία. Προσπαθώ να αμυνθώ επειδή εκφράζουν το αντίθετο. Και λέω ότι αυτό δεν συμβάινει αλλού. Πάντα ζητούσα ισοτητα. Ακόμα και αυτό ήταν προκλητικό για το κατεστημένο.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 04, 2015, 10:47:23 μμ »
Συναδελφοι τι πιστευετε θα παρει 100 ΠΕ04.01 στη β φαση; ηδη κοψανε 18 προσληψεις απο την ειδικοτητα μας και τις εδωσαν στους ΠΕ02 και ΠΕ03 σε σχεση με τα νουμερα που ειχαν γραφτει οτι θα επαιρναν στην α φαση.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 04:58:00 μμ »
απο την στιγμη που εργαστηρια δεν υπαρχουν στο σχολειο και η φυσικη ειναι σαφως πιο απαιτητικη απο την περιγραφικη βιολογια,δεν ειναι λογικο να μοιραζονται ιδιες ωρες!

εκτος και αν η υλη της φυσικης γινει μινιον,οποτε θα εχουν και τεραστια κενα οι αποφοιτοι

στο εξωτερικο στις δυτικες χωρες θα αναλωνουν χρονο και σε εργαστηριακα μαθηματα χημειας/βιολογιας
αυτο δεν γινεται στην ελλαδα ή τουλαχιστον στα χρονια μου δεν γινοταν,δεν υπαρχουν οι αναλογες υποδομες
συνεπως ειναι γελοιο να βλεπω ιδιες ωρες για την θεωρητικη φυσικη με τα μαθηματικα και τις απαιτησεις
και ιδιες ή και περισσοτερες ωρες για την βιολογια

ειναι απλο τι γινεται,οι βιολογοι,πιθανοτατα οι αποφοιτοι μεμονωμενα αλλα και με τις οργανωσεις τους εχουν ταραξει το υπουργειο στην διαμαρτυρια και εχουν κερδισει οσα εχουν κερδισει τα  τελευταια χρονια
αντιθετως οι φυσικοι πραττουν το μηδεν,δεν πιεζουν,δεν επιχειρηματολογουν και εχουν χασει τα αυγα και τα πασχαλια! ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2015, 05:01:56 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος somebody

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 05:09:07 μμ »
Ωχ ωχ ωχ... Τώρα θα σε κανονίσει ο τζιβασίλης.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 05:16:01 μμ »
ουτε φυσικος,ουτε βιολογος ειμαι

παντως εχω καποιες αποριες μαζεμενες προς gvasilis,φιλικα εννοειται,απλα απο περιεργεια

το πινακακι απο ποια αριθμητικη πηγη προερχεται; μπορουμε να το δουμε να το διαβασουμε;

επισης επειδη το ψαχνει,ποσες ωρες θα υπαρξουν φυσικης και βιολογιας φετος
αυτα  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2015, 05:28:36 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 05:42:29 μμ »
Συναδελφοι τι πιστευετε θα παρει 100 ΠΕ04.01 στη β φαση; ηδη κοψανε 18 προσληψεις απο την ειδικοτητα μας και τις εδωσαν στους ΠΕ02 και ΠΕ03 σε σχεση με τα νουμερα που ειχαν γραφτει οτι θα επαιρναν στην α φαση.
100 μου φαίνονται πολλοί για β΄ φάση, αφού ούτε η α΄ φάση δεν είχε 100! Μάλλον να περιμένεις γύρω στους 60-70 φυσικούς!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 05:48:01 μμ »
 ;D ;D ;D ;D
Αρχίζω somebody. ;)
Δηλαδή τι ακριβώς κέρδισαν οι βιολόγοι?
Αφού όλες τις επιπλέον ώρες βιολογίας, και παραπάνω τις κάνουν οι φυσικοί και οι χημικοί!
θα μπορούσαμε να πούμε ότι κέρδισε η Βιολογια, αλλά δεν αρκεί μονο ο περισσότερος χρόνος. Χρειάζεται και ποιοτική αναβάθμιση. Αλλαγη και της ύλης και της προσέγγισης, όπως σαφώς ανέφερες στις άλλες χώρες με υποδομές.
Αν στοχοθετήσει η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας ότι θέλει να κάνει τα ίδια μαθήματα που κάνει μεχρι τώρα με την ιδια προσέγγιση και τρόπο, δίνοντας βαρύτητα σε οποιαδήποτε συγκεκριμένα μαθήματα, ακόμα και αν διαφωνώ είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ. Να μοιραστώ και το κόστος και την ευθύνη για αυτό και ας μην είναι δικό μου λάθος.
Εχει πολύ κακή αντιπροσώπευση η βιολογία στην ελλάδα, επειδή δεν υπάρχει παράδοση μάλλον, και δεν ειναι αντιληπτο από τον ελληνικό πληθυσμό ή τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τι μπορει να περιλαμβάνει. Η ελληνική ύλη ειναι περιορισμένη και επαναλαμβανομενη, με πασαλείματα.
Οπότε ναι ίσως αυτή η περιορισμένη Βιολογία , που διδασκεται μόνο από φυσικούς και χημικούς στα γυμνάσια, δεν χρειάζεται να είναι τόσο πολύ. Θέλω όμως να υποστηρίξω ότι η άλλη Βιολογία που καλύπτει φαινόμενα της καθημερινότητας μας που περιγράφει την ιστορία της ύπαρξής μας και καθορίζει τις προοπτικές της ζωής στο σύμπαν πλέον, αξίζει τον ίδιο χρόνο με όλες τις επιστημες και δεξιότητες που μπορούν να προσφέρουν στην ανάπτυξη ενός παιδιού. Και εγώ δεν κάνω διακρίσεις σε αυτές. Δεν θέλω να μείνει η Ελλάδα και άλλο πίσω σε αυτό. ΌΜΩΣ ειναι δικαίωμα των Ελλήνων να αποφασίσουν ότι δεν το θέλουν, και εφόσον αυτό γινει με διαφανή τρόπο με ανοικτές διαδικασίες όπου όλοι εχουν φωνή και την ευκαιρία να εκφραστούν, και μόνο τότε, θα σεβαστώ αυτήν την απόφαση.
Άλλωστε και λιγότερη βιολογία δεν σημαίνει καταστροφή ..... για τους βιολόγους. Ιδιαίτερα αν το μάθημα γινει πιο ποιοτικό. Πρεπει να εχει γινει αντιληπτο τώρα πιά, μετά από τόσα στοιχεία, ποιοι πραγματικά κινδυνέυουν από την μείωση της βιολογίας. Ας μας το πουν αυτοί που είχαν την εμπειρία από τα φετινά γυμνάσια!

Ποιό πινακάκι? εχω πολλά

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 05:57:00 μμ »
;D ;D ;D ;D
Αρχίζω somebody. ;)
Δηλαδή τι ακριβώς κέρδισαν οι βιολόγοι?
Αφού όλες τις επιπλέον ώρες βιολογίας, και παραπάνω τις κάνουν οι φυσικοί και οι χημικοί!
θα μπορούσαμε να πούμε ότι κέρδισε η Βιολογια, αλλά δεν αρκεί μονο ο περισσότερος χρόνος. Χρειάζεται και ποιοτική αναβάθμιση. Αλλαγη και της ύλης και της προσέγγισης, όπως σαφώς ανέφερες στις άλλες χώρες με υποδομές.
Αν στοχοθετήσει η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας ότι θέλει να κάνει τα ίδια μαθήματα που κάνει μεχρι τώρα με την ιδια προσέγγιση και τρόπο, δίνοντας βαρύτητα σε οποιαδήποτε συγκεκριμένα μαθήματα, ακόμα και αν διαφωνώ είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ. Να μοιραστώ και το κόστος και την ευθύνη για αυτό και ας μην είναι δικό μου λάθος.
Εχει πολύ κακή αντιπροσώπευση η βιολογία στην ελλάδα, επειδή δεν υπάρχει παράδοση μάλλον, και δεν ειναι αντιληπτο από τον ελληνικό πληθυσμό ή τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τι μπορει να περιλαμβάνει. Η ελληνική ύλη ειναι περιορισμένη και επαναλαμβανομενη, με πασαλείματα.
Οπότε ναι ίσως αυτή η περιορισμένη Βιολογία , που διδασκεται μόνο από φυσικούς και χημικούς στα γυμνάσια, δεν χρειάζεται να είναι τόσο πολύ. Θέλω όμως να υποστηρίξω ότι η άλλη Βιολογία που καλύπτει φαινόμενα της καθημερινότητας μας που περιγράφει την ιστορία της ύπαρξής μας και καθορίζει τις προοπτικές της ζωής στο σύμπαν πλέον, αξίζει τον ίδιο χρόνο με όλες τις επιστημες και δεξιότητες που μπορούν να προσφέρουν στην ανάπτυξη ενός παιδιού. Και εγώ δεν κάνω διακρίσεις σε αυτές. Δεν θέλω να μείνει η Ελλάδα και άλλο πίσω σε αυτό. ΌΜΩΣ ειναι δικαίωμα των Ελλήνων να αποφασίσουν ότι δεν το θέλουν, και εφόσον αυτό γινει με διαφανή τρόπο με ανοικτές διαδικασίες όπου όλοι εχουν φωνή και την ευκαιρία να εκφραστούν, και μόνο τότε, θα σεβαστώ αυτήν την απόφαση.
Άλλωστε και λιγότερη βιολογία δεν σημαίνει καταστροφή ..... για τους βιολόγους. Ιδιαίτερα αν το μάθημα γινει πιο ποιοτικό. Πρεπει να εχει γινει αντιληπτο τώρα πιά, μετά από τόσα στοιχεία, ποιοι πραγματικά κινδυνέυουν από την μείωση της βιολογίας. Ας μας το πουν αυτοί που είχαν την εμπειρία από τα φετινά γυμνάσια!

Ποιό πινακάκι? εχω πολλά
Θα σου θυμισω αμέσως τι κέρδισε η βιολογία μιας και φαίνεται οτι ξέχασες. Α φάση, πριν 10 ημέρες δηλαδή........
Φυσικοί περιπου 90, χημικοί περίπου 60, ΒΙΟΛΟΓΟΙ 189. Ας μην χαιδευόμαστε συνάδελφοι αυτο δεν μπορεί να συνεχιστεί και η κατασταση θα αλλάξει δραμάτικα για όλους συντομα......

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 06:02:56 μμ »
οι βιολογοι εχουν παρει πολλες ωρες τα τελευταια χρονια,μια χαρα ειναι οι ωρες τους,αρκει να τις διδασκονται αυτοι
απλα οι ωρες που εχουν παρει δεν συνδυαζονται με εργαστηρια
συνεπως θεωρω αστειο να εχουμε ιδιες ή μαλλον περισσοτερες ωρες γενικης παιδειας σε ενα εργαστηριακο περιγραφικο μαθημα διχως ομως το εργαστηριο! απο το απαιτητικο μαθημα φυσικης,εκτος και αν εχουν αποφασισει πως το τελευταιο μαθημα θα γινεται τσαπατσουλικα ή ξερω γω με μινιον υλη και θα βγαινουν αποφοιτοι λυκειου που δεν θα γνωριζουν ουτε τα βασικα.
ως προς αυτο δηλ διαφωνω και θεωρω πως και εσυ συμφωνεις με το παραπανω,αφου κοινη λογικη ειναι

το πινακακι που εβαλες πριν λοιπον με τις ωρες ανα μαθημα δεν εχει εφαρμογη στα της ελλαδας,διοτι εδω δεν εχουμε εργαστηριακες ωρες αξιες λογου σε βιολογια και χημεια,οταν τις αποκτησουμε τις υποδομες τοτε ναι μπορει να υπαρξουν ιδιες ισως και ελαφρως περισσοτερες καθως γινεται τωρα ωρες.τωρα ομως οχι
γι αυτο το πινακακι μιλησα,μπορεις να μου δεις μηπως την ερευνα πανω στην οποια βασιζεται; απλα απο περιεργεια :)

επισης επειδη τα ψαχνεις ποσες ωρες φυσικης θα υπαρξουν φετος συγκριτικα με περσι και ποσες ωρες βιολογιας;


edit με κανει αισθηση που δεν εχω δει αναλογο μηνυμα οπως το παραπανω απο καποιον φυσικο; μα τι γινεται; δεν ασχολειται κανεις;  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2015, 06:06:10 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 06:13:03 μμ »
καλα παιζει αυτο που λετε ρε παιδια; ειναι δυνατον να προτιμουν βιολογους που δεν εδωσαν ΑΣΕΠ και με το μαθημα φυσικης που ειχαν στο πρωτο εξαμηνο πριν χρονια να διδασκουν φυσικη σε γυμνασια κ λυκεια;  ???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.