0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπερα σε ολους σαςΒρίσκομαι σ αυτον το χώρο ως καθηγητρια αγγλικων και πριν βιαστειτε ν αναρωτηθειτε τι ζητω στη δικη σας συζητηση θα θελα να διαβασετε τα παρακατω...Εχω ενα γυιο ο οποιος μολις τελειωσε το λυκειο. Επειδη ειμαι διαζευγμενη και επιβειωνουμε μονο απο τα λιγοστα ιδιαιτερα που κανω καθως ο πατερας ειναι στην κοσμαρα του .Η βοηθεια που ζητω απο εσας τους εκπαιδευτικους ειναι η εξηςΟ γυιος μου εχει ονειρο ζωης να σπουδασει εικονικη πραγματικοτητα κατι που εδω στην ελλαδα δεν υπαρχει και εγω να τον σπουδασω εξω δεν εχω δυνατοτητα. Μέσω μιας φιλης βρηκα πολυ καλη τιμη σε ενα ιδιωτικο ιεκ το Intergraphics οπου εκει υπαρχει τμημα για 3D animation και διαφορα αλλα που ενδιαφερει το παιδι το οποιο ενθουσιαστηκε και θελει να παει εκει .Η φοιτηση στο ιδιωτικο ιεκ ειναι 2 χρονια συν 2 αν θελησει να σπουδασει εξ αποστασεως σε συνεργαζομενο πανεπιστημιο της αγγλιας.Το πτυχειο μετα απο πιστοποιηση αναγνωριζετε απ το ελληνικο κρατος ομως....εδω ερχετε το "ομως"Ο πατερας του παιδιου που εχει υποσχεθει να βοηθησει οικονομικα επιμενει για δημοσιο ιεκ του οαεδ στο αιγαλεω που ναι μεν εχει τμημα αλλα ειναι Τεχνικος Εφαρμογων Πληροφορικης και Πολυμεσων κατι που δεν εχει αμεση σχεση μ αυτο που το παιδι θελει.θα ηθελα οποιος μπορει και γνωριζει να με συμβουλεψει ....τι δυνατοτητες δινει το ιεκ του οαεδ σε σχεση μ ενα ιδιωτικο ιεκ ...τι θα κανατε αν ηταν το δικο σας παιδι; Σας ευχαριστω εκ των προτερων
Μόνο σε ιδιωτικά ΙΕΚ εχω γνωση υπάρχει καλυτερη μεταχείριση διότι και βρίσκουν απαντήσεις στην πιστοποίηση, (η οποία δεν εχει διδαχθεί σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ), και οι εκπαιδευτές ειναι κατα πολύ καλύτεροι τόσο ακαδημαικά όσο και σε θέμα εμπειρίας.
Είσαι τόσο σίγουρος γι'αυτο ; Σκέψου λίγο ποιος θα προτιμούσε να δουλέψει σε ιδιωτικό ΙΕΚ , με λιγότερα χρήματα και άνωθεν πιέσεις για επιείκεια. Όλοι μας εδώ ζούμε και εδώ δουλεύουμε. Αυτή την καραμέλα με την "ανωτερότητα" των ιδιωτικών σχολών δεν την καταπίνει πλέον ο κόσμος. Δεν είναι πλέον μυστικό ότι οι απόφοιτοι των ιδιωτικών ΙΕΚ είναι άσχετοι στην πλειοψηφία τους και οι βαθμοί τους είναι πλασματικοί. Ως εξεταστής πιστοποίησης στο πιστοποιώ. Οι εκπαιδευτές στα Δ.ΙΕΚ. είναι στην πλειοψηφία τους πολύ καλά καταρτισμένοι και κυρίως με όρεξη για δουλειά. Όρεξη για δουλειά που αντισταθμίζει την έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών. Επίσης , επειδή δεν υπάρχει πίεση από τους διευθυντές μπορούν να διδάξουν με σύγχρονο τρόπο τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα τους. Ειδικά με την ανεργία τα τελευταία χρόνια , βλέπεις να συνωστίζονται στις λίστες εκπαιδευτές με μεταπτυχιακά , διδακτορικά και πολυετή επαγγελματική εμπειρία. Βέβαια αυτή η έλλειψη πίεσης κάνει κάποιους εκπαιδευτές να χαλαρώσουν και να επαναπαυτούν. Αυτό συμβαίνει παντού. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι κοινό και στα δημόσια και στα ιδιωτικά. Και αυτό είναι η ανεπαρκής πρακτική εκπαίδευση.
Τα ποσοστα πιστοποιησης ειναι σαφως υπερ των ιδιωτικών ΙΕΚ.Οποιο και αν ειναι καλυτερο κυριε εξεταστα, ποιό το όφελος στον σπουδαστή ενος διπλωματος ΙΕΚ? να τυλίγει γύρους ή να φτιάχνει ντοματοσαλατες, γιατι αδεια ασκησης επαγγελματος δεν μπορεί να παρει. Ακαδημαικά τα ΙΕΚ δεν λογίζονται ως τιτλοι τυπικης εκπαιδευσης, τα επαγγελματικά δικαιώματα τους προερχονται καταρχάς απο τον πρότερο τιτλο τους το λύκειο. Εχεις καμμία ενσταση?