*

Αποστολέας Θέμα: Νέος Υπουργός Παιδείας  (Αναγνώστηκε 94875 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #322 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 12:11:50 μμ »
Το πιθανότερο είναι ότι θέλει ν' απαλλαγεί το Υπουργείο από τους θεολόγους, τους παπάδες και την Εκκλησία, αλλά δε βρίσκει τον τρόπο!
το πιθανότερο είναι πως το Υπουργείο επειδή δεν έχει να παρουσιάσει έργο ουσίας: προσλήψεις μονίμων, χρηματοδότηση της παιδείας και η κυβέρνηση κατά προέκταση (δεν έχει να παρουσιάσει έργο) : λίστα Λαγκάρντ, φοροδιαφυγή,μείωση ανεργίας κλπ ,λέει : δεν πετώ ένα πυροτέχνημα να αποπροσανατολίσω την κοινωνία;
να τι έρχεται http://xenesglosses.eu/2015/09/kriseis-kai-epilogi-dieuthyntikon-stelexon-sto-dimosio-kai-xalidi-stous-misthous/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:45:48 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #323 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 03:51:28 μμ »
Εμφανώς αλλαγμένος βγήκε από τη συνάντηση με τον Ιερώνυμο ο Νίκος Φίλης

Μέσα σε λιγη ώρα, κάτω προφανώς από την επίδραση ενός έντονου θρησκευτικού συναισθήματος που γεννήθηκε μέσα του, όση ώρα συνομιλούσε με τον επικεφαλής της Ελληνικής Εκκλησίας, ο Νίκος Φίλης μεταμορφώθηκε.

Τόσο οι δημοσιογράφοι όσο και οι συνεργάτες του, δυσκολεύτηκαν να αναγνωρίσουν τον άντρα που έβγαινε από την Αρχιεπισκοπή, με γενειάδα που θύμιζε τόσο στο σχήμα όσο και στην υφή, εκείνη του Σεραφείμ Πειραιώς.

Ο υπουργός Παιδείας μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντηση, αφού τους έδωσε την ευλογία του, έκανε λόγο για μασονικά κέντρα που υποβάλλουν στα στελέχη του υπουργείου του (μέσω συστημάτων ελέγχου του νου), ανθελληνικές απόψεις και δεσμεύτηκε να ενταχθεί στη διδακτέα ύλη και το μάθημα του εξορκισμού.

Τέλος αποκήρυξε την αναπληρώτρια υπουργό Σία Αναγνωστοπούλου, υπενθυμίζοντας ότι το όνομά της και μόνο, παραπέμπει στην άθεη Αμερικάνικη Υπηρεσία Πληροφοριών (τη γνωστή CIA), που είναι γνωστή για τις παρεμβάσεις της στα εσωτερικά ξένων χωρών.



http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.moyfanet&id=43230

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #324 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 04:09:51 μμ »
Δεν μας φταίνε οι άλλοι για την παραγωγική μας καταβύθιση. Αντίθετα έπεσαν πολλά δις στην παραγωγή, που φαγώθηκαν. Φτιάξαμε μία κοινωνία που σιχαίνεται να παράγει και αγαπά να καταναλώνει. Μία κοινωνία της ήσσονος προσπάθειας με το μέγιστο δυνατό όφελος.

Δε νομίζω πως είναι έτσι. Άλλαξαν οι συνθήκες. Προέρχομαι από μία οικογένεια που σε βάθος γενεών και καθολικά (όλοι δηλαδή στο σόι) παρήγαγαν υποδήματα. Άλλοτε  εργαζόμενοι σε μονάδες τρίτων, άλλοτε με δικές τους βιοτεχνίες. Προσωπικά όπως και ο αδελφός μου θα θέλαμε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το επάγγελμα. Απλά ο κλάδος όπως και άλλοι κλάδοι που αναφέρατε για πολλούς και διάφορους λόγους ήταν ανταγωνιστικοί μέχρι το 1992. Μέχρι δηλαδή την είσοδο μας στην κοινή αγορά. Στη συνέχεια έγινε ασύμφορη η παραγωγή γι' αυτό και ο δρόμος για τους βιοτέχνες ήταν α) μεταφορά της παραγωγής σε χώρες με φτηνό εργατικό δυναμικό, β) αλλαγή επαγγέλματος γ) μετατροπή της παραγωγικής επιχείρησης σε εισαγωγική.  Το ίδιο έγινε στα ρούχα, στα υφάσματα και σε μια σειρά κλάδων. Η πολιτική και οικονομική ελίτ (όσοι τέλος πάντων παίρνουν τις πραγματικές αποφάσεις) μπορεί να πήρανε συνειδητά την απόφαση για την αλλαγή της οικονομικής διάρθρωσης, αλλά ο κόσμος δεν πήρε συνειδητά αυτή την απόφαση. Ίσα ίσα εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος τη δεκαετία του 90 έχασε τη δουλειά του σε μεγάλη ηλικία όταν στους παραπάνω κλάδους τα λουκέτα έπεφταν βροχή και δεν χαιρόταν γι' αυτό ίσα ίσα θα ήθελαν να συνεχίσουν να εργάζονται. Ακόμα και σήμερα με την κρίση ο Έλληνας που θέλει να ασχοληθεί με τους παραπάνω κλάδους είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστεί τους ξένους, εκτός αν έχει πολύ μεγάλο κεφάλαιο, κάτι που στη συντριπτική τους πλειοψηφία όσοι ασχολούνταν με αυτούς τους κλάδους δεν είχανε.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #325 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 04:19:50 μμ »
Δεν γνωρίζω τι έγινε στον κλάδο της υποδηματοποιίας. Γνωρίζω όμως τι έγινε στον αγροτικό κλάδο, πχ με τα πορτοκάλια.
Οι Βρυξέλλες μας είπαν ότι η Ελλάδα παράγει υπερβολικά πολλά πορτοκάλια, με δεδομένο ότι πχ η Ισπανία παρήγαγε μαζικότερα και καλύτερης ποιότητας για τις εξαγωγικές ανάγκες της Ε.Ε. Έδωσαν λοιπόν κίνητρα, επιδοτήσεις, φθηνά δάνεια, τεχνογνωσία σε έλληνες πορτοκαλοπαραγωγούς για να αλλάξουν τις καλλιέργειές τους με άλλες για τις οποίες θα τους αξσφάλιζαν και αγορές πώλησης των νέων προιόντων τους. Οι έλληνες παραγωγοί έπαιρναν τις επιδοτήσεις, τις έτρωγαν συνέχιζαν να παράγουν πορτοκάλια και όταν, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν μπορούσαν να τα πουλήσουν, εκβίαζαν χυδαία τους κυβερνώντες να τους αποζημιώσουν αλλιώς "θα έβέπαν αυτοί". Και φυσικά οι ελληνικές κυβερνήσεις ακόμα πιο χυδαία τους αποζημίωναν με τα λεφτά των φορολογουμένων.
Και αυτό έγινε για μία σειρά προιόντων. Θυμόμαστε εξάλλου τις εικόνες με τα γάλατα που χύνοντας έξω από υπουργεία από "αγανακτισμένους" αγρότες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:45:48 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #326 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 05:00:35 μμ »
Μην παίρνεις μόνο ένα προϊόν όμως, γιατί πχ στο γάλα μας βάλανε ποσόστωση μικρότερη από την παραγωγή μας και η επιδότηση θα ερχόταν μόνο αν μειώναμε την παραγωγή στα όρια της ποσόστωσης ενώ ήταν ένα από τα προϊόντα που ήμασταν ανταγωνιστικοί και η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από την παραγωγή μας; Οι επιδοτήσεις ήταν το "τυράκι" στη φάκα της μακροχόνιας συρρίκνωσης της παραγωγής μας. Κάποιοι μπορεί να βολεύτηκαν με αυτές και είναι λογικό αν σου πούνε θα παίρνεις 15 χιλιάρικα το χρόνο αρκεί να μην θέλεις να πατήσεις στο σχολείο, ενώ αν πηγαίνεις κανονικά στο σχολείο θα έχεις πρόστιμο, εσύ τι θα έκανες; ο καθένας μεμονωμένα λογικό είναι να λειτούργησε έτσι. Η ηγεσία όμως θα έπρεπε να μη δεχτεί τέτοιες συμφωνίες, καθώς σε κοινωνικό επίπεδο δημιουργείται ένα ολόκληρο παρασιτικό στρώμα και αυξάνει η εξάρτηση από το εξωτερικό στην οικονομία. Γενικά από το 92 και μετά έγινε ένας "καταμερισμός" σε επίπεδο Ε.Ε. και οι συμφωνίες που έγιναν τα διάφορα προγράμματα κλπ προωθούσαν αυτό τον καταμερισμό.  Δεν είναι κάποιο μυστικό αυτό και σε πολλά κείμενα της Ε.Ε. αναφέρεται και πολλοί σχετικοί ερευνητές και επιστήμονες το επισημαίνουν. Δηλαδή όταν τα ψηφίζανε γνωρίζανε όλοι ότι στην Ελλάδα θα συρρικνωθούν αυτοί οι κλάδοι και θα αναπτυχθεί η εστίαση, οι υπηρεσίες και ο τουρισμός. Κάθε χώρα προοριζόταν για κάτι. Αυτοί που αποδέχτηκαν το συγκεκριμένο ρόλο για την Ελλάδα και δε διεκδίκησαν να κρατήσουμε την αγροτική μας παραγωγή και την ελαφριά μεταποιητική βιομηχανία που είχαμε ανέπαφη, αυτοί κυρίως έχουν την ευθύνη. Μπορεί μια χώρα το μέγεθος της Κύπρου να μπορεί να στηριχθεί μόνο στον Τουρισμό και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που το μέγεθος της απαιτεί ανάπτυξη πολλαπλών κλάδων ταυτόχρονα.

Αποσυνδεδεμένος usualsuspect

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #327 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 05:07:36 μμ »
θέλω να ανεβάσω εκαθαρισμένους πίνακες βιολογων χημικων φυσικών αλλά δεν ξερω τον τρόπο

μπορει να βοηθήσει κάποιος ?

σύγνωμη για το of topic
Η αδικία είναι σαν την ουλή στον κορμό ενός δέντρου ,
μεγαλώνει με τον χρόνο...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #328 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 05:20:35 μμ »
Μην παίρνεις μόνο ένα προϊόν όμως, γιατί πχ στο γάλα μας βάλανε ποσόστωση μικρότερη από την παραγωγή μας και η επιδότηση θα ερχόταν μόνο αν μειώναμε την παραγωγή στα όρια της ποσόστωσης ενώ ήταν ένα από τα προϊόντα που ήμασταν ανταγωνιστικοί και η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από την παραγωγή μας; Οι επιδοτήσεις ήταν το "τυράκι" στη φάκα της μακροχόνιας συρρίκνωσης της παραγωγής μας. Κάποιοι μπορεί να βολεύτηκαν με αυτές και είναι λογικό αν σου πούνε θα παίρνεις 15 χιλιάρικα το χρόνο αρκεί να μην θέλεις να πατήσεις στο σχολείο, ενώ αν πηγαίνεις κανονικά στο σχολείο θα έχεις πρόστιμο, εσύ τι θα έκανες; ο καθένας μεμονωμένα λογικό είναι να λειτούργησε έτσι. Η ηγεσία όμως θα έπρεπε να μη δεχτεί τέτοιες συμφωνίες, καθώς σε κοινωνικό επίπεδο δημιουργείται ένα ολόκληρο παρασιτικό στρώμα και αυξάνει η εξάρτηση από το εξωτερικό στην οικονομία. Γενικά από το 92 και μετά έγινε ένας "καταμερισμός" σε επίπεδο Ε.Ε. και οι συμφωνίες που έγιναν τα διάφορα προγράμματα κλπ προωθούσαν αυτό τον καταμερισμό.  Δεν είναι κάποιο μυστικό αυτό και σε πολλά κείμενα της Ε.Ε. αναφέρεται και πολλοί σχετικοί ερευνητές και επιστήμονες το επισημαίνουν. Δηλαδή όταν τα ψηφίζανε γνωρίζανε όλοι ότι στην Ελλάδα θα συρρικνωθούν αυτοί οι κλάδοι και θα αναπτυχθεί η εστίαση, οι υπηρεσίες και ο τουρισμός. Κάθε χώρα προοριζόταν για κάτι. Αυτοί που αποδέχτηκαν το συγκεκριμένο ρόλο για την Ελλάδα και δε διεκδίκησαν να κρατήσουμε την αγροτική μας παραγωγή και την ελαφριά μεταποιητική βιομηχανία που είχαμε ανέπαφη, αυτοί κυρίως έχουν την ευθύνη. Μπορεί μια χώρα το μέγεθος της Κύπρου να μπορεί να στηριχθεί μόνο στον Τουρισμό και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που το μέγεθος της απαιτεί ανάπτυξη πολλαπλών κλάδων ταυτόχρονα.
Δεν έχω υπόψη μου κάποια ανάλυση των συμφωνιών που υπεγράφησαν που να λέει ότι η Ελλάδα θα μετατρεπόταν βάση σχεδίου σε χώρα παροχής υπηρεσιών. Και η αλήθεια είναι ότι τα δις των επιδοτήσεων που είχαν πέσει για την παραγωγή δεν πολυσυνάδουν με αυτή την άποψη. Το ΕΣΠΑ για παράδειγμα είναι κατεξοχήν για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία (άλλο που εμείς παίρνουμε αναπληρωτές με αυτό). Τέλος πάντων, είμαστε εδώ και ώρα εκτός θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2015, 05:23:13 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #329 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 10:10:56 μμ »
Όντως είμαστε εκτός θέματος, απλά θα πω κάτι τελευταίο. Το ότι πέφτει χρήμα σε έναν κλάδο δε σημαίνει ότι μπαίνει για να τον αναπτύξει. Πχ ένδυση-υπόδηση, υφαντουργία και ορισμένους ακόμη, το πιο "χοντρό" πακέτο επιδότησης ήταν αυτό για τη μετεγκατάσταση τους σε γειτονικές βαλκανικές χώρες. Ο κλάδος πήρε λεφτά για να διαλυθεί εντός των συνόρων και να αναπτυχθεί εκτός αυτών. Αντίθετα στο εσωτερικό την τελευταία δεκαετία οι επιδοτήσεις πέφτανε για κομμωτήρια, παραδοσιακά καφενεία και τελευταίως για ιατρεία και δικηγορικά γραφεία.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #330 στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 12:49:56 μμ »
θέλω να ανεβάσω εκαθαρισμένους πίνακες βιολογων χημικων φυσικών αλλά δεν ξερω τον τρόπο

μπορει να βοηθήσει κάποιος ?

σύγνωμη για το of topic
Κατέβασε από εδώ ή αν έχω κάνει λάθος λινκ από εκεί που θέλεις τους πίνακες σε HTML μορφή
Άνοιξε τα με EXCEL και σώσε ως αρχείο excel
Επειδή δεν πιστεύω πως υπάρχει δυνατότητα αποθήκευσης εδώ στο φορουμ(μπορει να κάνω και λάθος)
ανεβασε τα στο dropbox και δώσε τα λινκ.
Αν θέλεις να ανεβάσεις στο φόρουμ θα πρέπει να απευθυνθείς σε διαχειριστή.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #331 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 10:18:09 μμ »
Αυτά είπε πρι από λίγο ο Φίλης που αφορούν άμεσα τους εκπαιδευτικούς:
..."Πρώτο μας μέλημα είναι να λειτουργήσουν γρήγορα όλα τα σχολεία. Ήδη έχουμε λάβει όλα τα δυνατά μέτρα για να το πετύχουμε. Ξεπερνώντας εμπόδια και δυσκολίες που οι ίδιοι οι επικριτές μας δημιούργησαν με τις πολιτικές των τελευταίων ετών.
Αλήθεια, γιατί δεν μας λένε πόσες προσλήψεις προέβλεπε ο προϋπολογισμός που ψήφισαν;
Ούτε μία!
Γιατί δεν μας λένε πόσες από τις χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών που συνταξιοδοτήθηκαν κάλυψαν με διορισμούς τα τελευταία χρόνια;
Ούτε μία!
Τα κενά των προηγούμενων κυβερνήσεων παλεύουμε φέτος να καλύψουμε, με στόχο μέχρι τα μέσα του μήνα  να έχει αποκατασταθεί η εκπαιδευτική διαδικασία σε όλα τα σχολεία, με έμφαση τα σχολεία ειδικής αγωγής. Παράλληλα θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ενός αριθμού μόνιμων διορισμών μέσα στο 2016.
Παρά τη δημοσιονομική δυσπραγία, η κυβέρνηση για την εκπαιδευτική χρονιά 2015-2016, προχωρά σε προσλήψεις 18.979 αναπληρωτών, έναντι 17.269 πέρυσι, δηλαδή 10% περισσότερες προσλήψεις.
Κυρίες και κύριοι,
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφερθώ σε ορισμένες παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος που πρέπει να σταματήσουν.
Η πρώτη αφορά στις εκτεταμένες αποσπάσεις εκπαιδευτικών εκτός αιθούσης, παρά τα μεγάλα κενά. Σε συνεννόηση με τα αρμόδια όργανα, θα προχωρήσουμε σε δραστική μείωση του αριθμού των αποσπάσεων εκπαιδευτικών, αρχής γενομένης από τα κόμματα, την αυτοδιοίκηση, την εκκλησιαστική διοίκηση, καθώς και άλλους φορείς κρατικής διοίκησης. Το μέτρο αυτό θα εφαρμοσθεί από τη σχολική χρονιά 2016-2017, για να μη δημιουργηθεί αναστάτωση φέτος, στην ήδη επιβαρυμένη εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Κάθε χρόνο μέχρι τον Ιούνιο, ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 2016, θα έχουν, στο μεγαλύτερο βαθμό, οριστικοποιηθεί οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι πίνακες προσλήψεων, ούτως ώστε τα σχολεία να λειτουργούν από την πρώτη μέρα χωρίς τα κενά των τελευταίων χρόνων.

Η δεύτερη παθογένεια συνδυάζεται με την ανυπαρξία μόνιμων προσλήψεων εκπαιδευτικών. Δεν είναι δυνατόν τα σχολεία να λειτουργούν με προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων, περίπου είκοσι χιλιάδες κάθε χρόνο, από χρήματα που προέρχονται από το ΕΣΠΑ (ΣΕΣ) και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δηλαδή από πόρους που προορίζονται για αναπτυξιακές δράσεις.

Το πρόβλημα έχει και παιδαγωγικές διαστάσεις. Δεν είναι επιτρεπτό, εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές, να αλλάζουν κάθε χρόνο δασκάλους, όταν η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή, προϋποθέτει κάποια διάρκεια. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για τα σχολεία ειδικής αγωγής, που η πολιτεία έχει εναποθέσει τη λειτουργία τους στον ηρωϊσμό του λιγοστού προσωπικού και στον αγώνα των γονιών....

Να δούμε τελικά τι θα υλοποιήσει!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2015, 10:24:30 μμ από mathstavros »

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #332 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 10:43:23 μμ »
Περίεργο αλλά ορθώς μίλησε... Θα τα κάνει; Ειδικά εκείνο το ερώτημα "Γιατί δεν μας λένε πόσες από τις χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών που συνταξιοδοτήθηκαν κάλυψαν με διορισμούς τα τελευταία χρόνια;" αν όντως το είπε, μπράβο του.. Για να δούμε...
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1388
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #333 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 10:44:58 μμ »
Δυστυχώς μόνο λόγια, με τόσα κενά και φέτος έπρεπε να είχαν γίνει μόνιμοι διορισμοί...
Θα...Θα... Θα...  >:( 
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #334 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 11:09:01 πμ »
Στις προγραμματικές του δηλώσεις ο νέος Υπουργός παιδείας κάνει λόγο για περικοπή της ύλης στα Λύκεια, για μείωση του χρόνου των εξετάσεων προς όφελος της διδασκαλίας στα Γυμνάσια, για ενίσχυση του θεσμού της ΠΔΣ & της ενισχυτικής σε ΓΕΛ και Γυμνάσια με την πρόσληψη πολλών εκπαιδευτικών (ΑΜΩ και ωρομισθίων καταλαβαίνω κι ας μην το είπε), για επιστροφή χιλιάδων αποσπασμένων εκπαιδευτικών από τα Παν/μια, τις Περφ/ρειες, τις Βιβλ/κες κ.λ.π. στα σχολεία (ώστε να προσλαμβάνονται από του χρόνου λιγότεροι αναπληρωτές), αλλά για μόνιμους διορισμούς είπε πως θα διερευνήσει τις ανάγκες και τις δυνατότητες για κάποιους διορισμούς από τη νέα χρονιά, 2016! Δηλ. έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι: το φλέγον και ουσιώδες θέμα των διορισμών, που εν μέρει θα έλυνε πολλά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων, το παραπέμπει στις καλένδες, όπως κι οι προκάτοχοί του, μέχρι να βρεθεί κάποια άλλη δικαιολογία να μη γίνει τελικά τίποτε απολύτως! Λόγια, τύποι και ουσία μηδέν! Προβλέπω προσφυγές με το τσουβάλι από τη νέα χρονιά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #335 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 11:48:20 πμ »
Τίποτα δεν θα γίνει διότι οι αποσπάσεις είναι βύσματα που πάντα θα γίνονται. ;D Με ελάχιστες φυσικά εξαιρέσεις.Μόλις περάσει λίγο χρονικό διάστημα ο νέος υπουργός θα καταλάβει δύο πράγματα αυτονόητα.Πως πάντα θα δέχεται αποσπάσεις.Εδώ η Διαμαντοπούλου, που οφείλω να πω ότι ήταν πιο ρηξικέλευθη,δεν απέτρεψε τις αποσπάσεις.Μήπως έκανε και πιο πολλές; ;D Δεύτερον, χρήματα για διορισμούς δεν εξασφαλίζει εύκολα ένας υπουργός παιδείας και συνεπώς θα καταλάβει το μάταιο των δεδομένων.Τον λυπάμαι.Σαν λύση θα ήταν να διεκδικήσει διορισμούς και διαφάνεια.Αστεία λέω....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161195
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 712

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.