*

Αποστολέας Θέμα: Συγχώνευση ειδικοτήτων  (Αναγνώστηκε 7369 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Συγχώνευση ειδικοτήτων
« στις: Οκτώβριος 12, 2015, 09:01:30 μμ »
Ένα θέμα που θα απασχολήσει τους εκπαιδευτικούς...
http://www.esos.gr/arthra/40232/i-epitropi-entaxis-se-kladoys-ekpaideytikon

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:22:38 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 09:37:46 μμ »
Από άρθρο στη σημερινή Εφημερίδα των συντακτών

Παιδεία του τζάμπα και των προθύμων



Υπάρχουν πολλά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού. Το θέμα της αύξησης των ωρών διδασκαλίας, καθώς και της μείωσης των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, που είναι περίπου 120, θα τεθεί στον δημόσιο διάλογο, καθώς είναι θέμα διαλόγου και όχι επιβολής.

Οποιος έχει στοιχειώδη μνήμη και κρίση γνωρίζει πολύ καλά ότι η επίκληση του διαλόγου στον χώρο της εκπαίδευσης -και όχι μόνο- δεν ήταν παρά το τίμημα που έπρεπε να πληρωθεί για τη νομιμοποίηση προειλημμένων αποφάσεων...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 20, 2015, 12:53:27 πμ »
Δελτίο Τύπου του Ι.Ε.Π. για την ενοποίηση ειδικοτήτων εκπαιδευτικών


Δελτίο Τύπου για ενοποίηση ειδικοτήτων

Με αφορμή δημοσίευμα στον ηλεκτρονικό τύπο σχετικά με πρόταση του Ι.Ε.Π. για ενοποίηση ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, διευκρινίζεται ότι στο πλαίσιο καλύτερης διαχείρισης του υπηρετούντος προσωπικού (και μάλιστα επωφελώς γι’ αυτό και ιδιαίτερα για την κατάληψη οργανικών θέσεων) είχαν μελετηθεί στις αρχές του 2014 (σε περίοδο που κάποιες ειδικότητες είχαν καταργηθεί με νόμο από την εκπαίδευση) ενδεικτικά σενάρια προς επεξεργασία τελικής πρότασης, εφόσον θα την ζητούσε η τότε πολιτική ηγεσία, πρόταση που τελικά ουδέποτε ζητήθηκε ή στάλθηκε στο Υπουργείο Παιδείας.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 01:09:28 μμ »
Η πρόταση του ΙΕΠ για μείωση ειδικοτήτων των καθηγητών από 147 σε 40

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), από τον Απρίλιο του 2014, είχε προτείνει τη μείωση των ειδικοτήτων από 117 +40 υποειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων.

Εάν υλοποιηθεί η πρόταση εκτιμάται ότι    θα έχει  ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ)

Ειδικότερα το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών Β΄   κατέθεσε προς τη διοίκηση του ΙΕΠ, για έγκριση, δύο σενάρια.

Η διοίκηση του ΙΕΠ ενέκρινε και εισηγήθηκε προς το υπουργείο Παιδείας  το Σενάριο Β που ακολουθεί:

Α΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ , ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ , ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ , ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
18    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ
19    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
20    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ , ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
21    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
22    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
23    ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
24    ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
25    ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
26    ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
27    ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
28    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
29    ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
30    ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
31    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
32    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
33    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
34    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
35    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
36    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
37    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
38    ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
39    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ
40    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
41    ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
42    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
43    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
44    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ
45    ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
46    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ, ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
47    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
48    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
49    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ
50    ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
51    ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
52    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Β΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ, ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ, ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
18    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
19    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
20    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
21    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ , ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ , ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ- ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
22    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
23    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
24    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
25    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
26    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
27    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
28    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
29    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
30    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ, ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
31    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
32    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
33    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
34    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ , ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
35    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ , ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
36    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ , ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
37    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
38    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
39    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
40    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:22:38 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 11:32:06 πμ »
Τελικά όπως φαίνεται προς το παρόν πάμε σε νέες ειδικότητες  ;D

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/idryetai-klados-kathigiton-pe41-theorias-kai-istorias-tis-tehnis

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 06:15:24 μμ »
Καλά, υπάρχει κανενας σε αυτό τον τόπο που να ασχολείται σοβαρά με την Παιδεία??
Εκεί στο ΠΑιδείας τι ακριβώς κάνουν?
Ποιο είναι το όραμα τους για την Παιδεία, ποιος ο γενικός σχεδιασμός, ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και ποια τα μακροπρόθεσμα σχεδιά τους?
Η εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι πηγαινοέρχονται στο Υπουργείο , στην πραγματικότητα για να περνάει η ώρα και για να δίνουν την εντύπωση ότι ασχολούνται πολλές ώρες με κάτι .....το οποίο ....δεν ξέρουν τι είναι..ουτε οιιδιοι ξερουν να απαντησουν!
Ισως να αγχωνονται  μονο το Σεπτεμβρη οι μαθητες να εχουν τα βιβλία τους. Και να νομιζουν ότι αυτό είναι το μείζον για να θεωρηθεί ένας υπουργός "επιτυχημένος"!

Θα έλεγα όχι μόνο να μην καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις αλλά να παρελαύνουν και όοοοοοοοοολοι οι εν ζωή Υπουργοί και  αναπληρωτές που θήτευσαν στο Παιδείας...

Επειδή το καθετι έχει και το δημιουργό του.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2017, 06:28:38 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 06:26:38 μμ »

Ποιο είναι το όραμα τους για την Παιδεία, ποιος ο γενικός σχεδιασμός, ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και ποια τα μακροπρόθεσμα σχεδιά τους?


Τι οραμα να εχουν ? Σιδεροδεσμιοι των μνημονιων ειναι...η κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε...Οταν ΑΛλΟΣ εχει λογο για τα λεφτα...τοτε εσυ ασχολεισαι με το αν ο μαθητης θα κουβαλαει την τσαντα η οχι στο σχολειο...μεχρι εκει εισαι... 8)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 06:59:56 μμ »
Καλά, υπάρχει κανενας σε αυτό τον τόπο που να ασχολείται σοβαρά με την Παιδεία??
Εκεί στο ΠΑιδείας τι ακριβώς κάνουν?
Ποιο είναι το όραμα τους για την Παιδεία, ποιος ο γενικός σχεδιασμός, ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και ποια τα μακροπρόθεσμα σχεδιά τους?
Η εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι πηγαινοέρχονται στο Υπουργείο , στην πραγματικότητα για να περνάει η ώρα και για να δίνουν την εντύπωση ότι ασχολούνται πολλές ώρες με κάτι .....το οποίο ....δεν ξέρουν τι είναι..ουτε οιιδιοι ξερουν να απαντησουν!
Ισως να αγχωνονται  μονο το Σεπτεμβρη οι μαθητες να εχουν τα βιβλία τους. Και να νομιζουν ότι αυτό είναι το μείζον για να θεωρηθεί ένας υπουργός "επιτυχημένος"!

Θα έλεγα όχι μόνο να μην καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις αλλά να παρελαύνουν και όοοοοοοοοολοι οι εν ζωή Υπουργοί και  αναπληρωτές που θήτευσαν στο Παιδείας...

Επειδή το καθετι έχει και το δημιουργό του.

1) Εκτός από ορισμένους φιλότιμους εκπαιδευτικούς νομίζω πως ΟΧΙ.
2) Διευθετησεις όπως πάντα. Να στο πω καλύτερα όλα τα χρόνια της Μεταπολίτευσης αυτό έκαναν. Απλά παλιά όταν υπήρχαν φράγκα (δανεικά) όποιος τους ζήταγε κάτι το έκαναν. Τωρα απλά κάνουν και τον τροχονόμο. Κόβω την κίνηση από εκεί την πάω από εδώ.
3) Ζητάς πολλά. Το μόνο που τους νοιάζει είναι η τετραετία. Και πολύ λέω. Κατά πάσα πιθανότητα οι περισσότεροι θα εξαφανιστούν μετά.
4) Ακου να δεις μιας και δεν είναι μόνο το Παιδείας. Υπάρχουν δύο οικονομικές θεωρίες Πολιτικής. Ξέχνα Αριστερά, Κέντρο και Δεξιά. Η μία στηρίζεται σε αύξηση φόρων και αύξηση δαπανών. Η άλλη σε μείωση δαπανών και μείωση φόρων. Στο Υπουργείο λοιπόν - σε κάθε Υπουργείο - υπάρχει μια σειρά αιτημάτων και μια σειρά περικοπών. Οπως καταλαβαίνεις η Τρόικα και οι καλοθελητές έχουν κάνει την ζωή του κάθε Υπουργού εύκολη.
5) Το μόνο που αγχώνονται είναι οι δημοσκοπήσεις. Θέλουν ένα ελάχιστο ποσοστό ώστε τα πρωτοκλασάτα στελέχη να ξέρουν ότι θα ξαναβγούν. Και για να γίνεις πρωτοκλασάτος πρέπει να σε παίζει η τηλεόραση.
 
Αυτό τώρα με τις παρελάσεις ομολογώ ότι με έστειλε...  ;D ;D ;D ;D
Κοίτα μιλάμε είναι πρωτότυπα εκκεντρική η πρόταση σου και πραγματικά οφείλεις να το κοιτάξεις...  ;D ;D ;D
Αυτά τα πράγματα δεν τα αφήνουμε να πάρουν έκταση...  ;D ;D ;D

YG. Για δείτε πάντως το βιογραφικό του Υπουργού. Ας πούμε τι μαθήματα κάνει...  ;D ;D ;D

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82_%CE%93%CE%B1%CE%B2%CF%81%CF%8C%CE%B3%CE%BB%CE%BF%CF%85
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2017, 07:13:33 μμ από guestteacher »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 07:14:57 μμ »
Θελω να τους δω να παρελαυνουν όσο περηφανους και με το κεφαλι ψηλα τους επιτρεπουν αυτα που δημιουργησαν.
 Επειδή οι ελληνες ξεχναμε ευκολα , να τους βλεπουμε τακτικα, για να μην ξεχναμε!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 07:18:33 μμ »
Θελω να τους δω να παρελαυνουν όσο περηφανους και με το κεφαλι ψηλα τους επιτρεπουν αυτα που δημιουργησαν.
 Επειδή οι ελληνες ξεχναμε ευκολα , να τους βλεπουμε τακτικα, για να μην ξεχναμε!

Αν και ξεφεύγουμε να σε ρωτήσω κάτι. Ολοι αυτοί που διαμαρτύρονται (και εμείς εννοείται).... Τόσα χρόνια γιατί δεν έφτιαξαν ένα δικό τους πολιτικό φορέα, κόμμα οτιδήποτε και να κατεβουνε στις εκλογές;
Ακούω μόνιμους διαμαρτυρόμενους. Αναπληρωτές το ίδιο και ρωτώ...Ο ένας δεν μας κάνει ο άλλος δεν μας κάνει...Ωραία εμείς ξέρουμε τι θέλουμε? Αν ναι ας κάνουμε κάτι δικό μας.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 09:23:11 μμ »
Τελικά όπως φαίνεται προς το παρόν πάμε σε νέες ειδικότητες  ;D

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/idryetai-klados-kathigiton-pe41-theorias-kai-istorias-tis-tehnis

Αν και θεωρώ απαραίτητη τη διδασκαλία της  Ιστορίας της  Τέχνης στα σχολείααπό ειδικευμένους εκπαιδευτικούς, αναρωτιέμαι τι εργασιακό μέλλον  έχει μια ειδικότητα που το μοναδικό της αντικείμενο στην εκπαίδευση θα είναι ένα δίωρο  μάθημα επιλογής (το οποίο δυστυχώς πολύ σπάνια επιλέγεται) στη Γ' Λυκείου και ίσως και κάποιες λίγες ώρες σε όσα ΕΠΑΛ έχουν σχετικούς τομείς;
 

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 09:42:52 μμ »
Αν και θεωρώ απαραίτητη τη διδασκαλία της  Ιστορίας της  Τέχνης στα σχολείααπό ειδικευμένους εκπαιδευτικούς, αναρωτιέμαι τι εργασιακό μέλλον  έχει μια ειδικότητα που το μοναδικό της αντικείμενο στην εκπαίδευση θα είναι ένα δίωρο  μάθημα επιλογής (το οποίο δυστυχώς πολύ σπάνια επιλέγεται) στη Γ' Λυκείου και ίσως και κάποιες λίγες ώρες σε όσα ΕΠΑΛ έχουν σχετικούς τομείς;

Διευκρινίζοντας καταρχήν ότι το γέλιο δεν πάει προς την ειδικότητα και τους πτυχιούχους αυτής να προσπαθήσω να σου απαντήσω.
Οπως είναι τα πράγματα τώρα πρακτικά κανένα μέλλον. Ομως δίνει μια προοπτική.
Και επειδή στην Ελλάδα είμαστε όλα γίνονται και πριν μερικά χρόνια και άλλες ειδικότητες υπήρχαν μόνο στα χαρτιά ή να το πάω ανάποδα ποια ειδικότητα ήταν στα ντουζένια της στις αρχές του 2000? Με πληθώρα κονδυλίων ΕΣΠΑ τόσο για προσλήψεις, επιμορφώσεις, εξοπλισμό κ.α.... Που είναι αυτή η ειδικότητα τώρα που το ΕΣΠΑ μετατοπίστηκε προς την ΕΑΕ... Που θα είναι οι ΕΑΕ μόλις τελειώσει το δικό τους ΕΣΠΑ; Θεωρώ πως σε κάλυψα...Και καταλαβαίνουμε όλοι οι ειδικότητες, τα πτυχία, τα σεμινάρια , τα μεταπτυχιακά ποιους ΚΥΡΙΩΣ ευνοούν ή για να το πω αλλιώς έχουμε στην πραγματικότητα Κρατικά Πανεπιστήμια ή μήπως ένα κλειστό κλαμπ ημιιδιωτικών ιδρυμάτων;

ΥΓ. Και για να μην δημιουργούνται ερωτηματικά για κάτι που είπα παραπάνω. Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι ούτε να στελεχώσω κάποιο κόμμα υπαρκτό ή μελλοντικό ούτε να ανοίξω ιδεολογικά το δρόμο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2017, 09:48:37 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 09:55:43 μμ »
Σωστά αυτά που λες, αλλά η ειδικότητα για την οποία συζητάμε προέρχεται από Κρατικό Πανεπιστήμιο (Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών) και όχι από ημιιδιωτικά ιδρύματα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συγχώνευση ειδικοτήτων
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 15, 2017, 10:00:02 μμ »
Σωστά αυτά που λες, αλλά η ειδικότητα για την οποία συζητάμε προέρχεται από Κρατικό Πανεπιστήμιο (Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών) και όχι από ημιιδιωτικά ιδρύματα.

Τα ημιιδιωτικά θα έπρεπε να το βάλω σε εισαγωγικά...
Οταν με το καλό οι απόφοιτοι αυτής θα φτιάξουν τις πρώτες λίστες αναπληρωτών τότε φαντάζομαι θα προτάσσονται σε αυτήν αυτοί που θα έχουν παιδαγωγική επάρκεια (αν δεν έχουν ήδη) και πιθανόν μεταπτυχιακά (αν όχι για αναπληρωτές τότε για μόνιμοι στο μέλλον)...Σωστά? Ακόμα και στα κρατικά Πανεπιστήμια αυτά χορηγούνται δωρεάν? Καταλαβαίνεις λοιπόν τώρα τι εννοώ με τον όρο "ημιιδιωτικά"... Φυσικά το αυτό ισχύει και σε άλλες ειδικότητες μην σου πω ότι ισχύει εξ ολοκλήρου στην ΕΑΕ που αυτή τη στιγμή είναι στα ντουζένια της όπως προανέφερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2017, 10:09:33 μμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158518
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.