0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιο είναι το όραμα τους για την Παιδεία, ποιος ο γενικός σχεδιασμός, ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και ποια τα μακροπρόθεσμα σχεδιά τους?
Καλά, υπάρχει κανενας σε αυτό τον τόπο που να ασχολείται σοβαρά με την Παιδεία??Εκεί στο ΠΑιδείας τι ακριβώς κάνουν?Ποιο είναι το όραμα τους για την Παιδεία, ποιος ο γενικός σχεδιασμός, ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα και ποια τα μακροπρόθεσμα σχεδιά τους?Η εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι πηγαινοέρχονται στο Υπουργείο , στην πραγματικότητα για να περνάει η ώρα και για να δίνουν την εντύπωση ότι ασχολούνται πολλές ώρες με κάτι .....το οποίο ....δεν ξέρουν τι είναι..ουτε οιιδιοι ξερουν να απαντησουν!Ισως να αγχωνονται μονο το Σεπτεμβρη οι μαθητες να εχουν τα βιβλία τους. Και να νομιζουν ότι αυτό είναι το μείζον για να θεωρηθεί ένας υπουργός "επιτυχημένος"!Θα έλεγα όχι μόνο να μην καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις αλλά να παρελαύνουν και όοοοοοοοοολοι οι εν ζωή Υπουργοί και αναπληρωτές που θήτευσαν στο Παιδείας...Επειδή το καθετι έχει και το δημιουργό του.
Θελω να τους δω να παρελαυνουν όσο περηφανους και με το κεφαλι ψηλα τους επιτρεπουν αυτα που δημιουργησαν. Επειδή οι ελληνες ξεχναμε ευκολα , να τους βλεπουμε τακτικα, για να μην ξεχναμε!
Τελικά όπως φαίνεται προς το παρόν πάμε σε νέες ειδικότητες http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/idryetai-klados-kathigiton-pe41-theorias-kai-istorias-tis-tehnis
Αν και θεωρώ απαραίτητη τη διδασκαλία της Ιστορίας της Τέχνης στα σχολείααπό ειδικευμένους εκπαιδευτικούς, αναρωτιέμαι τι εργασιακό μέλλον έχει μια ειδικότητα που το μοναδικό της αντικείμενο στην εκπαίδευση θα είναι ένα δίωρο μάθημα επιλογής (το οποίο δυστυχώς πολύ σπάνια επιλέγεται) στη Γ' Λυκείου και ίσως και κάποιες λίγες ώρες σε όσα ΕΠΑΛ έχουν σχετικούς τομείς;
Σωστά αυτά που λες, αλλά η ειδικότητα για την οποία συζητάμε προέρχεται από Κρατικό Πανεπιστήμιο (Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών) και όχι από ημιιδιωτικά ιδρύματα.