*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία  (Αναγνώστηκε 10692 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 02:41:01 μμ »
Και στο προκείμενο τι σημαίνει; Δεν σε καταλαβαίνω.. :/
Πρέπει δηλαδή η τριτεκνία να είναι μεγαλύτερης βαρύτητας από ΑΣΠΑΙΤΕ;

Άν έχεις τρια παιδιά και δούλεψες κάποτε γτ τα κριτήρια ήταν άλλα ή γιατί οι "παραγωγή/ζήτηση" ήταν άλλη - πρέπει να κατοχυρώνεις θέση;
οχι δεν εννοω αυτο ...λεω υπαρχουν δυο πινακες ο β που ειναι με προυπηρεσια και ο γ χωρις προυπηρεσια..στον πινακα β προηγουνται οι εχοντες ασπαιτε οπως και στο πινακα γ...Αυτο ομως δεν σημαινει  οτι αυτοι που εχουν ασπαιτε και ειναι στο πινακα Γ θα προηγηθουν αυτων που ειναι στο πινακα Β και ειναι χωρις ασπαιτε...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 02:42:42 μμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:54 »

Αποσυνδεδεμένος renagabriel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 03:00:51 μμ »
Ακριβώς! Γιατί να μην ισχύουν τα ίδια και για τους πολύτεκνους; αυτοί είναι καλύτεροι; ικανότεροι; με ακαδημαϊκά κριτήρια; δεν θέλω να θίξω τους πολύτεκνους αλλά όλες οι κυβερνήσεις " βοηθούν" τους τριτεκνους με πολλά "αλλά"!

Αποσυνδεδεμένος mvis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 03:13:47 μμ »
οχι δεν εννοω αυτο ...λεω υπαρχουν δυο πινακες ο β που ειναι με προυπηρεσια και ο γ χωρις προυπηρεσια..στον πινακα β προηγουνται οι εχοντες ασπαιτε οπως και στο πινακα γ...Αυτο ομως δεν σημαινει  οτι αυτοι που εχουν ασπαιτε και ειναι στο πινακα Γ θα προηγηθουν αυτων που ειναι στο πινακα Β και ειναι χωρις ασπαιτε...


Μα έγραψα νωρίτερα και για την ειδικότητα ΠΕ60 ονόματα με 0 που είναι από τον Γ ή από τον Β και προηγήθηκαν όλων.
Καλύπτεται ένα ποσοστό τριτεκνίας. Αν λόγω επιλογών, άλλοι τρίτεκνοι με μοριοδότηση δεν κάλυψαν τις θέσεις. Τότε προσλαμβάνονται και από τον Γ.
Τη συγκεκριμένη περίπτωση δεν την γνωρίζω (δεν δίνονται ακριβή στοιχεία).

Ωστόσο όπως είπαν νωρίτερα η διαφορά δεν είναι η τριτεκνία ως κριτήριο -- αλλά η παιδαγωγική επάρκεια.


Renagabriel οι τρίτεκνοι κινητοποιούνται την τελευταία δεκαετία. Κι νομίζω ότι πρέπει να ενταχθούν στην συνομοσπονδία πολυτέκνων. Διότι η κοινωνική πραγματικότητα δείχνει ότι θα έπρεπε να θεωρούνται πολύτεκνοι.
Είναι άθλος τα τρία παιδιά για τη μέση ελληνική οικογένεια.
Ωστόσο αυτοί (η ΑΣΠΕ) είναι από το '31.... άρα μόνο με καταγγελίες και συλλογικά θα ενταχθούν στα ίδια κριτήρια.
Έγιναν διαφορετικοί σύλλογοι και πρόεδροι(ΔΣ) μεγαλοπιάνονται, δε θα θελήσουν εύκολα να χάσουν τα πρωτεία και να μπουν στους πολύτεκνους.
Νομίζω πως δεν είναι στόχος των συλλόγων τριτέκνων να έχουν ισότιμη διαχείριση ως "πολύτεκνοι".
Απλά να αποκτήσουν και αυτοί το μικρό τους ποσοστό..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 03:15:33 μμ από mvis »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 03:45:51 μμ »
Παυλίνα συμφωνούμε εδώ. Αλλά το καλύτερος κρίνεται πώς;;;
Μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ νομίζω.

Ο καλύτερος κρίνεται από τα πτυχία του, από την προϋπηρεσία του και από εξετάσεις φυσικά.
Δεν υπάρχει άλλο σύστημα (νομίζω παγκοσμίως) για να αποδείξει κανείς πως είναι καλός σε κάποιον τομέα.

Το περιεχόμενο των εξετάσεων, είναι άλλη ιστορία. Αλλά επειδή δεν έχουμε άλλο, πιο αντικειμενικό το οποίο να έχει σχέση και με το πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας, δέχομαι το ΑΣΕΠ όπως είναι. Το περιμένω εδώ και 7 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:54 »

Αποσυνδεδεμένος mvis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη αναπληρώτριας με μηδενική προυπηρεσία
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 05:00:27 μμ »
το σύστημα είναι έτσι .... αν ειναι δικαιο ή αδικο να προηγουνται οι τριτεκνοι οι πολυτεκνοι οι ανθρωποι με αναπηρια.... είναι αλλο θεμα !!! Αρα να συνοψίσουμε ..... Υπάρχουν κλαδοι που δεν εχουν καθολου ασεπ τι σημαινει αυτο ??? οτι δεν θα πέρνουν αναπληρωτες?? η συζητηση για τον ασεπ ειναι μεγαλη και δεν ειναι το καταλληλο ποστ για να γίνει....
Λοιπον ... στον ΠΙΝΑΚΑ Β προηγουνται οι εχοντες καποια αναπηρια και έπονται αυτοι με παιδαγωγικη επάρκεια... ένα 20% των συνολικων προσλήψεων ανα ετος το καταλαμβάνουν και οι τρίτεκνοι... (θελουμε δεν θελουμε - μας αρεσει δεν μας αρεσει)!!!
Εφοσον απο τους 10 τριτεκνους που θα πάρουν φέτος στην χ ειδικότητα απο τον Β ΠΙΝΑΚΑ κάνενας δεν έχει διαλέξει τη ψ περιοχη (και δεν εχουν βάλει και το μαγικο κουτακι) που πρεπει να παρουν τριτεκνο , μονο και μονο τότε πέρνουν απο τον Γ ΠΙΝΑΚΑ ...!!

niina το δίκαιο/άδικο συζητάται παντού και το ζήτημα ήταν να διακριθεί το κριτήριο τριτεκνία/ασπαιτε - προϋπηρεσία.
Το οποίο και λύσαμε. 

Οι κλάδοι που δεν έχουν καθόλου ΑΣΕΠ πρέπει κάποια στιγμή να δώσουν διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Θα συνεχίζουν επ'άπειρο χωρίς ΑΣΕΠ;
Φυσικά παίρνουν και πιθανά θα συνεχίσουν να παίρνουν διότι υπάρχουν ανάγκες (βλ. ΠΕ70 - Δάσκαλοι)
Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο κριτήριο μεταξύ ειδικοτήτων - ούτε μεταξύ νέων/παλιών συναδέλφων.
Διότι ακόμα δεν έχουν ενεργοποιηθεί μεταβλητές βαρύτητας (μεταπτυχιακά,γλώσσες, ερευνητικά, επαγγελματική εμπειρία κτλ)
και ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει από το 2009 είναι επετηρίδα.

Σε ποια ειδικότητα προηγούνται όσοι έχουν αναπηρία;
Η ειδική κατηγορία στους πίνακες Γενικής δεν εντάσσει αναπηρία παρά αποκλειστικά ασθένειες. Κάνω λάθος;


Ο καλύτερος κρίνεται από τα πτυχία του, από την προϋπηρεσία του και από εξετάσεις φυσικά.
Δεν υπάρχει άλλο σύστημα (νομίζω παγκοσμίως) για να αποδείξει κανείς πως είναι καλός σε κάποιον τομέα.

Το περιεχόμενο των εξετάσεων, είναι άλλη ιστορία. Αλλά επειδή δεν έχουμε άλλο, πιο αντικειμενικό το οποίο να έχει σχέση και με το πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας, δέχομαι το ΑΣΕΠ όπως είναι. Το περιμένω εδώ και 7 χρόνια.

Παυλίνα η προσβασιμότητα σε πτυχία,πιστοποιητικά δεν είναι ίδια για όλους. Εγώ, εσύ, άλλοι είχαμε την οικονομική δυνατότητα και έχουμε τα προσόντα. Υπάρχουν όμως άλλοι με πτυχίο που δεν έχουν 10ευρώ να παρακολουθήσουν καν ένα συνέδριο.
 
Γι'αυτό και συμφωνούμε στον ΑΣΕΠ... δίνει μια βάση για ίση πρόσβαση στο επάγγελμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 05:05:30 μμ από mvis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158537
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.