*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
48 (60.8%)
ΟΧΙ
31 (39.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 77

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 83936 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Πάντως να σας πω κάτι, μπορεί να ακουστεί λίγο κάπως, και εγωιστικό ίσως,γιατί σαφώς υπάρχουν άτομα που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση από εμάς που είμαστε 24,25,26,27,28 χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, αλλά είναι στεναχωρο να βλέπεις ότι ενώ έκανες τόσο κόπο να μπεις σε μια σχολή με μεγάλη βαθμολογία (στο έτος μου η φιλολογία Αθήνας είχε βάση 17600) ενδεχομένως να έκανες εξίσου μεγάλο κόπο να πάρεις το πτυχίο (πχ εγώ τελείωσα με 8 ακριβώς στα 4 χρόνια, ο κολλητός μου με άριστα, και τόσα άλλα παιδιά) να μη σου δίνονται ευκαιρίες. Και από την άλλη, άτομα από επαλ (που οκ πιο εύκολα μπαίνεις σε τει-έχω συμφοιτήτριες με 1800+ μόρια από επαλ που μπήκαν εργοθεραπεια και κάνουν και εκφραστικά και ορθογραφικά λάθη σοβαρά, χωρίς να έχουν δυσλεξία) να μπαίνουν εργοθεραπεια, να παιρνουν το πτυχίο (επειδή είμαι στη σχολή και να διαβάζεις ελάχιστα με 5 ως 6 βαθμό πτυχίου σε 6 το πολύ χρονια τελειώνεις τη σχολή)να βρουν εύκολα δουλειά με καλά χρήματα. Η κοπέλα που τελειώνει φέτος εργοθεραπεια, η φιλόλογος, μου είπε ότι εμάς, εμένα και αυτή που είμαστε φιλόλογοι, μας αντιμετωπίζουν πολύ διαφορετικά και μας προτιμούν από τα άτομα που έχουν μόνο πτυχίο στην εργοθεραπεια, ότι μας έχουν πιο ψηλά. Αναφεροταν σε άτομα χωρίς προϋπηρεσία,όχι σε έμπειρους εργοθεραπευτες. Αυτό δε ξέρω κατά πόσο ισχύει βέβαια. Καλη τύχη σε όλους ☺ !!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Παιδιά θέλω να σχολιάσω κάτι που διαβάζω αρκετά συχνά εδώ μέσα και θεωρώ ότι αποτελεί, ως νοοτροπία, το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτής της χώρας.
Κάποιοι είναι φιλόλογοι, αυτό σπούδασαν, αυτό έμαθαν, κάποιοι άλλοι ακολούθησαν κάτι άλλο.
Γίνονται συνέχεια συγκρίσεις με άτομα από τεχνικά λύκεια, σχολές κτλ, που περασαν σε σχολές με βαθμούς 5,6,7,8 κτλ....
Ενώ αυτοί που τα γράφουν είναι επιστήμονες που πέρασαν με 18000 μόρια και πήραν πτυχίο με 8, 9, 10 και παρόλα αυτά περιμένουν 3 και 4 χρόνια να διορίστούν.
1. Όταν στην ηλικία των 26+ (τόσο περίπου είναι αυτοί που τα γράφουν) το ΜΟΝΟ που έχεις να αντιπαραβάλλεις ώστε να θεωρηθείς καλύτερος από κάποιον άλλο είναι Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΑ 18 σου......κρίμα. Θα έπρεπε με τόσο μυαλό που έχει ο καθένας να έχει πετύχει κάτι στη ζωή του μετά την ενηλικίωση.
2. Αν θεωρεί κάποιος ότι έχει τόσα προσόντα, ας κυνηγήσει την καριέρα στην αγορά, έστω περιμένοντας τον διορισμό εφόσον αυτό αγαπάει. Θα εκπλαγεί από την ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα (ειδικά φιλόλογοι και σια, με μηδενικά προσόντα για οτιδήποτε στην αγορά). Θα καταλάβει ότι θα πρέπει να δουλέψει.

Ο βαθμός που πήραμε σε κάποιες εξετάσεις, καταχωρήθηκε πριν πολλά χρόνια. Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο μέχρι σήμερα, συγγνώμη συνάδλεφοι αλλά δεν κάνετε για πουθενά.
Θα ήθελα να ξέρω τι κάνουν όλοι αυτοί σήμερα, σε αντιπαραβολή με κάποιον από ΙΕΚ ονυχοπροσθετικής.....
Ναι ξέρω είμαστε επιστήμονες.
Φιλικά χωρίς διάθεση να προσβάλλω κανένα. Προβληματίζομαι όμως και θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να δείξουμε έργα στον τόπο αυτό.
Όλοι χρειάζονται και κριτήριο είναι το τι μπορεί να προσφέρει κάποιος, όχι τι βαθμό έγραψε στο λύκειο.

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Φίλε μου, μου φαίνεται ότι μεταθέτεις την αιτία των δεινών πάνω στα άτομα, που - αν καταλαβαίνω καλά - 'επαναπαύονται' στον καλό βαθμό που γράψανε για να μπουν κάπου και να βγουν 'επιστήμονες' που προσδοκούν 'αποκατάσταση'. Νομίζω ότι αδικείς, επαναλαμβάνω, αν κατάλαβα καλά, διότι δε ζούμε ούτε σε μια υγιή, ούτε σε μια αξιοκρατική αγορά εργασίας. Εγώ *θέλω* να πιστεύω πως υπάρχουν λογιώ-λογιώ 'επιστήμονες' και όσο σίγουρος είμαι πως αν δια μαγείας γινόταν παράδεισος η αγορά αύριο θα υπήρχαν κάποιοι από αύτους που ακόμα θα τσιλιμπούρδιζαν με το δημόσιο, άλλο τόσο σίγουρος είμαι πως κάποιοι άλλοι θα προόδευαν και θα επιτύγχαναν. Αλλά πάνω από τα άτομα η εποχή τους, κανόνας που ισχύει με λίγες αλλά λαμπρές εξαιρέσεις.

Δίχως καμία διάθεση να θίξω ή τπτ τέτοιο, μια άλλη γνώμη στο τραπέζι θέτω.

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
PRO, δεχομαι την άποψή σου η οποία είναι και σωστή. Δεν είναι διαφορετική από την δική μου, αλλά την συμπληρώνει.
Εγώ σχολιάζω το ότι κάποιοι χρησιμοποιούν ως μοναδικό κριτήριο και αποδεικτικό της αξίας τους τον βαθμό των εξετάσεων που πήραν στο τέλος του Λυκείου.
Προφανώς υπάρχουν έξυπνοι, και άξιοι άνθρωποι σε όλες τις πλευρές (περισσότεροι ή λιγότεροι σε κάποια πλευρά προφανώς).
Απλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι αυτοί που το μόνο που έχουν είναι ακριβώς αυτός ο βαθμός.
Αυτοί θα μείνουν με τον βαθμό τους μέχρι την σύνταξη.
Οι άξιοι έχουν να επιδείξουν κάτι κατά τη διάρκεια ολόκληρης της πορείας τους.
Αν εγώ στα 35 μου πλεόν μιλάω για το απολυτήριο λυκείου μου, συγγνώμη αλλά και λίγα μου κάνουν με το να μη με διορίζουν, ή να με τρέχουν αναπληρωτή σε όλες τις άκρες της χώρας, ή ή ή κτλ...

Οι πράξεις πρέπει να βρεθούν στο προσκήνιο επιτέλους. Οι πράξεις, η εξέλιξη και το αποτέλεσμα.
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις.
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

nickitol

  • Επισκέπτης
Η ιστορία μετανάστευσης επαναλαμβάνεται, με τις χώρες της Ευρώπης  να κερδίζουν όσα η Ελλαδα δαπάνησε  για την Παιδεία της.

Αντί οποιουδήποτε άλλου σχολίου:

"..Η Μαρία είναι 23 χρονών, πρόσφατα αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο και εργάζεται ως σερβιτόρα σε καφέ – εστιατόριο στο Κολωνάκι. Η ίδια σχεδιάζει να φύγει από την χώρα γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «η χώρα κυβερνάται από μαφιόζους που εξυπηρετούν την ελίτ» και επειδή δεν θα ήθελε να δουλεύει για πάντα ως σερβιτόρα..."
http://www.huffingtonpost.gr/2015/11/02/koinonia-diaspora-ellines-exoterikou_n_8450024.html

Τις θερμότερες ευχές μου σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, για μια καλύτερη νέα χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα έπρεπε με τόσο μυαλό που έχει ο καθένας να έχει πετύχει κάτι στη ζωή του μετά την ενηλικίωση.
Θα εκπλαγεί από την ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα (και σια, με μηδενικά προσόντα για οτιδήποτε στην αγορά). Θα καταλάβει ότι θα πρέπει να δουλέψει.
Ναι ξέρω είμαστε επιστήμονες.
:'( :'(
Τι να γράψει κανείς…  Για την ηλικία των 26+ η ανώμαλη προσγείωση ήρθε το 2010.
Δεν είναι σίγουρο πως καταλαβαίνουν όλοι πως πρέπει να δουλέψουν, στις περισσότερες περιπτώσεις ευθύνονται  οι γονείς και οι κακές παρέες.
Εγώ κάθε μέρα ντρέπομαι όλο και περισσότερο να λέω πως έχω σπουδάσει και δεν ξέρω να κάνω τίποτα, τουλάχιστον ξύπνησα , ελπίζω να μη παρασυρθώ και υποτροπιάσω το νέο έτος.
Για κάποιους οι καθηγητές έχουν αξία, μας αποτρέπουν από το να γίνουμε εργάτες και να ασχοληθούμε με επαγγέλματα που απευθύνονται σε άτομα με απολυτήριο λυκείου- γυμνασίου και οι απολαβές φτάνουν μέχρι 500€  το μήνα είτε μεροκάματο για 25 € σε 8ώρες, είναι που θησαυρίζουμε με τα ιδιαίτερα!
Το να κάνει κάποιος ιδιαίτερα όταν δεν έχει καμία άλλη επιλογή είναι προτιμότερο από το να κάθετε, αλλά όταν ακούω γονείς να καμαρώνουν  τα βλαστάρια τους που παίρνουν πχ 10€ την ώρα και πως καλύπτουν τα έξοδα τους μου έρχεται να βάλω τα γέλια.
Πόσες ώρες πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει ετήσιο  καθαρό εισόδημα 6.000€ και πόσα πρέπει να υπομείνει από γονείς και μαθητές.
Τις ώρες να τις μετρήσουμε σωστά να μη ξεχάσουμε πως μια ώρα μάθημα αντιστοιχεί σε 2 -3 ώρες εργασίας ενός υπαλλήλου…( προετοιμασία , σημειώσεις, διορθώσεις)
Υπάρχουν και οι γονείς φοιτητών που ανυπομονούν να πάρουν το πολυπόθητο πτυχίο για να κάνουν απόσβεση με τα ιδιαίτερα  ήταν τόσα πολλά τα χρήματα που δαπάνησαν για να κάνουν π.χ δυο ώρες μαθηματικά στο λύκειο.
Το μόνο σίγουρο είναι πως οι ''αμόρφωτοι''  που δούλεψαν από τα 18-28 έχουν μαζέψει αρκετά χρήματα και προϋπηρεσία  σε αντίθεση με τους απόφοιτους καθηγητικών σχολών που ξόδεψαν μια περιουσία για να αγοράσουν μια κορνίζα!



Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Κώστα, νομίζω ότι η ανώμαλη προσγείωση για κάποιους δεν έχει έρθει ακόμα. Για πολλούς θα έρθει μετά από αρκετά χρόνια, όταν συνειδητοποιήσουν ότι δεν έχουν πετύχει κάτι ελπίζοντας σε διορισμό και ταυτόχρονα δεν έχουν αναπτύξει καμία δεξιότητα χρήσιμη στην αγορά. Και όλα αυτά σε μία ηλικία που δεν θα μπορούν να αλλάξουν τίποτα.
Η δική μου συμβουλή λοιπόν είναι να αλλάξουν επάγγελμα όλοι. Να αφήσουν μια πόρτα ανοιχτή αν θέλουν αλλά να μην βασίζονται σε κάτι που δεν είναι στα χέρια τους και δεν εξαρτάται από αυτούς.
Αλλαγή και δουλειά. Δουλειά μέσα σε ένα εταιρικό περιβάλλον, όποιο και αν είναι αυτό (ναι ακόμα και στην εστίαση), που θα τους δώσει την δυνατότητα κινήσεων, προαγωγών και επιπλέον χρηματικών απολαβών.
Ναι το ξέρω, ακούγεται ουτοπικό όλο αυτό. Ναι Φυσικά δεν είναι για όλους. Οι προαγωγές και οι επιπλέον χρηματικές απολαβές είναι για αυτούς που αξίζουν πραγματικά και το αποδεικνύουν καθημερινά και όχι απαραίτητα για τους πτυχιούχους επιστήμονες που έγραψαν άριστα στον ΑΣΕΠ και παπαγάλισαν μια βιβλιοθήκη χαρτί....
Τι να κάνουμε. Χρειάζονται και οι ανειδίκευτοι και οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.
Και η πικρή αλήθεια είναι ότι οι ανειδίκευτοι και ανεπίδεκτοι μαθήσεως σήμερα στην Ελλάδα είναι όσοι επιστήμονες έφαγαν χρόνια στο αναπληρωτηλίκι και πλέον νομίζουν ότι το πτυχίο θα τους ταΐσει.
Να δημιουργήσουν εταιρείες που να δώσουν τέτοιες προοπτικές. Να δημιουργηθούν θέσεις υψηλής εξειδίκευσης.
Αλλά εδώ πιστέυει ό κόσμος ότι κάποιος άλλος θα δημιουργήσει. Με μαγικό τρόπο. Αυτοί θα έιναι καθηγητές. Αυτό είναι το όνειρο του κάθε επιστήμονα στη χώρα, δυστυχώς.
Το ότι στο εξωτερικό ως καθηγητές απορροφούνται οι αποτυχημένοι πτυχιούχοι (μέχρι και για την δευτεροβάθμια αναφέρομαι) δεν λέει κάτι σε κανένα....
Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ακόμα εταιρείες που απαιτούν υψηλή εξιδείκευση, ο πτυχιούχος δεν έχει σχεδόν κανένα πλεονέκτημα έναντι του μή πτυχιούχου. Οπότε καθίσταται άκυρο το να επικαλούμαστε τα πτυχία μας.
Από εκεί και πέρα, χρειάζεται κόπος, ξεβόλεμα και κινήσεις ακόμα και τελείως εκτός πεδίου σπουδών για όλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2015, 08:29:45 μμ από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Ο σκοπος ειναι να εισαι ο καλυτερος σ αυτο που κανεις.Ειτε εισαι φιλολογος ειτε μαθηματικος ειτε τεχνικης ειδικοτητας ειτε μαγειρας.Και να μην επαναπαυεσαι ποτε,να ψαχνεσαι συνεχεια.Και τεχνικης ειδικοτητος να εισαι,τι σημαινει,πρεπει να εισαι ανορθογραφος;Κι ας μην αφοριζουμε οσους εγραψαν αριστα αλλα να μην το εχουμε κι ως παντιερα και να πορευομαστε μ αυτο.
Ουτε να αφοριζουμε τον ΑΣΕΠ.Οσοι εχουν δωσει-και αρκετες φορες-γνωριζουν καλα πως δεν προκειται για παπαγαλια,ουτε καλεισαι να απαντησεις απο στηθους.Εννοειται ομως πως θελει διαβασμα,πως θα γινει αλλιως;Και για να κρινεις π.χ ιστορικα γεγονοτα δεν οφειλεις να τα γνωριζεις απο πριν;Στα μαθηματικα,δεν πρεπει να γνωριζεις τα αξιωματα,τις συναρτησεις κτλ;Κι ο φιλολογος πως θα δωσει ΑΣΕΠ;Χωρις διαβασμα;Αμα παει διαβασμενος ειναι παπαγαλος;Και σε ταξη εχει μπει.
Καλα κανουν τα παιδια και διευρυνουν τους οριζοντες τους και παιρνουν κι αλλα πτυχια.Δυστυχως πολλα φωτεινα μυαλα και καθηγητες που θα ειχαν να προσφερουν πολλα μεσα στην ταξη θα μεινουν εκτος.Και η εκπαιδευση τους εχει αναγκη και πρεπει να γινουν διορισμοι πια,δεν μιλω για τους εναπομειναντες στους οποιους ανηκω,μιλω γενικα.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Στο καπιταλιστικό σύστημα πτυχίο δε σημαίνει διορισμός. Γι αυτό καταργήθηκε η επετηρίδα.

Από την άλλη θα πρέπει κάποιοι να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει επιτυχία και επαγγελματική αποκατάσταση. Το θέμα είναι να βγάλεις λεφτά ή να προσφέρεις πάνω σε αυτό που σπούδασες;

Οι στεβλώσεις που περιγράφονται δεν υπήρχαν παλαιότερα διότι το να είσαι φοιτητής ΑΕΙ ήταν ιδιότητα για λίγους και το πτυχίο πραγματικά μάτωνες να το πάρεις. Γι αυτό και εξασφάλιζε τόσο κοινωνική καταξίωση όσο και ανάλογες απολαβές.Σήμερα οι νέοι φοιτητές είναι κάθε χρόνο περίπου 70000 και αυξάνονται χωρίς σχέδιο και χωρίς να έχει μελετήσει κανείς το πώς αυτοί θα απορροφηθούν είτε απο τον ιδιωτικό είτε από το δημόσιο τομέα.Με απλά λόγια φτιάξαμε σχολές, αυξήσαμε τους εισακτέους σε αυτες για να εξηπηρετηθούν ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ πολιτικών,πανεπιστημιακών αλλά και τοπικών οικονομιών και δε σκεφτήκαμε το απλό : ΠΟΣΟΥΣ ΠΧ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;

Απλά πραγματα. Οσο για τις αμοιβές εξηγείται και αυτό. Οταν η πίταα μένει ιδια αλλά αυξάνονται αυτοί που θέλουν να φάνε αυτό που αναλογεί δε μειώνεται;

ΥΓ Οι ΕΠΑΛ τρώνε από άλλη πίτα. Ο καπιταλισμός άλλωστε δε κοιτα βαθμούς. Τα μετρα όλα σε χρήμα.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2016, 11:40:01 πμ από aspinoulas »

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Καλη χρονια! Υγεια, ευτυχια και δουλεια!
Το θεμα ειναι να βγαζεις λεφτα αλλα και να προσφερεις. Δεν αρκει το ενα απο τα δυο για μενα τουλαχιστον. Στον κυκλο μου, ηλικιες 25-35 οι περισσοτεροι ανεργοι ειναι αποφοιτοι αει αλλα αρκετοι εινσι με "ψηλα τη μυτη" , δε θελουν 500 ευρω η εχουν βολευτει με τους μισθους των γονιων, αλλοι εχουν τελειωσει ιεκ και δουλευουν αναπληρωτες σε ειδικα σχολεια, η πλειοψηφια ομως αλλο σπουδασε και αλλο επαγγελμα ασκει, ωστοσο επιμορφωνεται, κανει μεταπτυχιακο. Δε νομιζω οτι με τις υπαρχουσεσ συνθηκες ειναο ονειρο να εισαι εκπ/κος διχωσ την προοπτικη του διορισμου, την αλλαγη τροπου ζωης,διαμονγς και στον ιδιωτικο τομεα που εργαζομαι δεν ειναι καλυτερα. Το επαγγελμα μας εχει υποβαθμιστει και δεν εχει το κυρος που του αρμοζει. Οσο παραμενει ετσι η κατασταση, καλο θα ειναι ο καθενας να ψαχνει διεξοδους σε επαγγελματικο  και σε προσωπικο επιπεδο.


Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Η μόνη μου απορία και ένσταση : Υπάρχουν επιλογές; Ειλικρινά; Η επιλογή είναι να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου και να ξεχάσω ότι υπάρχει αυτή η χώρα; Υπάρχει ιδιωτικός τομέας που δεν τον βλέπω; Και εγκαταλειποντας την ιδέα της δημόσιας εκπαίδευσης πού θα στείλουμε τα παιδιά μας;Δεν είμαστε όλοι 25 και 30. Μπήκαμε με  18 - 20 στις σχολές μας και κοπιασαμε για το πτυχίο και δώσαμε ξανά και ξανά Ασεπ καταναλωνοντας όσες δυνάμεις οικονομικές και ψυχικες υπήρχαν. Δεν είναι όνειρο, είναι αναγκαιότητα το να υπάρχει μια αξιοπρεπής εργασία. Αξιοπρεπής σημαίνει για εμένα, να μου επιτρέπει να καλυπτω τις ανάγκες της οικογένειας μου χωρίς να απλωνω το χέρι στους συνταξιουχους γονείς που άλλωστε έκαναν το μέρος τους με το παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Η σημερινή γενιά των 25-35 μεγάλωσε στη λογική "πάρε ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χαρτί και μην ανησυχείς..κάποιος "μπάρμπας" θα σε βολέψει στο δημόσιο..." Ως εκ τούτου η πλειοψηφία έμαθε μόνο να ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ και όχι να ΠΑΡΑΓΕΙ. Για το λόγο αυτό η μειοψηφία που γαλουχήθηκε με την αντίθετη λογική τραβάει τα πάνδεινα ενώ οι άλλοι είναι αραχτοί με τη σύνταξη του παππού και συχτιρίζουν το κακό που τους βρήκε....


Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Η σημερινή γενιά των 25-35 μεγάλωσε στη λογική "πάρε ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χαρτί και μην ανησυχείς..κάποιος "μπάρμπας" θα σε βολέψει στο δημόσιο..." Ως εκ τούτου η πλειοψηφία έμαθε μόνο να ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ και όχι να ΠΑΡΑΓΕΙ. Για το λόγο αυτό η μειοψηφία που γαλουχήθηκε με την αντίθετη λογική τραβάει τα πάνδεινα ενώ οι άλλοι είναι αραχτοί με τη σύνταξη του παππού και συχτιρίζουν το κακό που τους βρήκε....

Χρόνια Πολλά καλή χρονιά.
Αυτή η κατάσταση υπήρχε και θα υπάρχει.
Δεν νομίζω πως ήταν και είναι κακή η απόκτηση ενός τίτλου εάν αυτό γίνεται λελογισμένα και κάτω από διαφορετικές συνθήκες.

Το κράτος αύξανε τις θέσεις κάτω από πιέσεις.
Ειδικά με το Ενιαίο Απολυτήριο οι θέσεις για ΑΕΙ-ΤΕΙ διπλασιάστηκαν και φτιάχτηκε τμήμα ΤΕΙ ακόμα και στην Άνω Ραχούλα για να ικανοποιηθούν στενά κομματικά συμφέροντα.
Στις Δέσμες οι εισακτέοι ήταν 40000-45000 και στο Ενιαίο Απολυτήριο από την αρχή λειτουργίας του οι θέσεις ήταν στις 80000 περίπου.

Οι ίδιοι άνθρωποι που πήραν τις αποφάσεις είναι στο απυρόβλητο και έχουν βέβαια και τη δυνατότητα να ελιχθούν καλύτερα από το απλό μέσο απόφοιτο ενός Ελληνικού ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Αλλά θα πρέπει να σκεφτόμαστε πως υπάρχουν και άλλες δυνατότητες και ευελιξία όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό(δυσκολεύει όσο περνάει ο καιρός και βαθαίνει η κρίση με νέα μέτρα και μνημόνια).
Είναι καθαρά πολιτική απόφαση πότε θα σταματήσει η κατηφόρα.
Το πρόβλημα της παραγωγής.
Είναι δύσκολο να παίρνεις αποφάσεις αν δεν έχεις δικό σου νόμισμα.
Δεν μπορείς να ελέγχεις την παραγωγή σου σωστά όταν πρέπει να υπακούσεις σε ποσοστώσεις.
Και είμαι απόλυτος σε αυτό.

Πρόστιμο 5 δις δραχμές στους κτηνοτρόφους λόγω... υπερπαραγωγής
Να τι παράγει η Ελλάδα που μας φλόμωσαν στο ψέμα ότι δε παράγουμε τίποτα Eίμαιστε μια πλούσια χώρα αλλά προτεκτοράτο από δημιουργίας κράτους που αλλάζει χέρια.

Δεν μπορείς να επενδύσεις σε μια κατεστραμμένη οικονομία που ελέγχεται πλήρως από τους δανειστές σου.
Οι τράπεζες ανήκουν κατά πλήρη πλειοψηφία-με την τελευταία ανακεφαλαιοποίηση- σε funds του εξωτερικού


Βασίλης Βιλιάρδος : Το 2016 θα πληρώσουμε (και πως;) τα λάθη του 2015

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το κράτος αύξανε τις θέσεις κάτω από πιέσεις.
Ειδικά με το Ενιαίο Απολυτήριο οι θέσεις για ΑΕΙ-ΤΕΙ διπλασιάστηκαν και φτιάχτηκε τμήμα ΤΕΙ ακόμα και στην Άνω Ραχούλα για να ικανοποιηθούν στενά κομματικά συμφέροντα.
Είναι καθαρά πολιτική απόφαση πότε θα σταματήσει η κατηφόρα.
Το πρόβλημα της παραγωγής.
Να τι παράγει η Ελλάδα που μας φλόμωσαν στο ψέμα ότι δε παράγουμε τίποτα Eίμαιστε μια πλούσια χώρα αλλά προτεκτοράτο από δημιουργίας κράτους που αλλάζει χέρια.
Δεν μπορείς να επενδύσεις σε μια κατεστραμμένη οικονομία που ελέγχεται πλήρως από τους δανειστές σου.
Βασίλης Βιλιάρδος : Το 2016 θα πληρώσουμε (και πως;) τα λάθη του 2015
Μόνο που στις συγκεκριμένες θέσεις δεν δουλεύουν νέοι έλληνες, στις περισσότερες περιπτώσεις εισπράττουν ενοίκιο ή μόνο ένας από κάθε οικογένεια ασχολείται με την οικογενειακή επιχείρηση, στο τέλος δεν φτάνουν τα χρήματα.
Ο διπλασιασμός των θέσεων στα ΑΕΙ –ΤΕΙ  μας εξυπηρετούσε όλους. Οι έλληνες πρέπει να πάρουν απόφαση να δουλέψουν για λίγα ευρώ και σε επαγγέλματα που προορίζονται κατά 90% σε αλλοδαπούς! Είναι ντροπή να δουλεύουν οι ξένοι και οι έλληνες να περιμένουν διορισμό.
Αρχικά εξασφάλιζε ένα σταθερό εισόδημα στις τοπικές κοινωνίες, έπειτα επέτρεψε στους γονείς μας να πληρώσουν για να καταφέρουν να μας σπουδάσουν για να μην ασκήσουμε το επάγγελμά τους είτε να γίνουμε π.χ δικηγόροι, γιατροί κ.α  κλασικά επαγγέλματα που ήταν υπερτιμημένα, τώρα φτάσαμε στο σημείο κάθε χωριό να έχει 3-4 πτυχιούχους από συγκεκριμένα επαγγέλματα και κανένα τεχνίτη π.χ ελαιοχρωματιστή.  Όλοι οι νέοι ονειρευόταν να περάσουν κάπου για να φύγουν από τον τόπο τους να ζήσουν μόνοι τους ήταν η μόνη αφορμή για να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι γονείς…
ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ Ο αριθμός Πεπρωμένου υπολογίζεται από το άθροισμα της ημερομηνίας γέννησης στη σειρά. Το διαβάσαμε από το: http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/06/blog-post_6951.html#ixzz3w9mFhFkF
Όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως θέλουμε, τότε πρέπει να τα θέλουμε όπως γίνονται.
Η ιστορία μας έχει διδάξει τι έπεται  μετά από μια οικονομική- κοινωνική κρίση…
Καρτερούμε μέρα νύχτα να φυσήξει ένας αέρας σε τούτο τον τόπο που είναι καμένος και δεν βλέπει ποτέ δροσιά για να ξημερώσει καρτερούμε το φως εκείνης της μέρας που θα φέρει στον καθένα δουλεία και ελευθερία. :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.