*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
46 (59.7%)
ΟΧΙ
31 (40.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 76

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 72013 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Κι εδώ θα συμφωνήσω. Δυστυχώς έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ δεν έχουν κανένα πρόβλημα υγείας, μπαίνουν στην τάξη και περιμένουν απλά να περάσει η ώρα για να έρθει το διάλειμμα. Η σύνδεση αρχικών επιλογών, ταλέντου κλπ με το παράδειγμα των κρίσεων πανικού ή με οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας είναι τουλάχιστον ατυχής

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Κι εδώ θα συμφωνήσω. Δυστυχώς έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ δεν έχουν κανένα πρόβλημα υγείας, μπαίνουν στην τάξη και περιμένουν απλά να περάσει η ώρα για να έρθει το διάλειμμα. Η σύνδεση αρχικών επιλογών, ταλέντου κλπ με το παράδειγμα των κρίσεων πανικού ή με οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας είναι τουλάχιστον ατυχής


..... προσπαθείτε συνεχώς να διαστρεβλώσετε τα λόγια μου, να οδηγήσετε την συζήτηση σε άλλα μονοπάτια  και συνεχίζετε να ασχοληθείτε μαζί μου "πετώντας λάσπη"  χωρίς να έχετε καταλάβει καν το νόημα των σκέψεων μου αν και εξήγησα δυο φορές (παρ όλο τον απαράδεκτο τρόπο σας) όσο πιο ωραία μπορούσα, τι εννοούσα.

Από που βγάλατε το συμπέρασμα  ότι περιφρονώ όποιον έχει πρόβλημα υγείας;; Με γνωρίζετε μήπως;; 

Δεν επιθυμώ να μου απαντήσετε φυσικά. Ρητορική ερώτηση ήταν.

Είναι η δεύτερη και η τελευταία φορά που απευθύνομαι σε σας.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
γι αυτό, στο προηγούμενο σχόλιο μου χρησιμοποίησα την λέξη "συνειδητά".
Νομίζω ότι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα αυτοί που επέλεξαν την εκπαίδευση επειδή τους γεμίζει, έχουν μεταδοτικότητα, είναι ταλαντούχοι και έτοιμοι να διαβάζουν και να εξελίσσονται "ακολουθώντας" την επιστήμη, όλη τους τη ζωή.

Γνωρίζω περίπτωση εκπαιδευτικού που πάθαινε κρίσεις πανικού όταν έμπαινε σε μάθημα και φώναζε την μαμά για τον συνοδεύει στην τάξη.
Αυτός ο εκπαιδευτικός, όπως καταλαβαίνετε,  τυχαία βρέθηκε στο θρανίο.  Εκτός από το χαμηλής ποιότητας, κάτω από αυτές τις συνθήκες έργο του, στέρησε την θέση αυτή από κάποιον άλλον.  Και δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα.

Δεν είναι δική σου αυτή η ανάρτηση? Εσύ δεν συμπέρανες ότι ο συνάδελφός σου βρέθηκε τυχαία στο θρανίο βάσει του ότι έπασχε από κρίσεις πανικού?

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Ένα (πολύ) κακό των συζητήσεων "ηλεκτρονικού τύπου" είναι ότι δεν έχεις τη φυσική παρουσία του συνομιλητή ώστε να ακούς αυτά που λέει , πώς τα λέει και τι θελει να πει....Η "γλώσσα του σώματος" όταν λείπει οδηγεί σε παρερμηνείες και στρεβλά νοήματα πολλές φορές....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πρωτα απ'ολα με το υπαρχον συστημα δε δινεται η δυνατοτητα στους μαθητες μεσω του ΣΕΠ να ανακαλυψουν τις κλισεις και τα ενδιαφεροντα τους, κατι τετοιο θα επρεπε να συνυπαρχει με τη βιωματικη προσεγγιση για να μπορουν να εχουν ,οσο αυτο ειναι εφικτο, λογω της ηλικιας τους σφαιρικη αποψη των επαγγελματων. Αν εχει ασχοληθει καποιος με την πυραμιδα του Ηolland και με σεμιναρια στο ΣΕΠ καταλαβαινει τι εννοω.
Επιπλεον δεν ειναι κατανοητο οτι αλλο ειναι η γνωση του γνωστικου αντικειμενου και αλλο η μεταδοτικοτητα, δεν συναδει το ενα με το αλλο, π.χ φιλολογος με εξαιρετικες γνωσεις διοριστεα ΑΣΕΠ δε μπορουσε καν να μπει στην ταξη να κανει μαθημα.
Η αποψη της συναδελφου Παυλινας, οτι ελαχιστοι επελεξαν την εκπαιδευση επειδη τους γεμιζει δε με βρισκει συμφωνω αφου αποτελει γενικο κανονα οτι οι περισσοτεροι μαθητες δηλωνουν σχολες με αγνοια για το περιεχομενο σπουδων και την επαγγελματικη τους εξελιξη. Αρα η εκπαιδευση δεν αποτελει την εξαιρεση αλλα τον κανονα των τυχαιων επιλογων αει-τει, για τους πιο πολλους μαθητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2016, 06:52:57 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν δεν πρέπει να διδάσκουν όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, αυτό είναι για το καλό των μαθητών και όχι για να μη στερούν θέσεις εργασίας από άλλους. Σε κάθε περίπτωση το ότι κάποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας δε σημαίνει ότι είναι πιο ακατάλληλος να διδάξει από άλλους που φαινομενικά δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα και νομίζουν ότι είναι ταλαντούχοι και καταλληλότεροι. Το συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι τυχαία βρίσκονται σε κάποια θέση το στηρίζεις σε κάποια στατιστικά δεδομένα? Ή είναι απλά η γνώμη σου?
Η γνώμη μου είναι,  όπου και να βρεθώ καθηγητές συναντάω που εργάζονται σε κάτι διαφορετικό από το αντικείμενό τους. Όποιον και να ρωτήσεις θα ξέρει άτομα που άλλο σπούδασαν και άλλο κάνουν. Ακόμη και όσοι εργάζονται αν είναι ειλικρινείς θα σου πουν πως κατέληξαν στα σχολεία ,αποτυχημένοι γιατροί, του πολυτεχνείου, δικηγόροι, δάσκαλοι με 2 χρόνια σπουδών, έπαιρναν τα γράμματα και έγιναν εκπαιδευτικοί γιατί τότε έβρισκαν εύκολα δουλειά.
Υπάρχουν έρευνες, δεν ξέρω κατά ποσό είναι αξιόπιστες. Η αρχή του κακού ξεκινάει με το μηχανογραφικό στην Γ λυκείου, να επιλέξω επάγγελμα με λεφτά, με κύρος, με άμεση επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο ή σε συγγενικό πρόσωπο. Όσοι κάνουν λάθος επιλογή στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα καταφέρουν να πάρουν το πτυχίο , υπάρχουν όμως κάποιοι που το παίρνουν και έχουν την ευκαιρία να βρουν εργασία πάνω στο αντικείμενο αλλά αν δεν τους αρέσει όσο κι αν προσποιηθούν δεν θα τα καταφέρουν.
Σίγουρα υπάρχουν και άτομα που ενώ πιστεύουν πως είναι οι καταλληλότεροι και πάντα έχουν κάποιον να τους φουσκώνει τα μυαλά, δεν αντιλαμβάνονται πως δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και συνεχίζουν να ρεζιλεύονται, ίσως και να μην έχουν άλλη επιλογή, σε όλους χρειάζονται τα χρήματα….
Σωστά επισημαίνεις πως για το καλό των μαθητών πρέπει να εργάζονται μόνο όσοι είναι ικανοί, αυτή είναι και η μεγαλύτερη διαφορά που ξεχωρίζει όλο το υπόλοιπο δημόσιο από τους εκπαιδευτικούς και κατά συνέπεια δεν γίνεται να έχουμε τα ίδια κριτήρια ασεπ για προσλήψεις!!! Μόνο οι εκπαιδευτικοί και οι στρατιωτικοί έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν τις ζωές των μαθητών και στρατιωτών αντίστοιχα σε καθημερινή βάση, δεν θα πρέπει να δείχνουμε αλληλεγγύη σε περίεργες καταστάσεις.

Αποσυνδεδεμένος Demo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Λαντάου έχει δίκιο εν μέρει και, όπως ανέφεραν και άλλοι/ες εδώ, ας μην γενικεύουμε....για παράδειγμα, υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διορίστηκαν μέσω ασεπ, χωρίς να έχουν προηγούμενη διδιακτική εμπειρία ή είχαν εμπειρία μόνο από ιδιαίτερα κλπ...όταν είδαν όμως για πρώτη φορά την πραγματικότητα της σχολικής τάξης του δημοσίου σχολείου κάποιοι/ες αλλαξαν γνώμη για το αν θέλουν να παραμείνουν εκπαιδευτικοί...θέλω να πω ότι δεν μπορούμε να θεωρούμε δεδομένο ότι όλοι/ες προ διορισμού είχαν εμπειρία τάξης και σχολείου...κάποιοι/ες δεν είχαν....επομένως αφού απέκτησαν την εμπειρία του σχολείου αποφάσισαν ότι δεν κάνουν για σχολείο.....δεν φταίνε αυτοί/ες, αλλά το σύστημα που δεν βρίσκει έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο επιλογής εκπαιδευτικών μεταξύ αυτών που θέλουν, μπορούν κλπ...και είναι και μια ώριμη απόφαση...βιώνω κάτι και αποφασίζω ότι δεν κάνω για αυτό...τί πιο ώριμο...βέβαια, να συμφωνήσω μαζί σου στο ότι υπάρχουν και οι επιπόλαιοι, αυτοί που απλώς θέλουν να εξασφαλιστούν με μια θέση στο δημόσιο, οι φυγόπονοι κλπ...αλλά δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο...
Χρόνια πολλά. εξ όσων γνωρίζω τα ανωτέρω ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα καθώς και τα προαναφερθέντα ανταποκρίνονται σε άλλες πτυχές της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, όλοι αναφέραμε και ένα μέρος της αλήθειας ...τι θα μπορούσε να γίνει για να μην έχουμε αυτά τα στρεβλά; υποχρεωτικές διδασκαλίες ως προϋπόθεση συμμετοχής στον ΑΣΕΠ ώστε να μετρήσεις τις δυνάμεις σου όπως ο γιατρός κάνει κλινικές πριν πάρει το πτυχίο του ,άλλωστε οι γιατροί βλέπουν πτώματα από το πρώτο έτος όποιος δεν αντέχει τα αίματα μπορεί να τα παρατήσει να πάσα στιγμή ...τώρα να συμβαίνει να την πατάει ο εκπαιδευτικός βλέποντας ότι τάξη δεν παλεύεται δεν είναι ωραίο πράγμα. Μάλλον με αυτόν τον τρόπο κινείται πελατειακά το όλο το πολιτικό σύστημα ,δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2016, 10:55:45 μμ από Demo »

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
γι αυτό, στο προηγούμενο σχόλιο μου χρησιμοποίησα την λέξη "συνειδητά".
Νομίζω ότι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα αυτοί που επέλεξαν την εκπαίδευση επειδή τους γεμίζει, έχουν μεταδοτικότητα, είναι ταλαντούχοι και έτοιμοι να διαβάζουν και να εξελίσσονται "ακολουθώντας" την επιστήμη, όλη τους τη ζωή.

Γνωρίζω περίπτωση εκπαιδευτικού που πάθαινε κρίσεις πανικού όταν έμπαινε σε μάθημα και φώναζε την μαμά για τον συνοδεύει στην τάξη.
Αυτός ο εκπαιδευτικός, όπως καταλαβαίνετε,  τυχαία βρέθηκε στο θρανίο.  Εκτός από το χαμηλής ποιότητας, κάτω από αυτές τις συνθήκες έργο του, στέρησε την θέση αυτή από κάποιον άλλον.  Και δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα.
Τί ακριβώς γινόταν δηλαδή; Η μαμά τον συνόδευε μέχρι την τάξη; Μέσα στην τάξη; Ποιός το επέτρεπε αυτό; Εξωσχολικός (η μαμά) μέσα στο σχολείο?
Λίγο έως πολύ, απίστευτο ακούγεται.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
...
ο άνθρωπος φθείρεται με τον χρόνο συνάδελφοι.... ειδικά στο ψυχοφθόρο επάγγελμα μας που απαιτεί από εμάς να έχουμε μεγάλες αντοχές και ευαισθησίες αυτό φαίνεται περισσότερο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο
+

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2110
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ίσως ακόμα πιο ψυχοφθόρο είναι να μπαίνει κάποιος στην εκπαίδευση από τα 25 του. Πρέπει να είναι συνειδητοποιημένος. Χρειάζεται δύναμη και κουράγιο για να κρατήσει τη διάθεσή του και την όρεξη για δουλειά μέχρι το τέλος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30907
  • Τελευταία: mariamorgan
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1095692
  • Σύνολο θεμάτων: 18350
  • Σε σύνδεση σήμερα: 411
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.