*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
48 (60.8%)
ΟΧΙ
31 (39.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 77

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 84478 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
 Απάντηση στην αρχική ερώτηση του τόπικ: Αν το "όνειρο" γίνει "εφιάλτης" ψάχνεις να βρεις άλλη δουλειά, κατά προτίμηση καλύτερα αμοιβόμενη. (εννοείται θεωρητική η απάντηση).
 Στα της αιτίας του προβλήματος έχω να πω οτι το καλύτερο σύστημα διορισμών είναι η επετηρίδα με δραστική μείωση εισακτέων σε όλες τις σχολές που έχουν πρόβλημα, με ταυτόχρονη ανάπτυξη πρωτογενούς / δευτερογενούς τομέα και προσανατολισμό της νεολαίας σε αντίστοιχα επαγγέλματα.
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Νομίζω πως η απάντηση στο ερώτημα θα ήταν η πραγμάτωση της δια βίου μάθησης και η ευελιξία στην αγορά εργασίας.Τώρα για τα όνειρα που μένουν απωθημένα,αν δεν πραγματωθούν,θα πω με λύπη.....βρείτε νέα όνειρα.Η ζωή είναι.....Ας πω άδικη.

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απάντηση στην αρχική ερώτηση του τόπικ: Αν το "όνειρο" γίνει "εφιάλτης" ψάχνεις να βρεις άλλη δουλειά, κατά προτίμηση καλύτερα αμοιβόμενη. (εννοείται θεωρητική η απάντηση).
 Στα της αιτίας του προβλήματος έχω να πω οτι το καλύτερο σύστημα διορισμών είναι η επετηρίδα με δραστική μείωση εισακτέων σε όλες τις σχολές που έχουν πρόβλημα, με ταυτόχρονη ανάπτυξη πρωτογενούς / δευτερογενούς τομέα και προσανατολισμό της νεολαίας σε αντίστοιχα επαγγέλματα.


Συμφωνώ απόλυτα, αρκεί να υπάρξουν όλα αυτά τα....εφόσον και οι προϋποθέσεις που ανέφερες....επιπλέον θα πρόσθετα και δημιουργία στις λεγόμενες, κακώς, καθηγητικές σχολές μιας κατεύθυνσης ή ενός χρονικού διαστήματος με εξειδίκευση στα παιδαγωγικά, σε προπτυχιακό επίπεδο εννοείται, γι αυτούς που ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση...΄όσοι επιθυμούν διορισμό ή πρόσληψη στην εκπαίδευση ιδιωτική και δημόσια να έχουν υποχρεωτικά επιλέξει αυτήν την κατεύθυνση ή το προσόν αυτό...φυσικά και αυτό προϋποθέτει πανεπιστήμια που θα κάνουν πολλά σεμιναριακά μαθήματα με προσωπική επαφή φοιτητή και καθηγητή και συγγραφή εργασιών και όχι το σημερινό σύστημα των αμφιθεάτρων και της μετατροπής των πανεπιστημίων σε εξεταστικά κέντρα...αλλά αν όχι όλα ακόμη και τα περισσότερα από αυτά αγαπητέ Greedo,

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
μοιάζουν ακατόρθωτα ή απαραγματοποίητα στην σημερινή ελληνική πραγματικότητα....δοκίμασε να πεις πχ. ότι θα έχουμε δραστική μείωση των εισακτέων στις νομικές σχολές....θα ξεσηκωθούν και οι ΄πέτρες....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Έτσι είναι.Το status quo δύσκολα ανατρέπεται.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 06:52:03 μμ »
 οι προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο και προϋπόθεση τη συμμετοχή τους στους μέχρι τούδε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, δηλαδή το να βρίσκονται στην κατηγορία των εκπαιδευτικών οι οποίοι αξιολογήθηκαν από τους διαγωνισμούς και κρίθηκαν ότι μπορούν να διοριστούν».

και ύστερα ξύπνησε  ;D, ας είναι υπουργός μέχρι τότε και μετά βλέπουμε πως θα γίνουν οι προσλήψεις, αν κατάλαβα καλά θέλουν μια νέα μεταβατική περίοδο  αναπληρωτών στην οποία θα προηγηθούν όσοι έχουν μόρια ασεπ και ο υπόλοιποι θα βρεθούμε σε νέο πίνακα Β με μόρια .
Το μέχρι τούδε  πιστεύω πως θα γίνει από τούδε και στο εξής, προβλέπω πως θα βγουν  και φέτος άκυρες οι αιτήσεις αναπληρωτών, όλα θα τα αφήσουν για τον Ιούλιο για να αποφύγουν μαζικές παραιτήσεις,
Σε καμιά περίπτωση δεν θα καταφέρουν να τους  ικανοποιήσουν όλους και θα υπάρχουν προσφυγές.
Τώρα θα αρχίσουν να ονειρεύονται οι επιτυχόντες ασεπ πως θα βρουν δουλειά ως αναπληρωτές και οι υπόλοιποι θα βλέπουν εφιάλτες.
http://oneirokritis.org/tags/mathimatikos
http://oneirokritis.org/oneira/oneirokritis-daskalos
Να και κάτι αισιόδοξο
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwidsMul4YHLAhXLhSwKHQu7CEMQFggxMAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.xn--qxaefaepndrcyk.gr%2F%25CE%25B4%25CE%25AC%25CF%2583%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2582-%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25B3%25CF%2589%25CE%25B3%25CF%258C%25CF%2582-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B8%25CE%25B7%25CE%25B3%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2582%2F&usg=AFQjCNEFwFhU4aiGJCXnv6jgEO0HvQkEnQ


Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #132 στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 07:32:18 μμ »
Εγώ θέλω να ρωτήσω (αφελώς ) πώς απέκτησε μόρια προϋπηρεσίας (τουλάχιστον στην αρχή) ένας που δεν έχει επιτυχία στον ΑΣΕΠ ; Τον λυπήθηκαν τον "καημένο" και τον διορίσανε αναπληρωτή ; Ή δεν απαντήσανε στο τηλέφωνο οι δεκάδες από πάνω του στον πίνακα των ωρομισθίων και πήραν αυτόν; Αφελώς πάντα ....Να μη μιλήσουμε για την πάλαι ποτέ "αμαρτωλή" ΠΔΣ....

Για να αφήσουμε τα αστεία... Η επιτυχία στον ΑΣΕΠ πρέπει να αναβαθμίζει τη θέση του επιτυχόντα έναντι των μη επιτυχόντων. Οι επιτυχόντες αξιολογήθηκαν από το επίσημο αξιολογητικό μέσο του κράτους (είτε συμφωνεί κανείς με αυτό είτε όχι) και αυτό πρέπει να φαίνεται. Και πρέπει κάποτε οι "ύποπτες" προϋπηρεσίες να υποβαθμιστούν έστω σε σχέση με την επιτυχία στον ΑΣΕΠ.

Πρόταση : 2 μόρια για κάθε μήνα προυπηρεσίας  με ΑΣΕΠ , 1 χωρίς.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #133 στις: Φεβρουάριος 19, 2016, 12:12:33 πμ »
Εγώ θέλω να ρωτήσω (αφελώς ) πώς απέκτησε μόρια προϋπηρεσίας (τουλάχιστον στην αρχή) ένας που δεν έχει επιτυχία στον ΑΣΕΠ ; Τον λυπήθηκαν τον "καημένο" και τον διορίσανε αναπληρωτή ; Ή δεν απαντήσανε στο τηλέφωνο οι δεκάδες από πάνω του στον πίνακα των ωρομισθίων και πήραν αυτόν; Αφελώς πάντα ....Να μη μιλήσουμε για την πάλαι ποτέ "αμαρτωλή" ΠΔΣ....


μην κοιταμε μονο την δικη μας ειδικοτητα. υπηρχαν ειδικοτητες δευτεροβαθμιας, σιγουρα ΠΕ06, ΠΕ19-20, που σε εποχες ωρομισθιων ηταν περιοχες της Ελλαδας (Κυκλαδες, Δωδεκανησα, Δυτικη Μακεδονια πχ.) που προσλαμβαναν και απο τον πινακα μηδενικης. χωρις καμια "λαμογια" και πολλοι προτιμησαν αυτη την οδο και την περιπλανηση ως ωρομισθιοι στις εν λογω περιφερειες για να αποκτησουν προυπηρεσια.

αν δεν κανω λαθος (ας με διορθωσει καποιος) υπαρχουν ακομα ειδικοτητες δευτεροβαθμιας που φτανουν και στον πινακα αναπληρωτων μηδενικης για προσληψεις.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #134 στις: Φεβρουάριος 19, 2016, 07:22:07 πμ »
Αυτη η καραμελα με τις καθηγητικες σχολες πρεπει να τελειωσει. Τι ειμαστε, αποφοιτοι τεχνικης εκπαιδευσης που εκπαιδευτηκαν να κανουν ενα πραγμα εμπειρικα; Για ονομα του θεου, επιστημονες ειμαστε! Και μαλιστα οι περισσοτεροι απο εμας σε επιστημες που για χρονια ηταν η κορωνιδα ολων των επιστημων και ειχαν αιγλη. Απο που κι ως που ο φιλολογος και ο φυσικος σπουδασαν θηριοδαμαστες και προπονητες πανελληνιων; Αυτη ηταν η ουσια της επιστημης μας; Αυτο δεν το λεω για να υποτιμησω την εκπαιδευση, το λεω γιατι πρεπει να αναβαθμισουμε το πως βλεπουμε το επαγγελμα μας. Εχουμε επιστημονικη εξειδικευση σε απαιτητικους τομεις, αλλα ταυτοχρονα ζουμε και σε μια απαιτητικη και μεταβαλλομενη αγορα εργασιας. Ο κοσμος γυρω μας κοιταζει να εξελιχθει επαγγελματικα, να φανει ανταγωνιστικος, κι εμεις φωναζουμε οτι ημασταν αριστοι στις πανελληνιες και οτι αξιολογηθηκαμε οταν πηραμε πτυχιο. Σε ποια δουλεια θα τα πεις αυτα και θα σε παρουν στα σοβαρα; Μακαρι να ηταν αλλιως η αγορα εργασιας, μακαρι να ειχαν αξια τα πτυχια, αλλα η κατασταση ειναι αλλιως. Εδω το διδακτορικο πλεον δεν σου εγγυαται οτι θα ασχοληθεις με την ερευνα, εμεις που παμε; Οσο φωναζουμε οτι μονο το πτυχιο μας και η παλαιοτητα του θα επρεπε να μας ανοιγει πορτες διαπλατα, υποβαθμιζουμε την αξια του, την αξια μας και την αξια του εκπαιδευτικου επαγγελματος, οποτε μη γελαμε που μας εχουν για καρπαζοεισπρακτορες.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #135 στις: Φεβρουάριος 19, 2016, 08:05:32 πμ »
Επειδή είμαστε ο πιο νωθρος κλάδος,οι εκπαιδευτικοί γενικά,το όνειρο πάντα θα γίνεται εφιάλτης :P

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #136 στις: Φεβρουάριος 19, 2016, 11:42:33 πμ »
Δυστυχώς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού -εγώ θα μιλήσω συγκεκριμένα για τους φιλολόγους- έχει υποβαθμιστεί πολύ. Κατά κύριο λόγο, για μένα φταίει ότι κάθε χρόνο αυξάνονται όσοι έχουν πτυχίο από σχολές με επαγγελματικά δικαιώματα πε02. Ετσι, αυξάνεται και η ανεργία. Επίσης, θεωρώ ότι το πιο μεγάλο πρόβλημα το έχουν οι νέοι πτυχιούχοι που λόγω απειρίας δε τους δίνονται ευκαιρίες στα φροντιστήρια. Γνωρίζω έναν μόνο συμφοιτητή που εργάζεται 3 συνεχόμενα έτη στη σειρά, καθώς ο πατέρας του τον προώθησε με τις γνωριμίες που είχε σε μεγάλα φροντιστήρια του κέντρου στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές. Λογικό θα μου πεις, διαμένουν και δίπλα από τη Μενεγακη 😜 ,τόσους θα ξέρουν. Τα προσόντα του: ένα πτυχίο με καλώς στα 5 χρόνια. Και από την άλλη, έχω συμφοιτητές με πτυχίο άριστα πάνω από 9 (που ξέρουμε ποσο δύσκολο είναι να βγάλεις 9 μέσο όρο στη φιλολογία Αθήνας) και με σεμινάρια και μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά και απορρίπτονται από τα φροντιστήρια λόγω έλλειψης γνωριμιών. Σαφώς, και προβλήματα έχουν και οι πιο μεγάλοι φιλόλογοι, δε λέω ότι δεν έχουν, έχουν όμως ένα πλεονέκτημα: την εμπειρία και το όνομα που έχουν αποκτήσει σε βάθος χρόνου. Πάντως, γενικά υπάρχουν πολλές αδικίες. Ας πούμε εγώ θεωρώ αδικία το να τελειώνει κάποιος την εργοθεραπεια, να μη γνωρίζει καλά την ελληνική γλώσσα (πρόσφατα με ρώτησε συμφοιτήτρια απόφοιτος τεχνικού λυκείου πώς γράφεται το ρήμα δίνω, και πώς η φράση εκ των προτέρων γιατί είναι δύσκολη και δε ξέρει) και να έχει πιο εύκολη αποκατάσταση ακόμη και με πτυχίο μετά από 5 χρόνια, με βαθμό 5-6,χωρις γνωσεις ξενων γλωσσων,και άλλοι άνθρωποι με πτυχίο, μεταπτυχιακά ακόμη και διδακτορικά, να είναι άνεργοι ή να ημιαπασχολουνται😔.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2016, 11:44:12 πμ από pink butterfly »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #137 στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 11:59:23 πμ »
Κατά κύριο λόγο, για μένα φταίει ότι κάθε χρόνο αυξάνονται όσοι έχουν πτυχίο από σχολές με επαγγελματικά δικαιώματα πε02. Ετσι, αυξάνεται και η ανεργία.

Κάνεις λάθος εδώ. Ίσα ίσα που πρέπει να δίνεται η ευκαιρία σε όλους να μπορέσουν να σπουδάσουν, να μορφωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις πάνω σε ό,τι τους ενδιαφέρει.
Το ότι δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας για όλους δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσουμε τον αριθμό αυτών που κατέχουν τη γνώση και είναι ικανοί να προσφέρουν αυτήν ακριβώς την εργασία.
Και τότε τι θα γίνει? Θα έχουμε πολλούς, χαμηλής εκπαίδευσης και μόρφωσης ανθρώπους να κάνουν τι? Να αυξάνουν την ανεργία σε άλλους κλάδους (βλέπε εργάτες, υπάλληλοι εστίασης, σερβιτόροι κτλ), το οποίο εν συνεχεία θα οδηγήσει που ακριβώς?
Να εκτελούμε τους ανέργους σε καμιά πλατεία ή να τους εξορίζουμε, προσπαθώντας να μειώσουμε ή ακόμα να εξαλείψουμε την ανεργία?
Το θέμα δεν είναι να περιορίσουμε την πρόσβαση. Το πρόβλημα λύνεται με την παραγωγική δημιουργία ΝΕΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, όχι με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ενός κλάδου.

Να μην βλέπουμε το πρόβλημα από τη λάθος μεριά, και κυρίως να μπορούμε να εστιάσουμε στο τι πραγματικά φταίει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 26, 2016, 12:00:57 μμ από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #138 στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 03:18:33 μμ »
Κάνεις λάθος εδώ. Ίσα ίσα που πρέπει να δίνεται η ευκαιρία σε όλους να μπορέσουν να σπουδάσουν, να μορφωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις πάνω σε ό,τι τους ενδιαφέρει.
Το ότι δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας για όλους δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσουμε τον αριθμό αυτών που κατέχουν τη γνώση και είναι ικανοί να προσφέρουν αυτήν ακριβώς την εργασία.
Και τότε τι θα γίνει? Θα έχουμε πολλούς, χαμηλής εκπαίδευσης και μόρφωσης ανθρώπους να κάνουν τι? Να αυξάνουν την ανεργία σε άλλους κλάδους (βλέπε εργάτες, υπάλληλοι εστίασης, σερβιτόροι κτλ), το οποίο εν συνεχεία θα οδηγήσει που ακριβώς?
Να εκτελούμε τους ανέργους σε καμιά πλατεία ή να τους εξορίζουμε, προσπαθώντας να μειώσουμε ή ακόμα να εξαλείψουμε την ανεργία?
Το θέμα δεν είναι να περιορίσουμε την πρόσβαση. Το πρόβλημα λύνεται με την παραγωγική δημιουργία ΝΕΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, όχι με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ενός κλάδου.

Να μην βλέπουμε το πρόβλημα από τη λάθος μεριά, και κυρίως να μπορούμε να εστιάσουμε στο τι πραγματικά φταίει.


Δηλαδή το πλήθος των αποφοίτων των σχολών που αναφέρουμε υπάρχει δυνατότητα στα οικονομικά μεγέθη αυτής της χώρας να απορροφηθούν;;; Κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, διότι αυθαίρετε ποτέ κανείς δεν υπολόγισε σε μακροπρόθεσμο επίπεδο σε αυτήν την χώρα, πόσους αντέχει η αγορά εργασίας στον κάθε κλάδο...αυτό το οποίο λες εσύ είναι να προσαρμοστεί η αγορά στο χάος που έχει δημιουργηθεί τόσοα χρόνια με την παραγωγή ενός τεραστίου όγκου πτυχιούχων σε επιστήμες όπως φιλολογία, μαθηματικά κλπ...υπάρχει ένα ςπλήθος σχολών που αποδίδουν στην κοινωνία τέτοιυς αριθμούς πτυχιούχων που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν να απορροφηθούν...συμφωνείς με την ύπαρξη τόσων αει και τει στα πιο πιθανά και απίθανα μέρη της χώρας αυτής;;;Κάθε πόλη και αει κάθε χωριό και τει...για να πούμε κάτι γνωστό σε όλους μας...και φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει με την κρίση...η αγορά εργασίας έχει συγκεκριμένες αντοχές και όρια...που δεν αντιστοιχούν στο πλήθος των πτυχιούχων...το οποίο σου επαναλαμβάνω δημιουργήθηκε με το πέρασμα του χρόνου κατά τρόπο ανεξέλεγκτο...τώρα είναι πλέον αργά...Επιπλέον δεν αντιλαμβάνομαι την νοοτροπία που μας οδήγησε ως εδώ...όποιος δεν σπουδάζει σε αει γίνεται σερβιτόρος;;;;Υπάρχουν πολλών ειδών σπουδες...τεχνικές κλπ...τις οποίες τις περιφρονούμε...πιστεύεις ότι όλοι μπορούν να σπουδάζουν και να δουλεύουν σε εργασίες του τριτογενή τομέα;;;Δνε γίνεται όλα τα μέλη μιας κοινωνίας να κάνουν σπουδές επιπέδου αει και μετά να λέμε γιατί η αγορά εργασίας δεν μπορεί να τους απορροφήσει....μια αγορά εργασίας χρειάζεται εργαζόμενους και στον πρωτογενή και στον δευτερογενή τομέα...η ταύτιση της μόρφωσης με το πτυχίο αει είναι αντίληψη νεοελληνική που δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα του κόσμου...μπορεί να είσαι τεχνίτης αλλά ταυτοχρόνως να γνωρίζεις μουσική, να διαβάζεις λογοτεχνία κλπ...

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;
« Απάντηση #139 στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 08:09:41 μμ »

Δηλαδή το πλήθος των αποφοίτων των σχολών που αναφέρουμε υπάρχει δυνατότητα στα οικονομικά μεγέθη αυτής της χώρας να απορροφηθούν;;; Κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, διότι αυθαίρετε ποτέ κανείς δεν υπολόγισε σε μακροπρόθεσμο επίπεδο σε αυτήν την χώρα, πόσους αντέχει η αγορά εργασίας στον κάθε κλάδο...αυτό το οποίο λες εσύ είναι να προσαρμοστεί η αγορά στο χάος που έχει δημιουργηθεί τόσοα χρόνια με την παραγωγή ενός τεραστίου όγκου πτυχιούχων σε επιστήμες όπως φιλολογία, μαθηματικά κλπ...υπάρχει ένα ςπλήθος σχολών που αποδίδουν στην κοινωνία τέτοιυς αριθμούς πτυχιούχων που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν να απορροφηθούν...συμφωνείς με την ύπαρξη τόσων αει και τει στα πιο πιθανά και απίθανα μέρη της χώρας αυτής;;;Κάθε πόλη και αει κάθε χωριό και τει...για να πούμε κάτι γνωστό σε όλους μας...και φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει με την κρίση...η αγορά εργασίας έχει συγκεκριμένες αντοχές και όρια...που δεν αντιστοιχούν στο πλήθος των πτυχιούχων...το οποίο σου επαναλαμβάνω δημιουργήθηκε με το πέρασμα του χρόνου κατά τρόπο ανεξέλεγκτο...τώρα είναι πλέον αργά...Επιπλέον δεν αντιλαμβάνομαι την νοοτροπία που μας οδήγησε ως εδώ...όποιος δεν σπουδάζει σε αει γίνεται σερβιτόρος;;;;Υπάρχουν πολλών ειδών σπουδες...τεχνικές κλπ...τις οποίες τις περιφρονούμε...πιστεύεις ότι όλοι μπορούν να σπουδάζουν και να δουλεύουν σε εργασίες του τριτογενή τομέα;;;Δνε γίνεται όλα τα μέλη μιας κοινωνίας να κάνουν σπουδές επιπέδου αει και μετά να λέμε γιατί η αγορά εργασίας δεν μπορεί να τους απορροφήσει....μια αγορά εργασίας χρειάζεται εργαζόμενους και στον πρωτογενή και στον δευτερογενή τομέα...η ταύτιση της μόρφωσης με το πτυχίο αει είναι αντίληψη νεοελληνική που δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα του κόσμου...μπορεί να είσαι τεχνίτης αλλά ταυτοχρόνως να γνωρίζεις μουσική, να διαβάζεις λογοτεχνία κλπ...

Δηλαδή κάποιος θα έχει δικαιώμα να σπουδάσει μόνο αν υπάρχουν θέσεις εργασίας στον κλάδο του.
Με αυτή τη λογική και με δεδομένο ότι υπάρχουν ελάχιστες θέσης υψηλής εξιδείκευσης στην χώρα, δεν θα έπρεπε να σπουδάσει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων της χώρας.
Εγώ λέω το αυτονόητο, ότι αν κάποιος θέλει να σπουδάσει να μπορεί να το κάνει, και μάλιστα στο αντικείμενο που τον ενδιαφέρει.
1000 φορές 1.000.000 άνεργοι επιστήμονες, παρά 1.000.000 άνεργοι χαμηλής μόρφωσης...
Και από τη μεριά της χώρας - εργοδότη, 1000 φορές να έχω να διαλέξω 100 υπαλλήλους ανάμεσα σε 1.000.000 επιστήμονες, αντί να έχω 100 επιστήμονες που θα μου καλύψουν τις θέσεις θέλω δεν θέλω γιατί δεν έχω άλλους.
Τώρα με βάση ό,τι έχει συζητηθεί και σε προηγούμενα post, το ότι όλοι θέλουν να απασχοληθούν στο δημόσιο, είναι άλλο καπέλο. Φυσικά και δεν υπάρχει χώρος για όλους.
Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να κόψουμε τον αριθμό φοιτητών?
Να περιορίσουμε την μόρφωση του καθενός με γνώμονα τις θέσεις εργασίας;
Γιατί; Για να είναι τα πράγματα πιο εύκολα για ποιους; Εγώ δεν θέλω να διοριστώ. Δεν μπορώ να σπουδάσω φιλοσοφία ή ό,τι άλλο επειδή μου αρέσει δηλαδή;
Επειδή ΕΣΥ θα έχεις περισσότερο ανταγωνισμό;
Ο αριθμός των διαθέσιμων επιλογών καθορίζει την ελευθερία στη ζωή μας, όσο τον περιορίζουμε τόσο περιορίζουμε την ελευθερία μας.
Διαφωνείς σε αυτό?
Πού ακριβώς μπερδέυεσαι?


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160982
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.