0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο νόμος είναι σαφής, πρώτα συμπληρώνεται το ωράριο στο σχολείο, το νομικό πλαίσιο είναι αυτό (για πόσο ακόμα βέβαια άγνωστο, αλλά πάντως σήμερα αυτό ισχύει ):1 Το νομικό πλαίσιο της διάθεσης θεμελιώνεται σε αρκετούς νόμους και εγκυκλίους από το 1983 μέχρι τον πρόσφατο 3848/2010 (άρθρο 31, παρ. 3), αλλά πάντα με σημείο αναφοράς τον 1566/85 και συγκεκριμένα το άρθρο 54: «Εκπαιδευτικοί που δε συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στα σχολεία της ίδιας κατεύθυνσης διατίθενται μερικά ή ολικά σε σχολεία της ίδιας ή άλλης κατεύθυνσης ή σε αντίστοιχες προς την ειδικότητά τους υπηρεσίες του δημόσιου τομέα του ίδιου νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος, με απόφαση του νομάρχη, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ακόμα μπορεί να διατίθενται, σύμφωνα με τα παραπάνω, σε άλλο νομό ή νομαρχιακό διαμέρισμα με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του οικείου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. ........................».2. Με την εγκύκλιο 118842/Γ2 /17-09-2008 αναφέρεται«Με τα μαθήματα 1ης ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα 2ης ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες».3. Η υπουργική απόφαση 69598/Γ2/10-7-2006 (ΦΕΚ 1050 Β΄) περί «Αναθέσεων μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου», αναφέρει ρητά στο άρθρο 11 ότι: «Κατά την κατανομή των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στο σχολείο του».4. Σύμφωνα επίσης με το Άρθρο 13 του Ν. 3149/2003 ΦΕΚ 141 τ. Α` Παρ. 20 β: Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους επιτρέπεται μετακίνηση εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης από σχολείο σε άλλο σχολείο, μόνο στις περιπτώσεις που υπάρχουν υπεράριθμοι ή υπάρχει ανάγκη συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας.5. Το άρθρο 14 του Π.Δ. 100/97 αφορά τους οργανικά τοποθετημένους, οι οποίοι πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο (η σειρά μεταξύ τους καθορίζεται από το χρόνο τοποθέτησης). Η συμπλήρωση ωραρίου γίνεται με μαθήματα α΄και β΄ ανάθεσης, όπως αυτά καθορίζονται στη σχετική εγκύκλιο. Οι προσωρινά τοποθετημένοι έρχονται να καλύψουν ότι κενό απομένει μετά τη συμπλήρωση ωραρίου από τους έχοντες οργανική θέση. Σε κάθε περίπτωση η ανάθεση των μαθημάτων είναι αρμοδιότητα του Συλλόγου Διδασκόντων.
και κάπως έτσι πάνω από το 50% της ιστορίας διδάσκεται από ξενόγλωσους και πάνω από το 50% της Βιολογίας από Φυσικοχημικούς. Και για αυτό δεν υπάρχει λόγος να προσλάβουν άλλους Φιλολόγους, ούτε και Βιολόγους.
Αυτοί που περισσεύουν θα πάνε αλλού να διδάξουν μαθήματα που να τα έχουν Α ανάθεση. Παράδειγμα:Ο Φυσικός μας στο σχολείο δίδασκε Φυσική και 4 ώρες βιολογίας και συμπλήρωνε μια χαρά το ωράριό του (στο ίδιο σχολείο).Έρχεται τώρα ο διευθυντής Βθμιας και λέει: έχω έναν Βιολόγο από άλλο σχολείο ο οποίος 4 ώρες κάτω από το κανονικό του, και τον στέλνει αυτόν στο σχολείο μας και παίρνει (κλέβει δηλαδή!) τις 4 ώρες του Φυσικού που έκανε βιολογία. Ο Φυσικός μας τώρα με τη σειρά του θα πάει σε άλλο σχολείο που χρειάζεται Φυσικό. Κατάλαβες;Η λογική δηλαδή είναι όχι να συμπληρώνει κάποιος το ωράριό του στο σχολείο του, αλλά προτεραιότητα δίδεται στο να διδάσκουν σε μια περιφέρεια τα μαθήματα μόνο καθηγητές που τα έχουν Α ανάθεση, ανεξάρτητα από το σε ποιό σχολείο έχουν οργανική.Με άλλα λόγια ΟΛΟΙ (σχεδόν) οι καθηγητές έχουν γίνει μπαλάκια από σχολείο σε σχολείο προκειμένου κάθε μάθημα να διδάσκεται από εκπαιδευτικό που τα έχει σε Α ανάθεση, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των συναδέλφων να μην μπορεί να συμπληρώνει ωράριο στο ίδιο σχολείο και να τρέχει σε 2-3 σχολεία.Είναι νόμιμο αυτό; εντάξει κάποια λογική έχει, αλλά στο βωμό του να διδάσκονται τα μαθήματα μόνο από καθηγητές που τα έχουν Α ανάθεση, θυσιάζεται η συμπλήρωση ωραρίου στο ίδιο σχολείο.
Παράθεση από: killbill στις Ιανουάριος 30, 2013, 05:13:38 μμΑυτοί που περισσεύουν θα πάνε αλλού να διδάξουν μαθήματα που να τα έχουν Α ανάθεση. Παράδειγμα:Ο Φυσικός μας στο σχολείο δίδασκε Φυσική και 4 ώρες βιολογίας και συμπλήρωνε μια χαρά το ωράριό του (στο ίδιο σχολείο).Έρχεται τώρα ο διευθυντής Βθμιας και λέει: έχω έναν Βιολόγο από άλλο σχολείο ο οποίος 4 ώρες κάτω από το κανονικό του, και τον στέλνει αυτόν στο σχολείο μας και παίρνει (κλέβει δηλαδή!) τις 4 ώρες του Φυσικού που έκανε βιολογία. Ο Φυσικός μας τώρα με τη σειρά του θα πάει σε άλλο σχολείο που χρειάζεται Φυσικό. Κατάλαβες;Η λογική δηλαδή είναι όχι να συμπληρώνει κάποιος το ωράριό του στο σχολείο του, αλλά προτεραιότητα δίδεται στο να διδάσκουν σε μια περιφέρεια τα μαθήματα μόνο καθηγητές που τα έχουν Α ανάθεση, ανεξάρτητα από το σε ποιό σχολείο έχουν οργανική.Με άλλα λόγια ΟΛΟΙ (σχεδόν) οι καθηγητές έχουν γίνει μπαλάκια από σχολείο σε σχολείο προκειμένου κάθε μάθημα να διδάσκεται από εκπαιδευτικό που τα έχει σε Α ανάθεση, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των συναδέλφων να μην μπορεί να συμπληρώνει ωράριο στο ίδιο σχολείο και να τρέχει σε 2-3 σχολεία.Είναι νόμιμο αυτό; εντάξει κάποια λογική έχει, αλλά στο βωμό του να διδάσκονται τα μαθήματα μόνο από καθηγητές που τα έχουν Α ανάθεση, θυσιάζεται η συμπλήρωση ωραρίου στο ίδιο σχολείο.Όχι φίλε killbill . Η λογική δεν είναι αυτή. Αυτή η λογική είναι τουλάχιστον ... λογική. Η λογική είναι "να μην προσλάβω άλλους καθηγητές". Στην περίπτωση που περιγράφεις, η υπηρεσία κατάφερε από εκεί που είχε 1 4ωρο κενό (φυσικής) και 1 μειωμένου ωραρίου καθηγητή (βιολόγο), να καλύψει το κενό ΚΑΙ να μην έχει μειωμένου ωραρίου καθηγητή. Γκέκε; Πως τα κατάφερε αυτά; Μα "τεντώνοντας" τους εκπαιδευτικούς φυσικά. Είναι αυτό ακριβώς που ήταν αναμενόμενο πως θα γίνει (το τέντωμα) και όποιος ήλπιζε ακόμα για το αντίθετο, μπορεί να πάει να μουτζωθεί στον καθρέπτη.ΥΓ:Αν ήταν ανάποδα τα πράγματα (δλδ 1 κενό βιολογίας και 1 μειωμένου ωραρίου φυσικός) να δεις για πότε θα δίνανε αναγκαστική δεύτερη ανάθεση στον φυσικό για να ελευθερωθεί ο βιολόγος να πάει στο κενό.