*

Αποστολέας Θέμα: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)  (Αναγνώστηκε 285865 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1036 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 03:09:27 μμ »
sliver από την στιγμή που οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04 δεν έχουν πρόβλημα, εσύ τι ζόρι τραβάς δεν καταλαβαίνω.

Πάρε πτυχίο μαθηματικού να τα έχεις και εσύ Β ανάθεση τα μαθηματικά ή να τα έχεις και Α΄ ανάθεση αναγνωρίζοντας δεύτερη ειδικότητα.

Τιιι;;; Δηλαδή ως ΠΕ19 δεν μπορώ να κάνω μόνο σεμινάρια μαθηματικών και φυσικής για να διδάξω αυτά τα μαθήματα; Πέφτω από τα σύννεφα. Ρε πού καταντήσαμε...  :P

Επίσης με στεναχωρεί που κατά την άποψη του Υπουργείου δεν είμαι ικανός να διδάξω Γεωγραφία όπως οι μαθηματικοί.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2015, 03:12:00 μμ από my8os »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:30:38 »

Αποσυνδεδεμένος kerasaki1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1037 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 03:29:43 μμ »
και βεβαίως επέστρεψαν οι ξενόγλωσσοι για διδασκαλία ιστορίας στην Α΄Λυκείου και ιστορία της Τέχνης στη Γ΄...κι εγώ με μεταπτυχιακό στην Ιστορία πρέπει να αφήσω το μάθημα...εκεί στην ΠΕΦ πόσο βαθιά κοιμόσαστε;

Αποσυνδεδεμένος Αστερόσκονη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1038 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 03:31:44 μμ »
Την ίδια βαρύτητα έχουν η Γεωγραφία και τα Μαθηματικά; Τις ίδιες συνέπειες θα έχει ο μαθητής αν διδαχτεί τη Γεωγραφία από ένα μαθηματικό με το να χαντακωθεί στα μαθηματικά από έναν καθηγητή άσχετης ειδικότητας;

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1039 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 03:54:07 μμ »
και βεβαίως επέστρεψαν οι ξενόγλωσσοι για διδασκαλία ιστορίας στην Α΄Λυκείου και ιστορία της Τέχνης στη Γ΄...κι εγώ με μεταπτυχιακό στην Ιστορία πρέπει να αφήσω το μάθημα...εκεί στην ΠΕΦ πόσο βαθιά κοιμόσαστε;
υπνος βαθύς....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:30:38 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1040 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 08:20:12 μμ »
Τιιι;;; Δηλαδή ως ΠΕ19 δεν μπορώ να κάνω μόνο σεμινάρια μαθηματικών και φυσικής για να διδάξω αυτά τα μαθήματα; Πέφτω από τα σύννεφα. Ρε πού καταντήσαμε...  :P

Επίσης με στεναχωρεί που κατά την άποψη του Υπουργείου δεν είμαι ικανός να διδάξω Γεωγραφία όπως οι μαθηματικοί.  ;)

έλα τώρα, μια χαρά σου έκατσε, θα κάνεις μόνο την Α΄ ανάθεση σου! δηλαδή το καθαρά αντικείμενο σου...πες και ένα ευχαριστώ. Φαντάσου τώρα να μελετάς μαθηματικά, διδακτική, να φτιάχνεις το υλικό σου....

Τώρα θα προσφέρεις στο σχολείο σου ή και σε άλλα την επιστήμη της πληροφορικής και άσε τους μαθηματικούς να πήζουν. Άσε που έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απόσπαση σε φορέα για να διορθώσεις τα κακώς κείμενα του Δημοσίου αλλά και στην Α/θμια που θα γαλουχήσεις τους νέους Jobs και Zuckerberg.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2015, 08:21:56 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1041 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 08:49:43 μμ »
Τώρα θα προσφέρεις στο σχολείο σου ή και σε άλλα την επιστήμη της πληροφορικής και άσε τους μαθηματικούς να πήζουν. Άσε που έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απόσπαση σε φορέα για να διορθώσεις τα κακώς κείμενα του Δημοσίου αλλά και στην Α/θμια που θα γαλουχήσεις τους νέους Jobs και Zuckerberg.

Λυπάμαι που θα φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά όταν ο διπλανός σου, ο συνάδελφός σου, έχει πραγματικό πρόβλημα επιβίωσης με τη συρρίκνωση των ωρών του στοχευμένα και κατ εξακολούθηση, όταν ανησυχεί, τέτοιους καιρούς που όλοι τα βγάζουν δύσκολα οικονομικά, για το που θα βρίσκεται, μπορεί μεν να είναι ανεκτό να υπερασπίζεσαι την επιστήμη σου, όσο και αν η ακαμψία αυτή τον θίγει, αλλά η ειρωνεία του κερδισμένου απέναντι στον ηττημένο μόνο συμπλέγματα αποκαλύπτει.
Και η πηγή αυτών των συμπλεγμάτων προφανώς βρίσκεται στο δικαιολογημένα υψηλό ηθικό από τη γνώση της επιστήμης των Μαθηματικών, το οποίο νιώθει τρωτό απέναντι στην αδυναμία παρακολούθησης της επιστήμης της Πληροφορικής.

Στο δια ταύτα, η όποια εύνοια των ωρών Πληροφορικής μέχρι το 2005, έγινε ΞΕΚΑΘΑΡΑ για να βολευτούν στους κόλπους των ΠΕ19 οι ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ των ΑΣΕΠ ΠΕ03 και ΠΕ04, και μόλις η βιομηχανία των σεμιναρίων της ΠΕΦ και της ΕΜΕ έπαψε να έχει νόημα και δεν οδηγούσε σε "αναπληρωτιλίκι και διορισμό" άρχισε η αποδόμηση των ωρών με βίαιη αρχή την εμφάνιση των ΕΠΑΛ.


Εργαλείο των ιδίων λόμπι υπήρξε η Πληροφορική η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ εκπροσωπήθηκε από φορέα μη ελεγχόμενο από τους ΠΕ03 ή/και ΠΕ04.

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1042 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 09:17:47 μμ »
Την ίδια βαρύτητα έχουν η Γεωγραφία και τα Μαθηματικά; Τις ίδιες συνέπειες θα έχει ο μαθητής αν διδαχτεί τη Γεωγραφία από ένα μαθηματικό με το να χαντακωθεί στα μαθηματικά από έναν καθηγητή άσχετης ειδικότητας;

σωστα! ενας Γεωλογος ή Βιολογος δεν θα χαντακωσει μαθητη γιατι ξερει πολυ καλα να λυνει εξισωσεις Α' βαθμου.
ειναι εξαλλου δυνατον ενας που εβγαλε πολυτεχνειο ή πανεπιστημιο πληροφορικης να γνωριζει απο εξισωσεις; ασχετοι ειναι λεμε
βεβαια, το ποιος ειναι ασχετος με καποιο μαθημα φαινεται απο εσας που σας δινουν το δικαιωμα να διδασκετε Φυσικη  ::)  :o  :-X

Τιιι;;; Δηλαδή ως ΠΕ19 δεν μπορώ να κάνω μόνο σεμινάρια μαθηματικών και φυσικής για να διδάξω αυτά τα μαθήματα; Πέφτω από τα σύννεφα. Ρε πού καταντήσαμε...  :P

Επίσης με στεναχωρεί που κατά την άποψη του Υπουργείου δεν είμαι ικανός να διδάξω Γεωγραφία όπως οι μαθηματικοί.  ;)


οι μαθηματικοι ειναι ελβετικοι σουγιαδες στα σχολεια και ως γνωστον μπορουν να κανουν απο γεωγραφια, φυσικη μεχρι και ιστορια, γαλλικα και οικιακη οικονομια.περιμενε και θα το δεις. 
ομως επειδη γουσταρουν μονο Α αναθεσεις δεν παιρνει κανεις τους γεωγραφια-φυσικη ωστε να δειξουν ποσο σπουδαιοι επιστημονες γυμνασιου ειναι μιας και προτετοιμαζουν τους αυριανους καραθεωδορηδες. γιαυτο και κουνανε το δαχτυλο στις αλλες ειδικοτητες που σα δεν ντρεπονται, τολμανε και ζητανε Β αναθεσεις λες και δεν τους φτανουν οι Α.

φημες λενε οτι με την αποφαση των αναθεσεων, η βαση εισαγωγης στο μαθηματικο εκτιναχθηκε στα υψη και μαθητες συρρεουν στις αντιστοιχες κατευθυνσεις στο λυκειο για να εξασφαλισουν το μελλον τους.

μαλιστα, το υπουργειο μπροστα στα νεα κενα μαθηματικων που δημιουργουνται αποφασισε να διαθεσει χρηματα απο τα μυστικα κονδυλια του κρατους.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1043 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 09:18:08 μμ »
Λυπάμαι που θα φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά όταν ο διπλανός σου, ο συνάδελφός σου, έχει πραγματικό πρόβλημα επιβίωσης με τη συρρίκνωση των ωρών του στοχευμένα και κατ εξακολούθηση, όταν ανησυχεί, τέτοιους καιρούς που όλοι τα βγάζουν δύσκολα οικονομικά, για το που θα βρίσκεται, μπορεί μεν να είναι ανεκτό να υπερασπίζεσαι την επιστήμη σου, όσο και αν η ακαμψία αυτή τον θίγει, αλλά η ειρωνεία του κερδισμένου απέναντι στον ηττημένο μόνο συμπλέγματα αποκαλύπτει.

από που και εως που έχει πρόβλημα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ο ΠΕ19 επειδή θα κάνει την Α ΑΝΑΘΕΣΗ του στο σχολείο του ή και σε άλλα σχολεία ? δεν κατάλαβα δηλαδή πρέπει να εξαιρεθούν οι ΠΕ19 και όχι οι ΠΕ08 οι ΠΕ16 οι ΠΕ07 οι ΠΕχχχχχχχ που συμπληρώνουν σε άλλα σχολεία. Να σοβαρευτούμε.
Όσο αφορά τα περί κερδισμένου και ηττημένου αυτά είναι για παιδάκια. Τα περί συμπλεγμάτων δεν τα καταλαβαίνω, το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι κάποιοι θέλουν κάτι που δεν τους ανήκει, τους το έδωσαν για μια χρονιά και τώρα χτυπιούνται λες και έχασαν το παιχνιδάκι τους.


Και η πηγή αυτών των συμπλεγμάτων προφανώς βρίσκεται στο δικαιολογημένα υψηλό ηθικό από τη γνώση της επιστήμης των Μαθηματικών, το οποίο νιώθει τρωτό απέναντι στην αδυναμία παρακολούθησης της επιστήμης της Πληροφορικής.

ΧΑΧΑΧΑΧΑ να σαι καλά, μου έδωσες ιδέα! να πάρετε και Β ανάθεση ως ψυχολόγοι ΠΕ23 !!!!

Για να καταλήξουμε, καλό μάθημα σας εύχομαι στην Α ανάθεση σας και να βοηθήσετε όσα περισσότερα παιδάκια να εντρυφήσουν στην επιστήμη της πληροφορικής μπας και ανακάμψουμε ως χώρα.

Αποσυνδεδεμένος pelargos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Ακόμα ελπίζω!!!!!!!!!!!!
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1044 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 09:34:25 μμ »
Αυτό το αλληλλοφάγωμα θα ήταν γελοίο αν δεν ήταν επικινδυνο αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να υπάρξουμε ενωμένοι απέναντι σε ένα εχθρικό προς τους αναπληρωτές υπουργείο γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου και να αποδείξει ποιο ΠΕ είναι ανώτερο!!!!! :'(

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1045 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:39:47 μμ »
...
Στο δια ταύτα, η όποια εύνοια των ωρών Πληροφορικής μέχρι το 2005, έγινε ΞΕΚΑΘΑΡΑ για να βολευτούν στους κόλπους των ΠΕ19 οι ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ των ΑΣΕΠ ΠΕ03 και ΠΕ04, και μόλις η βιομηχανία των σεμιναρίων της ΠΕΦ και της ΕΜΕ έπαψε να έχει νόημα και δεν οδηγούσε σε "αναπληρωτιλίκι και διορισμό" άρχισε η αποδόμηση των ωρών με βίαιη αρχή την εμφάνιση των ΕΠΑΛ.
...

ΥΓ. Μπορούν να διδάξουν μαθηματικά οι ΠΕ19-20 με πτυχίο Μαθηματικών...
ΥΓ2: Ειρωνεία. Ειρωνεία. Ειρωνεία...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2015, 10:45:42 μμ από rollo_tomassi »

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1046 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:46:45 μμ »
έλα τώρα, μια χαρά σου έκατσε, θα κάνεις μόνο την Α΄ ανάθεση σου! δηλαδή το καθαρά αντικείμενο σου...πες και ένα ευχαριστώ. Φαντάσου τώρα να μελετάς μαθηματικά, διδακτική, να φτιάχνεις το υλικό σου....

Τώρα θα προσφέρεις στο σχολείο σου ή και σε άλλα την επιστήμη της πληροφορικής και άσε τους μαθηματικούς να πήζουν. Άσε που έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απόσπαση σε φορέα για να διορθώσεις τα κακώς κείμενα του Δημοσίου αλλά και στην Α/θμια που θα γαλουχήσεις τους νέους Jobs και Zuckerberg.

Μπα δεν θα χρειαστεί καθότι παραιτούμαι γιατί βρήκα δουλειά που πληρώνει 5+ φορές (καθαρά) παραπάνω από το καθηγητηλίκι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1047 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:54:12 μμ »
Πώς κάνετε έτσι καλέ?? Εδώ η Τοπική Ιστορία θεωρήθηκε project και δε μπορούμε να την πάρουμε οι ΠΕ02. Ιστορικοί με μεταπτυχιακά στην Ιστορία δε μπορούμε να πάρουμε project τοπικής ιστορίας και συζητάμε για επιστημονικότητα; Οι ειδικότητες με υπεραριθμίες παίρνουν β' αναθέσεις και οι ειδικότητες που έχουν κενά χάνουν ώρες. Τι ακριβώς συζητάμε;

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1048 στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:55:57 μμ »
Την ίδια βαρύτητα έχουν η Γεωγραφία και τα Μαθηματικά; Τις ίδιες συνέπειες θα έχει ο μαθητής αν διδαχτεί τη Γεωγραφία από ένα μαθηματικό με το να χαντακωθεί στα μαθηματικά από έναν καθηγητή άσχετης ειδικότητας;

Σοβαρά; Θα συγκρίνεις τη βαρύτητα μαθημάτων τώρα; Η βαρύτητα είναι καθαρά υποκειμενική και εξαρτάται με τα ενδιαφέροντα του μαθητή και τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει.

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #1049 στις: Οκτώβριος 03, 2015, 12:21:26 πμ »
Συγκινητική η ζέση των ( κάποιων ) μαθηματικών και βέβαια της  ΕΜΕ να υπερασπιστεί τα καημένα τα παιδιά των γυμνασίων που διδάσκονται ρίζες , δυνάμεις , μονώνυμα και άλλα ανώτερα μαθηματικά από ελλιπείς επιστημονικά εκπαιδευτικούς με μερική θεώρηση της ύλης. Οι κακίες που ακούω, οτι δηλαδή κοιτάνε το συμφέρον τους με φερετζέ την "επιστημονικότητα" με εξοργίζει. Τέλος πάντων, προτείνω να ξανανοίξει δυναμικά η υπόθεση  της επιστροφής όσων διδάσκουν πληροφορική με άλλα πτυχία ( και όχι μόνο πληροφορική γυμνασίου αλλά ακόμα και μάθημα κατέυθυνσης Γ Λυκείου ) στην ειδικότητα του πτυχίου τους και να ανοίξουν όλες οι αντίστοιχες οργανικές φιλέτα για τους ΠΕ 19/20. Ομολογουμένως δεν είναι η ίδια περίπτωση καθώς οι  400 ώρες σεμινάρια ναρκαλιευτή εμφυσούν όλη την απαραίτητη επιστημονικότητα που απαιτείται. Ακόμα και σε αυτούς δεν πατούσαν καν στα σεμινάρια. ( δικαιολογημένα , είχαν μαθήματα ). Είμαι σίγουρος οτι η ΕΜΕ θα σταθεί αρωγός σε μια τέτοια προσπάθεια.Η επιστημονικότητα και το καλό των παιδιών πάνω απ ολα/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 257
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 261
Σύνολο: 262

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.