*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 99688 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #196 στις: Οκτώβριος 24, 2012, 04:37:36 μμ »
Κι εγώ της έχω πει να τα γράφει,έτσι μαθαίνει και την ορθογραφία και τον τονισμό τους...Ἰδωμεν...Απλά αγχώνομαι όσο μου λέει ότι δεν μπορεί να τα μάθει,σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος πιο εύκολος και δεν της το έχω πει...Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:13 »

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #197 στις: Οκτώβριος 24, 2012, 04:57:43 μμ »
Καλα τα παιδια με το που βρουν δυσκολια το δεν μπορω το εχουν πανω πανω ;) Μην ανησυχεις θα καταλαβει οτι δεν γλυτωνει οποτε θα τα μαθει, ειδαλλως αν κανεις τις προσπαθειες σου και δεν πετυχει κατι μη σκας ολα τα παιδια ειναι καλα σε κατι και σε κατι αλλο οχι, οπως ολοι μας αλλωστε  ;)

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #198 στις: Οκτώβριος 25, 2012, 10:24:19 πμ »
Εγώ τα διδάσκω χρησιμοποιώντας πιο πολύ τον ήχο και κάνοντας ομαδοποιήσεις ανάλογα με τα φωνήεντα και την Έγκλιση.
Είναι πιο ''μπακαλίστικος'' αυτός ο τρόπος αλλά έχω δει ότι διευκολύνει περισσότερο τα παιδιά και έχει πιο γρήγορα αποτελέσματα.
Για παράδειγμα, αφού διευκρινίσω οτι οι βασικές καταλήξεις των ρημάτων τόσο στην ενεργητική όσο και στη μέση φωνή παραμένουν ίδιες και στα συνηρημένα, δουλεύω με τα φωνήεντα που ''αλλάζουν'' σε κάθε τάξη, τους ήχους (π.χ τα -αω έχουν παντού α ή ω, δεν ακούμε άλλον ήχο). Φτιάχνω δηλαδή έναν πίνακα για τα αω με τις Εγκλίσεις και τα χαρακτηριστικά φωνήεντα κάθε έγκλισης:
Οριστική: α (ᾳ), ω (όπου τα βαρύτονα έχουν ε->α, ει->ᾳ, ο ή ου -> ω)
Υποτακτική=Οριστική
Ευκτική= ῳ (<οι)
Προστακτική=α, ω
Απαρέμφατο=α
Μετοχη=ω

Ανάλογα δουλεύω και τις άλλες τάξεις με ιδιαίτερες κατηγοριοποιήσεις για τα -οω ανάλογα με τον αριθμό.
Και φυσικά η εξάσκηση μετράει πάρα, πάρα πολύ!
Ελπίζω να βοήθησα! :)
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #199 στις: Οκτώβριος 26, 2012, 11:33:16 μμ »
Γενικά κάνατε κάποια επαναληψη στις καταλήξεις του λύω πριν;τα περισσότερα παιδιά δεν μπορούν να κάνουν τις συναιρέσεις γιατι δεν ξέρουν καν πως κλίνεται τ λύω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:13 »

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #200 στις: Οκτώβριος 26, 2012, 11:50:10 μμ »
Ναι, εννοείται πως χρειάζεται η επανάληψη. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τις βασικές καταλήξεις των ρημάτων της ενεργητικής και της μέσης φωνής!
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #201 στις: Οκτώβριος 29, 2012, 05:50:39 μμ »
μήπως θα πρέπει να αφιερώνεται ξεχωριστή ώρα για την ενεργητική και τη μέση φωνή ;;;δλδ μια ωρα μονο την ενεργητικη και μια ωρα για τη μεση;;; μηπως και ετσι τ ξεδιαλυνουν στο μυαλο τους πιο ευκολα τ παιδια.

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #202 στις: Οκτώβριος 30, 2012, 12:59:27 μμ »
Σ 'ευχαριστώ πολύ Κατερἰνα!!!Στα ρήματα σε -ηω-ῶ,στην υποκατηγορία δηλαδή των συνηρημένων σε -άω-ῶ, επιμένετε;Εγώ πάντως της έδωσα σε πινακάκι πως κλείνονται όλα (ζῶ,πεινῶ,διψῶ,χρῶμαι),γιατί το βιβλίο τα αναφέρει μόνο ονομαστικά!

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #203 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 07:19:24 μμ »
Θα θελα την γνώμη σας πάνω σε κάτι που δεν ξέρω αν το αντιμετωπίζω μόνο εγω. Τι κάνεις σε φροντιστήριο  όταν το τμήμα σου ειναι εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου στα αρχαία  και το κυριότερο δεν έχουν καμία μα καμία διάθεση να αλλάξει αυτό; Εχω ήδη αφιερώσει 3 μαθήματα για τα συνηρημένα σε -αω/-ω και οχι μονο εννοειται δεν πάρχει ούτε ενας  που να κάνει ασκήσεις στο σπίτι για εξάσκηση αλλα δεν έχουν καν την όρεξη να τις  πρσπαθήσουν μέσα  στη τάξη..Ποια πρέπει να είναι σε αυτή την κατάσταση λοιπόν μια σωστή "παιδαγωγική " μέθοδος; Τι άλλο μπορώ να κάνω όταν οι ίδιοι οι μαθητές δεν προσπαθούν; Να μείνω κ αλλο μένονταςπίσω στην ύλη ή να προχωρήσω και όποιος θέλει ας διαβάσει; Υπάρχει καποιος να αντιμετωπίζει κατι ανάλογο;

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #204 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 07:37:01 μμ »
Δεν εχω εργαστει σε φροντιστηριο ποτε, αλλα νομιζω πως καλο θα ηταν να προχωρησεις.... ετσι κανουμε και στα ιδιαιτερα γιατι η υλη του σχολειου προχωραει ουτως η αλλως... Οποτε εσυ δεν μπορεις να κανεις τα συνηρημενα για πολυ καιρο ακομα οπως και να το κανουμε... Μπορεις βεβαια να τους βαζεις ασκησεις συνηρημενων εμβολιμα στις καινουργιες που θα τους δινεις. Μια αλλη λυση που ομως δεν ξερω πως θα φανει στον υπευθυνο του φροντιστηριου ειναι να ρωτησεις τι κανουν στις περιπτωσεις που οι μαθητες δεν ασχολουνται. Μπορει να εφαρμοζουν συγκεκριμενη τακτικη π.χ. ειδοποιουν τους γονεις εγκαιρως ετσι ωστε και εσυ αλλα και το φροντιστηριο να ειναι καλυμμενο σε περιπτωστη που οι γονεις στο τελος γυρισουν και σας πουν τι κανατε τοσο καιρο.... Αν φοβηθεις οτι αυτο δειξει αδυναμια εκ μερους σου οτι και καλα δεν μπορεις να χειριστεις τα παιδια τοτε δεν μπορεις νομιζω να κανεις κατι αλλο εκτος απο το να βαθμολογεις τις ασκησεις τους ή να σημειωνεις στα τετραδια τους οτι δεν τις εχουν κανει μηπως οι γονεις τα δουν και θορυβηθουν.... Παντως οπως και να εχει εκ των πραγματων πρεπει να προχωρησεις στην υλη γιατι και δεν θα μαθουν τα συνηρημενα και θα τρεχεις και δε θα φτανεις να προλαβεις την υλη του σχολειου. Προσωπικα στα ιδιαιτερα που κανω ενημερωνω αμεσως τους γονεις οτι το παιδι δεν εχει κανει τις ασκησεις και απο εκει και περα προχωραω κανονικα την υλη... γιατι αλλο να μην καταλαβαινει αλλα να προσπαθει τουλαχιστον οποτε εννειται βοηθαω απο μερους μου, και αλλο να μην ασχολειται καθολου επι πολλα μαθηματα. Οσο και να προσπαθησεις αν δεν θελει δεν θα μαθει.  :)

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #205 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 10:02:53 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Είχα σκεφτεί όντως να ρωτήσω τον υπεύθυνο. Απο την άλλη όντως έχω και ενα φόβο μην τυχόν μου πει οτι ειναι δικό μου το θέμα αλλα ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό το πρόβλημα αφορά και αλλους καθηγητές. Έχω πελαγώσει γιατί δεν προσπαθούν αυτό με κρατάει πίσω....αν δεν τις κάνω στην τάξη δεν θα ασχολούνταν καθόλου...είναι και δύσκολη τάξη με ολα αυτά τα συντακτικά κλπ είναι κ οι ελλείψεις τους απο προηγούμενες χρονιές ... Τι να πω...

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #206 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 11:42:16 μμ »
Αν αφορουν και αλλους καθηγητες τοτε συζητησε το με καποιον απο αυτους, αν εμπιστευεσαι καποιον, και ρωτα αν εκανε κατι και τι. Μπορει να βοηθηιθειτε και να πατε ισως ολοι μαζι στον υπευθυνο του φροντιστηριου και να πειτε τι συμβαινει με το συγκεκριμενο τμημα. Ριξτε το και στο φιλοτιμο οτι και καλα θα εχει ασχημη απηχηση και στο φροντιστηριο αν το αφησουν να χρονισει το θεμα οποτε μπορει να γινει κατι απο μερους του φροντιστηριου οπως μια ενημερωση στους γονεις των παιδιων. Προσωπικα αυτο το θεωρω επιβεβλημενο καθως δινουν τα λεφτα τους οι ανθρωποι και υποτιθεται οτι τα παιδια τους πηγαινουν να "ξεστραβωθουν", αλλα πολλοι φροντιστηριουχοι αλλα και καθηγητες ιδιαιτερων "παραλειπουν" να πουν την αληθεια απο φοβο οτι θα τους ριξουν το φταιξιμο και θα τους αλλαξουν. Οποτε μπορει και να εχετε τετοια αντιμετωπιση απο τον υπευθυνο και να μην πει κατι τελικα στους γονεις. Αν σε στενοχωρει παντως αυτη η κατασταση τοσο, καλο ειναι να προσπαθησεις με ολους τους τροπους, μπορει και να φτιαξει το πραγμα. :)

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #207 στις: Νοέμβριος 13, 2012, 12:10:35 πμ »
Η τελευταία μου προσπάθεια έγινε πριν μια βδομάδα όταν τους μίλησα για το πως θέλουν να πάει το πράγμα απο εδώ και εμπρός. Όχι οτι έδωσαν καμία απάντηση αλλά γενικά είπα να τους μιλήσω μπας και βγει κάποιο αποτέλεσμα... Τι να πω..γενικά δεν ξέρω πως είναι το επίπεδο των μαθητών στη τρίτη γυμνασίου αν είναι ετσι ή έπεσα στην περίπτωση..

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #208 στις: Νοέμβριος 13, 2012, 12:32:20 πμ »
Οχι δεν ειναι ετσι αλλα ουτε και πολυ καλο βεβαια..ειναι μεσα και η εφηβεια που ολοι προσπαθουν να ενσωματωθουν σε παρεες (π.χ. αντε να σου πει καποιο απο αυτα οτι λατρευει τα αρχαια μπροστα στους αλλους... θα τον παρουν με τις πετρες στο διαλειμμα... το λιγοτερο  ;D) Νομιζω οτι και ως τμημα που ολοι ειναι στον κοσμο τους και δεν ασχολουνται με το μαθημα επηρεαζει ο ενας τον αλλο αθελα του. Αν ηταν ενα τμημα με καλους και κακους μαθητες ισως να το εβλεπαν και λιγο ανταγωνιστικα και διαβαζαν περισσοτερο... Μην περιμενεις να σου πουν και πολλα οι ιδιοι οταν κυριως ειναι πολλοι μαζι (π.χ. ο καθενας εχει δικους του λογους που δε αχολειται, καποιοι μπορει και να ειναι λιγο πιο σοβαροι απο το απλο 'δε μ'αρεσουν τα αρχαια" ποτε δεν ξερεις). Αν ως εκπαιδευτικος θεωρεις οτι προσπαθησες οσο μπορουσες για αυτο τοτε προχωρησε στο επομενο. Και προσπαθησε παλι το ιδιο καλα. Καποια στιγμη θα ανταμειφθεις εστω και λιγο (προσωπικα ως μαθητρια οταν εβλεπα ενα καθηγητη μου να εχει παθος με αυτο που διδασκει "ψαρωνα" και παρακολουθουσα ασχετα αν μου αρεσε το μαθημα η οχι) Δειξε ζωντανια, μην το κανεις διεκπαιρεωτικα οσο και αν σε προκαλουν με την αδιαφορη σταση τους γι αυτο και ποτε δεν ξερεις!!

Και κατι αλλο που σκεφτηκα απο εμπειρια μου... μπορει να μην ειναι αδιαφοροι αλλα να φοβουνται να καταπιαστουν με κατι που τους φαινεται πολυυυυυυ δυσκολο... οταν ανεφερες οτι δεν ειχαν βασεις πριν ισως και αυτο να ειναι το κλειδι της υποθεσης.. ειχα μαθητη που απο φοβο δεν επιανε να ασχοληθει γιατι θεωρουσε δεδομενη την αποτυχια του λογω της κακης βασης....μολις τον ξαναπιασα απο τα αρχικα και αρχισε να καταλαβαινει πια, τοτε μια χαρα τα πηγαμε (δε σου λεω οτι αριστευσε αλλα ειχε δραματικη βελτιωση απο πριν που δεν ηξερε τιποτα και το κυριοτερο εκανε τις ασκησεις, ασχολιοταν και εδειχνε ενδιαφερον)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2012, 12:38:11 πμ από F. »

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #209 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 07:13:11 μμ »
sos γνωριζει καποιος εαν ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα μπορει να μετρησει ως κανονικο διαγωνισμα τριμηνου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.