*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 99830 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #182 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 09:53:37 πμ »
Καλημέρα!
Σε αντίστοιχη περίπτωση εγώ φρόντιζα να αφιερώνω μισή με μία ώρα (ανάλογα με το πόσο γρήγορα προχωρούσαν στο σχολείο) σε κάθε μάθημα για να κάνουμε επανάληψη στα προηγούμενα. Επίσης, αν μένει κοντά σου, θα μπορούσες να πηγαίνεις μια ώρα ξεχωριστά τη βδομάδα για να κάνετε και να δουλέψετε ένα κεφάλαιο γραμματικής από τις προηγούμενες τάξεις. Δεν είναι πολύ μεγάλη η ύλη και αν αποφασίσει να δουλέψει η ίδια (γιατί θα χρειάζεται να δουλεύει και τα φετινά παράλληλα) νομίζω πως σύντομα θα καλύψει τα κενά της. Να κάνετε πολλές επαναλήψεις με κάθε αφορμή μέσα από τα κείμενα και να βάζεις ασκήσεις καθε φορά που να αφορούν και τα παλαιότερα.
Καλή αρχή και στις δυο σας! :)
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:15:16 »

Αποσυνδεδεμένος δωρα_δωρακι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #183 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 02:59:34 μμ »
καλησπέρα,
μου έτυχε παρόμοια περίπτωση πέρσι και έκανα το εξης (γνωρίζοντας ότι ο μαθητής μου λατρεύει τον υπολογιστή) αφού τελειώναμε το μάθημα, ανοίγαμε τον υπολογιστή και έβρισκα ον λαιν ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού,στις οποίες αμέσως μόλις απαντούσε ο μαθητής με χιουμοριστικό τρόπο έβγαινε το αποτέλεσμα,οπότε χαιρόταν όποτε απαντούσε σωστά και δεν αποθαρρυνόταν αν έκανε λάθος και έτσι το είχε δει σαν παιχνίδι. με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να καλύψουμε αρκετά κενά ακι βλέπω ότι θυμάται πολλά πράγματα και φέτος..δυστυχώς αυτό το σάιτ έκλεισε τον αύγουστο και ψάχνω να βρω αντίστοιχο σαιτ τώρα...αν όμως δε γίνεται να χρησιμοποιήσεις υπολογιστή στο μάθημα,μπορείς να του δίνεις εσύ επαναληπτικές ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και όπως προαναφέρθηκε, κάθε φορά που θα του διδάσκεις κάτι καινούργιο, να κάνεις ανάκληση της προηγούμενης γνώσης...καλό θα ήταν να προτείνεις να κάνετε 1-2 περισσότερες ώρες μάθημα(αν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια για αυτό)για να σου βγαίνει πιο άνετα ο χρόνος. επίσης, μπορείς να δουλέψεις όπως στο άγνωστο της β λυκείου, δηλαδή με συχνά μικρά τεστάκια σε κάθε γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο που συναντάτε,ανεξάρτητα όμως από τη νέα ύλη....ελπιζω αν βοήθησα...καλή αρχή.. :)

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #184 στις: Σεπτέμβριος 21, 2012, 10:45:07 μμ »
kαλησπέρα!μήπως θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλεύσει πως πρέπει να διδάσκω τα κείμενα σε φροντιστηριακές ώρες; θεωρώ οτι η 50λεπτη ωρα δδασκαλίας δεν είναι αρκετή για αναλυτική σύνταξη, ωστόσο πρέπει να γίνεται θεωρείτε αναλυτικά ακόμα και αν χρειαστεί 1 κείμενο να δουλευεται σε 2 μαθήματα;ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #185 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 12:07:03 μμ »
50 λεπτά δεν φτάνουν για να ολοκληρώσεις όλη την ενότητα, σίγουρα θα χρειάζεσαι 2 ώρες φροντιστηριακές (κείμενο-μετάφραση-σχόλια τη μία/ γραματική ή συντακτικό της ενότητας την άλλη). Ωστόσο, στην Γ' Γυμνασίου και κυρίως στην αρχή της χρονιάς δεν χρειάζεται και δεν μπορείς να κάνεις αναλυτικά όλη τη σύνταξη του κειμένου, δεδομένου ότι τα κείμενα είναι απαιτητικά και περιέχουν και όρους που δεν μπορούν ακόμα να αναγνωρίσουν τα παιδιά. Μένεις στα βασικά, λοιπόν, και σε ό,τι έχουν μάθει μέχρι τώρα, κάνοντας επανάληψη και ενσωματώνοντας και καινούργια πράγματα όταν έρθει η ώρα (π.χ.τις δευτερεύουσες προτάσεις).
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:15:16 »

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #186 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 09:39:58 μμ »
σε ευχαριστω πολύ. η αλήθεια είναι οτι πελάγωσα γιατί προσπάθησα να κάνω αναλυτικά ολη τη σύνταξη και δεν μου βγήκε σωστά το μάθημα μου απο θέμα χρίνου με αποτέλεσμα ουτε να κάνω αυτά που έπρεπε και το άγχος μου να διπλαιαστεί για το πως θα συνεχίσω σωστά απο εδω και μπρος. η απειρία είναι άτιμο πράγμα τελικά....αλλά τι κάνεις οταν οι μαθητές σου έχουν απίστευτα κενά απο τις δυο προηγούμενες τάξεις;;;

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #187 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 10:01:35 μμ »
σε ευχαριστω πολύ. η αλήθεια είναι οτι πελάγωσα γιατί προσπάθησα να κάνω αναλυτικά ολη τη σύνταξη και δεν μου βγήκε σωστά το μάθημα μου απο θέμα χρίνου με αποτέλεσμα ουτε να κάνω αυτά που έπρεπε και το άγχος μου να διπλαιαστεί για το πως θα συνεχίσω σωστά απο εδω και μπρος. η απειρία είναι άτιμο πράγμα τελικά....αλλά τι κάνεις οταν οι μαθητές σου έχουν απίστευτα κενά απο τις δυο προηγούμενες τάξεις;;;

Δυστυχώς έτσι είναι η πλειονότητα των μαθητών

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #188 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 11:06:32 μμ »
Μην αγχώνεσαι για την αναλυτική σύνταξη...πιστεύω ότι είναι σημαντικότερο σιγά σιγά να προσπαθήσεις να καλύψεις τα κενά τους και να τους μάθεις πώς να δουλεύουν, πώς να αναγνωρίζουν τους όρους παρά να τους δίνεις αναλυτικά όλη τη σύνταξη, που και εκτός των δυνατοτήτων τους είναι σε ορισμένα σημεία και δεν πρόκειται να τους ζητηθεί (στο σχολείο επιμένουν σε βασικούς όρους, προσδιορισμούς, καμιά μετοχή και σίγουρα απαρέμφατα-αυτά εκτός των δευτερευουσών που κάνουν στο τέλος). Νομίζω πως μέσα από τα κείμενα, την υπενθύμιση βασικών πραγμάτων από προηγούμενες τάξεις, κάποιες ασκήσεις επαναληπτικές για το σπίτι και συχνά τεστάκια, θα καλύψουν σιγά σιγά κάποια κενά. Θαύματα μην περιμένεις βέβαια να γίνουν από τη μια μέρα στην άλλη!
Κι όσο για την εμπειρία, θα έρθει συν τω χρόνω και με δουλειά πολλή!Μην ανησυχείς :)
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #189 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 10:14:26 πμ »
σε ευχαριστω πολύ για τις συμβουλές! πάντως πιστευεις οτι πάνω απο δυο ωρες φροντιστηριακές δεν πρέπει να υπερβαίνει η κάλυψη της κάθε ενότητας????ευχομαι να βρω το σωστο ρυθμό για να μην απογοητεύσω ούτε τα παιδιά ουτε και εμένα..ευχαριστω και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #190 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 11:03:49 πμ »
Δεν ξέρω πώς ακριβώς γίνεται το φροντιστηριακό μάθημα, θέλω να πω, εξετάζεις κάθε φορά όλα τα παιδάκια, κάνετε μαζί τις ασκήσεις του βιβλίου, διορθώνετε ασκήσεις που έχουν κάνει; Όλα αυτά επηρεάζουν την ώρα που αφιερώνεις σε κάθε ενότητα. Εγώ μιλώ για την παράδοση αυτή καθεαυτήν, που και πάλι μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με την έκταση του κειμένου ή τον όγκο των πληροφοριών στη γραμματική και το συντακτικό . Και φυσικά αν κάνεις το γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο της ενότητας δεν μπορείς την άλλη φορά να μπεις σε άλλη ενότητα. Θα πρέπει να μείνεις λίγο για να τα αφομοιώσουν. Σε κάποιες ενότητες που έχει στο Γ' μέρος δύο κομμάτια (α, β) θα μπορούσες να τα παραδώσεις σε ξεχωριστές ώρες. Για παράδειγμα, τα παραθετικά δεν μπορείς να τα παραδώσεις όλα σε μια ώρα, πρέπει πρώτα να γίνουν τα ομαλά με ασκήσεις και μετά τα ανώμαλα. Γενικά, ρώτα, αν μπορείς, και πού βρίσκονται στο σχολείο-αν προχωρούν με αργούς ρυθμούς όλα σου τα παιδάκια, δεν υπάρχει λόγος εσύ να τρέχεις και να αγχώνεσαι ;)
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #191 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 01:23:37 μμ »
σωστά, νομίζω οτι δυστυχώς για μένα τους τρέχουν αρκετά και ειδικά στο ένα παιδάκι η καθηγήτρια ζητά αναλυτικότατη σύνταξη ήδη απο το πρώτο μάθημα. εκει κάπου μάλλον το έχασα γιατί προσπάθησα να το κάνω σε 50 λεπτά και δεν έβγαινε σε καμία περίπτωση. μα πως ζητάνε αναλυτική σύνταξη απο την αρχή? σκέφτηκα να τους δίνω και τη σύνταξη αναλυτικά σε σημειώσεις και όποιος θέλει να την δουλεύει και μόνος στο σπίτι οτι δεν έχουμε πει μέσα στη τάξη αλλά και πάλι δεν ξέρω αν είναι σωστό το σκεπτικό μου..

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #192 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 06:11:50 μμ »
Α, ναι, φυσικά αναφερόμουν σε φυσιολογικούς καθηγητές και όχι κάτι τρελαμένους που νομίζουν ότι κάνουν μάθημα σε Γ' Λυκείου κατεύθυνση! >:(
Πέρυσι σε κορίτσι Γ' Γυμνασίου που έκανα μάθημα η καθηγήτρια τους έκανε μόνη της αναλυτική σύνταξη από το πρώτο μάθημα και έλεγε τις δευτερεύουσες και το δυνητικό ἄν, κι ας ήταν μόλις στην 1η ενότητα, κι ας μην τα είχε διδάξει, κι ας ήταν ύλη που θα διδαχθεί στις τελευταίες ενότητες...Για να μη μιλήσω για προεξαγγελτική παράθεση και δοτική προσωπική αντιχαριστική... :o Κάτι τέτοιες στιγμές στην αρχή εκνευριζόμουν και στη συνέχεια το προσπερνούσα, χωρίς καμιά περαιτέρω εξήγηση, παρά μόνο ότι είναι κεφάλαια συντακτικού που δεν είναι στην ύλη της Γ' Γυμνασίου... Δεν έχει νόημα να δίνεις τη σύνταξη γράφοντας όρους που είναι άγνωστοι στα παιδιά. Έχουμε χρέος να εξηγούμε, αυτή είναι η δουλειά μας, όχι να πετάμε όρους δεξιά και αριστερά επιδεικνύοντας τις γνώσεις μας και τρομοκρατώντας τα παιδιά...
Αλλά, επειδή εγώ ζω στον κόσμο μου, πόσοι είναι πια οι τρελαμένοι καθηγητές που δεν έχουν καμία επαφή με το επίπεδο της τάξης και ζουν εκτός πραγματικότητας; Και γιατί τόσο βιασύνη; Ακόμα δεν άνοιξαν καλά καλά τα σχολεία...Επανάληψη θα έπρεπε να κάνουν ακόμα σύμφωνα με την α' ενότητα...
Με τη βλακεία δυστυχώς δεν μπορούμε να τα βάλουμε-είναι απέραντη και ανίκητη...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2012, 06:39:14 μμ από Κaterina »
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #193 στις: Σεπτέμβριος 24, 2012, 01:55:17 μμ »
πόσο δίκιο έχεις.....

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #194 στις: Οκτώβριος 24, 2012, 11:44:47 πμ »
Καλησπέρα,συνάδελφοι!Έχω σπαζοκεφαλιάσει με μια μαθήτριά μου,που δεν μπορεί να μάθει με τίποτα τα συνηρημένα ρήματα!Και  οκ τώρα που είμαστε στην αρχή,στα εις -αω,- ῶ, μετά τι γίνεται που ανεβαίνουν λίγο δυσκολία;Στην αρχή της είπα να μάθει κατευθείαν το συνηρημένο τύπο και να μην κοιτάει τον ασυναίρετο.Δεν μπορούσε να τα μάθει.Μετά της λέω να μάθει πώς γίνονται οι συναιρέσεις,π.χ. ότι το α και το ω συναιρούνται σε -ῶ...τίποτα...Κάποιος άλλος τρόπος υπάρχει;;;Ηelppp!

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #195 στις: Οκτώβριος 24, 2012, 12:17:14 μμ »
 Αν το παιδι μολις αρχισε να τα μαθαινει υπομονη, ειναι δυσκολα, κι εγω μαθητρια ειδικα τα οω-ω εκανα πολυ καιρο να τα χωνεψω. Επισης δες αν το παιδι εχει δυσκολια και στο να κλινει πιο απλα ρηματα η ουσιαστικα, γιατι τα αρχαια οπως και να το κανουμε γι αυτα ειναι μια ξενη γλωσσα στην πλειονοτητα τηςγια αυτα, ειδικα στο γυμνασιο που τους ερχονται και ολα μαζι (μεταφρασεις, ουσιαστικα, ρηματα, συντακτικο, λεξιλογιο...) Γενικα, το πρωτο που σε νοιαζει ειναι αν το παιδι ειναι οπτικος η ακουστικος τυπος δλδ αν μαθαινει ευκολοτερα οταν δει κατι η οταν το ακουει και απο εκει ξεκινα. Επειδη η κλιση ρηματων, ουσιαστικων κτλ ειναι οπως και να το κανουμε παπαγαλια δλδ τα μαθαινει απεξω και συνηθως δεν υπαρχει καποια νοηματικη συνδεση μεταξυ τους ενας αλλος τροπος που πιανει σε παιδια που δεν μπορουν να τα αποστηθισουν ευκολα ειναι να τα γραφουν συνεχεια, δλδ να εχει ενα τετραδιο και να κλινει καθε φορα καποια συνηρημενα (συνηρημενα η ασυναιρετα και μετα να τα κανει συνηρημενα οπως το βολευει) ωσπου να τα μαθει και ως οπτικες εικονες. Ειναι αρκετα χρονοβορο αλλα πιανει, ξερω και πολλα παιδια που δεν μπορουν να τα πουν προφορικα αλλα γραπτα τους ερχεται και σαν εικονα και τα γραφουν μια χαρα. Οποτε επειδη το ζητημα στην τελικη ειναι να τα γραφει σωστα δοκιμασε και αυτο τον τροπο και πιστευω με την επαναληψη θα πετυχει! Επισης κατι αλλο που εκανα σε παιδι που ξεχνουσε γενικα ευκολα ο,τι μαθαινε, στις ασκησεις που του εβαζα η που καναμε σε καθε κεφαλαιο του βιβλιου αρχαιων του ζητουσα να κανει και κατι απο τα προηγουμενα κεφαλαια ετσι ωστε να μην περναει καιρος ενδιαμεσα και στα διαγωνισματα  να τα εβλεπε σαν εξωγηινους!! :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.