*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...  (Αναγνώστηκε 36639 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #42 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 10:18:03 pm »
//Επειδή έχετε πεισμώσει και μιλάτε εδώ για τα δημοτικά ενώ υπάρχει ήδη αποκλειστικό θέμα, συνεχίζω και γω εδώ...//
Την χρήση υπολογιστών σε λίγα χρόνια δεν θα τη διδάσκει κανείς. Τα παιδιά θα την αποκτούν από το Νηπιαγωγείο και από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπως γίνεται από τώρα στις προηγμένες χώρες.
1) Καλά, αν δεν τη διδάσκει κανείς τη χρήση υπολογιστών, πώς θα την αποκτήσουν; Με τη θεία φώτιση ή θα είναι εκ γεννητής η γνώση...;  ;D
2) Μερικοί δάσκαλοι μπορεί να είναι ικανοί να τη διδάξουνε. Τους άλλους δασκάλους τους ρωτήσατε αν θέλουν να μπουν στον κόπο να μάθουν άλλη μια ειδικότητα;
Εγώ πάντως βλέπω σύμφωνα με μια δημοσκόπηση (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=29.0) ότι οι φιλόλογοι-χρήστες Η/υ που είναι εγγεγραμένοι εδώ στο forum, είναι διπλάσιοι από τους δασκάλους. Μήπως πρέπει να αρχίσουν να διδάσκουν και αυτοί νέες τεχνολογίες;  ;D
3) Για τις περιπτώσεις που θα κολάνε οι υπολογιστές (δεν είναι όλοι καινούργιοι οι υπολογιστές βλέπεις), ή κανένα μικρούλι να κάνει την αταξία να σβήσει κανένα autoexec από το σκληρό δίσκο ή θα πηγαίνει την έναρξη στο πάνω μέρος της οθόνης κ.λ.π., το υπουργείο θα πρέπει να προσλάβει ειδικούς τεχνικούς και να υπάρχει ένας ειδικός διακόπτης στην τάξη, που θα τον πατάει ο δάσκαλος  (Δε μιλάω για τους λίγους δασκάλους που ξέρουν, μιλάω για τους υπόλοιπους) την ώρα του μαθήματος και τσουπ, θα εμφανίζεται ο τεχνικός για να διορθώσει το πρόβλημα  ;D. Ή μήπως θα αφήνουνε τα παιδιά 5 - 5 σε έναν υπολογιστή μέχρι να διορθωθούν τα pc από τους τεχνικούς (σε καμια εβδομάδα κ άααμα έρθουν); Αλήθεια, πόσα χρήματα θα χρειαστεί μετά το υπουργείο για τις υπηρεσίες των τεχνικών; Δε μιλάω για hardware γιατί δε νομίζω να μας επιτρέπουν να βάλουμε χέρι, αλλά μιλάω για προβλήματα όπως τα παραπάνω.
Σε πολλά ΤΕΙ διδάσκουν χρήση word,powerpoint,excel επιστήμονες που δεν έχουν κανένα πτυχία Πληροφορικής.
Γι αυτό έχει καταντήσει και η τριτοβάθμια μπου@$@#$

Ε, τέρμα, θα πάω να γίνω σεφ (που είναι εύκολο να το μάθει κανείς το επάγγελμα) γιατί στην πληροφορική ο ιδιωτικός τομέας έχει μπουκώσει ή σε εκμεταλεύονται μέχρι αηδίας, ο δημόσιος τομέας σε θέλει με 2 μεταπτυχιακά, 3 ξένες γλώσσες, ανάπηρο με πολλά παιδιά και ο τομέας της εκπαίδευσης σου λέει στριμώξου σε 1 ώρα στο γυμνάσιο ή ξέρω γω πόσες στο λύκειο.  :D
(..φιλικά... :))
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 28, 2007, 10:30:02 pm από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:05:36 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #43 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 12:20:19 am »
Την χρήση υπολογιστών σε λίγα χρόνια δεν θα τη διδάσκει κανείς. Τα παιδιά θα την αποκτούν από το Νηπιαγωγείο και από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπως γίνεται από τώρα στις προηγμένες χώρες.
1) Καλά, αν δεν τη διδάσκει κανείς τη χρήση υπολογιστών, πώς θα την αποκτήσουν; Με τη θεία φώτιση ή θα είναι εκ γεννητής η γνώση...;  ;D

Για όσους έχουν μικρή ή καθόλου πείρα στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο να σας δώσω μερικά χαρακτηριστικά στοιχεία:

Πριν λίγα χρόνια δίδασκα χειρισμό του ποντικιού στο πρώτο μάθημα της Α΄ Γυμνασίου.
Φέτος δεν χρειάστηκε. Από τους 80 μαθητές της Α΄ σε ένα επαρχιακό σχολείο της περιφέρειας μόνο 5-6 μαθητές δήλωσαν ότι δεν είχαν ξαναχρησιμοποιήσει υπολογιστή. Το πρώτο μάθημα τους έδωσα να εκπαιδευτικό παιχνίδι για να τους παρατηρήσω και να εξασκηθούν στο χειρισμό του ποντικιού. Με έκπληξη παρατήρησα ότι κανένας μαθητής δεν χρειάστηκε τη βοήθειά μου (ούτε καν όσοι δήλωσαν άγνοια). Με ευκολία χρησιμοποιούσαν και τις τέσσερις λειτουργίες του ποντικού. Όλοι=100% ποσοστό.

Σε λίγα χρόνια αυτό θα είναι το ποσοστό και για τη χρήση της Ζωγραφικής και της Επεξεργασίας Κειμένου. Το πώς και το γιατί γίνεται αυτό;
Μερικοί ας επικαλεστούν τη θεία φώτιση.
Οι υπόλοιποι με μια απλή κοινωνιολογική ανάλυση μπορούμε να κατανοήσουμε το φαινόμενο, εκτός βέβαια αν έχουμε κλειστά τα αυτιά και τα μάτια μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 29, 2007, 12:22:52 am από mavoglou »
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #44 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 02:26:57 am »

Πριν λίγα χρόνια δίδασκα χειρισμό του ποντικιού στο πρώτο μάθημα της Α΄ Γυμνασίου.
Φέτος δεν χρειάστηκε. Από τους 80 μαθητές της Α΄ σε ένα επαρχιακό σχολείο της περιφέρειας μόνο 5-6 μαθητές δήλωσαν ότι δεν είχαν ξαναχρησιμοποιήσει υπολογιστή. Το πρώτο μάθημα τους έδωσα να εκπαιδευτικό παιχνίδι για να τους παρατηρήσω και να εξασκηθούν στο χειρισμό του ποντικιού. Με έκπληξη παρατήρησα ότι κανένας μαθητής δεν χρειάστηκε τη βοήθειά μου (ούτε καν όσοι δήλωσαν άγνοια). Με ευκολία χρησιμοποιούσαν και τις τέσσερις λειτουργίες του ποντικού. Όλοι=100% ποσοστό.

Σε λίγα χρόνια αυτό θα είναι το ποσοστό και για τη χρήση της Ζωγραφικής και της Επεξεργασίας Κειμένου. Το πώς και το γιατί γίνεται αυτό;
Μερικοί ας επικαλεστούν τη θεία φώτιση.
Οι υπόλοιποι με μια απλή κοινωνιολογική ανάλυση μπορούμε να κατανοήσουμε το φαινόμενο, εκτός βέβαια αν έχουμε κλειστά τα αυτιά και τα μάτια μας.


Μήπως αυτό οφείλεται ότι διδάσκονται χρήση υπολογιστών στο ολοήμερο.Λέω μήπως.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #45 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 09:01:30 am »
Μήπως αυτό οφείλεται ότι διδάσκονται χρήση υπολογιστών στο ολοήμερο.Λέω μήπως.

Μα πολύ απλά δεν πάνε όλοι οι μαθητές ολοήμερο. Οπότε η απάντηση είναι όχι.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:05:36 »

Αποσυνδεδεμένος temi_pe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro spero!!!
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #46 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 11:06:29 am »
Ωραία, δεν πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο ολοήμερο-γι' αυτό λέμε να μπει στο κανονικό πρόγραμμα του δημοτικού η πληροφορική-, αλλά πολλά παιδιά έχουν πλέον υπολογιστή στο σπίτι και μαθαίνουν 5 πράγματα. Αυτό τι σημαίνει? Ότι δεν πρέπει να μάθουν τίποτα άλλο για τους Η/Υ μέχρι να πάνε Γυμνάσιο?Να έχουν συνδυάσει τον Η/Υ δηλαδή με το παιχνίδι και μετά να μην δέχονται τίποτα άλλο!!!
Με το ίδιο σκεπτικό όμως, επειδή πολλά παιδιά πλέον που πάνε Α' δημοτικού γνωρίζουν από πριν την άλφαβήτα να προσπερνάνε 1-2 τάξεις του δημοτικού!!!Αφού τα ξέρουν βρε, τους τα έμαθε η μαμά τους... :-X

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #47 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 04:42:06 pm »
  :-X :-X :-X  :'(
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #48 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 07:05:24 pm »
temi_pe 20 δηλαδή σαν τι θα πρέπει να μάθουν από την επιστήμη της πληροφορικής τα "καημένα" τα παιδιά μας στο Δημοτικό μέχρι να φτάσουν στο Γυμνάσιο? ::)
Και για να κάνω πιο συγκεκριμένη την ερώτηση ρωτώ το εξής: Απο ποιά τάξη του Δημοτικού θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να διδάσκεται η Πληροφορική και τι ακριβώς θα περιελάμβανε το πρόγραμμα διδασκαλίας?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος temi_pe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro spero!!!
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #49 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 07:14:03 pm »
temi_pe 20 δηλαδή σαν τι θα πρέπει να μάθουν από την επιστήμη της πληροφορικής τα "καημένα" τα παιδιά μας στο Δημοτικό μέχρι να φτάσουν στο Γυμνάσιο? ::)
Και για να κάνω πιο συγκεκριμένη την ερώτηση ρωτώ το εξής: Απο ποιά τάξη του Δημοτικού θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να διδάσκεται η Πληροφορική και τι ακριβώς θα περιελάμβανε το πρόγραμμα διδασκαλίας?

Ένα παιδί που πηγαίνει Ε', Στ' Δημοτικού είναι στην κατάλληλη ηλικία για να αρχίσει να μαθαίνει να χρησιμοποιεί έναν Η/Υ. Κάποιες βασικές έννοιες γύρω από τον Η/Υ(software, hardware), διδασκαλία office, ακόμη και logo !!!Όλα αυτά υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών για τα ολοήμερα, γιατί να μην γίνουν και πράξη δηλαδή?

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #50 στις: Οκτωβρίου 29, 2007, 10:52:12 pm »
  Είπα ότι έχω μεταπτυχιακό στη χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, υπάρχουν πολλά τέτοια ή σε παιδαγωγικά τμήματα ή σε τμήματα Φ.Π.Ψ.
Το διδακτορικό μου έχει να κάνει με τη Logo.
   Τώρα αν εσύ εξομοιώνεις τη Logo με τη χρήση word είναι φανερό ότι δεν έχεις τις απαραίτητες γνώσεις για να διδάξεις πληροφορική στο δημοτικό (όχι παιδαγωγικές γνώσεις, γνώσεις πληροφορικής), γιατί θα ήξερες για τον Papert και τη Logo και πόσο έχει συνεισφέρει ώστε να μπει ο προγραμματισμός στην εκπαίδευση. Τώρα αν θεωρείς ότι η Logo είναι κάποια γλώσσα της πλάκας ενώ εσύ ξέρεις κάποιες τρομερές γλώσσες όπως η C, C++, Java, Pascal θα σου πω ότι αυτές είναι γλώσσες της πλάκας και όχι η Logo. Η Logo είναι μια συναρτησιακή γλώσσα που προέρχεται από τη Lisp. Μια άλλη εκπαιδευτική συναρτησιακή γλώσσα είναι η Scheme. Aυτές οι γλώσσες έχουν περισσότερη εκφραστική δύναμη από όλες τις άλλες γλώσσες που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνται ευρύτερα είναι ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει κάποιος πολύ καλός σε αυτές από ότι στις διαδικασιακές/αντικειμενοστρεφείς, οι οποίες απευθύνονται σε πιο μέτριους προγραμματιστές με βάση τις επιταγές της αγοράς. (Οι  καλοί θέλουν και πολλά λεφτά)
    Τέλος πάντων αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως θέλεις να διδάσκεις σε δημοτικό όταν δεν γνωρίζεις τι είναι η Logo και την απαξιώνεις έτσι? Μάλλον εκτός από παιδαγωγικά πρέπει να κάτσεις να διαβάσεις και πληροροφορική?


Από ποιο πανεπιστήμιο πήρες μεταπτυχιακό πληροφορικής με την χρήση υπολογιστών και Logo που διδάσκεσαι στο παιδαγωγικό?

Όσο για το διδακτορικό σου από πρώτη άποψη φαίνεται ιδιάιτερο πρωτότυπο,σαν να κάνω διδακτορικό στην χρήση word σε ενήλικες.
Πολύ επιστημονικό το θέμα.

Δεν πας να κάνεις μάθημα σε κανά σχολείο όπως οι άλλοι δάσκαλοι?Τι τις θες τις μεταπτυχιακές σπουδές σε άλλο κλάδο όπως αυτός της πληροφορικής?

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #51 στις: Οκτωβρίου 30, 2007, 12:15:12 am »
  Είπα ότι έχω μεταπτυχιακό στη χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, υπάρχουν πολλά τέτοια ή σε παιδαγωγικά τμήματα ή σε τμήματα Φ.Π.Ψ.
Το διδακτορικό μου έχει να κάνει με τη Logo.
   Τώρα αν εσύ εξομοιώνεις τη Logo με τη χρήση word είναι φανερό ότι δεν έχεις τις απαραίτητες γνώσεις για να διδάξεις πληροφορική στο δημοτικό (όχι παιδαγωγικές γνώσεις, γνώσεις πληροφορικής), γιατί θα ήξερες για τον Papert και τη Logo και πόσο έχει συνεισφέρει ώστε να μπει ο προγραμματισμός στην εκπαίδευση. Τώρα αν θεωρείς ότι η Logo είναι κάποια γλώσσα της πλάκας ενώ εσύ ξέρεις κάποιες τρομερές γλώσσες όπως η C, C++, Java, Pascal θα σου πω ότι αυτές είναι γλώσσες της πλάκας και όχι η Logo. Η Logo είναι μια συναρτησιακή γλώσσα που προέρχεται από τη Lisp. Μια άλλη εκπαιδευτική συναρτησιακή γλώσσα είναι η Scheme. Aυτές οι γλώσσες έχουν περισσότερη εκφραστική δύναμη από όλες τις άλλες γλώσσες που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνται ευρύτερα είναι ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει κάποιος πολύ καλός σε αυτές από ότι στις διαδικασιακές/αντικειμενοστρεφείς, οι οποίες απευθύνονται σε πιο μέτριους προγραμματιστές με βάση τις επιταγές της αγοράς. (Οι  καλοί θέλουν και πολλά λεφτά)
    Τέλος πάντων αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως θέλεις να διδάσκεις σε δημοτικό όταν δεν γνωρίζεις τι είναι η Logo και την απαξιώνεις έτσι? Μάλλον εκτός από παιδαγωγικά πρέπει να κάτσεις να διαβάσεις και πληροροφορική?


Καλά ποιος σου τα είπε όλα αυτά,πραγματικά έχω πέσει κάτω από τα γέλια.

Εγώ προσωπικά έμαθα να προγραμματίζω σε locomotiv basic από μόνος μου όταν ήμουν στο δημοτικό πριν 17 χρόνια και πιστεύω μία γλώσσα με γραφικές δυνατότητες όπως η basic έχει αντίστοιχη εκπαιδευτική αξιά μαζί με το γεγονός ότι είναι μάχιμη γλώσσα προγραμματισμού και από εκεί ο μαθητής μπορεί εύκολα να μεταβεί σε κάποια άλλη γλώσσα προγραμματισμού όπως η Pascal και μετά τη C.

Είναι φανερό ότι αγνοείς εντελώς την φιλοσοφία του προγραμματισμού άλλωστε με το ένα και μοναδικό μάθημα που έκανες, την Logo με την σχεδίαση με τα τετραγωνάκια στην ηλικία των 25 χρονών... τι να πεις?

Όσο για το διδακτορικό σου δεν αναφέρεις το θέμα,απλά αναφέρεις ότι είναι πάνω στην Logo Που θα μπορούσε να είναι κάλλιστα εργασία στην τετάρτη δημοτικού πχ σχεδίασε το δωμάτιο της Νέλλυς.


.....ενώ εσύ ξέρεις κάποιες τρομερές γλώσσες όπως η C, C++, Java, Pascal θα σου πω ότι αυτές είναι γλώσσες της πλάκας και όχι η Logo


Πάντα πίστευα ότι η Amiga 500 είχε καλύτερα γραφικά από τον Atari ST όταν ήμουν 10 χρονών και τα επιχειρήματα σου αντίστοιχα ενός παιδιού 10 χρονών με έχουν πείσει απόλυτα


Ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνται ευρύτερα είναι ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει κάποιος πολύ καλός σε αυτές από ότι στις διαδικασιακές/αντικειμενοστρεφείς, οι οποίες απευθύνονται σε πιο μέτριους προγραμματιστές με βάση τις επιταγές της αγοράς. (Οι  καλοί θέλουν και πολλά λεφτά)


Αυτό ήταν όλα τα λεφτά.Κοίτα τι σκέφτηκε ο καπιταλιστής Bill Gates για να μην πληρώνει τους προγραμματιστές πολλά λεφτά.
Να δημιουργήσει κάτι ψευτογλώσσες όπως η basic,pascal,c,c++,java,php όπου όλοι να τις μαθαίνουν εύκολα και γρήγορα και να γίνονται μέτριοι προγραμματιστές οι οποίοι θα παράγουν το σύνολο του σημερινού λογισμικού.

Κλείνοντας μάλλον είσαι φαν απο τα χελωνο-νιντζάκια δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η εμμονή με την logo

http://www.tvbabble.com/userimages/user2448_1161654149.jpg




Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #52 στις: Οκτωβρίου 30, 2007, 01:41:52 pm »
temi_pe 20 δηλαδή σαν τι θα πρέπει να μάθουν από την επιστήμη της πληροφορικής τα "καημένα" τα παιδιά μας στο Δημοτικό μέχρι να φτάσουν στο Γυμνάσιο? ::)
Και για να κάνω πιο συγκεκριμένη την ερώτηση ρωτώ το εξής: Απο ποιά τάξη του Δημοτικού θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να διδάσκεται η Πληροφορική και τι ακριβώς θα περιελάμβανε το πρόγραμμα διδασκαλίας?
Ένα παιδί που πηγαίνει Ε', Στ' Δημοτικού είναι στην κατάλληλη ηλικία για να αρχίσει να μαθαίνει να χρησιμοποιεί έναν Η/Υ. Κάποιες βασικές έννοιες γύρω από τον Η/Υ(software, hardware), διδασκαλία office, ακόμη και logo !!!Όλα αυτά υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών για τα ολοήμερα, γιατί να μην γίνουν και πράξη δηλαδή?
Ίσως φανώ λίγο υπερβολικός, αλλά η δική μου άποψη είναι ότι στο νηπιαγωγείο πρέπει να έχουν παιχνίδια πλαστικά (όχι επιβλαβή) με τη μορφή υπολογιστή (:)) και στο δημοτικό να διδάσκεται από την πρώτη τάξη ακόμα! Η "ηλεκτρονική" αλφαβήτα είναι τόσο χρήσιμη όσο και αυτή που έχουμε μάθει μέχρι τώρα. Ο κάθε μαθητής θα τη χρησιμοποιεί σε όλη τη ζωή του, είτε αυτή είναι σχολική είτε είναι προσωπική.
Το πρόγραμμα θα περιελάμβανε ότι έχουν και τα ολοήμερα δημοτικά
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 30, 2007, 01:57:40 pm από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #53 στις: Οκτωβρίου 30, 2007, 10:55:21 pm »
Επειδή πολλοί από τους αναγνώστες εδώ μέσα φαντάζομαι δεν ξέρουν το πρόγραμμα του ολοημερου, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:
http://dide-d-ath.att.sch.gr/keplinet/ps_dim.htm
και πιο επίσημα, εδώ:
http://www.ypepth.gr/docs/programma_spoydon_oloimeroy.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 30, 2007, 10:57:36 pm από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #54 στις: Οκτωβρίου 31, 2007, 12:40:40 am »
Επειδή πολλοί από τους αναγνώστες εδώ μέσα φαντάζομαι δεν ξέρουν το πρόγραμμα του ολοημερου, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:
http://dide-d-ath.att.sch.gr/keplinet/ps_dim.htm
και πιο επίσημα, εδώ:
http://www.ypepth.gr/docs/programma_spoydon_oloimeroy.pdf



Ας περιμένουμε το πότε επιτέλους το υπουργείο θα αποφασίσει να εντάξει την πληροφορική στο πρόγραμμα του δημοτικού για να σταματήσουν τα παιδιά να πηγαίνουν στο γυμνάσιο-λύκειο και να είναι άσχετα με την πληροφορική.
Έχουν παραδόσει την πληροφορική στους ιδιώτες οι οποίοι θησαυρίζουν από τους γονείς των παιδιών.


Τι θα μπορούσε να διδαχθεί στο δημοτικό?

1) Πλήρη γνώση δημιουργίας κειμένων στο Word (Απαράδεκτο να διδάσκεται μετά στο γυμνάσιο )
2) Διδασκαλία των βασικών δομών προγραμματισμού και των βασικών εντολών εισόδου/εξόδου ενός προγράμματος στην Ε' και ΣΤ' τάξη δημοτικού
3) Αρχιτεκτονική Υπολογιστών,Δίκτυα,Λειτουργικά,

Αποσυνδεδεμένος wolverine

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #55 στις: Οκτωβρίου 31, 2007, 01:20:21 pm »
Παρακολουθώ τη συζήτηση και δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι εδώ μέσα θέλουν να λέγονται εκπαιδευτικοί

  Από πότε το word αποτελεί κάτι που πρέπει να διδαχθεί, είναι δηλαδή σαν τη γλώσσα και τα μαθηματικά?


Τι θα μπορούσε να διδαχθεί στο δημοτικό?

1) Πλήρη γνώση δημιουργίας κειμένων στο Word (Απαράδεκτο να διδάσκεται μετά στο γυμνάσιο )


Μήπως υπάρχουν και πιο βασικές γνώσεις που θα έπρεπε να έχουν τα παιδιά από τον προγραμματισμό?
Παράθεση
2) Διδασκαλία των βασικών δομών προγραμματισμού και των βασικών εντολών εισόδου/εξόδου ενός προγράμματος στην Ε' και ΣΤ' τάξη δημοτικού

Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά για να βρείτε εσείς δουλειά θα πρέπει να περάσετε το πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου στο Δημοτικό? Θα κάνετε βάσεις δεδομένων? Πως δηλαδή? Θα μπορέσει το παιδάκι του δημοτικού να μάθει την έννοια της βάσης δεδομένων?

Παράθεση
3) Αρχιτεκτονική Υπολογιστών,Δίκτυα,Λειτουργικά,

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182624
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 624
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.