*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...  (Αναγνώστηκε 32500 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 09:52:58 πμ »
Θα παρακαλούσα το θέμα να παραμείνει γύρω από απόψεις για το μέλλον της πληροφορικής στα σχολεία και να αποφεύγονται τα προσωπικά σχόλια. Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει την άποψη του όποια και αν είναι αυτή και εφόσον δεν προσβάλλει κανέναν προσωπικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:39 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 11:34:27 πμ »
Σωστά. Τα νεύρα δεν οδηγούν πουθενά.
Για ρίξτε μια ματιά εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.105
Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες....
Πιο συγκεκριμένα, απαντώ στον κ. jaffar, στην τελευταία σελίδα του θέματος
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.0
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2007, 11:47:40 πμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 12:49:25 μμ »
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, είμαι δάσκαλος με μεταπτυχιακό στις Νέες Τεχνολογίες και τώρα κάνω διδακτορικό στη διδασκαλία του προγραμματισμού με Logo για παιδιά δημοτικού.

Από ποιο πανεπιστήμιο πήρες μεταπτυχιακό πληροφορικής με την χρήση υπολογιστών και Logo που διδάσκεσαι στο παιδαγωγικό?

Όσο για το διδακτορικό σου από πρώτη άποψη φαίνεται ιδιάιτερο πρωτότυπο,σαν να κάνω διδακτορικό στην χρήση word σε ενήλικες.
Πολύ επιστημονικό το θέμα.

Δεν πας να κάνεις μάθημα σε κανά σχολείο όπως οι άλλοι δάσκαλοι?Τι τις θες τις μεταπτυχιακές σπουδές σε άλλο κλάδο όπως αυτός της πληροφορικής?



Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 01:58:15 μμ »
Συγγνώμη για την παρέμβαση στο θέμα αλλά νομίζω, ότι εδώ μέσα υπάρχει συναδελφική αλληλεγγύη...
Και μπράβο στο συνάδελφο που κάνει και μεταπτυχιακά και διδακτορικά.
Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να συστήνουμε σε κανέναν τι θα κάνει και τι όχι...
Και πάλι συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά μου φάνηκε τελείως αντισυναδελφικό το παραπάνω μήνυμα!
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:39 »

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 02:14:17 μμ »
Άνοιξα αυτό το θέμα και περίμενα όλοι μαζί να ενωθούμε για να επιτύχουμε περισσότερα για το μέλλον της Πληροφορικής στα δημόσια σχολεία...
δεν περίμενα , και ενώ έχει λήξει οριστικά το θέμα του δικαστηρίου , να έχουμε ξανά τα ίδια και να αμφισβητείται η επάρκεια πτυχίων , γνώσεων κλπ...
όσο για τους δασκάλους... δεν έχω τίποτα προσωπικά με τους δασκάλους και τους θεωρώ παιδαγωγούς και πολύ καταρτισμένους , όχι όμως για την διδασκαλία της Πληροφορικής!
Με την ίδια λογική , παλαιότερα ο δάσκαλος έκανε γυμναστική , μουσική κλπ...
Τι θέλουμε από την παιδεία μας τελικά?
Ένας για όλα? = προχειρότητες
Ο καθένας στο αντικείμενο του = εξειδίκευση
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος olg@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 02:44:10 μμ »
Όσο δεν υπάρχουν εργαστήρια κατάλληλα εξοπλισμένα (υπολογιστές, εκτυπωτές, πίνακες..κτλ)
κάποιο στοιχειωδες αναλυτικό πρόγραμμα που θα πρεριέχει τη "διδακτέα ύλη" για ποια πληροφορική μιλάμε;;
Για αυτή που κάθονται 4-5 παιδιά στον ίδιο υπολογιστή, για αυτή που είναι στην όρεξη του κάθε καθηγητή να μάθει κάτι σωστό στα παιδιά
ή μήπως για αυτή που τους μαθαίνει πώς να παίζουν παιχνίδια;;; >:(
Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα...και ακόμα πιο δύσκολο να καλυτερεύσουν... :( 
Όσο για το ποιος θα τη διδάξει, αυτός που είναι το αντικείμενό του (και αυτός δεν είναι ο δάσκαλος με μετ/κο).
Πλέον οι περισσότερες σχολές περιλαμβάνουν κάποια βασικά παιδαγωγικά μαθήματα που βοηθάνε στην παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών.
Αν κάποιος έχει και επιπλέον παιδαγωγικά στοιχεία (μετ/κο, ΑΣΠΑΙΤΕ) ακόμα καλύτερα.
Μη φτάσουμε στην εποχή των γονιών μας, που ο δάσκαλος έκανε τα πάντα...
Μπρόστα θέλουμε να πάμε, όχι πίσω!
olg@

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 02:58:57 μμ »
Για ρίξτε μια ματιά εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.105
Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες....
Όσον αφορά τα δημοτικά... πατήστε στο παραπάνω link.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2007, 04:55:52 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος Proteas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
  • Love is the drug!
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 04:04:02 μμ »

Τι θέλουμε από την παιδεία μας τελικά?
Ένας για όλα? = προχειρότητες
Ο καθένας στο αντικείμενο του = εξειδίκευση

Αρχικά , να δηλώσω ότι είμαι κατά των αντιπαραθέσεων τέτοιου είδους. Δεν έχουν νόημα και δεν οδηγούν πουθενά. Απλώς θέλω να ρωτήσω ειλικρινά αν υπάρχει σοβαρός  λόγος εισαγωγής της πληροφορικής στα Δημοτικά. 6 χρόνια στη Δευτεροβάθμια δεν είναι αρκετά;  Οι μαθητές είναι ήδη αρκετά φορτωμένοι στο Δημοτικό (ειδικά Ε και ΣΤ) ,χρειάζεται να επιβαρυνθούν κι άλλο;
Επίσης , θα ήθελα να προσθέσω και 2 ακόμα ισότητες στις παραπάνω:
δάσκαλος = εξειδικευμένος στης εκπ/ση παιδιών Δημοτικού
πληροφορικός=μη εξειδικευμένος στην εκπ/ση=προχειρότητες

Δεν αμφισβητώ την αξία κανενός , αλλά μου φαίνεται περίεργο κάποιος που δουλεύει στην ΙΒΜ και κάποιος που δουλεύει σε σχολείο με παιδιά να έχουν κάνει ακριβώς την ίδια προετοιμασία στο Πανεπιστήμιο...  Σας φαίνεται ορθό κάτι τέτοιο; Πάντως , σε καμιά περίπτωση δεν κατηγορώ τους συναδέλφους της Πληροφορικής γι' αυτό , απλώς δε μου αρέσει να υποβιβάζουν τον κλάδο μου κι εμένα τον ίδιο με τόση ευκολία.   Σκεφτείτε ότι υπάρχουν πολλές οπτικές γωνίες να δεις ένα πράγμα...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 05:00:33 μμ »
proteas σου απαντώ στο ανάλογο θέμα που υπάρχει ήδη σχετική συζήτηση.
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.105

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 05:09:00 μμ »
Δεν αμφισβήτησε κανείς τον κλάδο σου. Ο καθένας στο αντικείιμενό του όμως. Εξάλλου, όπως είπα και σε άλλο topic, οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές δεν μαθαίνουν παιδαγωγικά (βλ. το site του Μαθηματικού του Αριστοτελείου: ένα μόνο μάθημα διδακτικής των μαθηματικών και αυτό επιλογής!!!!!)  ή μαθαίνουν ελάχιστα. Όσο για το αν πρέπει να πει η Πληροφορική στα δημοτικά, φυσικά και πρέπει να μπει αν θέλουμε να ακολουθήσουμε την Ευρώπη. Όπως πρέπει και να αυξηθούν οι ώρες στη δευτεροβάθμια. Και φυσικά να διδάσκεται από εξειδικευμένους καθηγητές και στις δύο βαθμίδες.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 05:24:32 μμ »
όπως είπα και σε άλλο topic,
Θα παρακαλέσω για 2-3η φορά τους συναδέλφους να συνεχίσουν στο topic που ανέφερα πριν.
Θα χάσουμε τη μπάλα έτσι (ξέρω εγώ την άρχισα εδώ  :-\ τη συζήτηση για τα δημοτικά)
Το θέμα μπορεί να είναι "πληροφορική στα δημόσια σχολεία αλλά υπάρχει πιο εξειδικευμένο θέμα..
Εδώ ας μιλήσουμε για την πληροφορική στη δευτεροβάθμια  :)

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 27, 2007, 06:18:40 μμ »
όσο για τους δασκάλους... δεν έχω τίποτα προσωπικά με τους δασκάλους και τους θεωρώ παιδαγωγούς και πολύ καταρτισμένους , όχι όμως για την διδασκαλία της Πληροφορικής!
Με την ίδια λογική , παλαιότερα ο δάσκαλος έκανε γυμναστική , μουσική κλπ...
Τι θέλουμε από την παιδεία μας τελικά?
Ένας για όλα? = προχειρότητες
Ο καθένας στο αντικείμενο του = εξειδίκευση

Μια διευκρίνση:
Στα Δημοτικά (τουλάχιστον για την ώρα) δεν διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής,
αλλά δεξιότητες σχετικά με την Πληροφορική.

Η χρήση Ζωγραφικής, η γραφή κειμένων και η δημιουργία μιας παρουσίασης δεν είναι Πληροφορική, όπως ακριβώς το να ανοίξει κάποιος ένα φως δεν είναι Ηλεκτρολογία.

Άραγε χρειάζεται τόση εξειδίκευση ώστε να θέλω το Μαθηματικό να μάθει τις τέσσερις πράξεις στα παιδιά του Δημοτικού, το Φιλόλογο για να τα μάθει να διαβάζουν και να γράφουν;
Αν ναι, τότε θέλω και τον Ηλεκτρολόγο να μου ανοίξει το διακόπτη για να έχω φως στο δωμάτιο και τον Υδραυλικό να μου ανοίξει τη βρύση για να πιω νερό...
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 27, 2007, 06:49:41 μμ »

Μια διευκρίνση:
Στα Δημοτικά (τουλάχιστον για την ώρα) δεν διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής,
αλλά δεξιότητες σχετικά με την Πληροφορική.

Η χρήση Ζωγραφικής, η γραφή κειμένων και η δημιουργία μιας παρουσίασης δεν είναι Πληροφορική, όπως ακριβώς το να ανοίξει κάποιος ένα φως δεν είναι Ηλεκτρολογία.

Άραγε χρειάζεται τόση εξειδίκευση ώστε να θέλω το Μαθηματικό να μάθει τις τέσσερις πράξεις στα παιδιά του Δημοτικού, το Φιλόλογο για να τα μάθει να διαβάζουν και να γράφουν;
Αν ναι, τότε θέλω και τον Ηλεκτρολόγο να μου ανοίξει το διακόπτη για να έχω φως στο δωμάτιο και τον Υδραυλικό να μου ανοίξει τη βρύση για να πιω νερό...

Με την ίδια λογική ότι θα διδαχθεί χρήση υπολογιστών στα γυμνάσια/λύκεια και όχι η επιστήμη της πληροφορικής είναι το 30% των διορισμένων καθηγητών πληροφορικής προέρχονται από άλλες άσχετες ειδικότητες.

Σε πολλά τεί διδάσκονται χρήση word,powerpoint,excel σε κάποια εργαστήρια -μήπως να βάλουμε απόφοιτους τεχνικών να τα κάνουν ή χομπίστες αφού οι πληροφορικοί είναι είναι overqualified για αυτό τον σκοπό.

Ο πληροφορικός διδάσκεί κατά αποκλειστικότητα τόσο της επιστήμη της πληροφορικής όσο και την χρήση των υπολογιστών - εφαρμογές αυτών.

Το παράδειγμα με τους ηλεκτρολόγους -υδραυλικούς είναι ατυχές αφού η χρήση υπολογιστή δεν έχει την ίδια πολυπλοκότητα με το άνοιγμα - κλείσιμο διακόπτη ρεύματος και βρύσης.

Για την εκπαίδευση των ενηλίκων στην χρήση υπολογιστών απαιτούνται σεμινάρια 300 ωρών συνολικά.Για να μάθει ένας ενήλικας να πατάει τον διακόπτη ή να ανοίγει την βρύση πόσα μαθήματα απαιτούνται?

Η χρήση υπολογιστών ήταν είναι και θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και θα την διδάσκουν μόνο οι πληροφορικοί





« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2007, 08:18:50 μμ από eDimitris »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 27, 2007, 08:53:10 μμ »
Χαίρομαι που άνοιξε ο διάλογος και ελπίζω να είναι παραγωγικός.
Θα προσπάθήσω να απαντήσω στην ουσία των ερωτημάτων.

Με την ίδια λογική ότι θα διδαχθεί χρήση υπολογιστών στα γυμνάσια/λύκεια και όχι η επιστήμη της πληροφορικής είναι το 30% των διορισμένων καθηγητών πληροφορικής προέρχονται από άλλες άσχετες ειδικότητες.
Στο Γυμνάσιο η Πληροφορική προσεγγίζεται ως επιστήμη. Οι μαθητές μαθαίνουν και δεξιότητες στην Πληροφορική, αλλά αυτό γίνεται αναγκαστικά γιατί θεωρείται ότι έρχονται στο Γυμνάσιο χωρίς καμία δεξιότητα.
π.χ. Α΄ Γυμνασίου Ο υπολογιστής προσεγγίζεται ως μία μηχανή επεξεργασίας δεδομένων και παραγωγής πληροφοριών.
Β΄Γυμνασίου επεκτείνεται η προσέγγιση της Α΄ Γυμνασίου και προσεγγίζεται η κωδικοποίηση των δεδομένων στον υπολογιστή καθώς η αξιολόγηση των πληροφοριών που μας δίνει ο υπολογιστής.
Γ' Γυμνασίου διδάσκεται αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμός. (δες βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου, Π.Ι. 2007)

Στο Λύκειο τα μαθήματα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Πολυμέσα και Δίκτυα, Λειτουργικά Συστήματα κ.ά. είναι καθαρά μαθήματα Πληροφορικής.

Η διδασκαλία της χρήσης υπολογιστή στο Γυμνάσιο είναι ένα μικρό μέρος της διδαχθείσης ύλης και θα καταργηθεί όταν θα διδάσκονται αυτές οι δεξιότητες στο Δημοτικό.  Η διδακτική προσέγγιση της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο δεν έχει καμία σχέση με την προσέγγιση των πτυχίων δεξιοτήτων Πληροφορικής (και ευτυχώς) που υπάρχουν στο εμπόριο.

Σε πολλά τεί διδάσκονται χρήση word,powerpoint,excel σε κάποια εργαστήρια -μήπως να βάλουμε απόφοιτους τεχνικών να τα κάνουν ή χομπίστες αφού οι πληροφορικοί είναι είναι overqualified για αυτό τον σκοπό.

Σε πολλά ΤΕΙ διδάσκουν χρήση word,powerpoint,excel επιστήμονες που δεν έχουν κανένα πτυχία Πληροφορικής.
Έτσι κι αλλιώς η διδασκαλία χρήσης word,powerpoint,excel στην Ανώτατη Εκπαίδευση κάποια στιγμή θα καταργηθεί και θα την αντικαταστήσουν με διδασκαλία συγκεκριμένων επιστημονικών εφαρμογών στον υπολογιστή.

Το παράδειγμα με τους ηλεκτρολόγους -υδραυλικούς είναι ατυχές αφού η χρήση υπολογιστή δεν έχει την ίδια πολυπλοκότητα με το άνοιγμα - κλείσιμο υπολογιστή.
Για την εκπαίδευση των ενηλίκων στην χρήση υπολογιστών απαιτούνται σεμινάρια 300 ωρών συνολικά.Για να μάθει ένας ενήλικας να πατάει τον διακόπτη ή να ανοίγει την βρύση πόσα μαθήματα απαιτούνται?

Το παράδειγμα των ηλεκτρολόγων και των υδραυλικών είναι υπερβολικό, αλλά δεν είναι ατυχές. Ρώτησε πολλούς καθηγητές Πληροφορικής που τους αναθέτουν οποιαδήποτε εργασία που έχει σχέση με υπολογιστή τι τραβούν και πόσες ώρες δουλεύουν, για εργασίες που θα μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε.

Και αν σου φαίνεται το παραπάνω παράδειγμα ατυχές, το παράδειγμα της εκμάθησης γραφής και ανάγνωσης είναι πιο χαρακτηριστικό. Χρειάζονται πολύ περισσότερες ώρες και όμως αυτές δεν ανατίθονται σε φιλολόγους αλλά σε δασκάλους.

Και αν η εκμάθηση της ανάγνωσης της γραφής και των πρώτων εννοιών στα μαθηματικά είναι έργο των δασκάλων τότε γιατί ο τεχνολογικός αλφαβητισμός να μην είναι και αυτό έργο των δασκάλων;

Η χρήση υπολογιστών ήταν είναι και θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και θα την διδάσκουν μόνο οι πληροφορικοί
Την χρήση υπολογιστών σε λίγα χρόνια δεν θα τη διδάσκει κανείς. Τα παιδιά θα την αποκτούν από το Νηπιαγωγείο και από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπως γίνεται από τώρα στις προηγμένες χώρες.

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 710
Σύνολο: 735

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.