*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...  (Αναγνώστηκε 36631 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #84 στις: Ιανουαρίου 17, 2008, 09:12:57 am »
malamo καλωσήρθες.

Αδυνατώ να διαβάσω το μήνυμα σου σε αυτήν την μορφή όπως και πολλοί άλλοι υποθέτω.Είναι πολύ κουραστικό.
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες και όχι με κεφαλαία greeklish.

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:30:21 »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #85 στις: Ιανουαρίου 18, 2008, 12:15:25 pm »

Να κάνω ερώτηση? τι ακριβώς έχεις σπουδάσει? έχει κάποια σχέση με την εκπαίδευση? Αν κατάλαβα καλά ανήκεις σε κάποια τεχνική ειδικότητα και το επιχείρημά σου για να διοριστείς είναι ότι τα μαθήματα κατσαβιδικής είναι σημαντικότερα από το να μάθουν τα παιδιά να γράφουν, να διαβάζουν και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη μαθηματική σκέψη.
   Όσο για τα ΤΕΕ που λες κανονικά πρέπει να καταργηθούν. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο μπάχαλο στην εκπαίδευση.

AKOUSTE LOIPON KYRIOI, ARKETA ANEXTIKAME TIS PROKLITIKES TAKTIKES SAS, MIA ZOI DIORIZESTE KATA PROTEREOTITA KAI ME DIAFORA TRIK PANTA IPARXOUN THESEIS GIA ESAS, EMAS TOUS TEXNOLOGOUS KAI TIN PLIROFORIKI MAS EXOUN GRAMMENOUS , ASEP ; APO TO 2005 KAI EXEI O THEOS, EPITELOUS AS PAPSEI TO YPEPTH NA KANEI TA XATIRAKIA TIS OLME KAI NA DIORIZEI MONO GENIKIS PAIDIAS, PIKSAME PIA, KATARGOUME TA TEE KAI KANOUME EPAL MEIONOUME TA TEXNOLOGIKA MATHIMATA KAI TA ERGASTIRIA GIA NA AFKSISOUME TA MATHIMATIKA KAI TA NEA ELLINIKA, ETSI TOUS DIETAKSE I OLME, TA PAIDIA EINAI AMORFOTA STO LYKEIO AFKSISTE TA MATHIMATA GENIKIS PAIDEIAS STA TEXNIKA SXOLEIA , ETSI DIETAKSE I OLME, TOSA XRONIA STO DIMOTIKO KAI STO GIMNASIO TI KANANE , TA KSINANE ; , SE MIA XRONIA TIS A EPAL THA LITHEI TO PROVLIMA AMORFOSIAS TON PAIDION, ALLA POS THA DIORISOUME MATHIMATIKOFILOLOGOUS, ETSI THELEI H OLME, LOIPON TON KAKO TOUS TON KAIRO DEN KSEREI MONO H OLME , ARKETA , TIN OLME KAI TON AKSIOTIMO ko RAMMA AKOUGE I MARIETTA KAI O KALOS KAI PIGANE ROUFIXTI KAI OI DYO, AN O EVRIPIDIS DEN AKOUSEI TIN PRAGMATIKOTITA THA PAEI NIXTA , KAI OXI TIPOTE ALLO DEN FTAIEI KAI O FOUKARAS O LYKOURENTZOS NA PAEI KAI AFTOS YPER PISTEOS , K STYLIANIDI ELEOS , TO YPOURGEIO EXEI ORIMA PROVLIMATA KAI AN DEN KOITAKSETE TA PRAGMATA OPOS PREPEI KAI AKOUTE MONO TOUS EFSEVEIS POTHOUS OLMETZIDON KLP THA EKSAEROTHITE NIXTA KAI EINAI KRIMA.

MONIMOS ANAPLIROTIS PE19 ME 36 MINES PROIPIRESIA XORIS SELETE.

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουαρίου 28, 2008, 11:43:02 am »
Μπράβο το πανεπιστήμειο Πατρών! ;)
Δηλαδή psychara τώρα να ελπίζουμε και για το μέλλον της πληροφορικής στα νηπιαγωγεία; ???
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:30:21 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουαρίου 28, 2008, 12:10:10 pm »
Συγνώμη που επεμβαίνω...μία μικρή ενημέρωση επειδή είμαι "του νηπιαγωγείου"! ;D
Αυτά που παραθέτει ο psych@ra από το site του πανεπιστημίου των Πατρών δεν είναι καινούρια και ούτε πρόκειται για μία πρωτοβουλία του συγκεκριμένου ιδρύματος. Η πληροφορική, ως διδακτική ενότητα, έχει μπει στα νηπιαγωγεία με το καινούριο αναλυτικό πρόγραμμα από το 2002 (στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εκείνης της χρονιάς είχε πέσει και θέμα σχετικό με τη χρήση του υπολογιστή στο νηπιαγωγείο).
Η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες θεωρείται απαραίτητη από αυτή την ηλικία και δίνεται σημασία και στην συνέχεια αυτής και στο σπίτι. Τα παιδιά ενθαρρύνονται πχ να βρίσκουν πληροφορίες (φωτογραφίες, κείμενα...κλπ) σχετικά με θέματα που συζητούν στο σχολείο, μέσω internet και να τις μεταφέρουν στο σχολείο. Με το παιδάκι μου έχουμε ψάξει άπειρες φορές για τέτοιο υλικό (που ζητήθηκε από τη νηπιαγωγό) και γενικά δουλεύουμε πολύ στο σπίτι με τον υπολογιστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 28, 2008, 12:11:45 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουαρίου 28, 2008, 11:29:50 pm »
Δεν είπαμε ότι είναι κάτι καινούριο sophie, άλλωστε φαίνεται από τα link που έδωσε ο συνάδελφος ότι το μάθημα διδάσκεται τουλάχιστον από το 2005!
Τώρα αν διδάσκεται και από το 2002 ακόμα καλύτερα ... ;)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος Xrysa_Tr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #90 στις: Μαρτίου 13, 2008, 05:16:42 pm »
τελικα εμαθε κανεις τιποτε νεοτερο για το αν θα μπει η πληροφορικη στα δημοτικα; εχουν τοσο καιρο που το λενε και ηδη υπαρχουν εργαστηρια απο τα ολοημερα
Άποψή μου είναι ότι "ψήνεται το θέμα". Το ερώτημα είναι σε πόσους βαθμούς  ;D
Πολλά ακούγονται και πολλά λέγονται.
Να σαι σίγουρος ότι αν γίνει κάτι καλό, θα το φωνάζουμε όλοι εδω μέσα.
Όλοι την ίδια αγωνία έχουμε και όλοι με αυτή την ελπίδα αγωνιζόμαστε, γιατί διαφορετικά... θα χρειαστεί πολύς κόπος μέχρι να φτάσουμε στο συγκεκριμένο στόχο...

Μακάρι να γίνει κάτι με το θέμα της πληροφορικής στα δημοτικά....
Αλλά αν δε βάλουμε κι εμεισ το χεράκι μας, τίποτα δεν πρόκειτε να γίνει....
Προτείνεται τι μπορουμε να κάνουμε.... και να το κανουμε όλοι μαζί οργανομένοι....
Παιδιά πρέπει να ενωθούμε όλοι μαζι.....
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 13, 2008, 05:18:56 pm από Xrysa_Tr »
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #91 στις: Μαρτίου 14, 2008, 01:12:37 pm »
Το θέμα είναι όμως συνάδελφοι το εξής:
Μπορώ εγώ, ως απόφοιτος Πληροφορικής ΑΠΘ (και κάθε Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ) να διδάξω σε νηπιαγωγείο;
Έχω την παιδαγωγική κατάρτιση να το κάνω;
ΟΧΙ με κεφαλαία! Όπως και ΔΕΝ την έχω για Δημοτικό Σχολείο. De facto και μην το αρνείται κανένας!
Ένα μάθημα εκπαιδευτικής τεχνολογίας δεν αρκεί... :-(
Προσωπικά διάβασα μόνος τα ΠΟΛΥ λίγα βιβλία ελληνικά για διδακτική πληροφορικής (πολλά βρίσκω στο δίκτυο και ειδικά στη CSTA που προτείνω να εγγραφείτε http://www.csta.acm.org/ )
Στην προσχολική και δημοτική εκπαίδευση ο Η/Υ ΔΕΝ είναι μάθημα αλλά μέσο.
Μπορεί να ακούγεται "προκλητικό", αλλά μάλλον μια σωστά καταρτισμένη νηπιαγωγός/δασκάλα θα μπορούσε να το αξιοποίησει πολύ καλύτερα από μένα...
Εκεί (όπως και σε μεγάλο βαθμό στην πρώτη και δευτέρα Γυμνασίου, γι' αυτό λέμε ότι αυτά -Windows/Word/κλπ- έπρεπε να διδάσκονται στο Δημοτικό) μιλάμε για τον υπολογιστή ως δεξιότητα (και στην ηλικία 4-12 ως επικουρικό εργαλείο) και όχι ως γνώση (Πληροφορική αυτή καθεαυτή).

Γιατί τελικά "Οι υπολογιστές είναι για την Πληροφορική είναι ότι τα τηλεσκόπια για την Αστρονομία" :-)

Σκέψεις σκόρπιες που δε θα μπορούσα να αναπτύξω εδώ γραπτά...

Θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας, ειδικά στο θέμα Πληροφορική-Δεξιότητα vs Πληροφορική-Επιστήμη-Γνώσεις.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #92 στις: Μαρτίου 14, 2008, 03:11:57 pm »

  Τι να ακούσεις? Όπως τα λες είναι, δηλαδή τι δουλεία έχει ένας απόφοιτος πληροφορικής σε νηπιαγωγείο? ή σε δημοτικό? Τόσο εξελιγμένα πράγματα θα διδάξει που δεν μπορεί να τα διδάξει ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στις ΝΤ? Απλά το θέμα είναι πως όσοι είναι απ'έξω (απ'το δημόσιο) θέλουν να μπουν μέσα. Και επειδή οι θέσεις στην
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #93 στις: Μαρτίου 15, 2008, 03:44:29 am »
Το θέμα είναι όμως συνάδελφοι το εξής:
Μπορώ εγώ, ως απόφοιτος Πληροφορικής ΑΠΘ (και κάθε Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ) να διδάξω σε νηπιαγωγείο;
Έχω την παιδαγωγική κατάρτιση να το κάνω;
ΟΧΙ με κεφαλαία! Όπως και ΔΕΝ την έχω για Δημοτικό Σχολείο. De facto και μην το αρνείται κανένας!
Εγώ πάντως που διδάσκω σε ολοήμερο φέρομαι πολύ καλύτερα στα μικρά απ' ότι ορισμένοι δάσκαλοι*. Ειλικρινά. Αφήνει ο άλλος τα πρωτάκια μέσα στην τάξη και σηκώνεται και φεύγει. Γυρνάει ένας άλλος και όταν ένα μικρό κάνει μια αταξία, το κοιτάει σαν μπαμπούλας, του βάζει κάτι κραυγές και αυτό ^#ζεται.. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου εκεί μέσα. Παιδαγωγική κατάρτιση σου λέει μετά. Ότι διδάσκονται μερικοί δάσκαλοι πρέπει να το εφαρμόζουν..
Φυσικά, δε θα ένιωθα καλά να πάω σε Νηπιαγωγείο. Εκεί θέλει νταντάδες, δε θέλει Πληροφορικούς  :P.
Στο Δημοτικό όμως αν πάρουν καλές βάσεις, μπορούν να συνεχίσουν πολύ καλύτερα τα παιδιά.
Αν προτίμησα την εκπαίδευση δεν είναι γιατί δε βρίσκω δουλειά αλλού. Είναι επειδή μου αρέσει. Αλλιώς δε θα έτρεχα χιλιόμετρα..
Αν ακούμε ότι μερικοί βάζουν Πέρη και Κάτια, είναι επειδή έχουν σιχαθεί τα λίγα λεφτά που παίρνουν και ότι πρέπει κάθε χρόνο να βρίσκονται σε άλλο εργαστήριο. Αν είχαν ένα εργαστήριο με τα προγράμματα που θέλουν, δε νομίζω ότι θα συνέχιζαν έτσι. Στο κάτω κάτω, όσοι χρησιμοποιούν παιχνίδια μέσα στην τάξη θα προσέξουν ότι λιγότερη φασαρία (αφού μαλώνουν ποιός θα παίξει) γίνεται μέσα στην τάξη παρά όταν τους βάζεις ασκήσεις να κάνουν. Αν μπει η Πληροφορική στα Δημοτικά θα μπει στις δύο τελευταίες τάξεις. Λίγο πριν πατήσουν στο Γυμνάσιο. Για τη Δευτεροβάθμια δε χρειάζεται κανείς παιδαγωγική κατάρτιση; Γιατί το πετάτε συνέχεια όταν αναφερόμαστε σε Πρωτοβάθμια; Η συζήτηση για το ποιος θα έπρεπε να διδάξει πού έχει ξαναγίνει: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.0

*μην παρεξηγηθούν οι δάσκαλοι, μιλάω για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να έχουμε και στους πληροφορικούς ή και σε άλλες ειδικότητες.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #94 στις: Μαρτίου 15, 2008, 04:14:29 am »
Προσωπικά διάβασα μόνος τα ΠΟΛΥ λίγα βιβλία ελληνικά για διδακτική πληροφορικής (πολλά βρίσκω στο δίκτυο και ειδικά στη CSTA που προτείνω να εγγραφείτε http://www.csta.acm.org/ )
Στην προσχολική και δημοτική εκπαίδευση ο Η/Υ ΔΕΝ είναι μάθημα αλλά μέσο.
Μπορεί να ακούγεται "προκλητικό", αλλά μάλλον μια σωστά καταρτισμένη νηπιαγωγός/δασκάλα θα μπορούσε να το αξιοποίησει πολύ καλύτερα από μένα...
Εκεί (όπως και σε μεγάλο βαθμό στην πρώτη και δευτέρα Γυμνασίου, γι' αυτό λέμε ότι αυτά -Windows/Word/κλπ- έπρεπε να διδάσκονται στο Δημοτικό) μιλάμε για τον υπολογιστή ως δεξιότητα (και στην ηλικία 4-12 ως επικουρικό εργαλείο) και όχι ως γνώση (Πληροφορική αυτή καθεαυτή).

Γιατί τελικά "Οι υπολογιστές είναι για την Πληροφορική είναι ότι τα τηλεσκόπια για την Αστρονομία" :-)

Σκέψεις σκόρπιες που δε θα μπορούσα να αναπτύξω εδώ γραπτά...

Θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας, ειδικά στο θέμα Πληροφορική-Δεξιότητα vs Πληροφορική-Επιστήμη-Γνώσεις.

Zafiris, στο url που δίνεις, γράφει δεξιά:
CSTA works at many levels to support computing education.

Middle school
(problem solving &
algorithmic thinking)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #95 στις: Μαρτίου 15, 2008, 09:42:52 am »

Εγώ πάντως που διδάσκω σε ολοήμερο φέρομαι πολύ καλύτερα στα μικρά απ' ότι ορισμένοι δάσκαλοι*. Ειλικρινά. Αφήνει ο άλλος τα πρωτάκια μέσα στην τάξη και σηκώνεται και φεύγει. Γυρνάει ένας άλλος και όταν ένα μικρό κάνει μια αταξία, το κοιτάει σαν μπαμπούλας, του βάζει κάτι κραυγές και αυτό ^#ζεται.. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου εκεί μέσα. Παιδαγωγική κατάρτιση σου λέει μετά. Ότι διδάσκονται μερικοί δάσκαλοι πρέπει να το εφαρμόζουν..

*μην παρεξηγηθούν οι δάσκαλοι, μιλάω για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να έχουμε και στους πληροφορικούς ή και σε άλλες ειδικότητες.

Αφού μιλάς για συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί γενικεύεις? Δηλαδή επειδή υπάρχουν μερικοί δάσκαλοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους σημαίνει ότι εσύ πρέπει να διδάσκεις σε δημοτικό? Και αν θες να μιλήσουμε για ανεπαρκείς καθητητές να σου κάνω μια ερώτηση: Ποιοι είναι περισσότεροι? Οι δάσκαλοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (ποσοστιαία πάντα) ή οι πληροφορικοί που οι μισοί δεν έχουν ιδέα από την επιστήμή τους (και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής αλλά και σε πολλούς καινούργιους που έχουν τελειώσει κάτι απίθανες σχολές και δεν ξέρουν τι είναι αλγόριθμος). 

Παράθεση
Για τη Δευτεροβάθμια δε χρειάζεται κανείς παιδαγωγική κατάρτιση; Γιατί το πετάτε συνέχεια όταν αναφερόμαστε σε Πρωτοβάθμια; Η συζήτηση για το ποιος θα έπρεπε να διδάξει πού έχει ξαναγίνει: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.0

Ποιος είπε ότι στην δευτεροβάθμια δεν χρειάζεται παιδαγωγική κατάρτιση και πάλι ποιος είπε ότι αυτοί που διδάσκουν την έχουν?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #96 στις: Μαρτίου 15, 2008, 02:14:37 pm »
Παράθεση
Zafiris, στο url που δίνεις, γράφει δεξιά:
CSTA works at many levels to support computing education.

Middle school
(problem solving &
algorithmic thinking)

Άρα στις ΗΠΑ μιλάμε για Πληροφορική ως γνώση και όχι ως δεξιότητες στην Πληροφορική.....
Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα, στην Ελλάδα δυστυχώς, αναλώνουμε πολύ χρόνο στο Γυμνάσιο στις δεξιότητες και όχι στην αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων. Για το τελευταίο γίνεται μια πολύ καλή προσπάθεια να γίνει στην τρίτη γυμνασίου αλλά δυστυχώς οι ώρες είναι πραγματικά λίγες. Και απο κει ξεκινούν και οι παρεξηγήσεις, όταν τα παιδιά έχουν συνδέσει την Πληροφορική με πρόγραμμα σπουδών τύπου ECDL τότε πιστεύουν ότι με ένα Word μάθαν Πληροφορική. Και οι παρεξηγήσεις περνάνε στο σύλλογο που στη λέει με την πρώτη ευκαιρία, ότι "εσύ βάζεις τα παιδιά να "παίζουν" με το Δίκτυο (Ιντερνέτ - έτσι με λάθος τονισμό) και το Word και έχεις ησυχία... Ενώ εγώ ο φιλόλογος/μαθηματικός/φυσικός προσφέρω έργο... (μιλάω εντελώς υποκειμενικά, δεν κατηγορώ όλους τους φιλολόγους/μαθηματικούς/φυσικούς)" και συμπληρώνουν "και εσύ και ο γυμναστής" :-) Και μετά εγώ φεύγω από τη συνεδρίαση συλλόγου και όντως πάω έξω και ρίχνω κανένα πεναλτάκι με τα παιδιά! Τέρμα με τον πόνο μου :-)

Και επιπλέον σαφώς και πιστεύω ότι στο Γυμνάσιο χρειάζεται παιδαγωγική κατάρτιση, απλά επειδή κι εγώ πέρασα από ολοήμερα, εκεί στο Δημοτικό θέλει πιο εξειδικευμένα πράγματα (τουλάχιστον από τις δικές μου εμπειρίες).

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #97 στις: Μαρτίου 16, 2008, 07:13:53 pm »
Να κάνω μια ερώτηση;
Γιατί δεν πιέζει κανείς να μπουν μαθήματα παιδαγωγικής κατάρτισης (ως κατεύθυνση) σε όλα τα τμήματα της Τριτοβάθμιας που ανοίγουν δρόμους στην εκπαίδευση και μαλώνουν όλοι για το ποιός θα μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.