*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 996348 φορές)

0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #504 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 04:36:07 μμ »
Ειχαμε προυπόθεση το πτυχίο. Τώρα θέλετε προυπόθεση επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Και γιατί όλα αυτά???? Για να μπούμε πάλι σε έναν πίνακα αναμονής (δηλ. μια νεα επετηρίδα). Μα δεν καταλαβαίνετε οτι βγάζουμε μονοι μας τα μάτια μας. Μετα από λίγο καιρό ένας μελλοντικός υπουργός θα βάλει ως προυπόθεση να έχουμε πετάξει στο φεγγάρι........και θα έχει δίκιο.

Εμείς γραπτό ΑΣΕΠ θέλουμε. Αλλά αφού δεν τον επιθυμούν οι κυβερνώντες, δε θα κάτσουμε άπραγοι να κάνουν ό,τι γουστάρουν... Τόσο απλά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #505 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 04:38:10 μμ »
Εμείς γραπτό ΑΣΕΠ θέλουμε. Αλλά αφού δεν τον επιθυμούν οι κυβερνώντες, δε θα κάτσουμε άπραγοι να κάνουν ό,τι γουστάρουν... Τόσο απλά
γραπτό ως πότε; 2,3,4...10 φορές! και να μαζεύουμε προϋπηρεσία και να γερνάμε....επιτέλους ας φτιάξουμε κάτι σαν το 24μηνο να μπορεί κάποτε να φτάνεις στο τέρμα

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #506 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 04:42:59 μμ »
Εμείς γραπτό ΑΣΕΠ θέλουμε. Αλλά αφού δεν τον επιθυμούν οι κυβερνώντες, δε θα κάτσουμε άπραγοι να κάνουν ό,τι γουστάρουν... Τόσο απλά
Τότε στις επόμενες εκλογές, ριξτο στον Κυριάκο και περίμενε διορισμό.............

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #507 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 04:45:49 μμ »
Τότε στις επόμενες εκλογές, ριξτο στον Κυριάκο και περίμενε διορισμό.............
ναι! ο Κυριάκος άλλη δουλειά δεν έχει διορισμούς θα κάνει...μάλλον για απολύσεις τον βλέπω....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #508 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:25:36 μμ »
το πρόβλημα είναι ο ισχυρισμός κάποιων  οτι δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα διορισμών ενώ το σύνταγμα προβλέπει κάτι τέτοιο (βλ.σχετικό άρθρο Συντάγματος)

Ποιο, αυτο το ιερο πραγμα που προβλεπει οτι μπορεις να μεινεις αναπληρωτης για ολη σου τη ζωη?

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #509 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:31:57 μμ »
Ποιο, αυτο το ιερο πραγμα που προβλεπει οτι μπορεις να μεινεις αναπληρωτης για ολη σου τη ζωη?
ποιο το ιερό πράμα που λέει ότι πρέπει  όλοι να γίνουν αναπληρωτές;

Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #510 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:34:46 μμ »
ποιο το ιερό πράμα που λέει ότι πρέπει  όλοι να γίνουν αναπληρωτές;

οχι
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2016, 08:12:21 μμ από lilypad »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #511 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:34:58 μμ »
γραπτό ως πότε; 2,3,4...10 φορές! και να μαζεύουμε προϋπηρεσία και να γερνάμε....επιτέλους ας φτιάξουμε κάτι σαν το 24μηνο να μπορεί κάποτε να φτάνεις στο τέρμα

Εσύ στις συνεντεύξεις στον ιδιωτικό τομέα, όταν δε σε επιλέγουν, μετά τις 5-10 φορές λες "δε ξαναπάω"; Αν δώσεις 10 φορές και δεν είσαι μέσα στους διοριστέους, ε τότε... Στη 3η-4η φορά το μπόνους σου από την προϋπηρεσία θα είναι τόσο μεγάλο, που θα είναι κατόρθωμα το να μη διοριστείς. Επιτέλους το 24μηνο κρίθηκε αντισυνταγματικό. Χωνέψτε το...

Τότε στις επόμενες εκλογές, ριξτο στον Κυριάκο και περίμενε διορισμό.............

Λυπάμαι, αλλά δε ψηφίζω με μοναδικό γνώμονα την επαγγελματική μου αποκατάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #512 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:44:20 μμ »
Εμείς γραπτό ΑΣΕΠ θέλουμε. Αλλά αφού δεν τον επιθυμούν οι κυβερνώντες, δε θα κάτσουμε άπραγοι να κάνουν ό,τι γουστάρουν... Τόσο απλά

Ασεπ?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2016, 08:14:05 μμ από lilypad »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #513 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 05:46:08 μμ »
Διαβασε το αρ. 103 του Συνταγματος να καταλαβεις

εσύ να το διαβάσεις
Παράθεση
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA ΣT΄ - Διοίκηση > KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Yπηρεσιακή κατάσταση των οργάνων της διοίκησης

'Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)

1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.
2. Kανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Eξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου.
3. Oργανικές θέσεις ειδικού Eπιστημονικού καθώς και τεχνικού ή βοηθητικού προσωπικού μπορούν να πληρούνται με προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Nόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις τις οποίες έχει το προσωπικό που προσλαμβάνεται.
4. Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Aυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους.
Kατά των αποφάσεων των συμβουλίων αυτών επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας, όπως νόμος ορίζει.
5. Mε νόμο μπορεί να εξαιρούνται από τη μονιμότητα ανώτατοι διοικητικοί υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις εκτός της υπαλληλικής ιεραρχίας, οι διοριζόμενοι απευθείας με βαθμό πρεσβευτικό, οι υπάλληλοι της Προεδρίας της Δημοκρατίας και των γραφείων του Πρωθυπουργού, των Yπουργών και Yφυπουργών.
6. Oι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων έχουν εφαρμογή και στους υπαλλήλους της Bουλής, οι οποίοι κατά τα λοιπά διέπονται εξ ολοκλήρου από τον Kανονισμό της, καθώς και στους υπαλλήλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.
**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής.
**8. Νόμος ορίζει τους όρους, και τη χρονική διάρκεια των σχέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, για την κάλυψη είτε οργανικών θέσεων και πέραν των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 είτε πρόσκαιρων είτε απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών κατά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2. Νόμος ορίζει επίσης τα καθήκοντα που μπορεί να ασκεί το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου. Απαγορεύεται η από το νόμο μονιμοποίηση προσωπικού που υπάγεται στο πρώτο εδάφιο ή η μετατροπή των συμβάσεών του σε αορίστου χρόνου. Oι απαγορεύσεις της παραγράφου αυτής ισχύουν και ως προς τους απασχολουμένους με σύμβαση έργου.
**9. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση και τις αρμοδιότητες του «Συνηγόρου του Πολίτη» που λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.


http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-107/

Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #514 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 06:00:34 μμ »
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA ΣT΄ - Διοίκηση > KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Yπηρεσιακή κατάσταση των οργάνων της διοίκησης

'Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)

1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.
2. Kανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Eξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου.
3. Oργανικές θέσεις ειδικού Eπιστημονικού καθώς και τεχνικού ή βοηθητικού προσωπικού μπορούν να πληρούνται με προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Nόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις τις οποίες έχει το προσωπικό που προσλαμβάνεται.
4. Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Aυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους.
Kατά των αποφάσεων των συμβουλίων αυτών επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας, όπως νόμος ορίζει.
5. Mε νόμο μπορεί να εξαιρούνται από τη μονιμότητα ανώτατοι διοικητικοί υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις εκτός της υπαλληλικής ιεραρχίας, οι διοριζόμενοι απευθείας με βαθμό πρεσβευτικό, οι υπάλληλοι της Προεδρίας της Δημοκρατίας και των γραφείων του Πρωθυπουργού, των Yπουργών και Yφυπουργών.
6. Oι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων έχουν εφαρμογή και στους υπαλλήλους της Bουλής, οι οποίοι κατά τα λοιπά διέπονται εξ ολοκλήρου από τον Kανονισμό της, καθώς και στους υπαλλήλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.
**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής.
**8. Νόμος ορίζει τους όρους, και τη χρονική διάρκεια των σχέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, για την κάλυψη είτε οργανικών θέσεων και πέραν των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 είτε πρόσκαιρων είτε απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών κατά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2. Νόμος ορίζει επίσης τα καθήκοντα που μπορεί να ασκεί το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου. Απαγορεύεται η από το νόμο μονιμοποίηση προσωπικού που υπάγεται στο πρώτο εδάφιο ή η μετατροπή των συμβάσεών του σε αορίστου χρόνου. Oι απαγορεύσεις της παραγράφου αυτής ισχύουν και ως προς τους απασχολουμένους με σύμβαση έργου.
**9. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση και τις αρμοδιότητες του «Συνηγόρου του Πολίτη» που λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.

= αναπληρωτης πανω σε οργανικο κενο στο διηνεκες. Τι δεν καταλαβαινεις?

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #515 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 06:04:38 μμ »
= αναπληρωτης πανω σε οργανικο κενο στο διηνεκες. Τι δεν καταλαβαινεις?

δεν χρειάζεται να είσαι στο ίδιο οργανικό κενό πάς σε άλλο  8) αρκεί να συνεχίζει να σε καλεί

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #516 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 06:06:31 μμ »
Συγνώμη που παρεμβαίνω.
Νομίζω ότι αποδεικνύεται πια ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια ξεπερασμένη "μπούρδα" και τούτο γιατί αν υπήρχαν δουλειές στην Ελλάδα, δεν θα υπήρχε ανάγκη κανενός ΑΣΕΠ.Ειναι μια αποψη την οποία υποστηριζα ευθύς εξ αρχης και ολα τα σχετικα περί ΑΣΕΠ, είναι τερτίπια για την αποσυμφόρηση της επετηρίδας.
Η υπερσυγκέντρωση πτυχιούχων παντού και ειδικα στον εκπαιδευτικό κλάδο ήταν και είναι ένα "βαρόμετρο" απουσίας θέσεων εργασίας στη βιομηχανία, που θα μπορούσε να απορροφήσει επιστημονικό προσωπικό.
Για αυτό και κάποτε έλεγα "τι θελει ο μηχανικός στα σχολεία?"
Οπως και τωρα λέω οτι ο ΑΣΕΠ είναι μια πολυ επικινδυνη θηλια στο λαιμο νεων ανθρωπων οι οποίοι ζουν με την πιθανότητα επιτυχιας σε εναν μελλοντικο ΑΣΕΠ αλλα στην πραγματικοτητα τους εγκλωβιζει στην "ψωροκωσταινα" τη στιμή που θα μπορουσαν να εχουν φυγει για αλλου τωρα που ειναι ευκολα. Αργοτερα θα ειναι πολυ πιο δυσκολα.
Απλά πράγματα λοιπόν , ο  ΑΣΕΠ δημιουργήθηκε επειδή στριμώχθηκε η επετηρίδα και κάποιοι "τσίμπησαν' το δόλωμα περί αριστείας.
Αν υπήρχε αριστεία, η Παιδεία θα ήταν καλύτερη.
Αυτό που λείπει είναι η Αξιολογηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2016, 06:16:28 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #517 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 06:08:54 μμ »
Το Σύνταγμα λέει σωστά είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο.
Δεν λέει όμως ταυτόχρονα και με τους δυο.
Στην εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει γραπτός διαγωνισμός και μόνο.
Δε μπορεί να φέρουν τώρα μοριοδοτούμενο και να συμβιώνει με τον γραπτό στον ίδιο πίνακα , γιατί ουσιαστικά και πρακτικά είναι δυο διαφορετικά πράγματα, άποψη μου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 765
Σύνολο: 776

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.